MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Warrior
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=11091
Strona 21 z 266

Autor:  Mark24 [ 20 maja 2005, 11:12 ]
Tytuł: 

jeszcze jedno pytanie:
Execute: 600 damage + 15damage za kazdy punkt rage.
Czyli miminalny damage z execute to 600damage (nie wiem czy 15 rage się wlicza na dodatkowy damage czy nie) maxymalny to 600+1500 = 2100. Critic 2x.

A potrafię walnąć z execute za np. 485HP. Co jest grane?

Autor:  Dwutlenek [ 20 maja 2005, 11:14 ]
Tytuł: 

Armor moba, tudzież armor playera.

Autor:  Deshroom [ 20 maja 2005, 11:21 ]
Tytuł: 

mam trzy pytanka:

1. ile dmg zadaje kritik - jak się go wylicza w stosunku do normalnego ciosu ? x2 ?

2. jak się oblicza przyrost rage? ile dmg za punkt ?

3. jak sie oblicza generowane aggro ? jak się wylicza granice pomiędzy utrzymaniem a nie ?

wiem że to bardzo trudne pytania ale moze chociaż troszeczke ktos mi podpowie :wink:

Autor:  Mark24 [ 20 maja 2005, 11:31 ]
Tytuł: 

1. damage 2x w stosunku do normalnego i chyba critic pomija AC czyli jeszcze więcej.
2. cholera wie
3. kiedys czytałem cały długi artykuł o generowaniu hate, agro itd. Nikt do końca nie zna na to wzorów. Generalnie bardzo podkurwiają mobka speciale mimo, że nie robią praktycznie damagu (np. 1 razy unarmed dla mobka i masz go praktycznie na sobie do końca walki, sunder już jest o wiele słabszy ale i tak robi znacznie większy hate niż zwykły hit, nawet critic). Trzeba iść na wyczucie.

Autor:  Deshroom [ 20 maja 2005, 11:51 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
(np. 1 razy unarmed dla mobka i masz go praktycznie na sobie do końca walki, sunder już jest o wiele słabszy ale i tak robi znacznie większy hate niż zwykły hit, nawet critic). Trzeba iść na wyczucie.
ta, na oficjalnym EU Zarek napisał (nasz tank)

ogólnie zasady znam:
sunder tak agruje że MT zabrania go uzywać pozostałym wojom bo odbiera agro :)
ciekawy jestem jak to jest z tym agro. słyszałem kiedys ze normalny dmg woja mnoży sie przez dwa w stosunku do np ataku maga jeśli przeważy dmg woja x2 to mob zostaje. ale to sa mity.

generalnie interesuje mnie to dlatego że revenge i def dtance generuje dużo agro ale mało dmg. zastanawiam jak wychodziło by tańczenie pomiedzy revengem a pozostałymi stancami żeby uzyskać większy dmg

Autor:  Robus [ 20 maja 2005, 12:11 ]
Tytuł: 

pewnie by wychodzilo mocno na minus dla HP ;)

Autor:  Deshroom [ 20 maja 2005, 12:21 ]
Tytuł: 

Robus napisał(a):
pewnie by wychodzilo mocno na minus dla HP ;)
widzisz ale to mi nie przeszkadza czasami.
wczoraj zrobiliśmy Stratholme Scarlet w piątke.

nie miałem kłopotów z HP i grałem z 2h axem. poprostu chodziło o to żebym zabijał szybko więc schowałem tarcze i 1h i bawiłem sie 2h. uzywałem skilli ofensywnych i dość słabo trzymałem agro. wyszło nieżle ale mogło byc lepiej :wink:

Autor:  cypis [ 20 maja 2005, 12:58 ]
Tytuł: 

Scarlet Strath w 5 osob to akurat banal, w Scholo juz by tak latwo wam nie poszlo bez shielda - testowane :x

Autor:  Sebo [ 21 maja 2005, 09:48 ]
Tytuł: 

Czy gdzies mozna sie dowiedziec jakie sa najlepsze talenty dla (Orc,warrior, Two Handed axe , offensive)?

Autor:  Dwutlenek [ 21 maja 2005, 10:42 ]
Tytuł: 

Najłatwiej się dowiedzieć grając.
Zawsze możesz się przerollować za śmieszne pieniądze.
Ale tak czy siak, jak wolisz mieć wszystko opisane to przejzyj ten temat. Jakieś 2 czy 3 strony wstecz toczyła się dyskusja na temat offensywnego warriora.

Autor:  Lonek [ 22 maja 2005, 13:15 ]
Tytuł: 

Przeglądnąłem caly topic od poczatku do konca bo przymierzam sie do gry warkiem i mam pytanie.
Cały czas widze axe i sword. Zapomnieliście o pole arms ? czy ktoś tego uzywa ? czy przydatne/ciekawe ?

Pozdrawiam

Autor:  KromeR [ 22 maja 2005, 15:41 ]
Tytuł: 

Pewnie ze tak, tyle ze pole ma kilka minusow w porownaniu do axe, pomimo ze sa oparte o ta sama zasade (max crit)
- nie masz jednorecznych pole wiec z 1h bronia masz zawsze -5% crit
- build na pole sie troche rozni od axe i moim zdaniem jest kapke gorszy (9/10)

Ps. Widzialem bardzo fajne buildy pod 1h mace dla protection woja. Wiec w sumie nie tyko axe, sword i pole.

Autor:  KromeR [ 23 maja 2005, 08:39 ]
Tytuł: 

Ktos ma jakis patent jak dokopac hunerowi? Bo to strasznie denerwujace w walkach 1vs.1 jak sie go gania i gania a ten wieje, stun, wieje stun... I tak w kolko...

Autor:  Mark24 [ 23 maja 2005, 08:44 ]
Tytuł: 

zależy:
jak zrobisz charge + hamstring - wygrałeś. Jedyne co robisz to biegniesz za nim + walisz na hamstring jak tylko się zapali, jak masz wystarczająco rage możesz fearnąć peta, możesz go olać.

Jak hunter cię pierwszy hitnie to jesteś dead. Najczęściej masz za mało rage by zrobić insta intercept. Potem dostajesz slowa od peta, hunter zrobi fd i postawi pułapkę. Jak interceptniesz to znajdziesz się w pułapce (hunter stanie na niej więc obieganie nie ma sensu).
Do tego cały czas będziesz dazed, slowed itd.

Wczorajsza przygoda:
wczoraj siedze na kobyle przed orgri. Wyzywa mnie na pojedynek mag:
Pytam "what is the chance for win - duel protection warrior with mage?"
Mag "lol, like 0,15%"
Ja "why you want duel with me then?"
Dałem accept i nawet nie zlazłem z konia - na ch.. się męczyć ;)

Autor:  KromeR [ 23 maja 2005, 08:48 ]
Tytuł: 

No wlasnie wczoraj ganialem sie z jednym o 5 lvl nizej. I wcale nie bylo tak pieknie. Whirlwind axe u mnie, ok 14% na krytyk, 3.8 speed. Wpadam na goscia, hamstring ten wieje, strzal, ja latam jakos dziwne (jaky fear) on wieje, aspekt i jest daleeeko... bloodrage, intercept, a on w trakcie schyla sie i stawia pulapke... jest daaaaleko...

Chodzi mi o to ze ciagle mi wali ten strzal co po nim sie biega w kolko jak glupi, albo w trakcie walki pulapki mi pod nogi stawia... No masakra.

Autor:  Bodziu [ 23 maja 2005, 08:50 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
Wczorajsza przygoda:
wczoraj siedze na kobyle przed orgri. Wyzywa mnie na pojedynek mag:
Pytam "what is the chance for win - duel protection warrior with mage?"
Mag "lol, like 0,15%"
Ja "why you want duel with me then?"
Dałem accept i nawet nie zlazłem z konia - na ch.. się męczyć ;)


LMAO !!!
:lol:


Kromer - no ja mam wybitne klopoty z Warkiem, chyba za dobrzy sa oni :)

Autor:  KromeR [ 23 maja 2005, 09:24 ]
Tytuł: 

Eee no nie mowie ze jest zle. Jak kiedys napisalem z lvl na lvl gra sie coraz lepiej. Fakt ze gildia mnie wspomaga sprzetem i w q wiec nie chodze jak ostatnia lachudra ;), a co sie z tym wiarze kazdy woj wie...

No ale fakt faktem huntera zaliczalem zawsze do grona easy HK :D Hehe.

Autor:  sirek [ 23 maja 2005, 09:45 ]
Tytuł: 

widzę że zaczynacie doceniać hunterów... dobrze dobrze :) jest prosta sprawa na huntera jako takiego mamy taki mały myk no line of sight który wypada gdy skręcicie za przeszkodę i zawsze ale to zawsze z przyzwyczajenia nie czekamy aż ktoś wyjdzie tylko lecimy za nim... uzywajcie terenowych przeszkód pomagają :)

Autor:  Highlander [ 26 maja 2005, 16:14 ]
Tytuł: 

ekhm...ekhm... :lol: A ja mam pytanie jaka macie taktyke na maga? Owieczkowanie, zamrazenie to jest troche wkurzajace...

Zalatwilem raz maga na 25 lvl jak on mial 29 lvl (ide sobie i nagle przede mna sie pojawil), nie wiem zupelnie jak to sie stalo, bo zamrozil mnie, zowieczkowal i tak mi sie zdaje, ze mu walnalem heroic strike i akurat wypadlo, ze mu polowe HP zabralo (fuks jak nigdy bo ten strike kiepski jest ) i jeszcze hamstring, zaczal sie oddalac ja za nim i Battle Shout cos tam dowalilem Renda albo co zostalo mi z 25 HP :) ale przezylem, tylko ze pojawil sie 32 lvl pal i mnie dokonczyl... :har:

jestem nobkiem, ale on musial byc chyba wiekszym :P

Autor:  Nukh [ 26 maja 2005, 16:49 ]
Tytuł: 

Ja jako mag dziele worków na dwa typy: przed AR i po AR. Pierwszy model nie ma praktycznie żadnych szans na wygraną a drugi... cóż, kilka razy dostałem w banie. Taktyka jest generalnie taka sama z tą różnicą, że worek z AR zabija maga w 3-4 ciosach.

Strona 21 z 266 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team