MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Warrior
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=11091
Strona 217 z 266

Autor:  Varenthin [ 16 paź 2007, 18:52 ]
Tytuł: 

Katoneo napisał(a):
Potrzebuje buildu dla lvlującego warriora. (10-25 lvla) Mi to tam rybcia czy 2h czy DW byle dosyć szybko zabijał.

idziesz DW i fury
do 25 lvl http://www.wowhead.com/?talent=LZVVzV
do 70 lvl http://www.wowhead.com/?talent=LAM0bhbZVVzVxxoiuboc

Autor:  Deshroom [ 17 paź 2007, 09:18 ]
Tytuł: 

są nowe szczegóły patchnotes dla warriora

http://www.mmo-champion.com/

Autor:  Greeg [ 18 paź 2007, 14:15 ]
Tytuł: 

Venomo napisał(a):
jesli ta zamiana wejdzie w zycie to czy arms pve dps nie bedzie lepszy od fury? zaczalem sie zastanawiac na przejsciem do 2handera...

Nie sadze, ale tak czy siak, jak dla mnie, te zmiany sa porazkowe. Od poczatku TBC Fury zamienia sie w "przyspawanego do ziemi pakera machajacego toporkami / mieczykami, majacego flat dps" i nie potrafiacego nic zrobic poza dps.

Nie oszukujmy sie, przed TBC grywalnosc fury miazdzyla arms bo byl m.in. Deathwish do uzywania przydatny przy dps, pvp (tak, tak dalo rade nawet kiedys i to calkiem dobrze, zwlaszcza w endgame gearze) i ... tanking (onyxia :d), Imp Intercept sprawial, ze w pvp fury warkiem gralo sie zupelnie inaczej niz arms, glowna zasada: byc jak najbardziej upierdliwym (z setem moznabylo miec intercept co 15 sek). Czyli fun fun i jeszcze raz fun.

A co widzimy teraz ? Wszystkie "fun" talenty, wprowadzajacego dynamizm, ida do arms i w rezultacie 2h warrior bedzie bardziej mobilny od "berserkera" (dla wielu, fury to namiastka klasy berserker), no smiech na sali. Teraz fury juz nawet dla takiego zwolennika fury jak ja bedzie porazka bo poza plaskim dps'em (czyli juz chyba dla absolutnych maniakow dps) nie bedzie oferowal absolutnie nic - czekam tylko az piercing howl gdzies wywala bo to przeciez tez nie deepesowy talent... Slowem zostanie gameplay jak dla jakiegos uposledzonego rogala.

Autor:  Qraczek [ 18 paź 2007, 14:47 ]
Tytuł: 

Greeg napisał(a):
(duzo tekstu)


Dlaczego mam wrazenie, ze warkom po prostu nie da sie dogodzic? Tak bez zlosci pytam, bo chyba nigdy nie widzialem pozytywnego podejscia do patchnotesow. Gdyby tylko czytac Wasze reakcje moznaby odniesc wrazenie, ze przecietny warek ma 5 hp i bije za 2 hp na cios...

Powtarzam - nie chodzi o flame - to raczej pytanie czy faktycznie kazde zmiany u warriora ida ku gorszemu.

Autor:  Deshroom [ 18 paź 2007, 15:42 ]
Tytuł: 

ja jestem bardzo zadowolony z 2.3.
poprawiony interupt i mortal

Autor:  Ogar [ 18 paź 2007, 20:28 ]
Tytuł: 

Qraczek napisał(a):
Dlaczego mam wrazenie, ze warkom po prostu nie da sie dogodzic? Tak bez zlosci pytam, bo chyba nigdy nie widzialem pozytywnego podejscia do patchnotesow. Gdyby tylko czytac Wasze reakcje moznaby odniesc wrazenie, ze przecietny warek ma 5 hp i bije za 2 hp na cios...

Powtarzam - nie chodzi o flame - to raczej pytanie czy faktycznie kazde zmiany u warriora ida ku gorszemu.


to nie problem warriorow, tylko Greega, ktory jest mega-uber placzkiem (hint: posty zaraz przed wyjsciem TBC mhmmm sweet tears).

Autor:  Venomo [ 18 paź 2007, 20:35 ]
Tytuł: 

@up

lawl, pretbc warrior (kiedy ja gralem - 10 mcy) nie mial ani jednego buffa, wszsytko albo fixy albo nerfy


mi tez sie nie podaoba zmiana dw

Autor:  Ogar [ 18 paź 2007, 21:17 ]
Tytuł: 

Venomo napisał(a):
lawl, pretbc warrior (kiedy ja gralem - 10 mcy) nie mial ani jednego buffa, wszsytko albo fixy albo nerfy


warrior swietnie scaluje sie z gearem, jakby nie nerfowali, to warrkowie w naxx gearze by solowali BG's.
wszystko ma swoja przyczyne - jesli blizzard nerfuje, to znaczy, ze cos jest OP, a jesli buffuje, to znaczy, ze jest underpowered.

Cytuj:
mi tez sie nie podaoba zmiana dw


imp. zerker stance dodaje dodatkowe 10% threat reduction, wiec imo dps na threat sensitive encounterach pojdzie w gore.

zmiana DW zaboli jedyne w pvp, ale od pvp to jest arms, a nie full fury.

Autor:  Qraczek [ 18 paź 2007, 23:54 ]
Tytuł: 

Ogar napisał(a):
wszystko ma swoja przyczyne - jesli blizzard nerfuje, to znaczy, ze cos jest OP, a jesli buffuje, to znaczy, ze jest underpowered.


No tu przesadziles ;)

Autor:  Sentry [ 19 paź 2007, 10:08 ]
Tytuł: 

mowi to warlock lol.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 19 paź 2007, 12:02 ]
Tytuł: 

Leweluje warka dw i mam dwa pytania:
1. jakie speed broni main hand/offhand najlepiej sie sprawdzaja
2. efekt blood craze sie stakuje? jest sens w to pakowac talenty?
Odpowiedzi pewnie juz tu padly, ale 200 stron...

Autor:  Shadhun [ 19 paź 2007, 12:04 ]
Tytuł: 

1 Wolny MH, szybki OH - standart
2 Nie stackuje sie, warto jednak w to pakować

Autor:  Deshroom [ 19 paź 2007, 12:59 ]
Tytuł: 

z tego co wiem wolne MH dotyczy wyłacznie Whirlwind i nie ma znaczenia dla innych skili

Autor:  cypis [ 19 paź 2007, 13:05 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
z tego co wiem wolne MH dotyczy wyłacznie Whirlwind i nie ma znaczenia dla innych skili

Speed broni ma znaczenie przy instantach, czyli 90% skilli warka.

Autor:  Deshroom [ 19 paź 2007, 13:32 ]
Tytuł: 

cypis napisał(a):
Deshroom napisał(a):
z tego co wiem wolne MH dotyczy wyłacznie Whirlwind i nie ma znaczenia dla innych skili

Speed broni ma znaczenie przy instantach, czyli 90% skilli warka.
z wiedza to cieniutko. z raz na 2 lata coś bys poczytał Cipisku:

http://www.wowwiki.com/Normalize

Patch 1.8 Release date (US) 10 October 2005

Autor:  Goatus [ 19 paź 2007, 17:02 ]
Tytuł: 

Deshroom:

"http://www.wowwiki.com/Normalize

Patch 1.8 Release date (US) 10 October 2005"



z tego co wiem wolne MH dotyczy wyłacznie Whirlwind i nie ma znaczenia dla innych skili




Sam chyba nie przeczytałeś tego linka :

Normalized instant attacks:
# Warrior

* Overpower
* Mortal Strike
* Whirlwind
* Devastate


tzn przy Whirlwindzie nie ma znaczenia jaki MH ma speed.

Za to wolne MH przydaje się przy HS (wolne = więcej base weapon dmg)

Autor:  Deshroom [ 19 paź 2007, 17:08 ]
Tytuł: 

nie twierdze że whirlwind nie jest znormalizowany. nigdy tak nie napisałem. czytałem ze to ma jakies znaczenie - nie znam sie na dps warriorze

"Actually only whirlwind is actually negatively affected by increased weapon spd of the MH."

"Slow (high damage range actually) in main hand if you plan to cleave and whirlwind a lot, otherwise just look at dps."

"The idea behind a slow MH and a fast OH is that the slow MH will hit harder when your using special abilities like bloodthirst or whirlwind. Those abilities arent used on next swing like cleave or heroic strike. And the fast offhand is to generate more rage for UW, and since you have a much higher base % to miss with it. you want lots of attacks."

oba posty z maja 2007
http://forums.wow-europe.com/thread.htm ... 5359&sid=4

zwróciłem tylko uwagę na fakt że Cypis od dwóch lat myśli że normalizacji nie ma

a teraz Goatus wyjasnij mi dlaczego oni pisza głupoty, a ja po nich głupi powtarzam - ja nie wiem

Autor:  cypis [ 19 paź 2007, 17:13 ]
Tytuł: 

No faktycznie, mea culpa. Moge sie tylko usprawiedliwic tym, ze ten czarny pasek mi sie rzucil na mozg.
Tak swoja droga, to normalizacja nie ma nic do rzeczy. Chodzi o to, ze bloodthirst itp sa z normalizacji wylaczone.

ps, musialbys mi postawic kolacje, zeby sobie pozwalac na takie poufalosci. sorry.

Autor:  Ogar [ 19 paź 2007, 17:23 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
a teraz Goatus wyjasnij mi dlaczego oni pisza głupoty, a ja ponich głupi powtarzam - ja nie wiem


ja tez nie wiem!

Autor:  Deshroom [ 19 paź 2007, 17:33 ]
Tytuł: 

@up
dzieki takim jak ty to forum wyglada jak guildchat gildi mroczny legion

Strona 217 z 266 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team