MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

1.12 class changes
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=20343
Strona 3 z 6

Autor:  cypis [ 14 lip 2006, 19:09 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Those are fake patch notes.

Tigole na forach gildii Fires of Heaven. Nuff said.

Autor:  Grzybolus [ 19 lip 2006, 00:26 ]
Tytuł: 

omfg... czytam i ręce opadają. Shadowclaw nie wiem na jakim servie grasz ale na wiekszości nie wystarczy mieć dziennie 20godzin wolnego czasu na granie i chęć nabicia 14r. Trzeba jeszcze załapać sie do teamu, a zakladając ze na konkretnych servach pvp takich honor farming teamow jest ze 2-4 wyobraź sobie ze siedzisz 15 godzin dziennie w bg przez tydzień ze swoim teamem i logujesz sie w środe do gry - omfg 30 standing 10% 11rangi podskoczylo omfg omfg kill me. Mieć czas i chęć to za mało na 14r.

Autor:  Heidmar [ 19 lip 2006, 10:43 ]
Tytuł: 

Jak ja kocham serwisy o itemach w wow'ie. Właśnie się dowiedziałem, że np. taki TF wypadł 3 razy z iron ore (na jakieś chyba 300 tysięcy[a może 3 milionów?]). Wniosek - farmić żelazo do końca życia :wtf:

A o patchu - poczekam na oficjalne patch notes :wink:

Autor:  Shadowclaw [ 19 lip 2006, 10:59 ]
Tytuł: 

Grzybolus napisał(a):
omfg... czytam i ręce opadają. Shadowclaw nie wiem na jakim servie grasz ale na wiekszości nie wystarczy mieć dziennie 20godzin wolnego czasu na granie i chęć nabicia 14r. Trzeba jeszcze załapać sie do teamu, a zakladając ze na konkretnych servach pvp takich honor farming teamow jest ze 2-4 wyobraź sobie ze siedzisz 15 godzin dziennie w bg przez tydzień ze swoim teamem i logujesz sie w środe do gry - omfg 30 standing 10% 11rangi podskoczylo omfg omfg kill me. Mieć czas i chęć to za mało na 14r.


U nas sa 3 teamy po stronie Hordy 7 po stronie ally , wiem że siedza dlugo ale to tylko i wyłącznie czasu potrzebujesz do zdobycia rangi , ilu juz non-skill player było u nas HW szkoda gadac ....a w PvE nie jest tak łatwiutko chociażby spójrz na Naxx potrzebujesz idealnego zgrania 40 osób ( mowa o Hordzie) żeby położyc bossa że o czasie nie wspomnę.

Autor:  Demandread [ 19 lip 2006, 13:33 ]
Tytuł: 

No nie mow, ze porownujesz itemy z Naxx z tymi za rangi ( to jak zestawiac white items z blue ). Roznica jest zasadnicza, w PvP nie mozesz robic sobie nawet dnia przerwy, w PvE mozesz sobie odpuscic nawet na tydzien, w koncu dozbierasz dkp i bidniesz. W PvP tak nie da sie zrobic - nie ma przerwy. I jak jest pare premadow dobrych na servach i jest malo PuGow, to musisz miec skill zeby dobic r13, chyba ze czekasz az wszyscy inni dobija i odpuszcza i wtedy dopiero dobijesz.

Peace

Autor:  Qraczek [ 19 lip 2006, 13:38 ]
Tytuł: 

Demandread napisał(a):
to musisz miec skill zeby dobic r13


A-ha ...

Autor:  Demandread [ 19 lip 2006, 13:43 ]
Tytuł: 

Qraczek napisał(a):
Demandread napisał(a):
to musisz miec skill zeby dobic r13


A-ha ...


L2read

Demandread napisał(a):
[...]jak jest pare premadow dobrych na servach i jest malo PuGow, to musisz miec skill zeby dobic r13, [...]

W przeciwienstwie do PvP, PvE progress zalezy jedynie od gildii, a nie od popa calego serva i od skilli innych wrogow, bo moby zachowuja sie zawsze w ten sam sposob. Jasniej chyba nie umiem napisac.

Peace

Autor:  Shadowclaw [ 19 lip 2006, 14:00 ]
Tytuł: 

Demandread napisał(a):
No nie mow, ze porownujesz itemy z Naxx z tymi za rangi ( to jak zestawiac white items z blue ). Roznica jest zasadnicza, w PvP nie mozesz robic sobie nawet dnia przerwy, w PvE mozesz sobie odpuscic nawet na tydzien, w koncu dozbierasz dkp i bidniesz. W PvP tak nie da sie zrobic - nie ma przerwy. I jak jest pare premadow dobrych na servach i jest malo PuGow, to musisz miec skill zeby dobic r13, chyba ze czekasz az wszyscy inni dobija i odpuszcza i wtedy dopiero dobijesz.

Peace


Jak sobie tak wszyscy w gildii odpuszcza na np.tydzień nie ma progressu , nie ma progressu , nie ma dropów , i oczywiście że porówuję PvP vs PvE bo rozmawiamy tu o czasie włożonym w granie oraz zaangażowaniu a każdy kto jest w dobrej rajdującej gildii wie że rajdowanie nie kończy sie tylko na rajdzie. U nas jest więcej PUGów po stronie hordy więc zapraszam ally będzie wam łatwiej dobic do r13.
Znam parę osób z r14 u nas z premadów i nadal twierdze że to ludzie bez skilla w PvP.

/peace[/img]

Autor:  Demandread [ 19 lip 2006, 14:07 ]
Tytuł: 

A dlaczego cala gildia ma sobie odpuszczac ? Mowie, ze majac dwie osoby - jedna nastawiona na itemy z pvp, a druga z pve roznia dwie zasadnicze kwestie. Pierwsza osoba chocby najwieksza lama nie moze odpuscic nawet jednego dnia gry, druga zas moze zrobic sobie przerwe, skorzystac z faktu ze ma RL. Po drugie, w przypadku skilled premadow, osoba, kt. chce miec r13 musi miec pojecie o PvP - nie mowie, ze kazdy, kto ma r13/14 jest pr0 ziomal, mowie, ze sa serwery, gdzie jest masa szczurkow w wyscigu po r13/14 - dlatego osoba pierwsza z naszego przykladu jest w pelni uzalezniona od calego serwera - ile osob gra pvp, ile jest premadow, jaki prezentuja poziom itp. Osoba skupia sie na PvE jest zalezna tylko od tych powiedzmy 80osob z gildii i tyle. Reszta populacji sie nie liczy, bo progress odbywa sie w ramach gildii. Itemy za r13/14 IMO sa na poziomie t2, czyli w skali trudu, jaki nalezy wlozyc na niektorych servach w uklepanie tej rangi, sa to itemy smiesznie slabe. Tyle ode mnie.

Peace

Autor:  Sobtainer [ 19 lip 2006, 14:13 ]
Tytuł: 

Dokładnie,

był czas na bl-u w którym porobiły się teamy pvp ale nie jakieś labskie, tylko naprawde teamy z prawdziwego zdarzenia. Były to osoby skillowe, w miare poukładane w gadce etc.

To, że na części serverach r13 i r14 to totalne lame to jest normalne. Po prostu niektóre servery nie maja skilowych graczy w pvp. Moge tylko podać przykład, że na wsg wiele razy spotkałem się z takimi lamami po stronie hordy, mającymi 11-14 rank, że to się ie klimaczy w ogóle z zasadą robienia rangi. Dlatego wychodzę z zalożenia, że pvp ktore jest teraz jest popierdolone na maxa. Powinnna być sytuacja w której widzisz Rank 14 warriora i spierdalasz od niego bo się kolesia boisz, a nie że widzisz kolesia i sie cieszysz bo nabijesz honorek i wiesz że gość jest lama.

Autor:  koornik [ 20 lip 2006, 01:24 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Cytuj:
--Mages
Przeciez wystarczylo usunac chory tygidniowy decay, zyli ustalic punktu na stalym poziomie. To nie beda forsowac te swoje popier.. rozwiazanie..

I ustawic tier 3 jako drop z koboldow w northshire?

Autor:  tomugeen [ 20 lip 2006, 01:29 ]
Tytuł: 

koornik napisał(a):
I ustawic tier 3 jako drop z koboldow w northshire?

Nie rozumiesz, czlowiek siedzacy w top10 servera przez 3 miesiace bez przerwy jest wg tego sytemu nagrodzony lepiej od osoby bedacej w top10 przez 4 miesiace ale z przerwa w trakcie.
System nie nagradza calkowitych osiagniec tylko nieprzerwana serie nolifienia.

Autor:  koornik [ 20 lip 2006, 08:11 ]
Tytuł: 

Bardzo dobrze rozumiem jak dziala honor tak sie sklada ze brakuje mi 17% do 14 rangi i mam nadzieje skonczyc w tym tygodniu.

A no wybacz ale z tej wypowiedzi nijak mozna sie zorientowac ze chcialbys wprowadzenia "vacation mode" jesli chodzi o honor.

Pozatym decay to nie tylko spadek rangi jesli sie nie bije honoru. Decay rowniez spowalnia przyrost im wyzej jestes. gdyby nei decay to za 50k czyli standing dajmy na to 600 robilbys cala range niezaleznie jak wysoko jestes.

Autor:  iniside [ 20 lip 2006, 09:16 ]
Tytuł: 

Gdybu nie decay ten system moze bylby w miare normlany.. Teraz jest poprostu chory..

Autor:  Fabianek [ 20 lip 2006, 09:27 ]
Tytuł:  Re: 1.12 class changes

Shadowclaw napisał(a):
The damage done by Ferocious Bite and Rip is now modified by your attack power.


yay :)

no to teraz widze sens dropowania booka na next rank FBite :D

Autor:  Pio [ 20 lip 2006, 10:25 ]
Tytuł:  Re: 1.12 class changes

Fabianek napisał(a):
Shadowclaw napisał(a):
The damage done by Ferocious Bite and Rip is now modified by your attack power.


yay :)

no to teraz widze sens dropowania booka na next rank FBite :D


ale to sa fake patch notes ...

Autor:  Fabianek [ 20 lip 2006, 11:20 ]
Tytuł: 

Pio napisał(a):
ale to sa fake patch notes ...


:(

Bierzgal napisał(a):
Shadowclaw => Nie chodzi tu o czas który czekasz na drop tylko o czas ktory sam musisz poswiecic aby cos zdobyc :P. A w tym przypadku "czekanie" na legendara stanowi jakąs 1/1000 tego czasu ktory trzeba poswiecic na nabicie GMa :).


do zdobycia legendary jest potrzebne:
1. szczescie
2. czas
3. matsy

zakladajac z mojego wlasnego doswiadczenia rajdowanie mc przez ~rok aby zobaczyc 2 rozne bindingsy (w 2 roznych gildiach) to jest 54 tygodnie zalozmy ze przez 4 tygodnie sie uczysz wiec run przez caly istance zajmuje 2 x 4 godziny przez kolejne 20 tygodni robisz w ciagu jednego dnia rajdowego czyli 4 godziny a przez pozostale 30 robisz mc w ciagu 2 godzin, nie zapominajmy o tym ze nie jestes w MC sam tylko jest 40 osob tak wiec ilosc godzin poswieconych na zdobycie legendary to: 40(ilosc osob w rajdzie)x(4x8 + 20x4 + 30x2)=6880godzin co daje 286,6(6) dni czyli 9 i pol miesiaca played. do tego nalezy doliczyc koszty matsow no ale mozna zalozyc ze w czasie farmy MC wypadnie tyle golda ze spokojnie mozna nabyc za to skladniki na AH. A teraz jeszcze pozostaje sprawa elementium ore :P

do zdobycia r14 jest potrzebny tylko czas.

ktory w przypadku mojego servera jest to okres 3 miesiecy po 16 godzin czyli jakies 1440 godzin co daje 60 dni czyli 2 miesiace played

Autor:  Zoltan [ 20 lip 2006, 12:09 ]
Tytuł: 

Fajne wyliczenia, tylko nie uwzgledniasz tego, ze czas potrzebny na dobicie do R14 ma duzo mniejsze odchylenie standardowe. A przy legendary zdecydowanie dominujace znaczenie ma szczescie. Osobiscie znam kolesia, ktoremu wypadlu oba bindingsy podczas jednego rajdu, to bylo bodaj ich czwarty czy piaty raz w MC.

Autor:  iniside [ 20 lip 2006, 12:27 ]
Tytuł: 

Pozatym nie wzioles pod uwage, ze na BG musze siedziec non-stop a na raidy nie musze chodzic ciagle, i moge sobie zrobic przerwe...

Autor:  Fabianek [ 20 lip 2006, 12:38 ]
Tytuł: 

Zoltan napisał(a):
Fajne wyliczenia, tylko nie uwzgledniasz tego, ze czas potrzebny na dobicie do R14 ma duzo mniejsze odchylenie standardowe. A przy legendary zdecydowanie dominujace znaczenie ma szczescie. Osobiscie znam kolesia, ktoremu wypadlu oba bindingsy podczas jednego rajdu, to bylo bodaj ich czwarty czy piaty raz w MC.


a ja znam gildie (moja aktualna) ktorej od czerwca 05 kiedy zaczeli do dzis nie wypadly oba Bindingsy, dlatego w wymaganiach do zdobycia legendary napisalem szczescie ;-)

iniside napisał(a):
Pozatym nie wzioles pod uwage, ze na BG musze siedziec non-stop a na raidy nie musze chodzic ciagle, i moge sobie zrobic przerwe...


no to jest roznica ale niby jak to mialem uwzglednic w czasie potrzebnym do zdobycia?

a swoja droga, chinczykiem moze zostac kazdy kto ma odpowiednia ilosc wolnego czasu lub kasy. urlop platny + bezplatny i jedziesz za 3 miechy witaj r14, z legendary nie jest tak prosto dlatego ze legendary nie sa dla kazdego.

tbh co mnie to obchodzi jak bedzie orange to bedzie poczytam sobie never-ending whiny przy ktorych whine o nerf whinefurry byl cichutkim skomleniem.

a wracajac do tematu 1.12 ma ktos patch notes z PTRa? (bo nie chce mi sie instalowac patcha tylko po to aby poczytac notes)

Strona 3 z 6 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team