MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Warrior
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=11091
Strona 24 z 266

Autor:  Atrus [ 31 maja 2005, 12:41 ]
Tytuł: 

KromeR napisał(a):
@artus -> thottbot i komentarze...
Jak masz juz skaldniki to kolo trola jest kociolek. Klikasz na niego i sie robi eliksir.


Wszystko wiem tylko sprawa prozaiczna,jak lapac te ustrojstwa?Czytalem komentarze i troszke zamotanie jest opisane,albo ja jestem za ciemny :P .
Chodzi mi o te Exile konkretnie,jak je wyciagnac z poszczegolnych elementow.tlucze je toporem i nic,zabijam je tymi "charms" i ile mnie pamiec niemyli i tez nic.Moze trzeba zbic im sile do min i uzyc tego?
Po elementach wody zostaje ten co zabija elementy ognia,tym mam to zabijac aby uzyskac Exile ?

Autor:  KromeR [ 31 maja 2005, 12:45 ]
Tytuł: 

Oj nie. Musisz miec 30 charmow z troli z SV, i chyba po 6 czy 8 charmow z elementow ognia, lodu i elektro + liferoot i te skladniki przerabiasz w kociolku trola na eliksir
Potem eliksir dajesz trolowi...

Generalnie juz nie pamietam co sie zbieralo ale jak jestes zdesperowany to polec do trola, on ci da liste. Kolo ogniska jest kociolek ktorego da sie urzyc. Zrob to to zobaczysz co jest potrzene do zrobienia eliksiru. Zierasz skaldniki, robisz eliksir, wsio dajesz trolowi, wypada 40 elite, zabijasz, odbierasz topor, cieszysz sie jak dziecko :)
Simple :)

Autor:  Atrus [ 31 maja 2005, 12:48 ]
Tytuł: 

Aha w ten sposob,to z Trolli mam,liferoot tez,brakuje tylko essence.Nic to,lece ich wycinac,dzieki za info.

Autor:  Sebo [ 1 cze 2005, 17:28 ]
Tytuł: 

Arms Talents (31 points):


Sword Specialization - 5/5 points
Gives you a 6% chance to get an extra attack after dealing damage with your Sword.

Co do Sword Specialization , jesli uzywam two handed axe to dac punkty do Two-Handed weapon spec... czy i tak dac do sword ?

Autor:  Mark24 [ 1 cze 2005, 17:54 ]
Tytuł: 

jak uzywasz axe to nie dawaj do sword przeciez to całkiem co innego...

Autor:  Piekny [ 1 cze 2005, 18:31 ]
Tytuł: 

Po 8 z Burning, Water i Thundering Exiles musisz miec.

Autor:  Sebo [ 1 cze 2005, 20:46 ]
Tytuł: 

No tak myslalem tylko chcialem byc pewien na 100%

Autor:  Atrus [ 1 cze 2005, 21:34 ]
Tytuł: 

Piekny napisał(a):
Po 8 z Burning, Water i Thundering Exiles musisz miec.


charm's jak juz ;] exile sie uzyskuje po zmieszaniu

Autor:  KromeR [ 3 cze 2005, 10:27 ]
Tytuł: 

Max stun warrior do instance:

Arms Talents (25 points)


Deflection - 5/5 points
Increases your Parry chance by 5%.


Improved Rend - 3/3 points
Increases the bleed damage done by your Rend ability by 35%.


Tactical Mastery - 5/5 points
You retain up to 25 of your rage points when you change stances.


Improved Overpower - 2/2 points
Increases the critical strike chance of your Overpower ability by 50%.


Deep Wounds - 3/3 points
Your critical strikes cause the opponent to bleed, dealing 60% of your melee weapon's average damage over 12 seconds.


Anger Management - 1/1 point
Increases the time required for your Rage to decay while out of combat by 30%.


Impale - 1/2 point
Increases the critical strike damage done by your abilities in Battle, Defensive, and Berserker stance by 10%.


Mace Specialization - 5/5 points
Gives you a 6% chance to stun your target for 3 seconds with a mace.




Fury Talents (0 points)


None


Protection Talents (26 points)


Shield Specialization - 5/5 points
Increases your chance to block attacks with a shield by 5%.


Toughness - 5/5 points
Increases your armor value from items by 10%.


Iron Will - 2/5 points
Increases your chance to resist stun and charm effects by 6%.


Improved Revenge - 3/3 points
Gives your Revenge ability a 40% chance to stun the target for 3 seconds.


Improved Shield Block - 1/3 point
Allows your Shield Block ability to block an additional attack, and increases the duration by 0.5 seconds.


Defiance - 5/5 points
Increases the threat generated by your attacks by 15% while in Defensive Stance.


Improved Taunt - 2/2 points
Reduces the cooldown of your Taunt ability by 2 seconds.


Concussion Blow - 1/1 point
A brutal strike that deals weapon damage and stuns the opponent for 5 seconds.


Improved Shield Bash - 2/2 points
Gives your Shield Bash ability a 100% chance to silence the target for 3 seconds.

Autor:  Deshroom [ 3 cze 2005, 10:29 ]
Tytuł: 

najgorszy chyba wybór. nic nie jest na full - średniak :wink:

Autor:  KromeR [ 3 cze 2005, 10:32 ]
Tytuł: 

Idea taka zeby miec macke dobra i miec to 6% na stuna z broni i masz 40% na stuna z revenge ktory odpalasz co 5 sec... Do tego stun ze skilla. + Silence z shield basha (jak masz makro na pumel to tez mile do przerywania - 2 skille)

Hm.. moze i sredniak ale ja tam przetestuje. Jakos uber skill z prota nie wydaje mi sie taki uber. A to ma byc postac pod instance.

Autor:  Deshroom [ 3 cze 2005, 10:34 ]
Tytuł: 

KromeR napisał(a):
Idea taka zeby miec macke dobra i miec to 6% na stuna z broni i masz 40% na stuna z revenge ktory odpalasz co 5 sec... Do tego stun ze skilla.

Hm.. moze i sredniak ale ja tam przetestuje. Jakos uber skill z prota nie wydaje mi sie taki uber. A to ma byc postac pod instance.
zwróc uwage na to co pisał Mark - Shield Discipline (otatni skill Protection) jest bardzo ważne jesli chcesz być uber tankiem.

wg mnie rozmieszczając po 25 pkt odbierasz sobie najlepsze skille woja :)

Autor:  KromeR [ 3 cze 2005, 10:42 ]
Tytuł: 

Mam koncepcje druga 9/11/31

TM na 4 zeby miec z czego walic execute. DM chyba wchodzi na moby na 60+ elite, PH tez chyba dobry a 31 w prot daje mi te skille :P
Trace 6% na stuna z macki, ale moge urzywac czego chce z broni.

Arms Talents (9 points)

Deflection - 5/5 points
Increases your Parry chance by 5%.

Tactical Mastery - 4/5 points
You retain up to 20 of your rage points when you change stances.


Fury Talents (11 points)

Cruelty - 5/5 points
Increases your chance to get a critical strike with melee weapons by 5%.

Improved Demoralizing Shout - 5/5 points
Increases the attack power reduction of your Demoralizing Shout by 25%.

Piercing Howl - 1/1 point
Causes all enemies near the warrior to be dazed for 6 seconds.


Protection Talents (31 points)

Shield Specialization - 5/5 points
Increases your chance to block attacks with a shield by 5%.

Anticipation - 1/5 point
Increases your Defense skill by 2.

Toughness - 5/5 points
Increases your armor value from items by 10%.

Iron Will - 5/5 points
Increases your chance to resist stun and charm effects by 15%.

Improved Revenge - 3/3 points
Gives your Revenge ability a 40% chance to stun the target for 3 seconds.

Improved Shield Block - 1/3 point
Allows your Shield Block ability to block an additional attack, and increases the duration by 0.5 seconds.

Defiance - 5/5 points
Increases the threat generated by your attacks by 15% while in Defensive Stance.

Improved Taunt - 2/2 points
Reduces the cooldown of your Taunt ability by 2 seconds.

Concussion Blow - 1/1 point
A brutal strike that deals weapon damage and stuns the opponent for 5 seconds.

Improved Shield Bash - 2/2 points
Gives your Shield Bash ability a 100% chance to silence the target for 3 seconds.

Shield Discipline - 1/1 point
While active, increases the amount of damage absorbed by your shield by 50% and increases the damage done by your Shield Bash ability by 200%. Lasts 20 seconds.

Taaak nudzi mi sie a do weekendu 4h :P

Autor:  Deshroom [ 3 cze 2005, 10:45 ]
Tytuł: 

całkiem zgrabna. na uber tanka git, ale nigdy bym sobie tego nie zrobił (chyba że na 1 dzien do tankowania)
nigdy nie lubiłem jak mnie wszyscy leją :]
jedna uwaga po co ci mastery jak bedziesz grał w prot. lepiej wrzuc w Battle Shout

Autor:  KromeR [ 3 cze 2005, 10:47 ]
Tytuł: 

Nom. W PvP to od razu mozna sie polorzyc i czekac. Najlepiej bez zbroi bo szyciej bedzie :P A do instance tylko przez summon warlocka :D

Autor:  Deshroom [ 3 cze 2005, 10:49 ]
Tytuł: 

KromeR napisał(a):
Nom. W PvP to od razu mozna sie polorzyc i czekac.
zaskocze cie ... Kane zawsze się kładł i czekał jak miał duela z Rouge. Potem wstawal i kończył sprawe w 3 ciosach :)

ps wyedytowalem post na gorze - widziałes ?

Autor:  KromeR [ 3 cze 2005, 10:59 ]
Tytuł: 

Mastery jest po to zby moc sie przelacac (makro) na execute jak mob ma ponizej 20% zycia i serwowac mu mila i szybka droge na tamten swiat.
Pozatym przydaje sie czasem (jak widzisz ze bija maga to szybki intercept)...

To tylko teoria. Zeby taki build mial sens potrzeba 60 lvl. Wczesniej to takie pol gwizdka.

Autor:  Deshroom [ 3 cze 2005, 11:03 ]
Tytuł: 

KromeR napisał(a):
Mastery jest po to zby moc sie przelacac (makro) na execute jak mob ma ponizej 20% zycia i serwowac mu mila i szybka droge na tamten swiat.
wydaje mi sie ze execute z 25 pkt rage jest dość kiepskie. Max 25 rage bedziesz miał po przełączeniu a zwróc uwage że im więcej rage tym mocniejszy cios

Autor:  KromeR [ 3 cze 2005, 11:10 ]
Tytuł: 

Hm... fakt. A to nawet bedzie 20 pkt rage. Trza knuc dalej :) Ale i tak uwazam ze sie przydaje mozliwosc zmiany stance i urzywania skilli. (chocby mocking blow z battle stance). Tylko pytanie czy w takim razie nie dac mniej pkt w AM (np. 2) a pozostale wrzucic w prot (dodatkowe 4pkt def)

Autor:  Deshroom [ 3 cze 2005, 11:15 ]
Tytuł: 

szczerze powiem ze nie wiem bo w życiu nie miałem mniej niż 31 w AM.
miałem 31/0/20, 31/5/15 i 31/20/0
zmieniałem pare razy te zestawy(płace już 40g) i wypadło mi że najlepiej mi się gra 31/20/0

Strona 24 z 266 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team