mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5302 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 266  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 58
Dołączył(a): 16.11.2002
Offline
PostNapisane: 31 maja 2005, 12:41 
Cytuj  
KromeR napisał(a):
@artus -> thottbot i komentarze...
Jak masz juz skaldniki to kolo trola jest kociolek. Klikasz na niego i sie robi eliksir.


Wszystko wiem tylko sprawa prozaiczna,jak lapac te ustrojstwa?Czytalem komentarze i troszke zamotanie jest opisane,albo ja jestem za ciemny :P .
Chodzi mi o te Exile konkretnie,jak je wyciagnac z poszczegolnych elementow.tlucze je toporem i nic,zabijam je tymi "charms" i ile mnie pamiec niemyli i tez nic.Moze trzeba zbic im sile do min i uzyc tego?
Po elementach wody zostaje ten co zabija elementy ognia,tym mam to zabijac aby uzyskac Exile ?


_________________
...w ciszy umrzemy wszyscy a wiatr rozwieje nasze prochy i od dzisiaj Śmierć pachnieć będzie wiatrem a Nas już nie będzie na zawsze...
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 31 maja 2005, 12:45 
Cytuj  
Oj nie. Musisz miec 30 charmow z troli z SV, i chyba po 6 czy 8 charmow z elementow ognia, lodu i elektro + liferoot i te skladniki przerabiasz w kociolku trola na eliksir
Potem eliksir dajesz trolowi...

Generalnie juz nie pamietam co sie zbieralo ale jak jestes zdesperowany to polec do trola, on ci da liste. Kolo ogniska jest kociolek ktorego da sie urzyc. Zrob to to zobaczysz co jest potrzene do zrobienia eliksiru. Zierasz skaldniki, robisz eliksir, wsio dajesz trolowi, wypada 40 elite, zabijasz, odbierasz topor, cieszysz sie jak dziecko :)
Simple :)


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.

*

Posty: 58
Dołączył(a): 16.11.2002
Offline
PostNapisane: 31 maja 2005, 12:48 
Cytuj  
Aha w ten sposob,to z Trolli mam,liferoot tez,brakuje tylko essence.Nic to,lece ich wycinac,dzieki za info.


_________________
...w ciszy umrzemy wszyscy a wiatr rozwieje nasze prochy i od dzisiaj Śmierć pachnieć będzie wiatrem a Nas już nie będzie na zawsze...
Obrazek

*

Posty: 104
Dołączył(a): 26.01.2005
Offline
PostNapisane: 1 cze 2005, 17:28 
Cytuj  
Arms Talents (31 points):


Sword Specialization - 5/5 points
Gives you a 6% chance to get an extra attack after dealing damage with your Sword.

Co do Sword Specialization , jesli uzywam two handed axe to dac punkty do Two-Handed weapon spec... czy i tak dac do sword ?

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 1 cze 2005, 17:54 
Cytuj  
jak uzywasz axe to nie dawaj do sword przeciez to całkiem co innego...

**

Posty: 355
Dołączył(a): 16.02.2005
Offline
PostNapisane: 1 cze 2005, 18:31 
Cytuj  
Po 8 z Burning, Water i Thundering Exiles musisz miec.

*

Posty: 104
Dołączył(a): 26.01.2005
Offline
PostNapisane: 1 cze 2005, 20:46 
Cytuj  
No tak myslalem tylko chcialem byc pewien na 100%

*

Posty: 58
Dołączył(a): 16.11.2002
Offline
PostNapisane: 1 cze 2005, 21:34 
Cytuj  
Piekny napisał(a):
Po 8 z Burning, Water i Thundering Exiles musisz miec.


charm's jak juz ;] exile sie uzyskuje po zmieszaniu


_________________
...w ciszy umrzemy wszyscy a wiatr rozwieje nasze prochy i od dzisiaj Śmierć pachnieć będzie wiatrem a Nas już nie będzie na zawsze...
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 cze 2005, 10:27 
Cytuj  
Max stun warrior do instance:

Arms Talents (25 points)


Deflection - 5/5 points
Increases your Parry chance by 5%.


Improved Rend - 3/3 points
Increases the bleed damage done by your Rend ability by 35%.


Tactical Mastery - 5/5 points
You retain up to 25 of your rage points when you change stances.


Improved Overpower - 2/2 points
Increases the critical strike chance of your Overpower ability by 50%.


Deep Wounds - 3/3 points
Your critical strikes cause the opponent to bleed, dealing 60% of your melee weapon's average damage over 12 seconds.


Anger Management - 1/1 point
Increases the time required for your Rage to decay while out of combat by 30%.


Impale - 1/2 point
Increases the critical strike damage done by your abilities in Battle, Defensive, and Berserker stance by 10%.


Mace Specialization - 5/5 points
Gives you a 6% chance to stun your target for 3 seconds with a mace.




Fury Talents (0 points)


None


Protection Talents (26 points)


Shield Specialization - 5/5 points
Increases your chance to block attacks with a shield by 5%.


Toughness - 5/5 points
Increases your armor value from items by 10%.


Iron Will - 2/5 points
Increases your chance to resist stun and charm effects by 6%.


Improved Revenge - 3/3 points
Gives your Revenge ability a 40% chance to stun the target for 3 seconds.


Improved Shield Block - 1/3 point
Allows your Shield Block ability to block an additional attack, and increases the duration by 0.5 seconds.


Defiance - 5/5 points
Increases the threat generated by your attacks by 15% while in Defensive Stance.


Improved Taunt - 2/2 points
Reduces the cooldown of your Taunt ability by 2 seconds.


Concussion Blow - 1/1 point
A brutal strike that deals weapon damage and stuns the opponent for 5 seconds.


Improved Shield Bash - 2/2 points
Gives your Shield Bash ability a 100% chance to silence the target for 3 seconds.


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 3 cze 2005, 10:29 
Cytuj  
najgorszy chyba wybór. nic nie jest na full - średniak :wink:


_________________
psn

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 cze 2005, 10:32 
Cytuj  
Idea taka zeby miec macke dobra i miec to 6% na stuna z broni i masz 40% na stuna z revenge ktory odpalasz co 5 sec... Do tego stun ze skilla. + Silence z shield basha (jak masz makro na pumel to tez mile do przerywania - 2 skille)

Hm.. moze i sredniak ale ja tam przetestuje. Jakos uber skill z prota nie wydaje mi sie taki uber. A to ma byc postac pod instance.


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 3 cze 2005, 10:34 
Cytuj  
KromeR napisał(a):
Idea taka zeby miec macke dobra i miec to 6% na stuna z broni i masz 40% na stuna z revenge ktory odpalasz co 5 sec... Do tego stun ze skilla.

Hm.. moze i sredniak ale ja tam przetestuje. Jakos uber skill z prota nie wydaje mi sie taki uber. A to ma byc postac pod instance.
zwróc uwage na to co pisał Mark - Shield Discipline (otatni skill Protection) jest bardzo ważne jesli chcesz być uber tankiem.

wg mnie rozmieszczając po 25 pkt odbierasz sobie najlepsze skille woja :)


_________________
psn

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 cze 2005, 10:42 
Cytuj  
Mam koncepcje druga 9/11/31

TM na 4 zeby miec z czego walic execute. DM chyba wchodzi na moby na 60+ elite, PH tez chyba dobry a 31 w prot daje mi te skille :P
Trace 6% na stuna z macki, ale moge urzywac czego chce z broni.

Arms Talents (9 points)

Deflection - 5/5 points
Increases your Parry chance by 5%.

Tactical Mastery - 4/5 points
You retain up to 20 of your rage points when you change stances.


Fury Talents (11 points)

Cruelty - 5/5 points
Increases your chance to get a critical strike with melee weapons by 5%.

Improved Demoralizing Shout - 5/5 points
Increases the attack power reduction of your Demoralizing Shout by 25%.

Piercing Howl - 1/1 point
Causes all enemies near the warrior to be dazed for 6 seconds.


Protection Talents (31 points)

Shield Specialization - 5/5 points
Increases your chance to block attacks with a shield by 5%.

Anticipation - 1/5 point
Increases your Defense skill by 2.

Toughness - 5/5 points
Increases your armor value from items by 10%.

Iron Will - 5/5 points
Increases your chance to resist stun and charm effects by 15%.

Improved Revenge - 3/3 points
Gives your Revenge ability a 40% chance to stun the target for 3 seconds.

Improved Shield Block - 1/3 point
Allows your Shield Block ability to block an additional attack, and increases the duration by 0.5 seconds.

Defiance - 5/5 points
Increases the threat generated by your attacks by 15% while in Defensive Stance.

Improved Taunt - 2/2 points
Reduces the cooldown of your Taunt ability by 2 seconds.

Concussion Blow - 1/1 point
A brutal strike that deals weapon damage and stuns the opponent for 5 seconds.

Improved Shield Bash - 2/2 points
Gives your Shield Bash ability a 100% chance to silence the target for 3 seconds.

Shield Discipline - 1/1 point
While active, increases the amount of damage absorbed by your shield by 50% and increases the damage done by your Shield Bash ability by 200%. Lasts 20 seconds.

Taaak nudzi mi sie a do weekendu 4h :P


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 3 cze 2005, 10:45 
Cytuj  
całkiem zgrabna. na uber tanka git, ale nigdy bym sobie tego nie zrobił (chyba że na 1 dzien do tankowania)
nigdy nie lubiłem jak mnie wszyscy leją :]
jedna uwaga po co ci mastery jak bedziesz grał w prot. lepiej wrzuc w Battle Shout


_________________
psn

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 cze 2005, 10:47 
Cytuj  
Nom. W PvP to od razu mozna sie polorzyc i czekac. Najlepiej bez zbroi bo szyciej bedzie :P A do instance tylko przez summon warlocka :D


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 3 cze 2005, 10:49 
Cytuj  
KromeR napisał(a):
Nom. W PvP to od razu mozna sie polorzyc i czekac.
zaskocze cie ... Kane zawsze się kładł i czekał jak miał duela z Rouge. Potem wstawal i kończył sprawe w 3 ciosach :)

ps wyedytowalem post na gorze - widziałes ?


_________________
psn

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 cze 2005, 10:59 
Cytuj  
Mastery jest po to zby moc sie przelacac (makro) na execute jak mob ma ponizej 20% zycia i serwowac mu mila i szybka droge na tamten swiat.
Pozatym przydaje sie czasem (jak widzisz ze bija maga to szybki intercept)...

To tylko teoria. Zeby taki build mial sens potrzeba 60 lvl. Wczesniej to takie pol gwizdka.


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 3 cze 2005, 11:03 
Cytuj  
KromeR napisał(a):
Mastery jest po to zby moc sie przelacac (makro) na execute jak mob ma ponizej 20% zycia i serwowac mu mila i szybka droge na tamten swiat.
wydaje mi sie ze execute z 25 pkt rage jest dość kiepskie. Max 25 rage bedziesz miał po przełączeniu a zwróc uwage że im więcej rage tym mocniejszy cios


_________________
psn

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 cze 2005, 11:10 
Cytuj  
Hm... fakt. A to nawet bedzie 20 pkt rage. Trza knuc dalej :) Ale i tak uwazam ze sie przydaje mozliwosc zmiany stance i urzywania skilli. (chocby mocking blow z battle stance). Tylko pytanie czy w takim razie nie dac mniej pkt w AM (np. 2) a pozostale wrzucic w prot (dodatkowe 4pkt def)


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 3 cze 2005, 11:15 
Cytuj  
szczerze powiem ze nie wiem bo w życiu nie miałem mniej niż 31 w AM.
miałem 31/0/20, 31/5/15 i 31/20/0
zmieniałem pare razy te zestawy(płace już 40g) i wypadło mi że najlepiej mi się gra 31/20/0


_________________
psn


Ostatnio edytowano 3 cze 2005, 11:15 przez Deshroom, łącznie edytowano 1 raz
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5302 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 266  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.