MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Patch 1.11 Mage & Shaman talent preview
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=19387
Strona 3 z 5

Autor:  Farin [ 11 maja 2006, 11:12 ]
Tytuł: 

"co by ustalic od kiedy zaczyna sie endgame content to zalozmy ze od ubicia ragnara."
Tu mnie masz. Przyznaję się nie doczytałem.


"hmmm w jednym mc dropuje 30+ itemow, widocznie nie zbyt czesto bywales lub miales wyjatkowego pecha do dropa. "

Tu niestety pudło :p Poprostu nie licytowałem :]
Jeśli chcesz wiedzieć dlaczego tak było to zapraszam na PM. Jeśli nie to uważam, że temat skończony.

Autor:  r_ADM [ 11 maja 2006, 12:43 ]
Tytuł: 

SharG napisał(a):
no wygląda to już troszkę lepiej. a teraz wszyscy ładnie WHINE MORE!!! :D :D i moze bedzie jeszcze lepiej. :wink:
szkoda tylko ze wszystko idzie w kierunku pve. threat reduction my ass...
no i oczywiscie smierdzacy frost wciaz bedzie mial najwiekszy uzytek :evil:


ja tez uwazam, ze trza jeszcze troche ponarzekac, zeby blizz poprawil kilka rzeczy :) ale jakby tak zostalo, to nie bylbym bardzo niezadowolony.

co do drugiego zdania ? jak ci to idzie w kierunku pve ? w tej chwili mozna zrobic kilka naprawde fajnych buildow do pvp. ap/fire-frost, na odwrot, kilka buildow elementalist. jest z czego wybierac.

mi osobiscie threat reduction sie bardzo podoba. 30% to jest bardzo duzo.

co do frosta to nie wiem, czy to tylko jedyna mozliwa opcja. mozesz zrobic build arc/fire na pve. burning soul, master of elements, clearcasting, spokojnie ci zrekompensuja wiekszy koszt many na fire spellach a i moby od bwl+ nie maja juz takiej odpornosci na fire.

Autor:  Fabianek [ 11 maja 2006, 12:45 ]
Tytuł: 

....a nadchodzi naxx gdzie pewnie na frost bedzie podwyzszony resist.

a swoja droga fire mag w aq robi insane dmg, tylko brak ice block'a boli. (to tak z opini zaprzyjaznionych magow)

Autor:  Domin [ 11 maja 2006, 13:26 ]
Tytuł: 

Fabianek napisał(a):
....a nadchodzi naxx gdzie pewnie na frost bedzie podwyzszony resist.

a swoja droga fire mag w aq robi insane dmg, tylko brak ice block'a boli. (to tak z opini zaprzyjaznionych magow)


Po patchu sie to zmieni, sam planuje isc gleboko w fire i srednio we frost biorac tylko 2 punkty w arcane. Po prostu reszta talentow z arcane sie o kant dupy ma do talentow z fire/frost do endgame pve, meditation daje ci tak slaby regen ze mozna o tym zapomniec, arcane mind fakt daje 10% wiecej many ale tylko i wylacznie na wejsciu, w trakcie walk liczy sie tylko mp5 i evocation+potki, o regenie sensownym ze spirita mozna zapomniec, master of elements jest po prostu super, zastąpi clearcasting wspaniale oraz zrekompensuje brak arcane mind+meditation. A to co dostaje sie biorac fire+frost to po prostu zajebista variability w raidach, mobek ma fire res? np zmieniamy sprzet i walimy ostro z frosta, i na odwrot :). A jak przeagrujemy (chociaz z agro reduction bedzie ciezko dobremu tankowi stealnac aggro) to ice block i po klopocie.

Fajnie beda 2k firebale noncrity w raidach ;)

Autor:  r_ADM [ 11 maja 2006, 14:38 ]
Tytuł: 

Cytuj:
meditation daje ci tak slaby regen ze mozna o tym zapomniec,


czy ja wiem, przy 240 spirit to jest 328 many dodatkowo co kazda minute. biorac pod uwage dlugosc encounterow obecnie 5min+ ( a czasem dwa razy tyle i wiecej) to daje 1500-3000 many wiecej. czy ja wiem czy moglbym o tym zapomniec.

Cytuj:
master of elements jest po prostu super, zastąpi clearcasting wspaniale oraz zrekompensuje brak arcane mind+meditation.


matematyka mowi cos innego. masz w tej chwili 13% na crit, pewnie z buffami cos kolo 14, to co czternasty spell odda ci 30% many. samo clearcasting jest lepsze, nie mowiac o polaczeniu tego z meditation.

Cytuj:
A to co dostaje sie biorac fire+frost to po prostu zajebista variability w raidach, mobek ma fire res? np zmieniamy sprzet i walimy ostro z frosta, i na odwrot


no dobrze, zakladajac ze tak bedzie, walisz z frosta i co sie dzieje ? polowa, lub prawie polowa talentow ktore zainwestowales lezy sobie nieuzywana.

Cytuj:
Fajnie beda 2k firebale noncrity w raidach


i na koniec, tak z ciekawosci, jak przy obecnym sprzecie chcesz te 2k wyciagnac ? :P

Autor:  SharG [ 11 maja 2006, 15:18 ]
Tytuł: 

nie wiem gdzie tam jest zwiekszenie non-crit fire dmg w tych zmianach?

poza tym w miejscach takich jak BWL i tak iceblock > all

do pvp zobaczymy jak w praktyce bedzie talentowy crit-build dzialal bo w tej materii sa nowe mozliwosci

Autor:  Kimbul [ 11 maja 2006, 15:21 ]
Tytuł: 

Slyszalem ze patch 1.11 wprowadza tez pewne zmiany u rogala ale moge byc w bledzie....
Ktos cos wie ?

Autor:  S4ndM4n [ 11 maja 2006, 16:39 ]
Tytuł: 

pewnie stadart, 10 podejscie do fixa vanisha

Autor:  kreda [ 11 maja 2006, 19:54 ]
Tytuł: 

Ja po patchu ide na elementalist, w MC frost jest dobry, ale w innych miejscach fire ownuje:)

Autor:  iniside [ 11 maja 2006, 20:37 ]
Tytuł: 

http://www.wowhead.com/talent/?kbhE00bZxgMzccut0h
Mój build pod nowe zmiany. A i tu jest nowy kalkulator. noo jeszcze tylko porawia Arcane i witam to z otwartymi rekoma :>
Taki srednio udany raczej. Brak pom bo w nic sensowengo nie dalo sie punktow wrzucic. Pyro raczej srednio przydatny bez poma.. Ale inaczej nie da sie miec Blastwave..

Autor:  kreda [ 11 maja 2006, 21:00 ]
Tytuł: 

Eeeeeeh zeby jeszcze tylko zmienili arcane, i byla by bajka, nie byloby ograniczenia do jednego/dwoch/trzech sensownych buildow... (31frost/18 arcane do
pve, 31arcane/18frost lub fire do pvp). Mozna by bylo pokombinowac:)

Autor:  niebezimienny [ 11 maja 2006, 21:19 ]
Tytuł: 

Hm....Magic absorbtion...nie wiem co o tym myslec...siakes takie ... niepraktyczne....rzadko resistuje spelle...jakby zamiast wand spec ktore i tak jest do dupy dali imp CS to miodzio

Autor:  Myron [ 11 maja 2006, 21:41 ]
Tytuł: 

syte sa te nowe zmiany,syte...

Autor:  niebezimienny [ 11 maja 2006, 21:41 ]
Tytuł: 

imp cs wciaz wymaga dawania talentow w pierdolki

Autor:  Heidmar [ 11 maja 2006, 21:53 ]
Tytuł: 

A mnie martwi koniec z instant arcane explosion :cry:

Autor:  kreda [ 11 maja 2006, 21:54 ]
Tytuł: 

Heidmar napisał(a):
A mnie martwi koniec z instant arcane explosion :cry:


Jest instant u trenera

L2Read:)

Autor:  Myron [ 11 maja 2006, 22:28 ]
Tytuł: 

http://www.wowhead.com/talent/?RbhE00bZVg00bZVVMc00x
???? do nax jest redukcja agro fire,i do pvp elementy ,raczej malo konkretne,ale jak myslicie?? dawno nie gralem magiem wiec juz troche ulotnilo mi sie wiedzy o tym co moze byc przydatne:)

Autor:  r_ADM [ 11 maja 2006, 22:30 ]
Tytuł: 

Cytuj:
I kind of feel like I'm throwing a brick through the window that is your discussion, but Naxrammas is not going to be a resist-themed dungeon as many have speculated. This affects much of your approach in the OP. Yes, there may be some frost resistance in an encounter, but it will not be as sweeping as you are suggesting. Frost mages should have little trouble contributing to the raid.

Also, while we are in the talent review process, new talented abilities or spells may be added, but the devs are not really focusing on giving players completely new spells. Talented abilities may be moved into a trainable position, but new spell addition is pretty much reserved for the expansion.


to a propos ludzi, ktorzy mowili, ze frost bedzie bezuzyteczny w naxx

Autor:  Domin [ 11 maja 2006, 22:51 ]
Tytuł: 

r_ADM napisał(a):
i na koniec, tak z ciekawosci, jak przy obecnym sprzecie chcesz te 2k wyciagnac ? :P


Normalnie, zakladam randomy i ma sie ~700+dmg do fire, teraz dokladamy, CoE, scorch debuff, oraz firepower, lykamy greater firepower potka oraz smarujemy bron olejkiem (standardowo uzywam elixirow i olei w raidach, i nie wiem czemu niektorzy mysla ze to glupie). I jest ~2k fireball.

Autor:  Fabianek [ 12 maja 2006, 07:34 ]
Tytuł: 

Domin napisał(a):
(standardowo uzywam elixirow i olei w raidach, i nie wiem czemu niektorzy mysla ze to glupie)


tak zapytam w instancjach ktore macie na farm status tez?

Strona 3 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team