MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

No to poczekamy na WOW :(
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=9082
Strona 3 z 6

Autor:  Asmax [ 8 paź 2004, 22:10 ]
Tytuł: 

Jak dla mnie to czekamy czekac mozemy czekac bedziemy przyszlsoc jestr wnosas

Autor:  truetly [ 8 paź 2004, 22:26 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
W SWG mozesz sobie włączyć Upload i Download generowany przez kienta na ekran podczas gry :)

Ech, nie doczytalem, ze chodzi o SWG. Chyba nie chcesz powiedziec, ze kod sieciowy SWG jest taki sam jak WOW?

A ty Asmax lepiej wytrzezwiej! :)

Autor:  Crategus [ 8 paź 2004, 22:48 ]
Tytuł: 

*w nosach* czy *w nas*
to powazna roznica! arghh

Autor:  Mark24 [ 9 paź 2004, 05:14 ]
Tytuł: 

nie mówię, że taki sam. Moim zdaniem kod SWG powinien generować więcej ruchu z prostego powodu - housing i porozrzucane po całej planecie maszyny stawiane przez graczy - otoczonie w WoWie na dzień dzisiejszy jest w całości generowne przez klienta.
Więc można nawet posunąć się do tezy, że WoW będzie generował jeszcze mniejszy traffic.

Autor:  Zematis [ 9 paź 2004, 08:39 ]
Tytuł: 

W chello na 3Mbit limit maja 50GB eheh

Autor:  Martin [ 9 paź 2004, 08:44 ]
Tytuł: 

Zematis napisał(a):
W chello na 3Mbit limit maja 50GB eheh


Nie bardzo jestem zorientowany w temacie jesli chodzi o Chello wlasnie ale uwazam ze limity i blokowanie p2p to totalna pomylka :(.
Co z uploadem?

Autor:  Zematis [ 9 paź 2004, 09:04 ]
Tytuł: 

Nie wiem, przeczytalem to na infojama.pl, tpsa zwiekszyla na neo limit do 25GB keke

Autor:  Dwutlenek [ 9 paź 2004, 10:35 ]
Tytuł: 

Jaki limit? ja mam NEO 512/128 zadnych limitow tu nie widze

Autor:  Buba_jw [ 9 paź 2004, 11:02 ]
Tytuł: 

jak masz stara umowe to nie masz limitu. ja przedluzylem umowe ktora zaczalem ro ktemu i nadal mam bez limitu. zreszta podobno na stronie tepsy mozna znalezc stare oferty bez limitow itd. wierd :]

Autor:  truetly [ 9 paź 2004, 15:03 ]
Tytuł: 

Zematis napisał(a):
W chello na 3Mbit limit maja 50GB eheh

No i? Od paru dni juz o tym wiadomo. Na pewno lepsze to niz oferta TP i nalezy chwalic takie zagrania bo to tylko podcina skrzydelka naszej tepsiuni.

Mark24 - w tym przypadku jestem sceptycznie nastawiony. Mam jedynie nadzieje, ze na poczciwym SDI da sie zagrac bez wiekszych stresow. Jak ktos bedzie gral w WOW na laczu ~100 kbps niech opowie jak bylo :)

Autor:  Zematis [ 9 paź 2004, 19:04 ]
Tytuł: 

truetly napisał(a):
Zematis napisał(a):
W chello na 3Mbit limit maja 50GB eheh

No i? Od paru dni juz o tym wiadomo. Na pewno lepsze to niz oferta TP i nalezy chwalic takie zagrania bo to tylko podcina skrzydelka naszej tepsiuni.


No i nic?

Autor:  krzyk [ 9 paź 2004, 21:08 ]
Tytuł: 

Na sdi w kazdy mmorpg sie da bez stresu zagrac.
W wowa znajomi z angli na 56k cieli jak szaleni.
Szybkosc lacza ma minimalne znaczenie jesli chodzi o gry mmo.

juz.

Autor:  truetly [ 10 paź 2004, 00:58 ]
Tytuł: 

Hm, w takim razie dotychczas musialem grac w FPP-ki, skoro na SDI mialem lagi. Lacze jest wazne do obojetnie jakiej gry z opcja multiplayer. Umiejscowienie serwerow rowniez jest istotne, inaczej Blizzard wsio by w USA walnal. O wiele taniej by ich to wynioslo.
Pamietam, ze grajac w RYL MY (Malezja) mialem mniejsza czkawke niz w RYL NA (Ameryka Polnocna).

Autor:  Kaczy [ 10 paź 2004, 07:06 ]
Tytuł: 

krzyk, nie wiem dlaczego jakos jestes taki pewien ze na SDI sobie tez pogra, wedlug mnie raczej nie da rady, to najwiekszy i najbardziej przestrzaly syf jaki istnieje.Jak z konsultantem takim zaznajomionym z TPSy gadalem z pol roq temu, to powiedzial mi pare rzeczy na temat SDI i nie jestem pewien jak to bedzie wygladac .... :roll:

Autor:  Nukh [ 10 paź 2004, 09:19 ]
Tytuł: 

Czy ja wiem... Łącząc się przez SDI grałem w EQ na serwerze amerykańskim z pingiem około 250. Na serwerach EU był o 80 - 100 ms mniejszy. Opóźnienia nie były w żaden sposób odczuwalne (0 opóżnień na chatcie i w czasie gry). Anyway, to nie QW...

Autor:  Mark24 [ 10 paź 2004, 09:38 ]
Tytuł: 

przepustowość łącza nie ma znaczenia. Lepiej się gra na 128kbps z dobrym stałym pingiem niż na 3Mbps z złym skaczącym pingiem.
Połowa ameryknaów do tej pory gra łącząc się przez dial-up z prędkością nwet 56kbps (m.in. połowa mojej starej gildii z AO).

Dla niedowiarków podaję bardzo łatwy sposób: ściągamy "net acitivity diagram" z tucows.com. Dajemy dla okienka przeźroczystość i zawsze na wierzchu. Odpalamy mmorpga i widzimy jaki ruch generujemy :)

Autor:  krzyk [ 10 paź 2004, 10:14 ]
Tytuł: 

Jesli ping do serwera nie przekracza 300-400ms (a wlasciwie ping nie zalezy od przepustowosci lacza, no chyba ze ktos cos zasysya i cala przepustowosc ma zawalona) to mozna bez problemu grac.
Gralem na sdi w daoca ponad rok i nie mialem najmniejszych problemow z gra, ping utrzymywal sie na stabilnym poziomie okolo 100ms.
Kaczy -> coz to za rewelacje ktore powiedzial ci konsultant?
truetly-> nie jest wazne o tyle o ile lacze nie przekracza jakiegos niebotycznego pingu do serwera, co sie nie zdaza w przypadku lacz stricte stalych (do ktorych sdi pozwole sobie zaliczyc :>). Co do lagow zwiazanych z pingami- duze znaczenie ma sposob rozwiazan technicznych serwera, gralem w jakas koreanska bete w ktorej ping powyzej 100 uniemozliwial granie, w daocu przy pingu 200-300 jestem w stanie rozsadnie sobie pograc.
Co do lokalizacji- pogralem sobie w stress testa i nie doswiadczylem najmniejszego laga na neo. Lokalizacja moim zdaniem bardziej jest zwiazana z wysokim standardem cs niz z tym ze sie blizard martwi ze eu mieliby 50ms wiekszego pinga niz us. Pozatym chce dodac ze roznice w pingach wystepuja w obrebach danych kontynentow, nie trzeba szukac na dwoch roznych, wiec 2 amerykanie moga miec znaczaco roznego pinga.

juz.

Autor:  Aldatha [ 10 paź 2004, 11:40 ]
Tytuł: 

akurat sdi było odporne na te wszystkie gowna neostrady typu , pula adresowa 83 , awaria co pare tygodni , restarty połączeń , udupianie DL poprzez zapchanie pasma UL . To łącze wolne ale było stabilne użytkowałem 2 lata więc wiem co gadam :]

Autor:  Kaczy [ 10 paź 2004, 13:41 ]
Tytuł: 

krzyk, rewelacje jak rewelacje, ale powiedzial mi ze wiekszego syfu na jakim to wszystko dziala to byc nie moze i wogole zebym sobie wybil z glowy SDI bo to wogole nie ma sensu bytu.

Autor:  Dwutlenek [ 10 paź 2004, 13:57 ]
Tytuł: 

Troche czasu siedziałem na SDI, potem przerzuciłem się na NEO, i cokolwiek by rzec o TP, to musze przyznać że z wyjątkiem 2-3 dni nigdy nie miałem problemów z MMORPG, żadnych, niezależnie od położenia servera.
Podobnie ma się sprawa jeśli chodzi o szybkie sieciówki jak CS czy BF1942, żadnych problemów, powiem nawet że jakość usługi jest wzrocowa.

Strona 3 z 6 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team