MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
2.0.6 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=23235 |
Strona 3 z 8 |
Autor: | iniside [ 22 sty 2007, 13:01 ] |
Tytuł: | |
Lock dostał -10% do dotów. Mały nerf taa.. W PvP to nic nie zmiania praktycznie. Lock dalej bedzie wymiatał. Dostał kopa do PvE tylko (; |
Autor: | Nephilim [ 22 sty 2007, 13:11 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Lock dostał -10% do dotów. Mały nerf taa..
W PvP to nic nie zmiania praktycznie. Lock dalej bedzie wymiatał. Dostał kopa do PvE tylko (; 10% do _dwoch_ dotow (COA i corruption). zostaja jeszcze siphon i UA. a do ogolnego dpsu w pve jest jeszcze shadowbolt, nowy drain life z soulsiphon, immolate. co jak co, ale mag moze uzywac tylko frostbolta/fireballa (zaleznie od specca) do sustained dpsu ;< |
Autor: | iniside [ 22 sty 2007, 13:19 ] |
Tytuł: | |
No moza. Ale szczerze mowiac, patrzenie czy sie doty nie koncza jest cholernie uciazliwe i wkurzajace :E Tak czy inaczej to był nerf wymierzony w PvP. Gdzie tak naprawde nic nie zmienił.. |
Autor: | Nephilim [ 22 sty 2007, 13:23 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): No moza. Ale szczerze mowiac, patrzenie czy sie doty nie koncza jest cholernie uciazliwe i wkurzajace :E kazdy myslacy lock uzywa timerow do dotow, ktore mrygaja, piszcza i cholera wie co jeszcze, kiedy tylko mija duracja. Cytuj: Tak czy inaczej to był nerf wymierzony w PvP. Gdzie tak naprawde nic nie zmienił..
tu sie zgodze. |
Autor: | cypis [ 22 sty 2007, 13:24 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Tak czy inaczej to był nerf wymierzony w PvP. Gdzie tak naprawde nic nie zmienił..
Wg devsow chodzilo o zmniejszenie dpsu w pve. |
Autor: | iniside [ 22 sty 2007, 13:24 ] |
Tytuł: | |
Nephilim napisał(a): iniside napisał(a): No moza. Ale szczerze mowiac, patrzenie czy sie doty nie koncza jest cholernie uciazliwe i wkurzajace :E kazdy myslacy lock uzywa timerow do dotow, ktore mrygaja, piszcza i cholera wie co jeszcze, kiedy tylko mija duracja. Cytuj: Tak czy inaczej to był nerf wymierzony w PvP. Gdzie tak naprawde nic nie zmienił.. tu sie zgodze. Kto powiedzial ze nie uzywam. Uzywam. Ale odswierzanie dotw jest wkurzajace troche . Ale przynajmniej nikt nie marudzi jak walne 5 dotów i wychodze na chwile Cytuj: Wg devsow chodzilo o zmniejszenie dpsu w pve.
Szczerze mowiac, patrzac na whiny na forum, odniosłem inne wrażenie (whiny nerf lock, bo ownuje wszystko w pvp). |
Autor: | Domin [ 22 sty 2007, 13:42 ] |
Tytuł: | |
Ten nerf jest wkurwiajacy bo uderza w podstawowe talenty ktore KAZDY mag jezeli mysli o dps w pve MUSI wziasc. Druga sprawa ze taki nerf jest najgorszym z mozliwych bo ujebuje progress geara, im wiecej lepszego geara masz tym wiekszy nerf, a chyba powinno chodzic o to aby progression przez gear (bo tylko taki jest mozliwy po stukniecu 70) byl aby ulepszyc postac a nie nerfowac im lepszy gear ma.... A po trzecie pokazuje ze devsi blizza sa jebanymi hypokrytami, ciagle mowiacych o "consistency" a robiacych cos co "consistency" przeciwstawia sie w 180 stopniach.... A co do zmiany mana shield....zacznie sie placz ludzi jak wyskacza arcane magowie z 12k mana robiach 10k dmg w 3 sek i absorbujacy w chuja dmg, a o deep frost to juz big lol, ice barrier+mana shield i masz maga z 20k hp GG. |
Autor: | iniside [ 22 sty 2007, 13:45 ] |
Tytuł: | |
/reroll na maga ? Co sie boisz. W następnym patchu albo to znerfuja, albo zboostuja reszte klas. |
Autor: | Brodaty [ 22 sty 2007, 14:14 ] |
Tytuł: | |
Raczej znerfują. Boosty to były przeważnie przy revampach, jak już miesiącami ludziki psioczyły, że ich klasa jest do niczego w stosunku do reszty. Po czym zaczynał się whine pozostałych klas. I tak w kółeczko |
Autor: | shahray [ 22 sty 2007, 15:48 ] |
Tytuł: | |
To niech teraz ktos wytlumaczy takiemu nieukowi jak ja, o co chodzi z tym nerfem, bo rozne wersje widze. Teraz empowered frostbolt (czy tam impowered) 2/4/6/8/10% z bonusu i 1/2/3/4/5% do crita. empowered fireball to 3/6/9/12/15% bonusu. Teraz nerf: Cytuj: * Each rank of "Improved Fireball" now reduces your spell damage coefficient by 2%.
* Each rank of "Improved Frostbolt" now reduces your spell damage coefficient by 2%. Co zostaje z talentu? frostbolt = 0/2/4/6/8% bonus i 1/2/3/4/5% crit fireball = 1/4/7/10/13% czyli minus dwa w kazdym toolipie ranka. Czy moze 2% na kazdym ranku, czyli frostbolt zostaje 5% crita a fireball 1/2/3/4/5% bonusu? Przy tej drugiej wersji to imba talent szczegolnie dla fireballa I czy ktos byl na tym public test i poprawili rank 12 frostbolta (albo nerfneli rank 11)? [edit] z tego co widze na forum magow to frostbolt zostanie z golym critem. [edit kolejny] bzdury wypisuja tam straszne, odejmuja od frostbolta 10% od fireballa 3, potem dodaja, dziela, cuda wychodza, co post to inna opcja. Chyba wszyscy w d.. byly g.. widzieli, trzeba poczekac. |
Autor: | cypis [ 22 sty 2007, 16:25 ] |
Tytuł: | |
Przeciez tu chodzi o improved frostbolt/fireball, czyli te talenty ktore zmniejszaja cast time. Im mniejszy casttime tym mniejszy bonus z +dmg dostajesz. |
Autor: | shahray [ 22 sty 2007, 16:30 ] |
Tytuł: | |
Jak juz wspominalem jestem nieukiem , empowered, czy impowered, mala roznica , tez sie zastanawialem co oni tak rzeezbia w tym opisie, a nie podadza poprostu nowej wersji talentu. Kapuje czyli zmniejszam sobie casting time o 0.5s, czyli zmniejszam sobie to 5 talentami, wiec, zamiast zgarniac 82% czy tam jakos bonusu (bez empowered ) bede dostawal 72% bonusu. Ha, a musze powiedziec ze na forum magow tez jest male niezrozumienie i sa pytania takie jak ja zadalem tutaj :>. Czyli w dupe dostanie nie tylko pelny frost czy fire. Wszelkiej masci elementale itp. Bo to jednak podstawowe talenty byly :/. To pewnie dlatego ze crapiastego arcane blasta nikt nie chcial uzywac. |
Autor: | WithnesS [ 22 sty 2007, 17:18 ] |
Tytuł: | |
The base damage for "Arcane Shot" has been reduced by about 9% and the bonus damage from ranged attack power reduced from 20% to 15%. ...WTF?! O ile Silencing Shot był imba, tak jak powinien być 41 tp, to na c**j Arcane Shot tykać? >.> |
Autor: | cypis [ 22 sty 2007, 18:06 ] |
Tytuł: | |
Ja dostawalem crity z AS po 1700. Zbalansowane, nie ma co |
Autor: | iniside [ 22 sty 2007, 18:29 ] |
Tytuł: | |
cypis napisał(a): Przeciez tu chodzi o improved frostbolt/fireball, czyli te talenty ktore zmniejszaja cast time. Im mniejszy casttime tym mniejszy bonus z +dmg dostajesz.
Nie moge się zgodzić. Talenty nie mają wpływy na bonus. +dmg jest doliczy w zależności od bazowego Cast Time. A to czy dasz talenty czy nie, nie ma wpływu. Tak przynajmniej pisało kiedyś na forum afair. |
Autor: | Nephilim [ 22 sty 2007, 18:45 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Talenty nie mają wpływy na bonus. +dmg jest doliczy w zależności od bazowego Cast Time. A to czy dasz talenty czy nie, nie ma wpływu. Tak przynajmniej pisało kiedyś na forum afair. Cytuj: * Each rank of "Improved Fireball" now reduces your spell damage coefficient by 2%.
* Each rank of "Improved Frostbolt" now reduces your spell damage coefficient by 2%. oRly? |
Autor: | cypis [ 22 sty 2007, 18:46 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Talenty nie mają wpływy na bonus. +dmg jest doliczy w zależności od bazowego Cast Time. A to czy dasz talenty czy nie, nie ma wpływu. Tak przynajmniej pisało kiedyś na forum afair. Cytuj: * Each rank of "Improved Fireball" now reduces your spell damage coefficient by 2%.
* Each rank of "Improved Frostbolt" now reduces your spell damage coefficient by 2%. Po polsku: jesli dasz talenty w imp fireball/frostball to przy 5/5 bedziesz dostawal 10% mniej bonusu z twojego spelldmg do tych czarow. W pozostalych przypadkach talenty zmniejszajace casttime nie maja wplywu na dmg coefficient. |
Autor: | shahray [ 22 sty 2007, 18:47 ] |
Tytuł: | |
@iniside- wlasnie caly problem w tym ze juz to traci aktualnosc (ale niestety tylko u magow) |
Autor: | iniside [ 22 sty 2007, 18:50 ] |
Tytuł: | |
cypis napisał(a): iniside napisał(a): Talenty nie mają wpływy na bonus. +dmg jest doliczy w zależności od bazowego Cast Time. A to czy dasz talenty czy nie, nie ma wpływu. Tak przynajmniej pisało kiedyś na forum afair. Cytuj: * Each rank of "Improved Fireball" now reduces your spell damage coefficient by 2%. * Each rank of "Improved Frostbolt" now reduces your spell damage coefficient by 2%. Po polsku: jesli dasz talenty w imp fireball/frostball to przy 5/5 bedziesz dostawal 10% mniej bonusu z twojego spelldmg do tych czarow. W pozostalych przypadkach talenty zmniejszajace casttime nie maja wplywu na dmg coefficient. Ops. Nie popatrzyłem, że piszesz to w odniesieniu do patch notes. Mi chdziło ogólnie, że zmiejsznie np. czasu castowania SB albo Immolate, nie zmiesznia dmg bonus do nich |
Autor: | WithnesS [ 22 sty 2007, 18:58 ] |
Tytuł: | |
cypis napisał(a): Ja dostawalem crity z AS po 1700. Zbalansowane, nie ma co
Wiesz, ja jako hunter, patrze na to zaślepiony Mógłbym teraz zacząć jęczeć, że ty cloth jesteś, i w ogóle...Ale w sumie blizz pewnie trochę racji ma, a ja z natury nie umiem patrzeć obiektywnie Edit: Faktycznie, obiektywnie >.> Za dużo WoWa, za mało snu... |
Strona 3 z 8 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |