MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Warrior https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=11091 |
Strona 242 z 266 |
Autor: | Oyci3C [ 10 kwi 2008, 12:11 ] |
Tytuł: | |
Shadhun napisał(a): Focused rage = must have, improved revange jest bardzo fajny do 5 manów. Anticipation - zobacz czy nie masz i tak przekroczonego 490 defa.
Anger managment raczej nie ma sensu. Warto mieć 5/5 w cruelty. Defa z podobnym buildem mam 520 Hmmm. Ale juz wypracowalem build wspolnie z pewnym ~kolezka (hi). Clickz0r |
Autor: | BcN [ 10 kwi 2008, 13:11 ] |
Tytuł: | |
490 defa to cap więc jak masz przekroczony to nie ma sensu pakować punktów w anticipation |
Autor: | Kefas [ 10 kwi 2008, 13:30 ] |
Tytuł: | |
Oyci3C napisał(a): Shadhun napisał(a): Focused rage = must have, improved revange jest bardzo fajny do 5 manów. Anticipation - zobacz czy nie masz i tak przekroczonego 490 defa. Anger managment raczej nie ma sensu. Warto mieć 5/5 w cruelty. Defa z podobnym buildem mam 520 Hmmm. Ale juz wypracowalem build wspolnie z pewnym ~kolezka (hi). [url=http://www.wow-europe.com/en/info/basics/talents/warrior/talents.html? tal=050023000000000000000000000000000000000000002055511033022103531351]Clickz0r[/url] Dla mnie do dupy. Coś takiego bym zrobił jak bym szedł w prota: http://www.wow-europe.com/en/info/basic ... 2103531351 |
Autor: | Shadhun [ 10 kwi 2008, 14:03 ] |
Tytuł: | |
.. i znowu 5/5 anticipation |
Autor: | Oyci3C [ 10 kwi 2008, 14:13 ] |
Tytuł: | |
Yep, zrezyzguje z anticipation. Reszte zostawiam bo jest elo :< |
Autor: | Razel [ 10 kwi 2008, 14:49 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: 1 Defense Skill
Dodge __________________ 0.04% Parry __________________ 0.04% Block __________________ 0.04% Chance to be Missed ____ 0.04% Chance to be Crit ______ -0.04% nie widze powodow dla ktorych nie warto zadbac o dodatkowe +20 Def skills z talentow. Nawet jesli od 490 przestaje miec to wplyw na crit to zysk w postaci przyrostu 0,80% dodge/parry/block warto docenic. |
Autor: | Oyci3C [ 10 kwi 2008, 15:56 ] |
Tytuł: | |
Tylko pytanie jest takie: Jesli jest cap na 490 to czy czasami kolejne punkty w def wplywaja w jaki kolwiek sposob na cokolwiek. Czy np. 520 def jest nadal traktowane jako 490? Musze sprawdzic jak bede w domu :< |
Autor: | Razel [ 10 kwi 2008, 18:16 ] |
Tytuł: | |
Wedlug moje wiedzy cap 490 to jest minimum jakie gwaratuje Ci, ze nie bedziesz obrywal critow i jesli traktowac def tylko jako srodek gwaratujacy nie lapania critow to faktycznie 490 w zupelnosci wystarcza. Jednak nie oznacza to, ze po osiagnieciu i przekroczeniu 490 za dalsze def nie bedziesz otrzymywal dodatkowych bonusow do dodge/parry/block, te otrzymujesz i dlatego warto miec def powyzej 490. Jedyni tankowie u ktorych widzialem niepelna inwestycje w anticipation mieli def z itemow sporo ponad 500. Poza tym musisz sprawdzic poziom swojego def takze w ciuszkach pod stamine, pod generacje aggro, a zwlaszcza tych z resistami bo przy nich moze Ci tego def zabraknac. |
Autor: | Kefas [ 10 kwi 2008, 23:05 ] |
Tytuł: | |
Razel napisał(a): Wedlug moje wiedzy cap 490 to jest minimum jakie gwaratuje Ci, ze nie bedziesz obrywal critow i jesli traktowac def tylko jako srodek gwaratujacy nie lapania critow to faktycznie 490 w zupelnosci wystarcza. Jednak nie oznacza to, ze osiagnieciu i przekroczeniu 490 za dalsze def nie bedziesz otrzymywal dodatkowych bonusow do dodge/parry/block, te otrzymujesz i dlatego warto miec def powyzej 490. Jedyni tankowie u ktorych widzialem niepelna inwestycje w anticipation mieli def z itemow sporo ponad 500.
Poza tym musisz sprawdzic poziom swojego def takze w ciuszkach pod stamine, pod generacje aggro, a zwlaszcza tych z resistami bo przy nich moze Ci tego def zabraknac. dokładnie |
Autor: | Oyci3C [ 11 kwi 2008, 15:01 ] |
Tytuł: | |
Jednak racja, racja. Kazdy punkt w anticipation dokladal % w dodge, parry itd. W sumie nie widze potrzeby zostawiania tego na 0/5. Wg mnie bardzo przydatne. |
Autor: | Astrates [ 12 kwi 2008, 12:22 ] |
Tytuł: | |
Mam warriora na 38 lvlu, nie wiem czy lvlowac w dualu czy moze slam spec albo isc w arms do mortal strike, co doradzicie ? |
Autor: | Deshroom [ 12 kwi 2008, 12:45 ] |
Tytuł: | |
fury dual |
Autor: | Oyci3C [ 14 kwi 2008, 14:06 ] |
Tytuł: | |
Czy moglby mi ktos podac minimalne wymagania dla tanka do Kara? Armor, Hp, Block, Parry, Dodge? |
Autor: | dzioora [ 16 kwi 2008, 06:18 ] |
Tytuł: | |
3 kumatych healerów |
Autor: | Shadhun [ 16 kwi 2008, 06:38 ] |
Tytuł: | |
Ojcze ! Na wszystko poza banem i princem to właściwie tak jak wyżej, dasz rade co by sie nie działo, wystarczy 3 kolesi wiedzących co nie co o healowaniu. Ewentualnie moroes może byc jakimś tam problemem. Na tych dwoch pozostalych to by sie przydalo miec jakies 12k buffed hp i 490 defa. Chociaż w sumie pewnie od czasu kiedy ja tam byem to wszystko ponerfowali 100 razy. |
Autor: | RufeN [ 16 kwi 2008, 06:52 ] |
Tytuł: | |
Shadhun napisał(a): Ojcze !
Na wszystko poza banem i princem to właściwie tak jak wyżej, dasz rade co by sie nie działo, wystarczy 3 kolesi wiedzących co nie co o healowaniu. Ewentualnie moroes może byc jakimś tam problemem. Na tych dwoch pozostalych to by sie przydalo miec jakies 12k buffed hp i 490 defa. Chociaż w sumie pewnie od czasu kiedy ja tam byem to wszystko ponerfowali 100 razy. ja się ostatnio dziwiłem jak wiele się zmieniło od czasu "jak ja tam byłem" - wtedy większość niePro gildii siedziała trochę w Kara (mojej zajęło prawie pół roku wyczyszczenie całego), teraz chodzą tam szczęśliwe pugi na fast runy |
Autor: | Oyci3C [ 16 kwi 2008, 10:51 ] |
Tytuł: | |
Hmmm brzmi ok. 13335 hp unbuffed. ~15,5k armor 511 def 17,53 dodge 16,86 parry 19,61 block |
Autor: | Kefas [ 16 kwi 2008, 14:04 ] |
Tytuł: | |
Oyci3C napisał(a): Hmmm brzmi ok.
13335 hp unbuffed. ~15,5k armor 511 def 17,53 dodge 16,86 parry 19,61 block Spokojnie powinieneś dać radę, chyba że healerzy będą jacyś z dupy. |
Autor: | Oyci3C [ 24 kwi 2008, 09:00 ] |
Tytuł: | |
Heh zero wipe:) Cale cleared w pare h. |
Autor: | Yarp [ 30 kwi 2008, 08:50 ] |
Tytuł: | |
Może gdzies o tym było zaraz jeszcze poszperam ale szybkie pytanko bo jestem nowym tankiem dopiero 67 jestem sobie w prot i nie dalem w shield spec bo nie dokońca wiem po co? tzn ogólnie jak mi shield blokuje to blokuje jakies 100dmg jak boss mnie walnie dostaje jakies 1k + wiec po co? czy to jakos inaczej działa i ja nie zrozumiałem . |
Strona 242 z 266 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |