MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
wiecej o World PvP https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=20327 |
Strona 3 z 5 |
Autor: | Aldatha [ 13 lip 2006, 13:25 ] |
Tytuł: | |
myslisz ze dlaczego die-hard pvpers bawili sie w UO i dlaczego wiekszosc swego czasu na Siege Perilous ... alternatywny ruleset to bezpieczny sposob na wydzielenie casuals-hardcore |
Autor: | Vercin [ 13 lip 2006, 13:33 ] |
Tytuł: | |
Aldatha napisał(a): Town raids , conquest terrain , wywalenie honor systemu-zastapienie czyms mniej time based , alliance/horde total war (przejmowanie zloz zasobow , penale dla frakcji z wyzszym ratio jak w planetside np)
hardcore serwery z alternatywnym ruleset - player loot (mala czesc posiadanego golda , reagents , pots -nic wiecej nie trzeba zeby oplacalo sie klepac farmerow) , atakowanie na mountach to wszystko jest w tej grze do zrobienia Wszystko do zrobienia ale wszytko jednoczesnie powodowalo by mase problemow. Podbijanie miast ok tylko co z serwerami gdzie jedna frakcja ma wielka przewage? Juz teraz slysze o serwerach gdzie orgri jest oblegane non stop:D Do tego blizz nie chce przenosic wojny do lokacji gdzie ludzie z nizszymi levelami robia questy, nie chca tez napwno sciagac zbyt wielu graczy do jednej lokacji. itp itd Do tego zrobic to tak aby nie dalo sie exploitowac JEdnym slowem musza brac pod uwage kupe spraw o ktorych tacy forumowi medrcy wogole nie maja pojecia. Dlatego mysle ze jakichs wielkich nowosci mozna sie podziewac po lokacjach calkowicie nowych przeznaczonych dla high level postaci i od pocztaku projektowwanych pod mass pvp czyli jednym slowem najwczesniej w dodatku Mniej time based system pvp to faktycznie bardzo konkretna propozycja:D Nowy ruleset jaki proponujesz to przy realiach wow idiotyzm. |
Autor: | Koori [ 13 lip 2006, 13:45 ] |
Tytuł: | |
MagPS napisał(a): Koori napisał(a): Mysle ze powinienes troche ochlonac. Problem jest w tym, że gracze mają takie genialne pomysły aale nie maja kompletnie pojęcia o tym w jaki sposób zbudowana jest gra. No proszę, powiedz mi, że doskonale wiesz w jaki sposób budowane sa takie systemy jak WoW. co ma system pvp do konstrukcji samej gry? LOL Zadając tego typu pytania sam potwierdzasz moja teorię. Chodzi o to, ze raz zbudowany system moze byc bardzo trudny do zmiany. Może wymagać wręcz kompletnego przepisania ogromnych fragmentów żeby dało się go zmienić. A ze zrozumiełych powodów Blizzard może nie chcieć przepisywać połowy kodu jeżeli nie jest do tego zmuszony. MagPS napisał(a): Koori napisał(a): Skoro nie pasuje ci PVP w WoW to albo nie zwracaj na nie uwagi i skończ marudzić, albo znajdź taką grę w której będziesz zadowolony z PVP i graj w nią (Guild wars?) Guild Wars nie jest gra MMO! moze pora juz to zrozumiec Dzizas... doskonale wiem, że GW nie jest MMORPG pełną gębą. Ale oczywiście się musiałeś przywalić. Chodzi o to, że własciwie PVP WoWa może się schować przy PvP z GW. |
Autor: | Postal [ 13 lip 2006, 13:48 ] |
Tytuł: | |
lol kurwa juz placzecie a nawet nie przetestowaliscie contentu.. ogarnijcie sie w koncu i czekajcie na test realmy wtedy mozecie jechac blizza nie predzej |
Autor: | Qraczek [ 13 lip 2006, 14:02 ] |
Tytuł: | |
Aldatha napisał(a): myslisz ze dlaczego die-hard pvpers bawili sie w UO i dlaczego wiekszosc swego czasu na Siege Perilous ...
alternatywny ruleset to bezpieczny sposob na wydzielenie casuals-hardcore Wiesz, idac troche wyzej mamy podzial na serwery PvE i PvP. No i teoretycznie Ci ktorzy nie chca ryzykowac ganka powinni grac na PvE - tak ? A teraz daj mi grosz za kazdego posta na dowolnym forum ktory wygladal w ten sposob. - Ojojojojojoj ... zly rogue zgankowal mnie w Stv ? To ch&*@ p&#*( a jego matka to *&$*&. - A na jakim grasz serwerze ? - PvP To w ktorym banku sie umawiamy ? Sek w tym ze taki podstawowy podzial juz istnieje i srednio to dziala |
Autor: | TaoTao [ 13 lip 2006, 14:08 ] |
Tytuł: | |
No coz, rozczarowanie i nic wiecej. |
Autor: | Robus [ 13 lip 2006, 14:27 ] |
Tytuł: | |
WoW to gra PvE, zeby PvP mialo sens w tej grze nalezaloby przeskalowac deczko obrazenia jakie sie zadaje, zeby walka nie konczyla sie po 2 ciosach. PvP (w postaci systemow BG czy Rang) zostalo wcisniete do gry bo domagali sie tego gracze. Teraz gracze domagali sie world PvP i oczywiscie otrzymuja to w koncu. |
Autor: | iniside [ 13 lip 2006, 14:32 ] |
Tytuł: | |
Boze, naprawde wystarczylo postawic 1 moze nawet 3 zamki w roznych neutralnych strefach, wladowac tam NPC ktorzy sprzedaja jakis sprzet(uber) i naprawde niebylo by problemu. To nieee w Silithusie zrobili kolejna farme, zreszta w EPL wcale to lepiej sie nie zapowiada. Wracajac do zamku stanol by sobie taki w Bruning Stepes, EPL, Silithis i gdzie kurfa..PROBLEM !?. Dorobic do nich jakis mini content w stylu jakas katapulta/balista etc. I Dac wolna reke gracza niech go sobie niszcza, zdobywaja, zabijaja NPC w nim robia co chca..(jak juz nie mozemy zdobyc to chociaz wyrzniemy wszystko...). Ani by to low-levelowcom nie przeszkadzalo w levelowani ani nikomu (noe moze bosa BS i raidami ktory ida setny raz rangarosa ubic ale to juz trudno...). Ja tam wracam do gankowania >20levelowcow, to jest bardziej fun.. |
Autor: | tomugeen [ 13 lip 2006, 14:34 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Boze, naprawde wystarczylo postawic 1 moze nawet 3 zamki w roznych neutralnych strefach, wladowac tam NPC ktorzy sprzedaja jakis sprzet(uber) i naprawde niebylo by problemu.
Ze sprzetem w wow jest kolejny problem, po miesiacu kazdy mialby ten uber sprzet z zamku i nikt by sie nie bawil w zamki dla samej satysfakcji ;] |
Autor: | TaoTao [ 13 lip 2006, 14:39 ] |
Tytuł: | |
Oj gwarantuje Ci ze by sie bawilo nadal sporo osob.. |
Autor: | iniside [ 13 lip 2006, 14:46 ] |
Tytuł: | |
Weź pod uwage wzgledy taktyczne. Jakby takie cos stanelo w Silithus mniej wiecej na drodze do AQ, to trzeba by bylo walczyć . No bo jak tu dojsc bezpiecznie skoro podbokiem jest twierdza opanowana przez wroga. Zreszta popatrzmy na L2. Tam są zamki jedyne co sie ma z zamku to prestiz ze sie go ma . Jak sie go zdobedzie tak samo. Tutaj bylby prestis + jakis sprzet . Ofc, mozna by rozbudowac np. o kopalnie z ktorych trzeba by zbierac surowce zeby moc kupic sprzet itp. Na marginesie Patch 1.13 Revmap craftingu (tak mi sie wydaje) spierdziela gorze niz to :E, a przeciez wystarczylo by itemy BoP z craftingu usunac.. (Robe Of Power, Of Archmage of Void, nie powinny byc BoP to wogole wypacza idee craftingu)... |
Autor: | Shadowclaw [ 13 lip 2006, 14:59 ] |
Tytuł: | |
Nie ma co porównywac WoW do L2 dwie różne gry w L2 masz ograniczona liczbe graczy w gildii i mozesz tworzyc sojusze wypowiadac wojny w WoW masz tylko H vs A a gildia moze miec nawet 500 czlonkow. |
Autor: | Aldatha [ 13 lip 2006, 15:20 ] |
Tytuł: | |
vercin dlatego faction mmogi sux , w Wish to konkretnie rozwiazali , mogles walczyc pod bandera danego miasta i bic gejkow z innego i bylo zajebiscie . |
Autor: | iniside [ 13 lip 2006, 15:23 ] |
Tytuł: | |
Shadow: Mnie chodzi o sama idee zamków... A że dwie rozne gry to wiadomo.. |
Autor: | MagPS [ 13 lip 2006, 15:25 ] |
Tytuł: | |
Najlepiej cos takiego, w kazdym zonie jakas budowla do zdobycia (w zaleznosci od miejsca taka wielkosc/wielkosc surowca/waznosc/etc), budynki do zdobycia np. zamek, twierdza, wieza etc. Pod koniec dnia dana gildia ktora posiada dany zamek otrzymuje +prestiz +surowce od kopaln na danym terenie (wraz ze zdobyciem zamku kontroluje sie kopalnie). Majac odp ilosc surowcow mozna zakupic bron+armor, dokupic straznikow, etc. Zdobywac zamki mozna w odp godzinach np. 22.00-2.00 Moze nawet bardziej niz PvP brakuje Eventow |
Autor: | iniside [ 13 lip 2006, 15:28 ] |
Tytuł: | |
Tylko jak rozwiazac problem tego ze dwie gildie hordy chca zdobyc jedena twierdze ?. Tzn jest sposob Wprwadzic punkty frakcji i gildia ktora ma ich wiecej kontroluje dane cos tam. Punkty frakcji ofc, za lanie wroga. Malo ci Eventow? Teraz jest Darkmoon Faire, a Event calendar jest zapchany do kona roku |
Autor: | TaoTao [ 13 lip 2006, 15:33 ] |
Tytuł: | |
Ja bym nawet nie nazwal tego eventem bo to z automatu leci...Przynajmniej ja jestem przyzwyczajony do innego znaczenia tego pojecia z paru innych gier. @down ,bez roznicy ale event to cos praktycznie spontanicznego co gmi/gracze sami robia, wiec ja bym tu oczekiwal czegos takiego skoro biora za to pieniazki. |
Autor: | iniside [ 13 lip 2006, 15:35 ] |
Tytuł: | |
Bo Eventy powinni organizować gracze.. A że WoWie sie niokmu niechce coż.... Chcesz event zrób go ( o ile znajdziesz chetnych..) |
Autor: | Koori [ 13 lip 2006, 16:02 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Bo Eventy powinni organizować gracze.. A że WoWie sie niokmu niechce coż.... Chcesz event zrób go ( o ile znajdziesz chetnych..)
Myslę, że to zależy od serwera. Na Steamwheedle Cartel nie ma problemu z eventami. W każdym tygodniu jest kilka (2-4) mniejszych lub wiekszych eventów organizowanych przez graczy. Dodatkowo działa kilka prowadzonych przez graczy tawern itp. Jeżeli każdy skupia się tylko na przejechaniu Onyxii po raz 123456 to nie ma się co specjalnie dziwić, że organizowanie eventów nie bardzo ich interesuje. |
Autor: | iniside [ 13 lip 2006, 16:04 ] |
Tytuł: | |
No niestety podobnie jak to ze 70% serverow PvP rownie dobrze moglaby mieć Etykiete Normal, bo PvP widza bardzoooooo żadko.. Cytuj: tbh czasem sie zastanawiam czemu jeszcze za to place Cytuj: PVE jest dopracowane w najdrobniejszych szczegolach, questy, historia swiata to cos co mi sie w tej grze podoba i cos dla czego ciagle gram.
Cyt roballa z innego Topicu, w sumie jedyny powod dla ktorego czesc osob tu blugza, skacze grozi tupie, lubimy te gre za to wlasnie, a chcemy zeby jej potencjal PvP byl lepiej wykorzystany.. |
Strona 3 z 5 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |