MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Wasze opinie i wrazenia z dodatku WOTLK https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=31941 |
Strona 23 z 28 |
Autor: | Vercin [ 4 gru 2008, 14:29 ] |
Tytuł: | |
Jak ostatnio sprwdzalem to nikt nikogo nie zmusza do grania ani czytania tego forum skoro jest tyle ciekawszych tytulow.Imo wow oferuje najwiecej contentu i zabawy na wysokim poziomie a inne mmorpgi sa tak 2 klasy nizej no ale kazdy ma prawo do swojego zdania. |
Autor: | Isengrim [ 4 gru 2008, 14:59 ] |
Tytuł: | |
Ja nie twierdze ze WoW nie jest ciekawy przez kilka miesiecy grania,tylko ze wszystko traktuje "po lebkach" i nie rozwija sie,caly czas walkujac te same tematy ,zmieniajac tylko czas ich trwania. Najciekawszym enc. w TBC byla dla mnie opera w Kara - nie dlatego ze to typowy przyklad humoru a'la blizzard tylko byla tam pewna niepewnosc "ciekawe co bedzie". Cala reszta jest przewidywalna do bulu.I dlatego dla mnie nudna.Podobnie z Arenami w PvP - najczesciej wynik jest znany na poczatku starcia. A to ze nie ma dobrych innych gier nie oznacza ze to wow jest zajebisty,tylko ze inni sa do dupy. |
Autor: | TaoTao [ 4 gru 2008, 15:01 ] |
Tytuł: | |
Isen spojrz prawdzie w oczy, czepiasz sie bo _chcesz_ sie czepiac. Ludzie graja iles tam godzin dziennie a raidowanie to tylko 1/3 (max) ich czasu i jakos sie nie nudza.Jak wyjdzie trudny content to i nawet po kilku miesiacach i tak tylko najlepsi beda mieli best gear jak to bylo z SWP ( nie mowie tu o post-patchu sytuacji).W ogole Twoje argumenty nie maja zadnego poparcia wiec daruj sobie ;/ |
Autor: | Buffchef [ 4 gru 2008, 15:09 ] |
Tytuł: | |
Nie wiem, ale cześć ludzi jest tu chyba ślepa. Nikt nie napisał, że wow jest zajebisty, idealny, perfect. Chodzi o to, że pisanie że nie ma contentu, gdy go nie ma bo to dopiero wstęp, że jest łatwo, gdy jest łatwo bo to dopiero wstęp, że można wyskillować profesje w jeden dzień, gdy zawsze można bylo to zrobić jest bez sensu. A gdy pisze to jakiś kmiot co w ogóle w tą gre nie gra to mi ręce opadają, co Cie człowieku obchodzi brak contentu, którego i tak nie zobaczysz tak jak nie zobaczyłeś tego który jest teraz. I dodam, że rajdowanie naxx40 było czymś najchujowszym w tej grze, pamiętam pomysł w gildii, żeby każdy (no większość) wylevelowała alta warlocka, żeby każdy w rajdzie miał soulstone'a, bo tak ponoć robiło Nihillum... Ilość farmy na jeden rajd dochodziła do jakiś absurdalnych rozmiarów, wychodziło że na jeden rajd czterogodzinny trzeba było farmowac jagody, marchewki, poty i inne gówna przez jakieś 2h... |
Autor: | cypis [ 4 gru 2008, 15:14 ] |
Tytuł: | |
Buffchef napisał(a): I dodam, że rajdowanie naxx40 było czymś najchujowszym w tej grze, pamiętam pomysł w gildii, żeby każdy (no większość) wylevelowała alta warlocka, żeby każdy w rajdzie miał soulstone'a, bo tak ponoć robiło Nihillum... Ilość farmy na jeden rajd dochodziła do jakiś absurdalnych rozmiarów, wychodziło że na jeden rajd czterogodzinny trzeba było farmowac jagody, marchewki, poty i inne gówna przez jakieś 2h...
Dis. Ale Sobtainer bedzie sikal po nogach mowiac jaki to naxxramas byl swietny. Szkoda tylko, ze widzial 1/4 tego instance. Nie zrozumcie mnie zle, pretbc raidy bardzo mi sie podobaly, ale teraz jest po prostu lepiej. Nie latwiej. Lepiej. Nie ma x godzinnego farmienia potow tylko po to, zeby pojsc na raid; nie ma rerollow tylko dlatego ze w raidzie jest potrzebna klasa z super debuffem itp itd. Co do poziomu trudnosci: jak ktos chce wyzwania to niech zrobi sarthariona z 3 addami, achievy z naxx, malygosa. Bedziecie mieli hardmode. Aha, plakanie ze inni ludzie maja fioletowe itemki jest zalosne. Dorosnijcie. |
Autor: | Robus [ 4 gru 2008, 15:19 ] |
Tytuł: | |
Buffchef napisał(a): Nie wiem, ale cześć ludzi jest tu chyba ślepa.
wychodziło że na jeden rajd czterogodzinny trzeba było farmowac jagody, marchewki, poty i inne gówna przez jakieś 2h... jak sie mialo szczescie i zielsko na poty/flaski bylo na ah jak sie mialo pecha to znacznie wiecej bo 2h to mozna bylo sie najezdzic za samym zielskiem ;P (w koncu inni tez za nim jezdzili) generalnie kuuupe czasu szlo na przygotowanie sie do rajdu, teraz moze jest troche za latwo, ale za to na pewno jest to duzy krok w kierunku "traktuj gre jak gre a nie jak drugie zycie" i za to blizzard zgarnie kolejne tysiace abonentow |
Autor: | r_ADM [ 4 gru 2008, 15:37 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Ale Sobtainer bedzie sikal po nogach mowiac jaki to naxxramas byl swietny.
naxx byl swietny. |
Autor: | Buffchef [ 4 gru 2008, 15:40 ] |
Tytuł: | |
Nadal jest |
Autor: | r_ADM [ 4 gru 2008, 15:54 ] |
Tytuł: | |
Podobno rain of fire faerliny juz nie 2shotuje wiec lipa |
Autor: | yendreqq [ 4 gru 2008, 15:56 ] |
Tytuł: | |
nowe naxx, pozwala na wiele bledow. floor dance heigana nie zabija juz jednym shotem. osobosicie uwazam, ze jest troszke za latwo tam. Malygos natomiast jest ok jesli chodzi o poziom trudnosci. |
Autor: | xones [ 4 gru 2008, 16:19 ] |
Tytuł: | |
Buffchef napisał(a): Nie wiem, ale cześć ludzi jest tu chyba ślepa.
Nikt nie napisał, że wow jest zajebisty, idealny, perfect. Chodzi o to, że pisanie że nie ma contentu, gdy go nie ma bo to dopiero wstęp, że jest łatwo, gdy jest łatwo bo to dopiero wstęp, że można wyskillować profesje w jeden dzień, gdy zawsze można bylo to zrobić jest bez sensu. A gdy pisze to jakiś kmiot co w ogóle w tą gre nie gra to mi ręce opadają, co Cie człowieku obchodzi brak contentu, którego i tak nie zobaczysz tak jak nie zobaczyłeś tego który jest teraz. I dodam, że rajdowanie naxx40 było czymś najchujowszym w tej grze, pamiętam pomysł w gildii, żeby każdy (no większość) wylevelowała alta warlocka, żeby każdy w rajdzie miał soulstone'a, bo tak ponoć robiło Nihillum... Ilość farmy na jeden rajd dochodziła do jakiś absurdalnych rozmiarów, wychodziło że na jeden rajd czterogodzinny trzeba było farmowac jagody, marchewki, poty i inne gówna przez jakieś 2h... agreed |
Autor: | Achem [ 4 gru 2008, 16:38 ] |
Tytuł: | |
Remember that the old Naxx was the pinnacle of 40-player raiding. The new Naxx was designed to be more like Karazhan, or even a litle easier, considering that some of the Kara fights (the dragons, Prince and Aran in particular) required a lot of coordination. Ulduar and subsequent raids will be a step up in difficulty, and I would also expect to see a lot more of the "hard mode" challenges, like "3 drakes up." We want to give players a chance to really test their mettle and have "server first" mean something and all that. We just want to do it without shutting 90% of players out of the instances -- arguably one of the coolest aspects of the game considering all of the customized art and sound -- and especially not the first couple of raids. Z blue postu I wszystko na temat z moim podkreśleniem clue bo ta dyskusja nie dość że jałowa to robi się zwyczjnie nudna... |
Autor: | lookazz [ 4 gru 2008, 17:06 ] |
Tytuł: | |
Robus napisał(a): Buffchef napisał(a): Nie wiem, ale cześć ludzi jest tu chyba ślepa. wychodziło że na jeden rajd czterogodzinny trzeba było farmowac jagody, marchewki, poty i inne gówna przez jakieś 2h... jak sie mialo szczescie i zielsko na poty/flaski bylo na ah jak sie mialo pecha to znacznie wiecej bo 2h to mozna bylo sie najezdzic za samym zielskiem ;P (w koncu inni tez za nim jezdzili) generalnie kuuupe czasu szlo na przygotowanie sie do rajdu, teraz moze jest troche za latwo, ale za to na pewno jest to duzy krok w kierunku "traktuj gre jak gre a nie jak drugie zycie" i za to blizzard zgarnie kolejne tysiace abonentow a Ty dalej swoje... nie chodzi o problem dostepnosci rzeczy na ah, tak czy siak musiales farmowac kase na to zeby je kupic, a to pochlanialo mase czasu, ludzie nie mieli tyle kasy ile teraz, ze moga kupic wszystko co chca na ah, tylko musieli ganiac X godzin zeby pojsc na 1 raid. |
Autor: | lookazz [ 4 gru 2008, 17:07 ] |
Tytuł: | |
yendreqq napisał(a): nowe naxx, pozwala na wiele bledow. floor dance heigana nie zabija juz jednym shotem. osobosicie uwazam, ze jest troszke za latwo tam. Malygos natomiast jest ok jesli chodzi o poziom trudnosci.
nie musisz tanczyc |
Autor: | cypis [ 4 gru 2008, 21:34 ] |
Tytuł: | |
r_ADM napisał(a): naxx byl swietny.
Zgodze sie. Sniezki + patchwerk frogger = fun times |
Autor: | Mirtul [ 4 gru 2008, 22:33 ] |
Tytuł: | |
E, przesadzacie z farmowaniem do naxx. Ja spedzalem jakies 3 godziny tygodniowo, zeby wyfarmic poty na patchwerka/loatheba. Dodam jednak, ze nie bylem na Sappku i KT, bo mi sie gildia rozpadla na 4h (2 proby, 2 martwych hm i 3 tankow sellujacych postacie przed TBC :|). |
Autor: | Sobtainer [ 4 gru 2008, 22:37 ] |
Tytuł: | |
Patchwerka nic nie pokona hadyszendżubooooom MT DIE, hadyszendżubooooom OT DIE, "no more play"? A co do farmienia potek, pfff też mi dramat, w ogóle tu ktoś dramatyzował że kiedyś trzeba było farmować. Ok trzeba było, ale zabiłeś bossa i wiedziałem że go zabiłeś a poświęcenie oddawali Tobie gracze gratulujący na /w. |
Autor: | Cardano [ 4 gru 2008, 22:49 ] |
Tytuł: | |
Pacifism? |
Autor: | ClouD [ 4 gru 2008, 22:52 ] |
Tytuł: | |
Sobtainer napisał(a): A co do farmienia potek, pfff też mi dramat, w ogóle tu ktoś dramatyzował że kiedyś trzeba było farmować. Ok trzeba było, ale zabiłeś bossa i wiedziałem że go zabiłeś a poświęcenie oddawali Tobie gracze gratulujący na /w.
Grałem jeszcze dłuuugo przed TBC, prawie wyczyściliśmy z gildią Naxx i nigdy nie dostałem tylu whisperów co przez ostatnie dni za first realm kille . |
Autor: | Sobtainer [ 4 gru 2008, 23:01 ] |
Tytuł: | |
ClouD napisał(a): Sobtainer napisał(a): A co do farmienia potek, pfff też mi dramat, w ogóle tu ktoś dramatyzował że kiedyś trzeba było farmować. Ok trzeba było, ale zabiłeś bossa i wiedziałem że go zabiłeś a poświęcenie oddawali Tobie gracze gratulujący na /w. Grałem jeszcze dłuuugo przed TBC, prawie wyczyściliśmy z gildią Naxx i nigdy nie dostałem tylu whisperów co przez ostatnie dni za first realm kille . Dostałbyś je na mircu kiedyś. |
Strona 23 z 28 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |