MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Wasze opinie i wrazenia z dodatku WOTLK
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=31941
Strona 23 z 28

Autor:  Vercin [ 4 gru 2008, 14:29 ]
Tytuł: 

Jak ostatnio sprwdzalem to nikt nikogo nie zmusza do grania ani czytania tego forum skoro jest tyle ciekawszych tytulow.Imo wow oferuje najwiecej contentu i zabawy na wysokim poziomie a inne mmorpgi sa tak 2 klasy nizej no ale kazdy ma prawo do swojego zdania.

Autor:  Isengrim [ 4 gru 2008, 14:59 ]
Tytuł: 

Ja nie twierdze ze WoW nie jest ciekawy przez kilka miesiecy grania,tylko ze wszystko traktuje "po lebkach" i nie rozwija sie,caly czas walkujac te same tematy ,zmieniajac tylko czas ich trwania. Najciekawszym enc. w TBC byla dla mnie opera w Kara - nie dlatego ze to typowy przyklad humoru a'la blizzard tylko byla tam pewna niepewnosc "ciekawe co bedzie". Cala reszta jest przewidywalna do bulu.I dlatego dla mnie nudna.Podobnie z Arenami w PvP - najczesciej wynik jest znany na poczatku starcia.
A to ze nie ma dobrych innych gier nie oznacza ze to wow jest zajebisty,tylko ze inni sa do dupy.

Autor:  TaoTao [ 4 gru 2008, 15:01 ]
Tytuł: 

Isen spojrz prawdzie w oczy, czepiasz sie bo _chcesz_ sie czepiac. Ludzie graja iles tam godzin dziennie a raidowanie to tylko 1/3 (max) ich czasu i jakos sie nie nudza.Jak wyjdzie trudny content to i nawet po kilku miesiacach i tak tylko najlepsi beda mieli best gear jak to bylo z SWP ( nie mowie tu o post-patchu sytuacji).W ogole Twoje argumenty nie maja zadnego poparcia wiec daruj sobie ;/

Autor:  Buffchef [ 4 gru 2008, 15:09 ]
Tytuł: 

Nie wiem, ale cześć ludzi jest tu chyba ślepa.
Nikt nie napisał, że wow jest zajebisty, idealny, perfect.
Chodzi o to, że pisanie że nie ma contentu, gdy go nie ma bo to dopiero wstęp, że jest łatwo, gdy jest łatwo bo to dopiero wstęp, że można wyskillować profesje w jeden dzień, gdy zawsze można bylo to zrobić jest bez sensu.

A gdy pisze to jakiś kmiot co w ogóle w tą gre nie gra to mi ręce opadają, co Cie człowieku obchodzi brak contentu, którego i tak nie zobaczysz tak jak nie zobaczyłeś tego który jest teraz.

I dodam, że rajdowanie naxx40 było czymś najchujowszym w tej grze, pamiętam pomysł w gildii, żeby każdy (no większość) wylevelowała alta warlocka, żeby każdy w rajdzie miał soulstone'a, bo tak ponoć robiło Nihillum... Ilość farmy na jeden rajd dochodziła do jakiś absurdalnych rozmiarów, wychodziło że na jeden rajd czterogodzinny trzeba było farmowac jagody, marchewki, poty i inne gówna przez jakieś 2h...

Autor:  cypis [ 4 gru 2008, 15:14 ]
Tytuł: 

Buffchef napisał(a):
I dodam, że rajdowanie naxx40 było czymś najchujowszym w tej grze, pamiętam pomysł w gildii, żeby każdy (no większość) wylevelowała alta warlocka, żeby każdy w rajdzie miał soulstone'a, bo tak ponoć robiło Nihillum... Ilość farmy na jeden rajd dochodziła do jakiś absurdalnych rozmiarów, wychodziło że na jeden rajd czterogodzinny trzeba było farmowac jagody, marchewki, poty i inne gówna przez jakieś 2h...

Dis.
Ale Sobtainer bedzie sikal po nogach mowiac jaki to naxxramas byl swietny. Szkoda tylko, ze widzial 1/4 tego instance.

Nie zrozumcie mnie zle, pretbc raidy bardzo mi sie podobaly, ale teraz jest po prostu lepiej. Nie latwiej. Lepiej.
Nie ma x godzinnego farmienia potow tylko po to, zeby pojsc na raid; nie ma rerollow tylko dlatego ze w raidzie jest potrzebna klasa z super debuffem itp itd.

Co do poziomu trudnosci: jak ktos chce wyzwania to niech zrobi sarthariona z 3 addami, achievy z naxx, malygosa. Bedziecie mieli hardmode.

Aha, plakanie ze inni ludzie maja fioletowe itemki jest zalosne. Dorosnijcie.

Autor:  Robus [ 4 gru 2008, 15:19 ]
Tytuł: 

Buffchef napisał(a):
Nie wiem, ale cześć ludzi jest tu chyba ślepa.
wychodziło że na jeden rajd czterogodzinny trzeba było farmowac jagody, marchewki, poty i inne gówna przez jakieś 2h...


jak sie mialo szczescie i zielsko na poty/flaski bylo na ah :D
jak sie mialo pecha to znacznie wiecej bo 2h to mozna bylo sie najezdzic za samym zielskiem ;P (w koncu inni tez za nim jezdzili)

generalnie kuuupe czasu szlo na przygotowanie sie do rajdu, teraz moze jest troche za latwo, ale za to na pewno jest to duzy krok w kierunku "traktuj gre jak gre a nie jak drugie zycie" i za to blizzard zgarnie kolejne tysiace abonentow

Autor:  r_ADM [ 4 gru 2008, 15:37 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Ale Sobtainer bedzie sikal po nogach mowiac jaki to naxxramas byl swietny.


naxx byl swietny.

Autor:  Buffchef [ 4 gru 2008, 15:40 ]
Tytuł: 

Nadal jest :p

Autor:  r_ADM [ 4 gru 2008, 15:54 ]
Tytuł: 

Podobno rain of fire faerliny juz nie 2shotuje wiec lipa ;)

Autor:  yendreqq [ 4 gru 2008, 15:56 ]
Tytuł: 

nowe naxx, pozwala na wiele bledow. floor dance heigana nie zabija juz jednym shotem. osobosicie uwazam, ze jest troszke za latwo tam. Malygos natomiast jest ok jesli chodzi o poziom trudnosci.

Autor:  xones [ 4 gru 2008, 16:19 ]
Tytuł: 

Buffchef napisał(a):
Nie wiem, ale cześć ludzi jest tu chyba ślepa.
Nikt nie napisał, że wow jest zajebisty, idealny, perfect.
Chodzi o to, że pisanie że nie ma contentu, gdy go nie ma bo to dopiero wstęp, że jest łatwo, gdy jest łatwo bo to dopiero wstęp, że można wyskillować profesje w jeden dzień, gdy zawsze można bylo to zrobić jest bez sensu.

A gdy pisze to jakiś kmiot co w ogóle w tą gre nie gra to mi ręce opadają, co Cie człowieku obchodzi brak contentu, którego i tak nie zobaczysz tak jak nie zobaczyłeś tego który jest teraz.

I dodam, że rajdowanie naxx40 było czymś najchujowszym w tej grze, pamiętam pomysł w gildii, żeby każdy (no większość) wylevelowała alta warlocka, żeby każdy w rajdzie miał soulstone'a, bo tak ponoć robiło Nihillum... Ilość farmy na jeden rajd dochodziła do jakiś absurdalnych rozmiarów, wychodziło że na jeden rajd czterogodzinny trzeba było farmowac jagody, marchewki, poty i inne gówna przez jakieś 2h...


agreed :)

Autor:  Achem [ 4 gru 2008, 16:38 ]
Tytuł: 

Remember that the old Naxx was the pinnacle of 40-player raiding. The new Naxx was designed to be more like Karazhan, or even a litle easier, considering that some of the Kara fights (the dragons, Prince and Aran in particular) required a lot of coordination.

Ulduar and subsequent raids will be a step up in difficulty, and I would also expect to see a lot more of the "hard mode" challenges, like "3 drakes up." We want to give players a chance to really test their mettle and have "server first" mean something and all that. We just want to do it without shutting 90% of players out of the instances -- arguably one of the coolest aspects of the game considering all of the customized art and sound -- and especially not the first couple of raids.



Z blue postu I wszystko na temat z moim podkreśleniem clue bo ta dyskusja nie dość że jałowa to robi się zwyczjnie nudna...

Autor:  lookazz [ 4 gru 2008, 17:06 ]
Tytuł: 

Robus napisał(a):
Buffchef napisał(a):
Nie wiem, ale cześć ludzi jest tu chyba ślepa.
wychodziło że na jeden rajd czterogodzinny trzeba było farmowac jagody, marchewki, poty i inne gówna przez jakieś 2h...


jak sie mialo szczescie i zielsko na poty/flaski bylo na ah :D
jak sie mialo pecha to znacznie wiecej bo 2h to mozna bylo sie najezdzic za samym zielskiem ;P (w koncu inni tez za nim jezdzili)

generalnie kuuupe czasu szlo na przygotowanie sie do rajdu, teraz moze jest troche za latwo, ale za to na pewno jest to duzy krok w kierunku "traktuj gre jak gre a nie jak drugie zycie" i za to blizzard zgarnie kolejne tysiace abonentow


a Ty dalej swoje...
nie chodzi o problem dostepnosci rzeczy na ah, tak czy siak musiales farmowac kase na to zeby je kupic, a to pochlanialo mase czasu, ludzie nie mieli tyle kasy ile teraz, ze moga kupic wszystko co chca na ah, tylko musieli ganiac X godzin zeby pojsc na 1 raid.

Autor:  lookazz [ 4 gru 2008, 17:07 ]
Tytuł: 

yendreqq napisał(a):
nowe naxx, pozwala na wiele bledow. floor dance heigana nie zabija juz jednym shotem. osobosicie uwazam, ze jest troszke za latwo tam. Malygos natomiast jest ok jesli chodzi o poziom trudnosci.


nie musisz tanczyc :P

Autor:  cypis [ 4 gru 2008, 21:34 ]
Tytuł: 

r_ADM napisał(a):
naxx byl swietny.

Zgodze sie. Sniezki + patchwerk frogger = fun times

Autor:  Mirtul [ 4 gru 2008, 22:33 ]
Tytuł: 

E, przesadzacie z farmowaniem do naxx. Ja spedzalem jakies 3 godziny tygodniowo, zeby wyfarmic poty na patchwerka/loatheba. Dodam jednak, ze nie bylem na Sappku i KT, bo mi sie gildia rozpadla na 4h (2 proby, 2 martwych hm i 3 tankow sellujacych postacie przed TBC :|).

Autor:  Sobtainer [ 4 gru 2008, 22:37 ]
Tytuł: 

Patchwerka nic nie pokona :D

hadyszendżubooooom MT DIE, hadyszendżubooooom OT DIE, "no more play"?

A co do farmienia potek, pfff też mi dramat, w ogóle tu ktoś dramatyzował że kiedyś trzeba było farmować. Ok trzeba było, ale zabiłeś bossa i wiedziałem że go zabiłeś a poświęcenie oddawali Tobie gracze gratulujący na /w.

Autor:  Cardano [ 4 gru 2008, 22:49 ]
Tytuł: 

Pacifism?

Autor:  ClouD [ 4 gru 2008, 22:52 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
A co do farmienia potek, pfff też mi dramat, w ogóle tu ktoś dramatyzował że kiedyś trzeba było farmować. Ok trzeba było, ale zabiłeś bossa i wiedziałem że go zabiłeś a poświęcenie oddawali Tobie gracze gratulujący na /w.


Grałem jeszcze dłuuugo przed TBC, prawie wyczyściliśmy z gildią Naxx i nigdy nie dostałem tylu whisperów co przez ostatnie dni za first realm kille :P.

Autor:  Sobtainer [ 4 gru 2008, 23:01 ]
Tytuł: 

ClouD napisał(a):
Sobtainer napisał(a):
A co do farmienia potek, pfff też mi dramat, w ogóle tu ktoś dramatyzował że kiedyś trzeba było farmować. Ok trzeba było, ale zabiłeś bossa i wiedziałem że go zabiłeś a poświęcenie oddawali Tobie gracze gratulujący na /w.


Grałem jeszcze dłuuugo przed TBC, prawie wyczyściliśmy z gildią Naxx i nigdy nie dostałem tylu whisperów co przez ostatnie dni za first realm kille :P.


Dostałbyś je na mircu kiedyś.

Strona 23 z 28 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team