MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Death Knight
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=30384
Strona 21 z 26

Autor:  whiteman [ 15 lut 2009, 16:46 ]
Tytuł: 

Porad skąd brać i jaki sprzęt nie potrzebuję, rly. A missów na bossach nie mam wcale, autoattack nie licząc.

Autor:  Srogi [ 18 lut 2009, 01:27 ]
Tytuł: 

Dziala wam glyph of rise dead?

Edit: skontaktowalem sie z GMem. Powiedzial mi wczoraj, ze ten glyph czesto sie ostatnio bugguje i maja na niego fixa. Dzisiaj juz wszystko dziala normalnie, wiec pewnie wszystko zostalo fixniete.

Autor:  Qraczek [ 19 lut 2009, 13:21 ]
Tytuł: 

Disclaimer: ostatnie haslo nt. levelowania pojawilo sie kilka stron temu, a odpowiedz nie byla jednoznaczna - wiec pozwole sobie powtorzyc pytanie :)

Ktoredy do levelowania? Jakos nie wiadomo czemu poszedlem w Blood i generalnie to jestem bardzo zadowolony (IT, PS, HS, HS, OB - Deathcoile tylko na Death Trance a i tak w wiekszosci przypadkow nie wykonuje calej tej kombinacji...). Generalnie kazdy mob sklada sie w takim tempie, ze przy kazdym prawie klne jak bardzo przegiety jest DK.

Ale

z 5ciu DKow ktorych wczoraj obmacalem w Zangarmarshu (65 mam chwilowo) kazdy byl raczej Unholy/Blood lub full Unholy. Sa rzeczywiscie jakies kosmiczne roznice?

Autor:  Falangista [ 19 lut 2009, 13:27 ]
Tytuł: 

Qraczek napisał(a):
Disclaimer: ostatnie haslo nt. levelowania pojawilo sie kilka stron temu, a odpowiedz nie byla jednoznaczna - wiec pozwole sobie powtorzyc pytanie :)

Ktoredy do levelowania? Jakos nie wiadomo czemu poszedlem w Blood i generalnie to jestem bardzo zadowolony (IT, PS, HS, HS, OB - Deathcoile tylko na Death Trance a i tak w wiekszosci przypadkow nie wykonuje calej tej kombinacji...). Generalnie kazdy mob sklada sie w takim tempie, ze przy kazdym prawie klne jak bardzo przegiety jest DK.

Ale

z 5ciu DKow ktorych wczoraj obmacalem w Zangarmarshu (65 mam chwilowo) kazdy byl raczej Unholy/Blood lub full Unholy. Sa rzeczywiscie jakies kosmiczne roznice?

Poki co mam 74 lvl i gram na unholy/blood lvluje sie całkiem przyjemnie z uwagi na tony dk ganiajace po lokacjach jest to niezly build bo oszczedzasz czas na lataniu z cmentarza. W sumie juz wydalem z 500 golda na respece i przy klepaniu mobkow na kazdym buildzie nie zauwazam wiekszych roznic padaja szybko nawet po kilka na raz opcja z unholy/blood o tyle mi odpowiada, ze jednoczesnie nie gimpujesz w pvp

Autor:  nesisek@ [ 19 lut 2009, 14:10 ]
Tytuł: 

shp napisał(a):
Ja mialem w dw z hit capem zawsze problem. Bedac dw dps przy prawie 11%, od tylca na jakims grobbie czy patchu sporo missow wchodzilo z offhanda. Wg wowstatsa nawet i 15-20% calego dmg, zaleznie od bossa.
Zapewnie tank ma jeszcze wiecej, a tak jak mowie parry gip to spory problem moze byc (chociaz coraz wiecej sie o tym pisze, ze to rozdmuchany problem).

Zreszta polecam zaopatrzac sie powoli w jakies konkretne 2h, bo w 3.1.0 dw bedzie ssalo strasznie. W ogole nie bedzie chyba sensu tym grac.

A ten def cap to nie jest taki straszny, itemy za badge z hc i pare runow do konkretnych inst. Itemy z repy od wyrmestow i argent crusade jak dobrze pamietam tez maja fajne def staty, no i oczywiscie rekawy z kirin tor.
Pozniej juz trzeba sie martwic o expertise(przynajmniej pierwszy cap) i sporo avoidance a nie jakies tam defy.


czemu DW ma byc syfiaste po patchu?

Autor:  Phoenixxx [ 19 lut 2009, 20:41 ]
Tytuł: 

Ja mam pytanko, gdzie moge moim dk najlepiej repe farmowax zeby jakies solidne rzeczy do tankowania zgarnac - oprocz wyrmestow...??

Autor:  PrzeZekij [ 19 lut 2009, 22:31 ]
Tytuł: 

Polecam ten topic odnosnie pre-naxx sprzetu do tankowania -> kilk!

Autor:  whiteman [ 19 lut 2009, 23:36 ]
Tytuł: 

nesisek@ napisał(a):
czemu DW ma byc syfiaste po patchu?


No też jestem ciekaw bo się doszukać nie mogę niczego na ten temat.

A próbowałem tankowania z 2h i tak sobie. Parry chance spada o 4% czyli sporo, szansa na hit o 3% i zaczynają się missy dopiero. A jak sobie jeszcze pomyślę, że o 2h miałbym się bić z dps warkami, dk-ami, druidami i huntami to mi się słabo robi. Dopóki nie wypuszczą jakiegoś 2h do tankowania konkretnie to zostaje przy DW.

Autor:  nesisek@ [ 20 lut 2009, 08:28 ]
Tytuł: 

czego i sobie i wasm zycze :)

Autor:  tig [ 20 lut 2009, 12:44 ]
Tytuł: 

witam szanownych OP death knightow. przeczytajcie sobie sk-gaming.com o turnieju 3v3 i death knightach :D. Oj, beda nerfy... :D

Autor:  nesisek@ [ 20 lut 2009, 13:23 ]
Tytuł: 

tig napisał(a):
witam szanownych OP death knightow. przeczytajcie sobie sk-gaming.com o turnieju 3v3 i death knightach :D. Oj, beda nerfy... :D


a co beda nerfowac inteligencje i skill graczy???

Autor:  Ravushimo [ 20 lut 2009, 13:39 ]
Tytuł: 

rofl

Autor:  tig [ 20 lut 2009, 13:45 ]
Tytuł: 

beda nerfowac klase death knight bezmózgu.

Autor:  Kabu [ 20 lut 2009, 14:16 ]
Tytuł: 

nesisek@ napisał(a):
a co beda nerfowac inteligencje i skill graczy???

a tam jest jeszcze co nerfowac? :D

Autor:  shp [ 20 lut 2009, 15:47 ]
Tytuł: 

nesisek@ napisał(a):
czemu DW ma byc syfiaste po patchu?

Chocby dlatego ze:
The Frost tree has been shuffled. Among other things, PvP talents such as Endless Winter are closer to the top of the tree where Blood and Unholy death knights can access them.
-Przypuszczam ze jak wymieszaja drzewko to zrobia cos na zasadzie shamana, dw spec bedzie do wziecia powyzej 30pkt (przez co dw zostaje tylko dla frost).

-Zalozenie jest takie ze ulduar bedzie polegac glownie na CC, co wyklucza efektywne uzycie howling blasta (kolejny minus dla frost). I przy okazji logicznie tlumaczy przeniesienie UB na talent 21pt (na co komu tracic 51pkt w aoe talent, ktory w glownym inst sie nie przyda).
Z drugiej strony blood tez nie ma za fajnie bo HS dziala na dwa targety, takze FS ma przewage, ale robi znacznie mniejszy dmg(=tps) z broni 1h.

-Sporo blue postow, przy wyjsciu wotlk, bylo o tym ze blizz mial zalozenie dla dk tankowania w 2h, dw to tylko dodatek. Ale w praktyce wyszlo z tego nawet cos co sie nadaje do tankowania.

edit: Zreszta przekonamy sie niedlugo, ptr tuz tuz.

whiteman napisał(a):
Dopóki nie wypuszczą jakiegoś 2h do tankowania konkretnie to zostaje przy DW.

Przeciez jest. Inevitable Defeat.

Autor:  niesforny [ 20 lut 2009, 15:57 ]
Tytuł: 

Nie ma co nerfować, no w ogóle :P

Wcale nie jest przegiętą klasą :D

Autor:  shahray [ 20 lut 2009, 16:20 ]
Tytuł: 

Tak samo jest przegiety jak retri pala, czy hunter. Jak zacznie sie tak wymieniac to sie okaze ze 50% klas jest przegiete. A to ze jakis koreaniec odmawia jedzenia ryzu na znak protestu przeciwko dk, to kogo to obchodzi. Rownie dobrze moga zaczac buffowac rogala jak szaleni bo ming uwaza ze rogal jest najchujowsza klasa.

Autor:  nesisek@ [ 20 lut 2009, 16:25 ]
Tytuł: 

tig napisał(a):
beda nerfowac klase death knight bezmózgu.


jedynym bezmozgiem to jestes tu ty

i uwazaj co piszesz lepiej...

Autor:  Eleeist [ 20 lut 2009, 16:30 ]
Tytuł: 

A ty nie masz gfiastki :(.

Autor:  shahray [ 20 lut 2009, 16:42 ]
Tytuł: 

A tak btw, Ci kolesie (ktorzy wycofali sie z turnieju) to raczej wkurzyli sie ze w 3.0.9 nerfneli im rogala i maga, tekst o dk byl wcisniety na sile, zeby nie swiecilo po oczach, "nie gramy bo nam nefneli nasze klasy", to na koniec dodali maskujacy tekst o dk.

Strona 21 z 26 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team