MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Paladyn...
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=12702
Strona 23 z 35

Autor:  Madas [ 3 sie 2005, 19:27 ]
Tytuł: 

Wprawdzie wiadomosc juz z przed kilku dni, ale moze nie wszyscy palkowie wiedza.

"That being said, Paladins in particular are receiving a new spell in patch 7 that should help their damage contribution in a standoff fight like Alterac Valley, or in a scenario where they normally couldn't quite finish their opponent."

scroll down http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?FN=wow-general&T=4226568&P=3

Oby to bylo cos jak egzorcyzm albo shocki shamana i mialo maly cooldown :wink:

Autor:  spelcast [ 3 sie 2005, 21:00 ]
Tytuł: 

nie uwierze puki nie zobacze tego w grze
czemu? juz tlumacze
http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... post210163
to info zostalo podane 24 maja i jak do tej pory nie zostalo zrobione nic

teraz niby zbieraja jakies pomysly graczy zeby przedstawic je developerom mam nadzieje ze cos z tego wyjdzie ale znajac blizzard to uplynie jeszcze wiele buffow shamana zanim sie nami zainteresuja

Autor:  Madas [ 3 sie 2005, 21:38 ]
Tytuł: 

Jakies wyniki tych rozmow maja podac pod koniec tego tygodnia najszybciej, trzeba byc cierpliwym, kiedys i na paladyna przyjdzie czas :)

Autor:  spelcast [ 3 sie 2005, 21:41 ]
Tytuł: 

nadal mam nadzieje na lepsze jutro dla pala ( dlatego jeszcze nim gram ) tylko przegladajac sobie patch notes widze to co bylo zrobione u paladyna przez ten 8 miesiecy to plakac mi sie chce

Autor:  SwenG [ 4 sie 2005, 07:47 ]
Tytuł: 

spelcast napisał(a):
ale znajac blizzard to uplynie jeszcze wiele buffow shamana zanim sie nami zainteresuja

następny... jakbyś nie zauważył to shamana od początku gry nie wzmocnili a zdążyli dwa razy nerfnąć

Autor:  Mark24 [ 4 sie 2005, 08:15 ]
Tytuł: 

ja tam mam nadzieję na kolejny nerfik paladyna - a konkretnie zmniejszenie healing power lub/i dps.

Autor:  Archon [ 4 sie 2005, 08:22 ]
Tytuł: 

Mark slabe dowcipy opowiadasz od rana, idz wypij kawe.

Autor:  Mark24 [ 4 sie 2005, 08:34 ]
Tytuł: 

1. to nie dowcip
2. kawy nie pijam

:x

Autor:  Deshroom [ 4 sie 2005, 09:17 ]
Tytuł: 

Mark, chłopaki sie ze mnie śmieją że paladyn jestem. Last Stand dość dobrze się sprawdza w pvp :wink:
zamiast 4700 ponad 6000 HP na 20 sek

generalnie uważam że paladyni (mimo że mam z nimi duże kłopoty) są najbardziej obrażalską klasą. z mojego doświadczenia wynika że jest to jedyna klasa która wylogowywuje się po zginięciu w pvp :-?

Autor:  Mark24 [ 4 sie 2005, 09:22 ]
Tytuł: 

bo oni się uważają za świętych wojowników niosących pokój, radość i ratujących dziewice od złych warriorów, więc ich zdaniem powinni być niezniszczalni lub prawie niezniszczalni dla dobra PvP

:x

Autor:  Deshroom [ 4 sie 2005, 09:24 ]
Tytuł: 

generalnie jak mu się dobrze wstrzele pummelem to jest jako tako ale jak nie to poty itp :-?

Autor:  tomugeen [ 4 sie 2005, 11:56 ]
Tytuł: 

/afk po zginieciu to sie zdaza wszystkim klasom, ale /afk jeszcze przed smiercia tylko paladynom :]
Sytuacja wczorajsza: Pala wzial flage, przedarl sie, ale jego obstawa zostala wybita, biegnie sam radosnie tunelem mind control i rownie radosnie, choc wbrew wlasnej woli w wbiega w hordowy poscig. W tej sytuacji shield + /afk.
Hihi usmialem sie, bo to nie pierwszy raz.

Autor:  Madas [ 4 sie 2005, 11:57 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
ja tam mam nadzieję na kolejny nerfik paladyna - a konkretnie zmniejszenie healing power lub/i dps.


Mark po raz kolejny nudzisz. Najpierw zalisz sie na forum ze paladyna nie mozesz ubic, potem zmieniasz build na 31/20 i eureka, nagle mark moze zabic nawet 2 paladynow w blasted lands, a teraz znowu zmiana zdania... Nie znasz dobrze klasy paladyna, bo nim nie grales, zagraj sobie takim palem do 60lv, a moze zobaczysz jaki to jest gimp w pve, w pvp tez bys sobie super nim nie radzil. Kto ma wiecej racji? Ten kto gral postacia do 60lv, czy ten ktorego znajomosc klasy ogranicza sie tylko do duelow z nia? To tak jak ja bym cos pisal o hunterze czy warlocku, ktorymi nigdy nie gralem. Owszem paladyn jest upierdliwy w zabiciu, ale nie jest to postac nie do zabicia, taka jego rola, ma heale i babelka, moze duzo wytrzymac. Gdyby tego nie mial to by nic nie ubil, bo DPSem nie doscignie warriora nigdy, wiec musi wroga jak najdluzej przetrzymac, aby mu jakas krzywde zrobic. Warrior moze wjechac w cloth usera i zabic go trzema hitami, paladyn nigdy tak nie zrobi.

Paladyn nie ma zadnych umiejetnosci spowalniajacych gracza, jezeli ktos zacznie uciekac to nie ma praktycznie sposobu, aby taka osobe zlapac. Praktycznie, bo istnieje takie cos jak Repentance, na koncu drzewka protection, co wymaga zbyt duzego poswiecenia, aby to zdobyc i ma maly zasieg. Jesli uwazasz, ze wszystko z paladynami jest ok, to ja postuluje zeby warriorowi zabrac Hamstring i Intercept, zobaczymy jak bedziesz wtedy lapal uciekinierow.

Nie wiem czy jest sens pisac co powinno byc zmienione u paladyna i czego domagaja sie gracze, ale wiele z tych zmian dotyczyloby glownie rozgrywki PvE i przerobienia drzewek, bo w tej chwili nie oplaca sie w zadnym drzewku inwestowac do konca (jesli juz to tylko Retribution), a skille znajduja sie tam gdzie nie powinny. Skad np. skille ktore powinny pomagac w obronie, wziely sie w drzewku, ktore sluzy do zadawania obrazen. Dlaczego najlepszy skill do trzymania aggro, rowniez znajduje sie w tym drzewku. Ktos kto chce dobrze leczyc wystarczy, ze zainwestuje 14 punktow w holy, reszta to imo strata punktow, dalsze umiejetnosci stamtad sa smiechu warte i rzadko uzywane.

Autor:  Mark24 [ 4 sie 2005, 12:15 ]
Tytuł: 

matematycznie rzecz biorąc paladyn <> warrior to takie sama bzdura jak warrior <> rogue. Tylko w pierwszym przypadku walka potrwa z 5minut, w drugim 10-15s.

Bzdurą jest dps paladyna w self buffach (seal, bless, do tego heale i shieldy) siegające lub przewyższające dps warriora. Tak samo bzdurą gdy dps warriora (AC, HP) jest aktualnie porównywalny z dps-em rogue.

Autor:  SwenG [ 4 sie 2005, 12:31 ]
Tytuł: 

Cytuj:
bo w tej chwili nie oplaca sie w zadnym drzewku inwestowac do konca

pff, a co ty myślisz, że u shamana się opłaca ? ;)

Autor:  Madas [ 4 sie 2005, 12:44 ]
Tytuł: 

SwenG napisał(a):
pff, a co ty myślisz, że u shamana się opłaca ? ;)


Pewnie tez sie nie oplaca, ale dobrze by bylo zeby kazdy skill mial jakies dobre zastosowanie, czego szamanom i paladynom zycze.

Mark24 napisał(a):
matematycznie rzecz biorąc...


Nie wiem, jaki byl cel tego posta. Twoja matematyka do mnie nie przemawia. Wysil sie i napisz cos ciekawszego :wink: . Nie zawsze bedzie tak latwo, ze rozwalisz kogos w 15s. Stwierdzenie ze paladyn z bufami swoimi zadaje tyle obrazen co warrior, a nawet wiecej to bzdura. A rogue to ogolnie ma przesrane z warriorem i robi mi sie go zal jak zrobi dodge.

Autor:  charsz [ 4 sie 2005, 13:08 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
/afk po zginieciu to sie zdaza wszystkim klasom, ale /afk jeszcze przed smiercia tylko paladynom :]
Sytuacja wczorajsza: Pala wzial flage, przedarl sie, ale jego obstawa zostala wybita, biegnie sam radosnie tunelem mind control i rownie radosnie, choc wbrew wlasnej woli w wbiega w hordowy poscig. W tej sytuacji shield + /afk.
Hihi usmialem sie, bo to nie pierwszy raz.

Czy moze ktos mi wyjasnic jak jest z mind control w warsongu? Sprobowalem dwa razy i zostalem opluty w UI, ze target nie moze byc mindcontrolowany. Czy trafilem na jakies buffy, czy na servach nie pvp nie mozna w battle groundach mindcontrolowac?

Autor:  SwenG [ 4 sie 2005, 13:12 ]
Tytuł: 

Na kogo rzucałeś MC ?

Autor:  spelcast [ 4 sie 2005, 13:28 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
matematycznie rzecz biorąc paladyn <> warrior to takie sama bzdura jak warrior <> rogue. Tylko w pierwszym przypadku walka potrwa z 5minut, w drugim 10-15s.

Bzdurą jest dps paladyna w self buffach (seal, bless, do tego heale i shieldy) siegające lub przewyższające dps warriora. Tak samo bzdurą gdy dps warriora (AC, HP) jest aktualnie porównywalny z dps-em rogue.


wedlug ciebie paladyn ma taki sam lub nawet wiekszy DPS niz warr jak dobrze rozumiem to mowisz o sobie wiec mam pytanie czy ty chodzisz bez broni ??

Autor:  Bodziu [ 4 sie 2005, 13:35 ]
Tytuł: 

Spellcast - tu chodzi o sumaryczny dps, Warek ma 3xwiekszy DPS (czysto stricte) ale za to Palek ma 3x wiecej zycia, nieprawdaz ? Co sumarycznie w DPSie jest podobnie :)
btw. jak dla mnie Palek jest calkiem niezly, wiele razy walczylem z nimi sa gimpy no skille, ale sa tez tacy co wiedza jak sie gra i wiele razy mi skopali tylek :(

Strona 23 z 35 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team