MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

1.12 - real this time
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=20353
Strona 3 z 11

Autor:  Shadhun [ 16 lip 2006, 12:48 ]
Tytuł: 

Przewaga alliance w supporcie jest ogromna i kto sie z tym nie zgadza to prawdopodobnie :

a) nigdy nie grał w hordzie
b) nic nie wie o tej grze
c) i jedno i drugie

Grałem end game pve hordą (shamanem), wiem jakie techniczne problemy są z totemami, na niektórych walkach ich użyteczność sięga zera. Gram teraz end game pve alliance, rogue, cały czas mam na sobie :

30% mniej threat
185 więcej AP
400 więcej heala z holy light i 115 flash of light
10% do wszystkich statsów = jakieś kolejne 150+ AP

dodajmy seal of light na bossie dzięki któremu lecze sie o 61 za kazdym ciosem, co powoduje że na niektórych bossach jestem samowystarczalny (co mi zabierze jakimś aoe moge sam sie wyleczyć atakując go).

Autor:  tomugeen [ 16 lip 2006, 12:49 ]
Tytuł: 

True, Halipusi ladnie to rozpisal, a co jak co, ma on doswiadczenie w PvP i PvE paroma klasami.

Autor:  spelcast [ 16 lip 2006, 13:11 ]
Tytuł: 

jak ze gralem paladynem przez troche czas zgadzam sie ze pala>shaman ale tylko w PvE w PvP jest juz odwrotnie jest to swego rodzaju balans ale zawsze bedzie ktos niezadowlony

Autor:  cypis [ 16 lip 2006, 13:16 ]
Tytuł: 

To nie jest balans. Niedobrze mi sie robi jak ktos uzywa argumentow typu 'but shems are da pvp lolz'. Paladyni sa swietni w pvp jako support (szczegolnie dla warriow) i dps klasa przy odpowiednim sprzecie i specu. Kto dostawal crity po 1k judgment of command od spelladynow wie o czym mowie >:(.

Autor:  spelcast [ 16 lip 2006, 13:22 ]
Tytuł: 

no ja dostawalem po 1k z shockow

co do tej dps klasy z dobrym sprzetem blue boy byl by wstanie zrobic wiekszy dps od full epix krytladina jezeli bedzie mial wiecej szczescia

Autor:  Nestor [ 16 lip 2006, 13:30 ]
Tytuł: 

A roball na to niemozliwe :P

Autor:  niebezimienny [ 16 lip 2006, 14:18 ]
Tytuł: 

Apropo tego topicu, ktos tam rzucil swietna mysl zeby mozna bylo robic "totemy-lightwelle", shaman moze zrobic 1 taki totem - 'ancient totem' ktory ludzie by klikali i dostawali z niego buffa na 5/10/15 minut. Czyli 4 shamanow na raid - i kazdy mial by to co by chcial - czyli tak jak ally musi miec 4 palkow.

Autor:  Demandread [ 16 lip 2006, 15:27 ]
Tytuł: 

spelcast napisał(a):
jak ze gralem paladynem przez troche czas zgadzam sie ze pala>shaman ale tylko w PvE w PvP jest juz odwrotnie jest to swego rodzaju balans ale zawsze bedzie ktos niezadowlony

Pograj troche PvP po obu stronach, a potem pisz, bracie. Pala >> Szaman, w BG szczegolnie.

Autor:  spelcast [ 16 lip 2006, 15:35 ]
Tytuł: 

pogralem po obu stronach i shaman>pala szczegulnie na bg bracie

Autor:  Demandread [ 16 lip 2006, 15:51 ]
Tytuł: 

Mozesz powiedziec w czym ? Bo w trzymaniu flagi ( mam na mysli utrzymywanie tapnietej ) pala > shaman, w leczeniu pala > shaman, w dispellowaniu pala > shaman, buffy pala > shaman. Mozliwe, ze w pure dps shaman > pala. Wiec w czym lepszy na BG jest shaman, kiedy czesto shield + aoe paladyna ratuje na AB flage, a cleanse + BoF pozwala FC biec bez problemu ?

Autor:  Horght [ 16 lip 2006, 15:55 ]
Tytuł: 

Demandread napisał(a):
Mozesz powiedziec w czym ? Bo w trzymaniu flagi ( mam na mysli utrzymywanie tapnietej ) pala > shaman, w leczeniu pala > shaman, w dispellowaniu pala > shaman, buffy pala > shaman. Mozliwe, ze w pure dps shaman > pala. Wiec w czym lepszy na BG jest shaman, kiedy czesto shield + aoe paladyna ratuje na AB flage, a cleanse + BoF pozwala FC biec bez problemu ?


Akurat aoe paladyna nie przerywa przejmowania flagi na AB ;).

Autor:  Demandread [ 16 lip 2006, 15:56 ]
Tytuł: 

O ile ja wiem, przerywa, tyle ze pierwszy damage, tak samo jak blizz itp.

Autor:  Nestor [ 16 lip 2006, 16:07 ]
Tytuł: 

Horght napisał(a):

Akurat aoe paladyna nie przerywa przejmowania flagi na AB ;).


Co za roznica, ale zabic sie go nie da..

Autor:  cypis [ 16 lip 2006, 16:22 ]
Tytuł: 

Horght napisał(a):

Akurat aoe paladyna nie przerywa przejmowania flagi na AB ;).

Pierwszy tick przerywa cap.

Autor:  spelcast [ 16 lip 2006, 16:28 ]
Tytuł: 

Demandread napisał(a):
Mozesz powiedziec w czym ? Bo w trzymaniu flagi ( mam na mysli utrzymywanie tapnietej ) pala > shaman, w leczeniu pala > shaman, w dispellowaniu pala > shaman, buffy pala > shaman. Mozliwe, ze w pure dps shaman > pala. Wiec w czym lepszy na BG jest shaman, kiedy czesto shield + aoe paladyna ratuje na AB flage, a cleanse + BoF pozwala FC biec bez problemu ?


-osobiscie wole miec szybszy ale slabszy heal niz mocny ale wolny a to dlatego ze lepiej dac komus tego heal niz zeby padl zanim go rzuce
-co do dispelowania sprawa sporna ja nie moge z przeciwnika zdjac bufow
-bufy purge purge i juz ich nie ma
-co do bof tak jest swietny ale znowu purge i juz go nie ma
-shield+aoe nic to nie daje

Autor:  Demandread [ 16 lip 2006, 18:24 ]
Tytuł: 

spelcast napisał(a):
-osobiscie wole miec szybszy ale slabszy heal niz mocny ale wolny a to dlatego ze lepiej dac komus tego heal niz zeby padl zanim go rzuce

Nie rozumiem co to ma do rzeczy, zarowno pala jak i szaman maja 1,5s heale jak trzeba szybkiego. Przewaga polega na tym, ze paladyn moze w krytycznym momencie zarzucic shielda ( wychodzac z kazdego cc ) i leczyc dalej - szaman nie.
Cytuj:
-co do dispelowania sprawa sporna ja nie moge z przeciwnika zdjac bufow

Dla mnie nie podlega zadnemu sporowi czy dyskusji to, ze mozliwosc zdjecia z FC kazdego mozliwego debuffa i biegniecia obok niego dispellujac siebie jest o niebo bardziej uzytecznae niz dispell przeciwnika. Szaman dostaje crowd control, traci swoje 30y i jest po sprawie. Paladyna tak nie powstrzymasz, pomijajac fakt, ze pala rozbija skutecznie wszystkie inne cc, a szaman nie.
Cytuj:
-bufy purge purge i juz ich nie ma

Jasne, do dispella trzeba shamana albo priesta ( ewentualnie lock z felem, lol ), do tego zeby zabic totem, starczy pet. Totemowe buffy sa niemobilne, paladynskie jak najbardziej - nie mowie juz nawet o duration.
Cytuj:
-co do bof tak jest swietny ale znowu purge i juz go nie ma

I znow, tylko szaman albo priest ( ewentualnie lock z felem ), czyli pierwsze cele, kt. sa skutecznie wylaczone z walki ( brak bof, shield ).
Cytuj:
-shield+aoe nic to nie daje

Mhm, i to podsumowuje Twoja znajomosc tematu. Szkoda czasu na polemike.

EoT.

EDIT: Literowki

Autor:  koornik [ 16 lip 2006, 19:17 ]
Tytuł: 

Demandread male slowko o krotkich healach
Flash of light 1.5sec cast heals 390-430
Lesser healing wave 1.5 sec cast helas 830-930

Z bufami az tak zle nie jest poniewz shamy moze postawic do 4 totemow pala moze tylko jeden
Cytuj:
40 mana5, or 600 mana every 5 seconds from BoW roodzaj blesa dac

600 mana per 5 sec ? erm.... n/c

Cytuj:
Nie, endgame paladyn z dobrym gearem leczy duzo lepiej niz szaman

mam tier 2 i dodatki dohealing z Blessing of Light ktore zwieksza healing done (ale tylko tych spelli rzuconych przez palkow) zrobie700 healing co 1.5 sec shammy robi wiecej nago.

Cytuj:
dodajmy seal of light na bossie dzięki któremu lecze sie o 61 za kazdym ciosem,

mam z pewnoscia wolniejsza bron niz twoja a mi procuja co 3-4 hit

Cytuj:
no ja dostawalem po 1k z shockow

Morgo gains nature swiftness
Morgo's chain lighting crits your for 3600 nature damamge
Morgo's Earth Shock crits you for 2000 Nature damamge.
You die.
Cytuj:
Pala >> Szaman, w BG szczegolnie.

Palek stara sie leczyc kogos a na nim siedzi shaman = co drugi heal nei laduje
Shamy healuje a na nim siedzi palek = przez 6 sekund shamy nie healuje chab ze postawil grounding totem jesli tak to dalej moze healowac wszystko wokol siebie przez kolejna minute
2 shamych atakuje palka ktory leczy = palek nawet nie moze piernac
2palkow atakuje leczacego shaman = shaman przez max 12 sekund nie healuje potem jedzie swoje
oczywiscie palek moze wejsc w god mode i healowac przez cudowne 12 sekund normalnie a potem j/w
Cytuj:
kiedy czesto shield + aoe paladyna ratuje na AB flage,

Z tego co ja wiem to nie ratuje a gram na ab sporo
i w divine moze zadacwlasciwie tylko jeden atak wiec ma srednia szaanse na przerwanie 2 goscia

Shaman na wsg?
zezre buffy carriera do 0 lacznie ze stamina bokiem bofem i wszyskim co mozliwe
Przeszkadza w healowaniu carriera jak szalony
postawi totem ktory spolni cala druzyne aly (i nie mowcie mi ze palek to moze usuwac bo z wiecej niz 2 osob nie usune przed nastepnym tickiem)
FROOOOOOOOOOOSTSHOCK
WindFury
Palek
Bof
cleanse


I choc zgodze sie ze aly ma z palkiem latwiej niz horda z shamym to jednak o heal oraz regen (liczac totem za 31 talentow) horda nie ma co narzekac

Autor:  cypis [ 16 lip 2006, 19:40 ]
Tytuł: 

Heh, widze ze rosnie nam godny nastepca fabiena. No to jedziemy.
Cytuj:
Z bufami az tak zle nie jest poniewz shamy moze postawic do 4 totemow pala moze tylko jeden

Tak, szaman moze postawic 4 totemy w ktorych na przyklad sa takie niezbalansowane cudenka jak: Stoneskin Totem (zmniejsza obrazenia o 22) albo Healing Spring (22 hp co 2 sekundy bodajze). Nie jestem pewny czy znany Ci jest fakt, ze 90% liczacych sie totemow (windfury/agi/threat/nature resist) to air totemy, czyli szaman moze postawic tylko jeden z danego elementu.
Cytuj:
mam tier 2 i dodatki dohealing z Blessing of Light ktore zwieksza healing done (ale tylko tych spelli rzuconych przez palkow) zrobie700 healing co 1.5 sec shammy robi wiecej nago.

Na papierze to wszystko co piszesz trzyma sie kupy, ale w praktyce juz niestety nie. Paladynowi w dobrym gearze ktory leczy fol praktycznie nigdy nie konczy sie mana w przeciwienstwie do szamana. Powiedz mi teraz co jest lepsze: non stop 700-800 healing, czy brak healu szamana ktory jest oom?

Dalszej czesci nie chce mi sie nawet komentowac, bo jest tam tyle uogolnien i bledow ze to przechodzi ludzkie pojecie.
Naprawde polecam przeczytac topic, ktory linknalem wczesniej i troche pomyslec. Przestaniesz sie popisywac niewiedza i oszczedzisz sobie troche wstydu.

Autor:  spelcast [ 16 lip 2006, 19:59 ]
Tytuł: 

cypis juz zostawilismy temat PvE i tak pala > shaman w PvE

teraz jest walkowany temat PvP

Autor:  cypis [ 16 lip 2006, 20:05 ]
Tytuł: 

Double post, ale co tam, trzeba to jakos oddzielic. Ostatnio na forum robilismy porownania dpsu raidow hordy i alliance. Do punkty wyjscia wybralismy patchwerka (dla tych ktorzy nigdy nie byli w naxx: patchwerk to walka gdzie idealnie wychodzi jakim dpsem dysponuje raid. Walka jest statyczna i nie ma w niej zadnych problemow z aggro, wiec kazdy robi 100% swoich mozliwosci). Oto co nam wyszlo:

Nasz DMGmeter (horda):

Obrazek

DMGmeter gildii alliance:

Obrazek

Jak widac kazdy member raidu alliance robi srednio 100 dps wiecej niz horda. Devsi natomiast twierdza, ze melee dps hordy w raidach jest zbyt duzy w stosunku do alliance i dlatego trzeba nerfnac WF totem. W tym momencie nasuwa sie pytanie: o co im kurwa chodzi? Jedyna logiczna odpowiedzia jest to, ze zaden z devow zajmujacy sie raidami nie gra horda i nie ma pojecia jak wielkie ma ona problemy w pve.
Przypomnie tylko, ze walczac z patchwerkiem nie ma zadnych problemow z aggro. W innych walkach dps hordy musi uwazac na swoj threat zeby nie przeaggrowac, a alliance praktycznie nie musi sie hamowac co jeszcze bardziej powieksza imbalance miedzy obiema stronami.

Strona 3 z 11 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team