MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

2.0.6
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=23235
Strona 3 z 8

Autor:  iniside [ 22 sty 2007, 13:01 ]
Tytuł: 

Lock dostał -10% do dotów. Mały nerf taa..

W PvP to nic nie zmiania praktycznie. Lock dalej bedzie wymiatał. Dostał kopa do PvE tylko (;

Autor:  Nephilim [ 22 sty 2007, 13:11 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Lock dostał -10% do dotów. Mały nerf taa..

W PvP to nic nie zmiania praktycznie. Lock dalej bedzie wymiatał. Dostał kopa do PvE tylko (;


10% do _dwoch_ dotow (COA i corruption).
zostaja jeszcze siphon i UA. a do ogolnego dpsu w pve jest jeszcze shadowbolt, nowy drain life z soulsiphon, immolate.

co jak co, ale mag moze uzywac tylko frostbolta/fireballa (zaleznie od specca) do sustained dpsu ;<

Autor:  iniside [ 22 sty 2007, 13:19 ]
Tytuł: 

No moza. Ale szczerze mowiac, patrzenie czy sie doty nie koncza jest cholernie uciazliwe i wkurzajace :E

Tak czy inaczej to był nerf wymierzony w PvP. Gdzie tak naprawde nic nie zmienił..

Autor:  Nephilim [ 22 sty 2007, 13:23 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
No moza. Ale szczerze mowiac, patrzenie czy sie doty nie koncza jest cholernie uciazliwe i wkurzajace :E


kazdy myslacy lock uzywa timerow do dotow, ktore mrygaja, piszcza i cholera wie co jeszcze, kiedy tylko mija duracja.

Cytuj:
Tak czy inaczej to był nerf wymierzony w PvP. Gdzie tak naprawde nic nie zmienił..


tu sie zgodze.

Autor:  cypis [ 22 sty 2007, 13:24 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Tak czy inaczej to był nerf wymierzony w PvP. Gdzie tak naprawde nic nie zmienił..

Wg devsow chodzilo o zmniejszenie dpsu w pve.

Autor:  iniside [ 22 sty 2007, 13:24 ]
Tytuł: 

Nephilim napisał(a):
iniside napisał(a):
No moza. Ale szczerze mowiac, patrzenie czy sie doty nie koncza jest cholernie uciazliwe i wkurzajace :E


kazdy myslacy lock uzywa timerow do dotow, ktore mrygaja, piszcza i cholera wie co jeszcze, kiedy tylko mija duracja.

Cytuj:
Tak czy inaczej to był nerf wymierzony w PvP. Gdzie tak naprawde nic nie zmienił..


tu sie zgodze.

Kto powiedzial ze nie uzywam. Uzywam. Ale odswierzanie dotw jest wkurzajace troche :D.
Ale przynajmniej nikt nie marudzi jak walne 5 dotów i wychodze na chwile :D

Cytuj:
Wg devsow chodzilo o zmniejszenie dpsu w pve.

Szczerze mowiac, patrzac na whiny na forum, odniosłem inne wrażenie (whiny nerf lock, bo ownuje wszystko w pvp).

Autor:  Domin [ 22 sty 2007, 13:42 ]
Tytuł: 

Ten nerf jest wkurwiajacy bo uderza w podstawowe talenty ktore KAZDY mag jezeli mysli o dps w pve MUSI wziasc. Druga sprawa ze taki nerf jest najgorszym z mozliwych bo ujebuje progress geara, im wiecej lepszego geara masz tym wiekszy nerf, a chyba powinno chodzic o to aby progression przez gear (bo tylko taki jest mozliwy po stukniecu 70) byl aby ulepszyc postac a nie nerfowac im lepszy gear ma.... A po trzecie pokazuje ze devsi blizza sa jebanymi hypokrytami, ciagle mowiacych o "consistency" a robiacych cos co "consistency" przeciwstawia sie w 180 stopniach....

A co do zmiany mana shield....zacznie sie placz ludzi jak wyskacza arcane magowie z 12k mana robiach 10k dmg w 3 sek i absorbujacy w chuja dmg, a o deep frost to juz big lol, ice barrier+mana shield i masz maga z 20k hp GG.

Autor:  iniside [ 22 sty 2007, 13:45 ]
Tytuł: 

/reroll na maga ?

Co sie boisz. W następnym patchu albo to znerfuja, albo zboostuja reszte klas.

Autor:  Brodaty [ 22 sty 2007, 14:14 ]
Tytuł: 

Raczej znerfują. Boosty to były przeważnie przy revampach, jak już miesiącami ludziki psioczyły, że ich klasa jest do niczego w stosunku do reszty.
Po czym zaczynał się whine pozostałych klas.
I tak w kółeczko

Autor:  shahray [ 22 sty 2007, 15:48 ]
Tytuł: 

To niech teraz ktos wytlumaczy takiemu nieukowi jak ja, o co chodzi z tym nerfem, bo rozne wersje widze.

Teraz empowered frostbolt (czy tam impowered) 2/4/6/8/10% z bonusu i 1/2/3/4/5% do crita.
empowered fireball to 3/6/9/12/15% bonusu. Teraz nerf:

Cytuj:
* Each rank of "Improved Fireball" now reduces your spell damage coefficient by 2%.
* Each rank of "Improved Frostbolt" now reduces your spell damage coefficient by 2%.


Co zostaje z talentu?
frostbolt = 0/2/4/6/8% bonus i 1/2/3/4/5% crit
fireball = 1/4/7/10/13%

czyli minus dwa w kazdym toolipie ranka.

Czy moze 2% na kazdym ranku,
czyli frostbolt zostaje 5% crita
a fireball 1/2/3/4/5% bonusu?

Przy tej drugiej wersji to imba talent szczegolnie dla fireballa :D
I czy ktos byl na tym public test i poprawili rank 12 frostbolta (albo nerfneli rank 11)?

[edit]
z tego co widze na forum magow to frostbolt zostanie z golym critem.
[edit kolejny]
bzdury wypisuja tam straszne, odejmuja od frostbolta 10% od fireballa 3, potem dodaja, dziela, cuda wychodza, co post to inna opcja. Chyba wszyscy w d.. byly g.. widzieli, trzeba poczekac.

Autor:  cypis [ 22 sty 2007, 16:25 ]
Tytuł: 

Przeciez tu chodzi o improved frostbolt/fireball, czyli te talenty ktore zmniejszaja cast time. Im mniejszy casttime tym mniejszy bonus z +dmg dostajesz.

Autor:  shahray [ 22 sty 2007, 16:30 ]
Tytuł: 

Jak juz wspominalem jestem nieukiem :P, empowered, czy impowered, mala roznica ;), tez sie zastanawialem co oni tak rzeezbia w tym opisie, a nie podadza poprostu nowej wersji talentu.

Kapuje czyli zmniejszam sobie casting time o 0.5s, czyli zmniejszam sobie to 5 talentami, wiec, zamiast zgarniac 82% czy tam jakos bonusu (bez empowered :P) bede dostawal 72% bonusu. Ha, a musze powiedziec ze na forum magow tez jest male niezrozumienie i sa pytania takie jak ja zadalem tutaj :>.
Czyli w dupe dostanie nie tylko pelny frost czy fire. Wszelkiej masci elementale itp. Bo to jednak podstawowe talenty byly :/. To pewnie dlatego ze crapiastego arcane blasta nikt nie chcial uzywac.

Autor:  WithnesS [ 22 sty 2007, 17:18 ]
Tytuł: 

The base damage for "Arcane Shot" has been reduced by about 9% and the bonus damage from ranged attack power reduced from 20% to 15%.

...WTF?!

O ile Silencing Shot był imba, tak jak powinien być 41 tp, to na c**j Arcane Shot tykać? >.>

Autor:  cypis [ 22 sty 2007, 18:06 ]
Tytuł: 

Ja dostawalem crity z AS po 1700. Zbalansowane, nie ma co ;)

Autor:  iniside [ 22 sty 2007, 18:29 ]
Tytuł: 

cypis napisał(a):
Przeciez tu chodzi o improved frostbolt/fireball, czyli te talenty ktore zmniejszaja cast time. Im mniejszy casttime tym mniejszy bonus z +dmg dostajesz.

Nie moge się zgodzić.

Talenty nie mają wpływy na bonus. +dmg jest doliczy w zależności od bazowego Cast Time. A to czy dasz talenty czy nie, nie ma wpływu. Tak przynajmniej pisało kiedyś na forum afair.

Autor:  Nephilim [ 22 sty 2007, 18:45 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Talenty nie mają wpływy na bonus. +dmg jest doliczy w zależności od bazowego Cast Time. A to czy dasz talenty czy nie, nie ma wpływu. Tak przynajmniej pisało kiedyś na forum afair.


Cytuj:
* Each rank of "Improved Fireball" now reduces your spell damage coefficient by 2%.
* Each rank of "Improved Frostbolt" now reduces your spell damage coefficient by 2%.


oRly?

Autor:  cypis [ 22 sty 2007, 18:46 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Talenty nie mają wpływy na bonus. +dmg jest doliczy w zależności od bazowego Cast Time. A to czy dasz talenty czy nie, nie ma wpływu. Tak przynajmniej pisało kiedyś na forum afair.

Cytuj:
* Each rank of "Improved Fireball" now reduces your spell damage coefficient by 2%.
* Each rank of "Improved Frostbolt" now reduces your spell damage coefficient by 2%.

Po polsku: jesli dasz talenty w imp fireball/frostball to przy 5/5 bedziesz dostawal 10% mniej bonusu z twojego spelldmg do tych czarow.
W pozostalych przypadkach talenty zmniejszajace casttime nie maja wplywu na dmg coefficient.

Autor:  shahray [ 22 sty 2007, 18:47 ]
Tytuł: 

@iniside- wlasnie caly problem w tym ze juz to traci aktualnosc (ale niestety tylko u magow)

Autor:  iniside [ 22 sty 2007, 18:50 ]
Tytuł: 

cypis napisał(a):
iniside napisał(a):
Talenty nie mają wpływy na bonus. +dmg jest doliczy w zależności od bazowego Cast Time. A to czy dasz talenty czy nie, nie ma wpływu. Tak przynajmniej pisało kiedyś na forum afair.

Cytuj:
* Each rank of "Improved Fireball" now reduces your spell damage coefficient by 2%.
* Each rank of "Improved Frostbolt" now reduces your spell damage coefficient by 2%.

Po polsku: jesli dasz talenty w imp fireball/frostball to przy 5/5 bedziesz dostawal 10% mniej bonusu z twojego spelldmg do tych czarow.
W pozostalych przypadkach talenty zmniejszajace casttime nie maja wplywu na dmg coefficient.

Ops.

Nie popatrzyłem, że piszesz to w odniesieniu do patch notes.
Mi chdziło ogólnie, że zmiejsznie np. czasu castowania SB albo Immolate, nie zmiesznia dmg bonus do nich :)

Autor:  WithnesS [ 22 sty 2007, 18:58 ]
Tytuł: 

cypis napisał(a):
Ja dostawalem crity z AS po 1700. Zbalansowane, nie ma co ;)

Wiesz, ja jako hunter, patrze na to zaślepiony :P Mógłbym teraz zacząć jęczeć, że ty cloth jesteś, i w ogóle...Ale w sumie blizz pewnie trochę racji ma, a ja z natury nie umiem patrzeć obiektywnie :P

Edit: Faktycznie, obiektywnie >.> Za dużo WoWa, za mało snu...

Strona 3 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team