mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 104 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 8 paź 2004, 22:10 
Cytuj  
Jak dla mnie to czekamy czekac mozemy czekac bedziemy przyszlsoc jestr wnosas


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

**

Posty: 318
Dołączył(a): 1.10.2004
Offline
PostNapisane: 8 paź 2004, 22:26 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
W SWG mozesz sobie włączyć Upload i Download generowany przez kienta na ekran podczas gry :)

Ech, nie doczytalem, ze chodzi o SWG. Chyba nie chcesz powiedziec, ze kod sieciowy SWG jest taki sam jak WOW?

A ty Asmax lepiej wytrzezwiej! :)

***

Posty: 711
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 8 paź 2004, 22:48 
Cytuj  
*w nosach* czy *w nas*
to powazna roznica! arghh


_________________
Kiedyś:
Crategus.:.Dorf 50lvl Thane
Perversona.:.Trollish 50lvl Savage Babe
Dziś:
Bartek, Handcrafted by God, 5lvl Mąż

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 9 paź 2004, 05:14 
Cytuj  
nie mówię, że taki sam. Moim zdaniem kod SWG powinien generować więcej ruchu z prostego powodu - housing i porozrzucane po całej planecie maszyny stawiane przez graczy - otoczonie w WoWie na dzień dzisiejszy jest w całości generowne przez klienta.
Więc można nawet posunąć się do tezy, że WoW będzie generował jeszcze mniejszy traffic.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3420
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 paź 2004, 08:39 
Cytuj  
W chello na 3Mbit limit maja 50GB eheh


_________________
"Ja się nie znam, ale chętnie się wypowiem" - Stanisław Tym


Posty: 11
Dołączył(a): 8.10.2004
Offline
PostNapisane: 9 paź 2004, 08:44 
Cytuj  
Zematis napisał(a):
W chello na 3Mbit limit maja 50GB eheh


Nie bardzo jestem zorientowany w temacie jesli chodzi o Chello wlasnie ale uwazam ze limity i blokowanie p2p to totalna pomylka :(.
Co z uploadem?


_________________
Pozdrawiam.

Obrazek

Designed by 'Flamers Fucktory'

******
Avatar użytkownika

Posty: 3420
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 paź 2004, 09:04 
Cytuj  
Nie wiem, przeczytalem to na infojama.pl, tpsa zwiekszyla na neo limit do 25GB keke


_________________
"Ja się nie znam, ale chętnie się wypowiem" - Stanisław Tym

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 9 paź 2004, 10:35 
Cytuj  
Jaki limit? ja mam NEO 512/128 zadnych limitow tu nie widze

**

Posty: 314
Dołączył(a): 9.10.2004
Offline
PostNapisane: 9 paź 2004, 11:02 
Cytuj  
jak masz stara umowe to nie masz limitu. ja przedluzylem umowe ktora zaczalem ro ktemu i nadal mam bez limitu. zreszta podobno na stronie tepsy mozna znalezc stare oferty bez limitow itd. wierd :]

**

Posty: 318
Dołączył(a): 1.10.2004
Offline
PostNapisane: 9 paź 2004, 15:03 
Cytuj  
Zematis napisał(a):
W chello na 3Mbit limit maja 50GB eheh

No i? Od paru dni juz o tym wiadomo. Na pewno lepsze to niz oferta TP i nalezy chwalic takie zagrania bo to tylko podcina skrzydelka naszej tepsiuni.

Mark24 - w tym przypadku jestem sceptycznie nastawiony. Mam jedynie nadzieje, ze na poczciwym SDI da sie zagrac bez wiekszych stresow. Jak ktos bedzie gral w WOW na laczu ~100 kbps niech opowie jak bylo :)

******
Avatar użytkownika

Posty: 3420
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 paź 2004, 19:04 
Cytuj  
truetly napisał(a):
Zematis napisał(a):
W chello na 3Mbit limit maja 50GB eheh

No i? Od paru dni juz o tym wiadomo. Na pewno lepsze to niz oferta TP i nalezy chwalic takie zagrania bo to tylko podcina skrzydelka naszej tepsiuni.


No i nic?


_________________
"Ja się nie znam, ale chętnie się wypowiem" - Stanisław Tym

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 9 paź 2004, 21:08 
Cytuj  
Na sdi w kazdy mmorpg sie da bez stresu zagrac.
W wowa znajomi z angli na 56k cieli jak szaleni.
Szybkosc lacza ma minimalne znaczenie jesli chodzi o gry mmo.

juz.

**

Posty: 318
Dołączył(a): 1.10.2004
Offline
PostNapisane: 10 paź 2004, 00:58 
Cytuj  
Hm, w takim razie dotychczas musialem grac w FPP-ki, skoro na SDI mialem lagi. Lacze jest wazne do obojetnie jakiej gry z opcja multiplayer. Umiejscowienie serwerow rowniez jest istotne, inaczej Blizzard wsio by w USA walnal. O wiele taniej by ich to wynioslo.
Pamietam, ze grajac w RYL MY (Malezja) mialem mniejsza czkawke niz w RYL NA (Ameryka Polnocna).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 10 paź 2004, 07:06 
Cytuj  
krzyk, nie wiem dlaczego jakos jestes taki pewien ze na SDI sobie tez pogra, wedlug mnie raczej nie da rady, to najwiekszy i najbardziej przestrzaly syf jaki istnieje.Jak z konsultantem takim zaznajomionym z TPSy gadalem z pol roq temu, to powiedzial mi pare rzeczy na temat SDI i nie jestem pewien jak to bedzie wygladac .... :roll:

***

Posty: 756
Dołączył(a): 9.10.2003
Offline
PostNapisane: 10 paź 2004, 09:19 
Cytuj  
Czy ja wiem... Łącząc się przez SDI grałem w EQ na serwerze amerykańskim z pingiem około 250. Na serwerach EU był o 80 - 100 ms mniejszy. Opóźnienia nie były w żaden sposób odczuwalne (0 opóżnień na chatcie i w czasie gry). Anyway, to nie QW...

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 10 paź 2004, 09:38 
Cytuj  
przepustowość łącza nie ma znaczenia. Lepiej się gra na 128kbps z dobrym stałym pingiem niż na 3Mbps z złym skaczącym pingiem.
Połowa ameryknaów do tej pory gra łącząc się przez dial-up z prędkością nwet 56kbps (m.in. połowa mojej starej gildii z AO).

Dla niedowiarków podaję bardzo łatwy sposób: ściągamy "net acitivity diagram" z tucows.com. Dajemy dla okienka przeźroczystość i zawsze na wierzchu. Odpalamy mmorpga i widzimy jaki ruch generujemy :)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 10 paź 2004, 10:14 
Cytuj  
Jesli ping do serwera nie przekracza 300-400ms (a wlasciwie ping nie zalezy od przepustowosci lacza, no chyba ze ktos cos zasysya i cala przepustowosc ma zawalona) to mozna bez problemu grac.
Gralem na sdi w daoca ponad rok i nie mialem najmniejszych problemow z gra, ping utrzymywal sie na stabilnym poziomie okolo 100ms.
Kaczy -> coz to za rewelacje ktore powiedzial ci konsultant?
truetly-> nie jest wazne o tyle o ile lacze nie przekracza jakiegos niebotycznego pingu do serwera, co sie nie zdaza w przypadku lacz stricte stalych (do ktorych sdi pozwole sobie zaliczyc :>). Co do lagow zwiazanych z pingami- duze znaczenie ma sposob rozwiazan technicznych serwera, gralem w jakas koreanska bete w ktorej ping powyzej 100 uniemozliwial granie, w daocu przy pingu 200-300 jestem w stanie rozsadnie sobie pograc.
Co do lokalizacji- pogralem sobie w stress testa i nie doswiadczylem najmniejszego laga na neo. Lokalizacja moim zdaniem bardziej jest zwiazana z wysokim standardem cs niz z tym ze sie blizard martwi ze eu mieliby 50ms wiekszego pinga niz us. Pozatym chce dodac ze roznice w pingach wystepuja w obrebach danych kontynentow, nie trzeba szukac na dwoch roznych, wiec 2 amerykanie moga miec znaczaco roznego pinga.

juz.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 10 paź 2004, 11:40 
Cytuj  
akurat sdi było odporne na te wszystkie gowna neostrady typu , pula adresowa 83 , awaria co pare tygodni , restarty połączeń , udupianie DL poprzez zapchanie pasma UL . To łącze wolne ale było stabilne użytkowałem 2 lata więc wiem co gadam :]

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 10 paź 2004, 13:41 
Cytuj  
krzyk, rewelacje jak rewelacje, ale powiedzial mi ze wiekszego syfu na jakim to wszystko dziala to byc nie moze i wogole zebym sobie wybil z glowy SDI bo to wogole nie ma sensu bytu.

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 10 paź 2004, 13:57 
Cytuj  
Troche czasu siedziałem na SDI, potem przerzuciłem się na NEO, i cokolwiek by rzec o TP, to musze przyznać że z wyjątkiem 2-3 dni nigdy nie miałem problemów z MMORPG, żadnych, niezależnie od położenia servera.
Podobnie ma się sprawa jeśli chodzi o szybkie sieciówki jak CS czy BF1942, żadnych problemów, powiem nawet że jakość usługi jest wzrocowa.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 104 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.