MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Raidy - teraz
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=25359
Strona 3 z 3

Autor:  Yaroos [ 20 cze 2007, 14:21 ]
Tytuł: 

ktm mozna olac jak kazdy robi swoja robote ok.
zreszta i tak nie zawsze dziala ok...
ja nie wyobrazam sobie zeby w miare progresujaca gildia opierala sie na poleceniach 1 osoby i bezmozgim wykonywaniu polecen GM.

jak to koles w gildii powiedzial twoim najlepszym save-spotem i najlepszym addonem jest twoj rozum, oczy i rece...

Autor:  Lu [ 20 cze 2007, 14:33 ]
Tytuł: 

wiesz Yaros opieram się na publikowanych kawałkach textu szefa nihilum typu :
"Just do what i say"

a co do opierania progresującej gildii na poleceniach 1 osoby to zgoda co do zwiadu instancji która nie ma opracowanych taktyk - natomaist teraz system jest taki że gildie działają jak jakieś oddziały wojskowe i nie ma miejsca na radosną twórczość (i to bardziej wina blizza niż gildii bo ta sytuacja to przystosowanei do tego co bliz zrobił)

już kończe to moje whinowanie - powiem tylko że więcej mam fanu i adrenaliny z grania pugami w heroikah niż z proceduralnego bicia bossów w rajdzie ...

Autor:  Yaroos [ 20 cze 2007, 15:15 ]
Tytuł: 

ale Lu , ta adrenalina jest wywolana hm... losowoscia graczy w pugu a noz widelec jakies dc albo happy pull.

a co do nihilum : pogratulowac sukcesu i tyle . kazdy niech sie bawi w pve jak chce...
imho powinno byc wiecej outdoor bosow i np takie , ktore razem z minionami np atakuje losowo miasto a to org a to iron forge , ktorych moze ubic np ze 150-200( albo wiecej) 70 lvl graczy . nerfy inst i koniec att nie zwieksza zainteresowania pve ... blizz strzela sobie w noge... a nogawki ma pelne WH online nadchodzi..

a zastanowil sie ktos dlaczego nie ma aren dla 30, 40 itd lvl ?

p.s.
stawiam 100g ze nastepny nerf raid inst w ciagu wakacji bedzie i to spory :)

Autor:  Pio [ 20 cze 2007, 17:19 ]
Tytuł: 

Yaroos napisał(a):
imho powinno byc wiecej outdoor bosow i np takie , ktore razem z minionami np atakuje losowo miasto a to org a to iron forge , ktorych moze ubic np ze 150-200( albo wiecej) 70 lvl graczy .



juz byl se taki jeden boss przed otwarciem dark portalu, wielki Kazzak biegal se po Ironforge i zabijal wszystko i wszystkich. Tyle cial w jednym miejscu nigdy nie widzialem :P


Yaroos napisał(a):
nerfy inst i koniec att nie zwieksza zainteresowania pve ... blizz strzela sobie w noge...


Tu jestes w wielkim bledzie. Maja byc kolejne istance typu Naxx gdzie 95 % graczy WoWa nie widziala go na oczy ?

Autor:  Yaroos [ 20 cze 2007, 17:59 ]
Tytuł: 

nie , absolutnie nie ! zniesienie att pozwoli na przeskok z heroic na t5 omijajac kara i gruula .co zwiekszy placz na forach blizza po czym nastapia nerfy itd
wstep do ssc i the eye powinien byc po - no dobra - po np ubiciu princa , nightbane i shade 'a . co pozwoli sie zgrac gildia ,wyfarmic itemy i zmniejszyc placz na forach. skok z heroic , nawet arca na ssc bedzie zbyt duzy .i tak jest placz o kara , czego nie czaje , wiec co bedzie w TY i SSC?
jesli kazdy rajd ma sie opierac na taktyce : 1 tank 3x heal reszta leje bosa ( nie ma adds , bo po co ? , zaden event tez nie bo nerf ) no to po grze.

kto chce cos takiego: LFGroup to Ilidian ? ja nie...
to jest tak jak z F1, drogimi furami ,modelkami( wstaw cos drogiego , ulotnego wymagajacego wiecej wysilku niz naciskanie 2 przyciskow przez 20 minut) , wielu marzy , oglada a ilu powie : kurde , biore sie do roboty chce mieć taką fure , chce Tą panne ...

blizz natomiast idzie w kierunku falszywego samarytanina , macie łatwiej ale dalej płaćcie .
Ja moge sie czasem wysilić , zeby cos mieć .

co do Kazzaka ... wiecej takich :)

Autor:  raggnarok [ 21 cze 2007, 17:39 ]
Tytuł: 

Z tymi attunement byl jeden problem - dlaczego do cholery, zeby wejsc do instancji 25 osobowej trzeba bylo robic kurewskie instancje 5 osobowe? Kompletna glupota. Attunementem do takich instancji powinny byc inne instancje raidowe - np. wejscie do SSC poprzez zabicie Gruula, wejscie do The Eye poprzez zabicie Magtheridona. I nie ma problema. Robienie heroikow, czy nawet Kara, wybieranie odpowiedniego skladu na Nightbane'a, bo jedni chca tylko q item, inni jakis jeden konkrent drop etc., - przeciez to logistyczny koszmar. O ile w wypadku gildii, ktora CALA zaczyna attunment proces ma to jakies rece i nogi, to juz inne scenariusze to jeden wielki problem dla gildii i dla graczy.

Autor:  Teo [ 22 cze 2007, 11:04 ]
Tytuł: 

Powolutku wszystko ladnie sie pouklada, zmniejsza dlugosc restu w kara moze na 3dni, potem Gruul/Magheridon 5dni plus kolejny nerf tych instancji i mamy ladne przygotowanie do konkretnych raidowek.
Ludzie latwo i przyjemnie ubiora sie w t4 i beda chodzic pot5 i czekac na kolejny nerf, a gildie robiace pierwszy raz insty bez nerfa beda przechodzic do legendy i niech sie ciesza bo sa super graczami, tylko malo to ma wspolnego z reszta, ktora bez nerfa nigdy nie bedzie miec zabawy i cale szczescie ze blizz to zrozumial i wprowadza regulanie od dodatku.

Autor:  Buffchef [ 22 cze 2007, 12:29 ]
Tytuł: 

Bez przesadyzmu, Gruul i Magtheridon są wystarczająco łatwi (Onyxia była trudniejsza).

Autor:  redlum [ 22 cze 2007, 12:56 ]
Tytuł: 

na Onyxiy wystarczal zmiare zgrany sklad + tank z mega Fire resistem

Autor:  Buffchef [ 22 cze 2007, 13:02 ]
Tytuł: 

W miare zgrany skład robi z Gruula i Magdy M marmoladę,
a nie wipe'uje z powodu 8 deep breathow w drugiej fazie :)

Autor:  hrabik [ 22 cze 2007, 13:25 ]
Tytuł: 

Buffchef napisał(a):
W miare zgrany skład robi z Gruula i Magdy M marmoladę,
a nie wipe'uje z powodu 8 deep breathow w drugiej fazie :)

8 deepow w drugiej fazie?;o to w tej drugiej musialby depsowac ja chyba tylko tank gunem.
Onyxia moze i byla trudniejsza jak ludzie biegali w t0 i nie znali WoWa na wylot;s

Autor:  Postal [ 22 cze 2007, 13:28 ]
Tytuł: 

lol przeciez onyxia byla latwiejsza niz trashe przed hoggerem w elwynn :roll:

Autor:  Buffchef [ 22 cze 2007, 13:31 ]
Tytuł: 

:<
ok:
madga - 1 add i 1 kostka
grull - bez slama i shattera
to będzie to :)

Autor:  Qraczek [ 22 cze 2007, 13:46 ]
Tytuł: 

hrabik napisał(a):
8 deepow w drugiej fazie?


A czemu nie ? Zdarzalo sie ze troche ziewala :P

Autor:  tomugeen [ 22 cze 2007, 14:39 ]
Tytuł: 

hrabik napisał(a):
Onyxia moze i byla trudniejsza jak ludzie biegali w t0 i nie znali WoWa na wylot;s

Jakie t0? W greenach sie biegalo ;]

Autor:  Sobtainer [ 22 cze 2007, 14:47 ]
Tytuł: 

No no! ja miałem 8/8 Magistra ;p

Obrazek

Ten po lewej, bo zanim zrobili set2 z tego to miałem 8/8 Arcanisty ;p

Strona 3 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team