mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3825 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 192  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2010, 14:21 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Jakas macke legendary dla healera mial, wiec jakos kontent ogarnia pewnie.

W catalcysmie zapowiedziali legendary macki za daily cooking quest ;]

A co do UBRS
Double pull, czy 1 smierc w trakcie trashu w UBRS oznaczala wipe albo heroiczna walke po ktorej wszyscy sobie gratulowali. Byly fanfary, radosc, trzymanie sie za rece i tance na glowach potworow.
Nie to co teraz hihihi.


No jak się Scholomance ukończyło po 3 godzinach to faktycznie człowiek się cieszył :<

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2010, 14:32 
Cytuj  
Cashasty napisał(a):
Atherius napisał(a):
tomugeen napisał(a):
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Jakas macke legendary dla healera mial, wiec jakos kontent ogarnia pewnie.

W catalcysmie zapowiedziali legendary macki za daily cooking quest ;]

A co do UBRS
Double pull, czy 1 smierc w trakcie trashu w UBRS oznaczala wipe albo heroiczna walke po ktorej wszyscy sobie gratulowali. Byly fanfary, radosc, trzymanie sie za rece i tance na glowach potworow.
Nie to co teraz hihihi.


Ja wolę wow jako grę a nie drugie życie. Pewnie szampany w domach też otwierali.. ror;<


Mozna wtedy bylo Wowa traktowac rowniez jako 2-gie zycie przez 3h dziennie. Chodzi o ogolny klimat, trudnosc etc a nie o to czy sie gralo 12h/day czy nie. Tomu dobrze prawi, kiedys blad jednego playera oznaczal fail calej grupy albo epic fight z mobami, a teraz ? Jak tank padnie to healer tankuje bossa healuje sie a dps go dobija ;)


Chyba nie poziom trudności tworzy klimat ? Pewnie masz na myśli to, że większość contentu nie była dostępna dla "zwykłych" graczy. Dla mnie to nie było dobre posunięcie, ale widać blizz to zrozumiał.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2010, 14:49 
Cytuj  
Gry banalne sa najpopularniejsze. Podobnie Farmville swieci triumfy. Czytalem gdzies, ze dzieki temu, ze nie mozna przegrac i jest prosta. Jak WoW. Tylko po co grac w cos co nie stanowi wyzwania? Nie wiem jaka te miliony maja satysfakcje z zabicia bosa w pugu i ubrania itemkow, zeby zostac kolejnym klonem.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2010, 15:12 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Gry banalne sa najpopularniejsze. Podobnie Farmville swieci triumfy. Czytalem gdzies, ze dzieki temu, ze nie mozna przegrac i jest prosta. Jak WoW. Tylko po co grac w cos co nie stanowi wyzwania? Nie wiem jaka te miliony maja satysfakcje z zabicia bosa w pugu i ubrania itemkow, zeby zostac kolejnym klonem.

To tak jakbys mial gre single w ktorej nzakonczenie moze zobaczyć 1% osób. Tak wyglądało raidowanie pre-wotlk. Całość gry mogła zobaczyć tylko grupa hardcorów i reszta na jutubie.

Teraz content moze zobaczyć kazdy a hardcory mają hardmode.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2010, 15:14 
Cytuj  
a co w wowie oznacza 'hardmode"?

****
Avatar użytkownika

Posty: 1021
Dołączył(a): 8.08.2008
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2010, 15:22 
Cytuj  
More hp, inne taktyki na bosa. Musisz miec ludzi ktorzy szybko reaguja na to co sie dzieje.
Ja osobiscie olewam hardy, bo nawet calego icc 10 man nie zrobilem jeszcze :) ( nie mam gildi, tylko pugi robie )

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2010, 15:40 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Gry banalne sa najpopularniejsze. Podobnie Farmville swieci triumfy. Czytalem gdzies, ze dzieki temu, ze nie mozna przegrac i jest prosta. Jak WoW. Tylko po co grac w cos co nie stanowi wyzwania? Nie wiem jaka te miliony maja satysfakcje z zabicia bosa w pugu i ubrania itemkow, zeby zostac kolejnym klonem.

To tak jakbys mial gre single w ktorej nzakonczenie moze zobaczyć 1% osób. Tak wyglądało raidowanie pre-wotlk. Całość gry mogła zobaczyć tylko grupa hardcorów i reszta na jutubie.

Teraz content moze zobaczyć kazdy a hardcory mają hardmode.

W single gra sie w zupelnie innym celu. Takze z dupy porownanie. MMORPG to od zawsze bylo pve + pvp w gildiowym towarzystwie. W WoW nie potrzeba gildii, zeby rajdowac. Interakcje graczy ograniczyli do minimum insta teleportami. Itemy w wersji casual roznia sie od hard tylko kolorem. PvP jest pointless item farm w instancjach. Jak dla mnie to gdzies sie tu zagubila idea mmorpg, ale moze to tylko ja.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2010, 16:03 
Cytuj  
Cytuj:
zrobilem dwa czy trzy razy tego toca25 z pugiem i debilami z ebaya.


A ICC 25 HC zrobiłeś ?

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2010, 16:09 
Cytuj  
Ta, czesto jezdze intercity. Nie ma takiego hardkoru jak w pospiesznych.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2010, 16:25 
Cytuj  
Śmiejesz się a nie zauważasz też jeszcze jednej rzeczy, ICC 25 HC to teraz endgame. A to dlatego że zmieniła się także endgameowa dynamika.

Między ToC a ICC jest znacznie większa przepaść (w gearze który wypada, jak i gearze tam wymaganym) niż była np. między MC a AQ.

AQ mógłbyś zacząć mając gear na podobnym poziomie jak zaczynałeś MC (pomijając resisty), myślę że dzisiaj już tak nie jest.

Mówisz że pugłeś ToC, jednak dalej nie potrafisz zrozumieć że nie robiło się randomów do MC (za "czasów" bwl czy aq) nie dla tego że MC było jakoś wybitnie trudne, tylko że wymagało 40 osób i dużo wolnego czasu.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2010, 16:32 
Cytuj  
Nie wiem jak trudne jest ICC. Rozumiem, ze nie ma pugow do intericty teraz? Przynajmniej na czesc bosow? Na naxa widzialem, na ulduar czy jakos tak tez. Nie pamietam pre tbc zadnych pugow na nic powyzej UBRS. W tbc nie gralem za wiele, ale podpierajac sie znow znajomym, z ktorym dyskutowalem na ten temat kiedys, to poza ta 10 osobowa tez nic pugi nie robily. Moze na innych serwerach tak, nie wiem. Problem, ze kiedys bylo 40ppl? 15 minut wiecej czekania?
Z reszta idea jest taka, ze WoW to krok wstecz w rozwoju mmorpg. Moze sie komus podobac czy nie, byc dla niego trudny lub latwy, ale fakty mowia same za siebie.


_________________
Χ Ξ Σ

****

Posty: 1877
Dołączył(a): 22.11.2007
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2010, 16:37 
Cytuj  
Dla mnie WoW jest za trudny :cry:


_________________
...

****
Avatar użytkownika

Posty: 1021
Dołączył(a): 8.08.2008
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2010, 16:59 
Cytuj  
Nie bylo pugow na nic powyzej UBRS wlasnie ze wzgledu ze trzeba bylo 40 osob do rajdu. ( aczkolwiek na stormscale ludzie pugowali MC jakos 2-3 miechy przed wyjsciem TBC - najlepsza gildia na serwerzer gerowala sobie alty i troche randomow moglo sie z nimi zalapac )

Teraz sa wersje 10 man, wiec z odrobina checi ( i cierpliwosci ) mozesz sobie pojsc i zwiedzic 10 man content.
Jak masz troche zaparcia to znajdziesz innych 24 ktorzy tak jak ty nie chca byc w gildi, nie chca miec z gory ustalonych czasow rajdowania, oraz HC mody ich grzeja.
Nie jest do konca prawda ze wow stal sie latwiejszy i bardziej idioto odporny.
Po prostu ludzie juz graja w niego dlugo, wiec i cos tam sie nauczyli.
Oczywiscie retardow ktorzy nie maja pojecia o grze nadal nie brakuje i tak bedzie zawsze.

Chcesz byc pro i miec czelendz ? Znajdz gildie i idz na HC mody.
Chcesz miec wszystko w dupie i zobaczyc arthasa ? Poczekaj az icc buff siegnie 50% i wtedy sobie spokojnie facerolniesz i tez bedziesz happy.

Na dzien dzisiejszy dojscie do Arthasa w 10 man nie jest takie latwe.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2206
Dołączył(a): 27.03.2006
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2010, 17:21 
Cytuj  
Widzę, że Blenda się bawi w Hujagana, GZ
hew fan


_________________
Walter Sobchak: Fuck it, Dude, let's go bowling.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2010, 17:42 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Gry banalne sa najpopularniejsze. Podobnie Farmville swieci triumfy. Czytalem gdzies, ze dzieki temu, ze nie mozna przegrac i jest prosta. Jak WoW. Tylko po co grac w cos co nie stanowi wyzwania? Nie wiem jaka te miliony maja satysfakcje z zabicia bosa w pugu i ubrania itemkow, zeby zostac kolejnym klonem.


Gry mają na celu rozrywkę a nie wyzwanie, dosyć wyzwań mam w życiu codziennym. :D
Wcześniej populacja graczy, którzy doświadczyli end-game'u była znikoma ze względu na poziom trudności, co nie znaczy, że ta cała reszta nie miała ochoty na zwiedzenie tego contentu.
Reasumując, teraz większa część graczy jest zadowolona. Hardokory niech sobie rajdują w szarych itemach, albo zmienią grę i przestaną się użalać i pierdolić smuty, jaka ta gra jest teraz nudna i chujowa. A nie mogą przestać o niej myśleć, wertować tematów na forum i postować. Coś w tym jest. :wink:

*

Posty: 89
Dołączył(a): 2.07.2009
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2010, 18:17 
Cytuj  
niech oddadza open PVP i bonusy za to i bede happy

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2010, 18:33 
Cytuj  
Jakby gracze tak bardzo chcieli open pvp to by sami sobie organizowali eventy, nikt nie zmusza do siedzenia na bg i arenach. :]
W cata ma być przecież tol barad, czyli pvp 24/7.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2010, 18:43 
Cytuj  
Atherius napisał(a):
Jakby gracze tak bardzo chcieli open pvp to by sami sobie organizowali eventy, nikt nie zmusza do siedzenia na bg i arenach. :]
W cata ma być przecież tol barad, czyli pvp 24/7.


Aka Wintergrasp 2.0. Really. Mass Open PvP w WoW nie istnieje, bo serwery nie wyrabiają. Huehue.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2010, 18:53 
Cytuj  
Jakoś ataki na stolicę serwery wytrzymywały a watahy wtedy są niekiepskie.
Co do wintergrasp to co się działo już kiedyś i teraz - mega lag, nie zostało w żaden sposób rozwiązane, ciekawe jak to będzie z TB.

****

Posty: 1623
Dołączył(a): 11.10.2006
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2010, 08:05 
Cytuj  
Atherius napisał(a):
Jakoś ataki na stolicę serwery wytrzymywały a watahy wtedy są niekiepskie.

Ale jak zaatakujesz dwa miasta naraz to serwer pada:) Sprawdzone:)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3825 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 192  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.