MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Patch 1.11
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=19535
Strona 22 z 30

Autor:  cypis [ 20 cze 2006, 12:52 ]
Tytuł: 

Arvold napisał(a):
Nie musicie robic AQ aby isc do Nax. Itemki do tankowania i pve wystracza z BWL. Tak prawde mowiac to u mnie w gildii ludzie rzeczy do pvp brali w AQ.

Riiiight. W aq faktycznie nie ma dobrych itemow dla tankow i healerow, ale dla dpsu juz tak (nie wspominajac o non-set epixach, ktore sa sporo lepsze od tych z bwl).
Co do ilosci zabitych bossow przez us, to nie jestem optymista. Kazda walka przeszla spory revamp zarowno na ptrach (Razovious hi!) jak i zostala zmieniona 'prywatnie' przez devow. Licze na zabicie 1-2 bossow z kazdego winga, ale nic poza tym.

Autor:  superXtra [ 20 cze 2006, 13:02 ]
Tytuł: 

Ale...
superXtra napisał(a):
Moglby ktos wkleic patch notes z updatera? thx

...lub wskazac miejsce gdzie sa finalne patch notes?:P

Autor:  kreda [ 20 cze 2006, 13:08 ]
Tytuł: 

Tak, itemow nie potrzebujesz ale doswiadczenia i zgrania grupy juz tak;)

Autor:  Fabianek [ 20 cze 2006, 13:17 ]
Tytuł: 

cypis napisał(a):
Arvold napisał(a):
Nie musicie robic AQ aby isc do Nax. Itemki do tankowania i pve wystracza z BWL. Tak prawde mowiac to u mnie w gildii ludzie rzeczy do pvp brali w AQ.

Riiiight. W aq faktycznie nie ma dobrych itemow dla tankow i healerow, ale dla dpsu juz tak (nie wspominajac o non-set epixach, ktore sa sporo lepsze od tych z bwl).


niech obejrze moja wish liste i loot liste bossow:

drood/priest:
- http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=21839 + http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19312 lub http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=21666 ew. http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=21275 za regalie > bwl 1h mace + off z av lub z rotflcoptera
- http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=21609 <= corehound belt
- http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=21620 > mjd ring oraz ~= nef ring
- http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=21617 > t2 gloves
- http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=22399 dla non hots droods must have
- http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=21625 imba w polaczeniu z NS+ZHC+HT
- http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=21681 best hybrydowy ring dla healera

pala/shaman:
- http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=21610 > vael shield
- pala - http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=22402
- shaman - http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=22396 nie wiem czy blue skads tam lepszy no ale ten napewno jest nie zly

tank gear:
- http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=21627 > wszysktie inne SR cloaki
- http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=21687 best tank SR ring in game
- http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=21269 best tank sield in game (wg. tankow w mojej gildii)

tankowego gearu jest wiecej ale ze nei jestem tankiem to tylko wymienilem te ktore sam mam na wish liscie (po za shieldem ofc ;-), a co do pala libramu to wiem ze sikaja na VT jak spada wiec domyslam sie ze best in game, a shield best in game

wiec polemizowalbym czy aby napewno nie ma gearu dla healerow w AQ owszem sety sa do pvp ale to tylko sety :P

Oczywiscie wszystko mozna zastapic gorszymi zamiennikami, ale niczego nei zastapisz doswiadczenia napytage w wale z rotflcopterem, twinsami, ouro. visciem i c'thunem

Autor:  lutus [ 20 cze 2006, 13:21 ]
Tytuł: 

w aq jest bardzo duzo non-set itemow jak cypis napisal. Dla healerow + dps klas jest tutaj maly wypasik itemow lepszych niz w bwl.

Chociazby ringi necki i bronie

Autor:  Fabianek [ 20 cze 2006, 13:23 ]
Tytuł: 

lutus napisał(a):
Chociazby ringi necki i bronie


i trinkety oraz idol/libram/totem ale takze sporo rzeczy bedacych w slotach "setowych"

Autor:  cypis [ 20 cze 2006, 13:25 ]
Tytuł: 

Fabię strikes agian :roll:
Oczywiscie, ze jest kilka wyjatkow (dla priesta maksymalnie 3 upgrady, mace z stfuna/staff z questa, neck z rodzinki bugow i ring z sartury), ale tak czy siak 90% gearu w jakim leczylem i lecze ludzi w AQ jest z bwl. Tak samo jest z innymi healerami i tankami, natomiast spora wiekszosc lootu dla dps to ogromny upgrade w stosunku do lootu z wczesniejszych instancow.
Owszem, mozna zebrac sporo non-set itemkow ktore statowo beda lepsze od transcendence ale w rzeczywistosci gorzej wypadaja w przypadku leczenia Ghealami.

edit: wycialem flame, nie ma sensu psuc topica :|

Autor:  shahray [ 20 cze 2006, 13:30 ]
Tytuł: 

Moze juz ktos to podawal, ale nie zaszkodzi bo to wazne ;):http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?fn=wow-general&t=8754104

Jak bym to juz wpisywal ale post sie pojawil i zniknal :roll:

Autor:  Fabianek [ 20 cze 2006, 13:36 ]
Tytuł: 

cypis napisał(a):

Owszem, mozna zebrac sporo non-set itemkow ktore statowo beda lepsze od transcendence ale w rzeczywistosci gorzej wypadaja w przypadku leczenia Ghealami.


nie tylko priesci lecza, droodowe set bonusy delikatnie mowiac ssaja wiec ja sie nie trzymam seta prawie wcale tylko 3/8 must have

ah zapomnialbym o tym z czym prawie kazdy chodzi (wyj. healerzy i to tez nie wszyscy bo ja np. uzywam):
- http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=21200
- http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=21210
- http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=21205

Autor:  cypis [ 20 cze 2006, 13:42 ]
Tytuł: 

Tak czy siak dps klasy maja wiecej mozliwosci w wyborze lootu w AQ niz healerzy.
Wracajac do tego czy da sie robic Naxx bez wczesniejszego wyczyszczenia AQ: nie da sie. W niektorych walkach w naxx wydaje sie, ze jestesmy zdecydowanie undergeared (mowie tu o ludziach ubranych w itemki t2/AQ). Uczucie jest takie jakby tankowalo sie Vaela w Valorze =)

Autor:  Fabianek [ 20 cze 2006, 13:46 ]
Tytuł: 

cypis napisał(a):
Tak czy siak dps klasy maja wiecej mozliwosci w wyborze lootu w AQ niz healerzy.

co racja to racja

Cytuj:
Wracajac do tego czy da sie robic Naxx bez wczesniejszego wyczyszczenia AQ: nie da sie. W niektorych walkach w naxx wydaje sie, ze jestesmy zdecydowanie undergeared (mowie tu o ludziach ubranych w itemki t2/AQ). Uczucie jest takie jakby tankowalo sie Vaela w Valorze =)


spx jak dla mnie im wiecej ludzi pojdzie do naxx tym lepiej bo mi poty beda lepiej schodzily :D fakt powipuja i im sie znudzi jak dojda do wniosku ze taktyka jest ok tylko gear ssie, dps nie domaga, healerzy nie nadarzaja leczyc.

Robilismy troche naxx na eu-test servach i niby postacie przygotowane na naxx to pierwsze co powiedzial nasz tank to cos w stylu WTF giev my NR gear.

Autor:  SharG [ 20 cze 2006, 13:50 ]
Tytuł: 

gief final patch notes!!!!!!!!!!!

Autor:  Fabianek [ 20 cze 2006, 13:51 ]
Tytuł: 

wlasnie cypis zapodaj patch notes bo www.worldofwarcraft.com nie dziala :/

Autor:  SharG [ 20 cze 2006, 14:02 ]
Tytuł: 

jeszcze 10 min temu dzialał wiec moze update robia :)

Autor:  Fabianek [ 20 cze 2006, 14:06 ]
Tytuł: 

no fakt teraz dziala ale patch notes nie ma wiec nadal cypis walich patch notes :]

Autor:  Nestor [ 20 cze 2006, 14:16 ]
Tytuł: 

Fabianek napisał(a):
no fakt teraz dziala ale patch notes nie ma wiec nadal cypis walich patch notes :]


http://www.whataboutpp.com/

Na samym srodku.

Autor:  cypis [ 20 cze 2006, 14:16 ]
Tytuł: 

nvm. :)

Autor:  superXtra [ 20 cze 2006, 14:21 ]
Tytuł: 

To sa stare :(

Autor:  Fabianek [ 20 cze 2006, 14:25 ]
Tytuł: 

Cytuj:
# After a disconnect from the server, it is now possible to log back in immediately, instead of receiving the message, "A character with that name already exists."
# Chain targeted spells and abilities (e.g. Multi-shot, Cleave, Chain Lightning) will no longer hit stealthed or invisible units unless visible to the caster.



fajne :)

a teraz to czego nei znalazlem, gdzie jest napisane ze nightdragony,whippersy,dark rune, hs maja te same cooldowny? (dark rune i hs maja od zawsze)

Autor:  cypis [ 20 cze 2006, 14:34 ]
Tytuł: 

Cytuj:
We have re-evaluated the mechanics of consumable items in the game and concluded that these should work in a more intuitive manner. As such, most items that can not be equipped with right click abilities have been streamlined into one of three categories. Using an item of a particular category will trigger a shared cooldown among all other items in the same category. The categories break down as follows with category cooldowns as listed.

* Potions 2 minutes: This includes items such as Health Potion, Mana Potion, Invisibility Potion and Mighty Rage Potion.
* Aggressive 1 minute: This includes items such as explosives, Really Sticky Glue and Discombobulator Ray.
* Non-Aggresive 2 minutes: This includes items such as Healthstone, Night Dragon's Breath, Whipper Root Tuber and Target Dummy.


Nie jestem pewny czy te patchnotes z whataboutpp sa aktualne. Wrzuce nowe jak wroce do domu.

Strona 22 z 30 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team