MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Raidy - teraz https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=25359 |
Strona 3 z 3 |
Autor: | Yaroos [ 20 cze 2007, 14:21 ] |
Tytuł: | |
ktm mozna olac jak kazdy robi swoja robote ok. zreszta i tak nie zawsze dziala ok... ja nie wyobrazam sobie zeby w miare progresujaca gildia opierala sie na poleceniach 1 osoby i bezmozgim wykonywaniu polecen GM. jak to koles w gildii powiedzial twoim najlepszym save-spotem i najlepszym addonem jest twoj rozum, oczy i rece... |
Autor: | Lu [ 20 cze 2007, 14:33 ] |
Tytuł: | |
wiesz Yaros opieram się na publikowanych kawałkach textu szefa nihilum typu : "Just do what i say" a co do opierania progresującej gildii na poleceniach 1 osoby to zgoda co do zwiadu instancji która nie ma opracowanych taktyk - natomaist teraz system jest taki że gildie działają jak jakieś oddziały wojskowe i nie ma miejsca na radosną twórczość (i to bardziej wina blizza niż gildii bo ta sytuacja to przystosowanei do tego co bliz zrobił) już kończe to moje whinowanie - powiem tylko że więcej mam fanu i adrenaliny z grania pugami w heroikah niż z proceduralnego bicia bossów w rajdzie ... |
Autor: | Yaroos [ 20 cze 2007, 15:15 ] |
Tytuł: | |
ale Lu , ta adrenalina jest wywolana hm... losowoscia graczy w pugu a noz widelec jakies dc albo happy pull. a co do nihilum : pogratulowac sukcesu i tyle . kazdy niech sie bawi w pve jak chce... imho powinno byc wiecej outdoor bosow i np takie , ktore razem z minionami np atakuje losowo miasto a to org a to iron forge , ktorych moze ubic np ze 150-200( albo wiecej) 70 lvl graczy . nerfy inst i koniec att nie zwieksza zainteresowania pve ... blizz strzela sobie w noge... a nogawki ma pelne WH online nadchodzi.. a zastanowil sie ktos dlaczego nie ma aren dla 30, 40 itd lvl ? p.s. stawiam 100g ze nastepny nerf raid inst w ciagu wakacji bedzie i to spory |
Autor: | Pio [ 20 cze 2007, 17:19 ] |
Tytuł: | |
Yaroos napisał(a): imho powinno byc wiecej outdoor bosow i np takie , ktore razem z minionami np atakuje losowo miasto a to org a to iron forge , ktorych moze ubic np ze 150-200( albo wiecej) 70 lvl graczy . juz byl se taki jeden boss przed otwarciem dark portalu, wielki Kazzak biegal se po Ironforge i zabijal wszystko i wszystkich. Tyle cial w jednym miejscu nigdy nie widzialem Yaroos napisał(a): nerfy inst i koniec att nie zwieksza zainteresowania pve ... blizz strzela sobie w noge...
Tu jestes w wielkim bledzie. Maja byc kolejne istance typu Naxx gdzie 95 % graczy WoWa nie widziala go na oczy ? |
Autor: | Yaroos [ 20 cze 2007, 17:59 ] |
Tytuł: | |
nie , absolutnie nie ! zniesienie att pozwoli na przeskok z heroic na t5 omijajac kara i gruula .co zwiekszy placz na forach blizza po czym nastapia nerfy itd wstep do ssc i the eye powinien byc po - no dobra - po np ubiciu princa , nightbane i shade 'a . co pozwoli sie zgrac gildia ,wyfarmic itemy i zmniejszyc placz na forach. skok z heroic , nawet arca na ssc bedzie zbyt duzy .i tak jest placz o kara , czego nie czaje , wiec co bedzie w TY i SSC? jesli kazdy rajd ma sie opierac na taktyce : 1 tank 3x heal reszta leje bosa ( nie ma adds , bo po co ? , zaden event tez nie bo nerf ) no to po grze. kto chce cos takiego: LFGroup to Ilidian ? ja nie... to jest tak jak z F1, drogimi furami ,modelkami( wstaw cos drogiego , ulotnego wymagajacego wiecej wysilku niz naciskanie 2 przyciskow przez 20 minut) , wielu marzy , oglada a ilu powie : kurde , biore sie do roboty chce mieć taką fure , chce Tą panne ... blizz natomiast idzie w kierunku falszywego samarytanina , macie łatwiej ale dalej płaćcie . Ja moge sie czasem wysilić , zeby cos mieć . co do Kazzaka ... wiecej takich |
Autor: | raggnarok [ 21 cze 2007, 17:39 ] |
Tytuł: | |
Z tymi attunement byl jeden problem - dlaczego do cholery, zeby wejsc do instancji 25 osobowej trzeba bylo robic kurewskie instancje 5 osobowe? Kompletna glupota. Attunementem do takich instancji powinny byc inne instancje raidowe - np. wejscie do SSC poprzez zabicie Gruula, wejscie do The Eye poprzez zabicie Magtheridona. I nie ma problema. Robienie heroikow, czy nawet Kara, wybieranie odpowiedniego skladu na Nightbane'a, bo jedni chca tylko q item, inni jakis jeden konkrent drop etc., - przeciez to logistyczny koszmar. O ile w wypadku gildii, ktora CALA zaczyna attunment proces ma to jakies rece i nogi, to juz inne scenariusze to jeden wielki problem dla gildii i dla graczy. |
Autor: | Teo [ 22 cze 2007, 11:04 ] |
Tytuł: | |
Powolutku wszystko ladnie sie pouklada, zmniejsza dlugosc restu w kara moze na 3dni, potem Gruul/Magheridon 5dni plus kolejny nerf tych instancji i mamy ladne przygotowanie do konkretnych raidowek. Ludzie latwo i przyjemnie ubiora sie w t4 i beda chodzic pot5 i czekac na kolejny nerf, a gildie robiace pierwszy raz insty bez nerfa beda przechodzic do legendy i niech sie ciesza bo sa super graczami, tylko malo to ma wspolnego z reszta, ktora bez nerfa nigdy nie bedzie miec zabawy i cale szczescie ze blizz to zrozumial i wprowadza regulanie od dodatku. |
Autor: | Buffchef [ 22 cze 2007, 12:29 ] |
Tytuł: | |
Bez przesadyzmu, Gruul i Magtheridon są wystarczająco łatwi (Onyxia była trudniejsza). |
Autor: | redlum [ 22 cze 2007, 12:56 ] |
Tytuł: | |
na Onyxiy wystarczal zmiare zgrany sklad + tank z mega Fire resistem |
Autor: | Buffchef [ 22 cze 2007, 13:02 ] |
Tytuł: | |
W miare zgrany skład robi z Gruula i Magdy M marmoladę, a nie wipe'uje z powodu 8 deep breathow w drugiej fazie |
Autor: | hrabik [ 22 cze 2007, 13:25 ] |
Tytuł: | |
Buffchef napisał(a): W miare zgrany skład robi z Gruula i Magdy M marmoladę,
a nie wipe'uje z powodu 8 deep breathow w drugiej fazie 8 deepow w drugiej fazie?;o to w tej drugiej musialby depsowac ja chyba tylko tank gunem. Onyxia moze i byla trudniejsza jak ludzie biegali w t0 i nie znali WoWa na wylot;s |
Autor: | Postal [ 22 cze 2007, 13:28 ] |
Tytuł: | |
lol przeciez onyxia byla latwiejsza niz trashe przed hoggerem w elwynn |
Autor: | Buffchef [ 22 cze 2007, 13:31 ] |
Tytuł: | |
:< ok: madga - 1 add i 1 kostka grull - bez slama i shattera to będzie to |
Autor: | Qraczek [ 22 cze 2007, 13:46 ] |
Tytuł: | |
hrabik napisał(a): 8 deepow w drugiej fazie?
A czemu nie ? Zdarzalo sie ze troche ziewala |
Autor: | tomugeen [ 22 cze 2007, 14:39 ] |
Tytuł: | |
hrabik napisał(a): Onyxia moze i byla trudniejsza jak ludzie biegali w t0 i nie znali WoWa na wylot;s
Jakie t0? W greenach sie biegalo ;] |
Autor: | Sobtainer [ 22 cze 2007, 14:47 ] |
Tytuł: | |
No no! ja miałem 8/8 Magistra ;p Ten po lewej, bo zanim zrobili set2 z tego to miałem 8/8 Arcanisty ;p |
Strona 3 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |