MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Warrior
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=11091
Strona 210 z 266

Autor:  Buffchef [ 6 wrz 2007, 11:25 ]
Tytuł: 

mam lvl 65 i problem z tankowaniem bo za chuja nie chce mi sie skillowac wpnow do tego :/

sprawdze pomysł rayli :]

Autor:  Deshroom [ 6 wrz 2007, 11:32 ]
Tytuł: 

Buffchef napisał(a):
mam lvl 65 i problem z tankowaniem bo za chuja nie chce mi sie skillowac wpnow do tego :/

sprawdze pomysł rayli :]
apropo skilla, walcze z +hitem jak wsciekły.
ostatnio zaczynam kombinować z gemami +8Hit przy tankowaniu heroiców i kara bo naprawde nie idzie tankować.

mam +47 i idzie zdjąłem 30 i w heroic mech byłem przerażony. znowu mam 47 i zamierzam jeden +sta zastąpić +8hit.
zastanawiam się też na nie podwyższaniu defense powyżej 510 ze zwględu na problemy z rage (za dużo pary i dodge - z tego co wiem rage dostajesz jak mob parry ale jak ty parry to juz nie, z dodge tak samo)

Autor:  lutus [ 6 wrz 2007, 11:38 ]
Tytuł: 

Buffchef napisał(a):
mam lvl 65 i problem z tankowaniem bo za chuja nie chce mi sie skillowac wpnow do tego :/

sprawdze pomysł rayli :]


Tylko zaloz int gear, posiadanie +120 INT naprawde przyspiesza skilling.

Autor:  Carlo [ 6 wrz 2007, 11:42 ]
Tytuł: 

I poproś jakiegoś zaprzyjaźnionego maga o buffa :D

Autor:  Qraczek [ 6 wrz 2007, 12:10 ]
Tytuł: 

No i przede wszystkim skilluj w DW ... chocby z zielonym crapem w drugiej rece (tyle ze tego samego typu)

Autor:  Kefas [ 6 wrz 2007, 13:40 ]
Tytuł: 

I miej w pogotowiu weapona w którym masz skilla :) .

Autor:  Srogi [ 12 wrz 2007, 01:31 ]
Tytuł: 

Carlo napisał(a):
I poproś jakiegoś zaprzyjaźnionego maga o buffa :D


Z tego co slyszalem to juz od jakiegos czasu INT nie ma wplywy na szybkosc podnoszenia skilla w broni. Glowy nie dam ale tak chyba jest :-)

Ja warriorem skilla nabijalem z w def st z tarcza spamujac rendy. Def i tarcza, aby zmniejszyc otrzymywane obrazenia (dluzej mozna walic mobka, bez obowy o zdrowie). No chyba, ze ktos ma personal healera. A rendy jako instant dosyc znacznie zwiekszaja liczbe atakow, a co za tym idzie - nabitego skilla.

No ale jak juz wyzej wspomnialem - jak ktos ma healera na plecach to chyba lepiej jako DW, tez oczywiscie spamujac rendy.

Autor:  Qraczek [ 12 wrz 2007, 08:25 ]
Tytuł: 

Srogi napisał(a):
Ja warriorem skilla nabijalem z w def st z tarcza spamujac rendy. Def i tarcza, aby zmniejszyc otrzymywane obrazenia (dluzej mozna walic mobka, bez obowy o zdrowie). No chyba, ze ktos ma personal healera. A rendy jako instant dosyc znacznie zwiekszaja liczbe atakow, a co za tym idzie - nabitego skilla.


jak juz metoda spammerska to chyba hamstring taniej wychodzil ... ale jak zwykle - glowy nie dam.

Autor:  lary [ 12 wrz 2007, 09:29 ]
Tytuł: 

tez mi sie wydaje ze INT nie ma wplywu na szybkosc wzrostu skilla.
ale kupcie jakas white/gray item u vendora i bijcie jakies mobki, bez gearu +AGI/STR -> wiecej hitow na mobka wpadnie, ja tak kiedys na AV trenowalem

Autor:  Srogi [ 12 wrz 2007, 13:50 ]
Tytuł: 

Qraczek napisał(a):
jak juz metoda spammerska to chyba hamstring taniej wychodzil ... ale jak zwykle - glowy nie dam.


One chyba tyle samo kosztuja - 10. Ja uzywalem rendow, bo mam zbindowane pod kciukiem i mi sie lepiej spamowalo ;-) Natomiast w def st warto uzywac revenge jesli jest okazja, bo kosztuje tylko 5.

No i pomysl z AV jest bardzo ciekawy - zawsze sie troche honoru 'lyknie'. Najlepiej chyba nabijac w jaskini tych 'babek ze skrzydlami' (dziura w mozgu - nie moge sobie przypomniec jak sie one nazywaja ;-) ).

Autor:  Venomo [ 12 wrz 2007, 19:52 ]
Tytuł: 

a up: harpie

int jednak zwieksza szybkosc;]

Autor:  Deshroom [ 20 wrz 2007, 09:07 ]
Tytuł: 

moim zdaniem to najlepsze buildy do pve (taunt do heroic pve) jako tank

http://www.wow-europe.com/en/info/basic ... 0101531351
zrezygnowałem z tactical mastery i imp bloodrage na rzecz 5% crit, dalej nie używam devastate (ale mam) - makro SS/HS i SB/Rev neverending spam z shield slamem

i najlepszy do arena pvp przy poleaxe
http://www.wow-europe.com/en/info/basic ... 0000000000
zrezygnowałem z Blood Frenzy na rzecz Imp Slam - szukam moda króry pokazuje czas swinga (chodzi mi o wyliczanie czasu White hit > WW/MS > Slam. Lance jest idealny ale za stary)
zmieniłem też 2pkt z imp 2h weapon spec na Hamstring 2/3

Dawajcie krytyke ale KONSTRUKTYWNĄ bez żadnych lolów i pierdół to nie pałka topic !

Autor:  RufeN [ 20 wrz 2007, 09:33 ]
Tytuł: 

warriorem gram tylko PVP, wiec odniose sie do buildu pod arenki:
Unbridled Wrath - wg mnie beznadziejny talent. chance on hit na 1rage point to strasznie malo, osobiscie we wszystkich buildach wolalem dac te 10 pkt poczatkowych w Cruelty i Booming Voice.
Imp. Slam - do tego talentu takze jestem sceptycznie nastawiony pod arenki - zazwyczaj wiekszosc graczy zapieprza po arenie jak glupia, wiec ciezko jest zdobyc chociaz to 0,5 sec aby komus przylozyc tym slamem (wyjatkiem sa paladyni) ;)

Autor:  badziOo [ 20 wrz 2007, 09:43 ]
Tytuł: 

Akurat po intercepcie masz duzo czasu na 2-3 slamy ;p . Do tego 20sec cooldown.

Autor:  kac [ 20 wrz 2007, 09:55 ]
Tytuł: 

jeśli dobrze pamiętam to nasz dps arms warrior używa moda o nazwie "quartz" do timingowania slamów...

Autor:  Deshroom [ 20 wrz 2007, 10:02 ]
Tytuł: 

kac napisał(a):
jeśli dobrze pamiętam to nasz dps arms warrior używa moda o nazwie "quartz" do timingowania slamów...
ta dzięki wielkie, powicze go:
http://wow.curse.com/downloads/details/7960/

Autor:  Piekny [ 20 wrz 2007, 10:22 ]
Tytuł: 

Jesli grasz ud to do arenek zbedny jest Iron Will. Gier w ktorych zabraklo mi dispela na feara moge policzyc na palcach jednej reki.
I tez nigdy nie biore Unbridled Wrath pod 2h. Przyrost ragu z tego jest smieszny. Lepszy Booming Voice.
Ja to tez czesto do aren wywalam tactical mastery. i tak glownie latam w berserku. spell reflecta tez zgola pierdole na arenach, moze dlatego ze w wiekszosci gram 5/5.

Autor:  Deshroom [ 20 wrz 2007, 11:39 ]
Tytuł: 

dzieki za rady.
co do buildu tanka ostatecznie postanowiłem zastąpić 2 z taunta dwoma do imp shield wall - jak trace aggro to nie dlatego że mam problemy ze skilem wiec to nie mój problem a masa mobów i tak jest immune. shieldwall to wipe vs no wipe wiec w to wchodze

ogólni eciekawy jestem jak mi się bedzie grało bez tactical mastery, imb bloodrage i imp taunt - zobaczymy, generalnie zawsze tęskniłem za critem

Autor:  Kefas [ 20 wrz 2007, 12:33 ]
Tytuł: 

Ja jak bym się pod prot robił to coś takiego bym brał: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/talents/warrior/talents.html?050003000000000000000000500000000000000000000355511031020103531351. 2 pkt z imp taunta można przełożyć do imp sudena (i to raczej lepsze rozwiązanie). Build praktycznie taki sam jak twój.

Pod PvP zrobiłem sobie coś takiego: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/talents/warrior/talents.html?320050203325100220212000505013100501200000000300000000000000000000. Znów różnica jest niewielka ty masz imp charge ja 2% większy dmg z 2h (może twoje lepsze, sam nie wiem), dałem blood frenzy bo te 4% sie przyda zawsze. Blood craze też się przyda raczej (przy 11k hp to 660hp, czyli nie tak mało z secondwindem może być fajnie zwłaszcza na małe areny przy 2 klasach dps). Stance mastery też przydatne np dla insta ww i moim zdaniem lepsze niż imp slam na areny.

Autor:  kac [ 20 wrz 2007, 12:33 ]
Tytuł: 

ja mam taki śmieszny:) build:
http://eu.wowarmory.com/character-talen ... hoof&n=Kac
ale :
1. nie robię praktycznie instancji
2. jestem OT, więc znacznie ważniejszy dla mnie osobiście jest avoidance niż threat:)

Strona 210 z 266 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team