MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Hunter - pytan kilka...
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=10829
Strona 26 z 58

Autor:  zderzaq [ 10 mar 2006, 12:30 ]
Tytuł: 

cypis napisał(a):
Tak, to faktycznie gamebreaking nerf. Wszyscy hunterzy robia w tym momencie rerolla, wzglednie podcinaja sobie zyly za pomoca dyskietek.

Próbowałem podciąć sobie żyły pendrivem ale nie wyszło więc przywykłem do nerfów :lol: .
"Jak już się nająłeś za psa to nie ma rady - trzeba szczekać."

Autor:  Zoltan [ 10 mar 2006, 12:51 ]
Tytuł: 

WithnesS napisał(a):
Caydiem napisał(a):
Traps are not "visible" in 1.10. However, they're no longer invisible, either. Traps are now considered stealthed, with the detection that implies.

Blizzard nie zna się imo na balansowaniu klas...Albo robi takiego palka, i go jeszcze ulepsza...Albo robi takiego huntera i go osłabia (za bardzo) ...

Hunter slaby... Na jakim swiecie Ty zyjesz?

Autor:  WithnesS [ 10 mar 2006, 12:57 ]
Tytuł: 

Zoltan napisał(a):
WithnesS napisał(a):
Caydiem napisał(a):
Traps are not "visible" in 1.10. However, they're no longer invisible, either. Traps are now considered stealthed, with the detection that implies.

Blizzard nie zna się imo na balansowaniu klas...Albo robi takiego palka, i go jeszcze ulepsza...Albo robi takiego huntera i go osłabia (za bardzo) ...

Hunter slaby... Na jakim swiecie Ty zyjesz?

Nie napisałem że jest słaby...Napisałem że zbyt go osłabiają. To jest różnica..

Autor:  cypis [ 10 mar 2006, 13:17 ]
Tytuł: 

Niby jak za bardzo go oslabili? CC kazdej klasy oprocz huntera mialo jak dotad dimminishing returns. Ktos sie w koncu ogarnal i dodal do listy huntow - to ma byc nerf?

Autor:  Shadhun [ 10 mar 2006, 13:25 ]
Tytuł: 

Cytuj:
i go osłabia (za bardzo) ...


L2P !

Autor:  Postal [ 10 mar 2006, 14:23 ]
Tytuł: 

cypis napisał(a):
Niby jak za bardzo go oslabili? CC kazdej klasy oprocz huntera mialo jak dotad dimminishing returns. Ktos sie w koncu ogarnal i dodal do listy huntow - to ma byc nerf?


tylko zeby rzucic feara, sheepa i inne cc nie trzeba byc ooc...

Autor:  Zoltan [ 10 mar 2006, 16:48 ]
Tytuł: 

cypis napisał(a):
Niby jak za bardzo go oslabili? CC kazdej klasy oprocz huntera mialo jak dotad dimminishing returns. Ktos sie w koncu ogarnal i dodal do listy huntow - to ma byc nerf?

Dokladnie. Pulapka huntera to byl (w sumie jeszcze jest) bezwzglednie najmocniejszy CC w grze (w PVP). Bez diminishing returns i mozliwosci wyjscia trinketem/racialem.

Autor:  tomugeen [ 10 mar 2006, 16:52 ]
Tytuł: 

Mozna miec priesta jako miniona rzucajacego dispel ;]

Autor:  Postal [ 10 mar 2006, 20:38 ]
Tytuł: 

Zoltan napisał(a):
cypis napisał(a):
Niby jak za bardzo go oslabili? CC kazdej klasy oprocz huntera mialo jak dotad dimminishing returns. Ktos sie w koncu ogarnal i dodal do listy huntow - to ma byc nerf?

Dokladnie. Pulapka huntera to byl (w sumie jeszcze jest) bezwzglednie najmocniejszy CC w grze (w PVP). Bez diminishing returns i mozliwosci wyjscia trinketem/racialem.


najmocniejszy cc.. lol

l2p

Autor:  Venan [ 10 mar 2006, 20:46 ]
Tytuł: 

Powiem tak 1.10 to bedzie placz dla huntow:
- normalizowana predkosc = dps nerf (przynajmniej dla mnie :P)
- nefly juz nie beda mogly robic shadowmeld+aimedschoot
- trapy beda widzialne dla wszystkich co sie tylko zbliza
- obszar dzialania flary bedzie widzialny dla innych
- diminishing returns dla trapa

popjostu mega :-?

Autor:  kluska [ 10 mar 2006, 21:37 ]
Tytuł:  s

Jak moge zrobic macro dla huntera tzn
1.hunter's mark
2.aracane shot
3.raptor strike
To w macro pisze
"/cast hunter's mark
/cast arcane shot"
no i niestety nie dziala bo nie ma przerwy pomiedzy tymi czarami wiec jak zrboic jakas przepre np 2 sek bo jak odpalam ten macro to Hunter's mark dziala a potym pise "another aciton in progress"

Autor:  Mirtul [ 10 mar 2006, 22:52 ]
Tytuł: 

AFAIK nie da sie zrobic przerwy w makro, wszystkie akcje wystepuja jednoczesnie.

Autor:  Zoltan [ 11 mar 2006, 00:03 ]
Tytuł: 

Postal napisał(a):
Zoltan napisał(a):
cypis napisał(a):
Niby jak za bardzo go oslabili? CC kazdej klasy oprocz huntera mialo jak dotad dimminishing returns. Ktos sie w koncu ogarnal i dodal do listy huntow - to ma byc nerf?

Dokladnie. Pulapka huntera to byl (w sumie jeszcze jest) bezwzglednie najmocniejszy CC w grze (w PVP). Bez diminishing returns i mozliwosci wyjscia trinketem/racialem.


najmocniejszy cc.. lol

l2p

Powalajaca sila argumentow. Kiedy 11-te urodzinki?

Autor:  Postal [ 11 mar 2006, 09:03 ]
Tytuł: 

za 2 lata :wink:

Autor:  Zemus [ 11 mar 2006, 12:32 ]
Tytuł: 

Venan napisał(a):
- normalizowana predkosc = dps nerf (przynajmniej dla mnie :P)

nie wydaje mi sie to jakims powaznym nerfem, wiekszosc ludzi nie miala crossbowow z predkoscia 3++ wiec dla nich ten dmg nawet podskoczy. Pozatym to chyba nie mial byc nerf tylko jak napisali "normalizacja"

Autor:  Zychoo [ 11 mar 2006, 13:13 ]
Tytuł:  Re: s

kluska napisał(a):
Jak moge zrobic macro dla huntera tzn
1.hunter's mark
2.aracane shot
3.raptor strike

Musisz zrobic makro (pseudokod):

if (BuffIsActive="Hunters Mark")
{
/cast arcane shot
/cast raptor strike
} else
{
/cast Hunters Mark
}

po dokladna skladnie i poradnik jak to napisac w jezyku skryptowym WoWa zapraszam na www.wowwiki.com

Autor:  Postal [ 12 mar 2006, 14:57 ]
Tytuł: 

troche chyba jednak przesadzili z tym nerfem..
normalizacje mozna jeszcze rpzezyc, widoczne trapy i nerf flary tez ale na moga dlaczego ss i ft ma ta sam dr :wtf:

Autor:  Domin [ 12 mar 2006, 16:12 ]
Tytuł: 

Postal napisał(a):
troche chyba jednak przesadzili z tym nerfem..
normalizacje mozna jeszcze rpzezyc, widoczne trapy i nerf flary tez ale na moga dlaczego ss i ft ma ta sam dr :wtf:


Bo hunter to nie stunlock rogue.

Autor:  Zemus [ 12 mar 2006, 17:03 ]
Tytuł: 

Postal napisał(a):
troche chyba jednak przesadzili z tym nerfem..
normalizacje mozna jeszcze rpzezyc, widoczne trapy i nerf flary tez ale na moga dlaczego ss i ft ma ta sam dr :wtf:


nic nie zrozumialem :roll:

Autor:  overkilll [ 12 mar 2006, 19:57 ]
Tytuł: 

Wytłumaczcie mi prosze o co chodzi dokładnie, bo jakośnie bardzo wiem jak to teraz będzie z tymi trapami?
"Freezing Traps are now affected by diminishing returns" ?????
i
"Traps are not "visible" in 1.10. However, they're no longer invisible, either. Traps are now considered stealthed, with the detection that implies."

O co w tym chodzi.
Normalizacje z DPS przeżyje, ale widoczne trapy??

Strona 26 z 58 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team