MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Rogue template
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=10680
Strona 26 z 28

Autor:  bargaw [ 22 sty 2006, 00:11 ]
Tytuł: 

dodaj berserking trolla na 20%hp:D

Autor:  Cicheostrze [ 22 sty 2006, 00:19 ]
Tytuł: 

lol u trola łącznie to daje 75% przyśpieszenia masakra:) Ale akurat gram Krasnalem wiec nie mam tego luksusu, natomiast w kazdej chwili moge z siebie sciagnac trucizne:) - Stoneform:) dobre dowalki z innymi rogalcami:)

Autor:  had_ol [ 22 sty 2006, 11:14 ]
Tytuł: 

Libero napisał(a):
Dobrego DD? Myślałem że to właśnie na daggerach osadza się dobry damage. W instancjach dużo bardziej mi się podoba siedzenie na plecach moba i wyżywanie się backstabami, niż po prostu ss spam, który jest nudny jak flaki z olejem.

Czy ludzie respecujacy się na daggery używają obu, czy tylko jednego w mainie?



Do PVE zdecydowanie lepszym rozwiazaniem moim zdaniem jest sword spec. W high lvl instancjach, generalnie sword robi wiekszy dmg niz dagger.

Autor:  Libero [ 22 sty 2006, 15:27 ]
Tytuł: 

W takim razie jaki jest sens istnienia daggerow? Skoro swordy outdamagują je, a do tego szybciej nabijają pointy. Bez swordow warek i pal są nie do przełknięcia.

Autor:  Pawson [ 22 sty 2006, 15:36 ]
Tytuł: 

Daggery istnieja po to, zeby uzywac umeijetnsoci typu Ambush, Backstab, swordem tego nie rzobisz. Poza tym, daggery ownzuja w walce z casterami, sa takze dobre na warkow/palkow i inne klasy, ale trzeba sie nauczyc nimi grac i mie naprawde dobry sprzet.

Autor:  Dhoro [ 22 sty 2006, 15:57 ]
Tytuł: 

Daggery robia wiekszy dmg, oparty przede wszystkim na critach, ale moze sie zdarzyc tez ze walniesz kilka razy np. z ambusha ale bez crita (rekord kumpla to chyba dwadziescia kilka z rzedu w jednej walce), swordy i mace maja bardziej stabilny dmg.


edit: literowki

Autor:  Libero [ 22 sty 2006, 17:42 ]
Tytuł: 

Czyli można powiedziec, ze daggerami można grac tak samo dobrze jak swordami lub sword/dagger, tylko nasz dmg bedzie bardziej losowy (bo oparty na critach)?

Chodzi mi o to, czy istnieje jeszcze sens dagger/dagger rogue, czy to jest już gimpowanie się?

Autor:  Dhoro [ 22 sty 2006, 22:33 ]
Tytuł: 

Troche czytalem na ten temat (zamiarzam zrobic alta rogua) i ogolnie jest tak jak mowisz, ze dagger dmg jest bardziej losowy ale, jesli masz dobry sprzet, czasami jest nie porownywalnie wiekszy od sword/mace. Z drugiej strony dla daggera trudniej jest znalezc dobry sprzet od razu po nabiciu 60, musisz farmic instance, zas sword i mace jest bardziej dostepny. Ja postawie jednak na daggera (zawsze wolny w main i szybki w offheadzie) jesli dajmy na to w pierwszych sekundach walki wejdzie mi okolo 90% critow jest juz po walce (oczywiscie mowa o lekko lub srednio uzbrojonym enemy).

Autor:  redlum [ 22 sty 2006, 22:47 ]
Tytuł: 

ja to uwazam ze do PVP lepszy jest dagger rogue - a do PVE combat sword rogue

Autor:  Zychoo [ 22 sty 2006, 22:53 ]
Tytuł: 

Dagger rogue opiera sie na tzw burst dmg. Wyrzyguje w ciagu pierwszych dwoch-trzech sekund walki potworne ilosci dmg, czesto starcza na polozenie maga zanim ten zdazy polozyc rece na klawiaturze.

Autor:  zdzisiek [ 22 sty 2006, 22:58 ]
Tytuł: 

Cicheostrze napisał(a):
lol u trola łącznie to daje 75% przyśpieszenia masakra:) Ale akurat gram Krasnalem wiec nie mam tego luksusu, natomiast w kazdej chwili moge z siebie sciagnac trucizne:) - Stoneform:) dobre dowalki z innymi rogalcami:)


Berserking trolla nie kumuluje sie z S&D :)

Autor:  Highlander [ 22 sty 2006, 23:07 ]
Tytuł: 

Rogalem gralem tylko na testach (wszyscy wtedy mieli sety z MC) ale zauwazylem, ze gdy mialem dagger build to moje obrazenia na warrku byly bardzo, bardzo male, chociaz nie mialem ogromnego pojecia o grze rogue ale zauwazylem, ze trzeba sie raczej mocno nakombinowac. Swordami moim zdaniem szlo lepiej, tak mi sie wydaje, a clothy tez sie dawalo zalatwic, chociaz trudniej. Zaznaczam, ze trudno to ocenic na PTR, bo tam na gole oko widac kto n00b jest ;)

Autor:  Libero [ 22 sty 2006, 23:26 ]
Tytuł: 

Dhoro napisał(a):
(zawsze wolny w main i szybki w offheadzie)

Od któregoś tam patcha (1.7 czy 1.8) speed broni nie ma żadnego wpływu na dmg ze skilli. Już od dawna nie wybiera się broni na podstawie jego speeda. Po prostu wartosc speed jest stała dla wszystkich daggerów (przy obliczaniu dmg ze skilli). Podobnie jest z 1h i 2h.

Autor:  redlum [ 22 sty 2006, 23:31 ]
Tytuł: 

patrzy sie na szybkosc broni - bo czym bron wolniejsza tym wiekszy zasieg damagu
ma to wplyw na instant strike - ale juz nie taki gdzie "mnoznik" zalezal od szybkosci broni

Autor:  Libero [ 23 sty 2006, 00:01 ]
Tytuł: 

Zasieg damagu? Co przez to rozumiesz? Dmg per hit jest okreslony i nie trzeba patrzec na speeda, by wybrac bron z wiekszym dmg.

Instant strike? :o

Autor:  Madas [ 23 sty 2006, 00:14 ]
Tytuł: 

redlum napisał(a):
patrzy sie na szybkosc broni - bo czym bron wolniejsza tym wiekszy zasieg damagu
ma to wplyw na instant strike - ale juz nie taki gdzie "mnoznik" zalezal od szybkosci broni


Hemorrhage to tez instant, ale nadal mnoznik zalezy od szybkosci broni, prawda to?

Autor:  Demandread [ 23 sty 2006, 00:36 ]
Tytuł: 

Tak, wlasnie w ktorejs latwce wprowadzili zmiane liczenia instant dmg - m.in mnozylo sie dmg przez szybkosc broni, dlatego im wolniejsza tym lepsza do instant dmg ( na przyklad SS ).

Peace

Autor:  Libero [ 23 sty 2006, 00:48 ]
Tytuł: 

Eh, chyba się nie rozumiemy. To, że dmg zalezy od speeda to ja wiem (nie mnoży się dmg przez speeda, tylko attack power). Sęk tkwi w tym, ze ten speed (tylko przy skillach) nie jest pobierany z broni, tylko z tabelki pokazujacej jaka klasa broni jaki ma speed.

Przykładowo (bo dokładnych danych nie znam):
2h weapons - speed 3.3
1h weapons - speed 2.4
daggers - speed 1.6

Przecież tak było głośno o tym nerfie. Od tamtej pory żaden warr nie biega już z AR.

Autor:  Demandread [ 23 sty 2006, 02:42 ]
Tytuł: 

Libero napisał(a):
Eh, chyba się nie rozumiemy. To, że dmg zalezy od speeda to ja wiem (nie mnoży się dmg przez speeda, tylko attack power). Sęk tkwi w tym, ze ten speed (tylko przy skillach) nie jest pobierany z broni, tylko z tabelki pokazujacej jaka klasa broni jaki ma speed.

Przykładowo (bo dokładnych danych nie znam):
2h weapons - speed 3.3
1h weapons - speed 2.4
daggers - speed 1.6

Przecież tak było głośno o tym nerfie. Od tamtej pory żaden warr nie biega już z AR.

A nie bylo to (dmg z broni+attack power)*speed ?? Taki wzorek zapodali przy tym patchu chyba. Kiedy weszla w zycie jakakolwiek tabelka ? Any bluenote ?

Autor:  Shadhun [ 23 sty 2006, 06:56 ]
Tytuł: 

http://www.wow-europe.com/en/patchnotes/patch-180.html

Cytuj:

The mechanics of most instant melee attacks have been modified to improve item balance. Previously, instant melee attacks did damage based on the damage range of the weapon, plus a bonus for the player's attack power. This bonus was then multiplied by the speed of the weapon. As a result, slow weapons did more damage than was intended, and fast weapons were considered inferior by most players. We have changed the way the attack power bonus is calculated for instant attacks. This change does NOT affect attack power calculations for normal melee attacks. Instead of multiplying by the speed of the weapon, the attack power bonus is now multiplied by a fixed number pulled from the following table:

* Two-handed weapons: 3.3
* Daggers: 1.7
* All other one-handed weapons: 2.4

As a direct result of this, many weapons have shifted position in their relative power. In particular, many Epic (purple) quality items are now more powerful than slower Superior (blue) weapons.
This change was not made to reduce the power of instant attacks, but to correct the relative imbalance of weapon itemization. At a given level requirement, epic quality weapons should always be more powerful than superior quality weapons.
Please also note that all normal weapon swings will be completely unaffected by this change. The following abilities are affected by the design change: Sinister Strike, Ambush, Backstab, Whirlwind, Mortal Strike, and Overpower.


Strona 26 z 28 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team