MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Paladyn...
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=12702
Strona 26 z 35

Autor:  Madas [ 8 sie 2005, 13:56 ]
Tytuł: 

Nie cienki, to nie ty, to pewien warrior co w epicach chodzi, ty jestes ok :]

Autor:  Mark24 [ 8 sie 2005, 14:00 ]
Tytuł: 

ja nie narzekam ani na warriora ani na paladyna w obecnej chwili. Tak kwoli wyjaśnienia bo jak widać na przykładzie niektórym trzeba dłuugo tłumaczyć zanim zrozumie.

Tak Madas to do ciebie.

Autor:  Deshroom [ 8 sie 2005, 14:06 ]
Tytuł: 

Madas napisał(a):
Nie cienki, to nie ty, to pewien warrior co w epicach chodzi, ty jestes ok :]
Mark ma troche racji.
ok to bedzie dla paladyna każdy warrior przed 60 i nie w epicach bo nie ma praktycznie z paladynem żadnych szans. po walce wypada się tylko aliantowi roześmiać :wink:

więc warrior przed 60 poprostu jest przyzwyczajony że paly zawsze mu spusci wpieprz i dlatego panuje ogólne przeświadczenie że pala jest za mocny.

sprawa się zmienia na lvl 60 w epicach - ale nie wiele. chodzi głównie o to że jak warror naprawde dobrze gra i ma mase szczęścia to paladyna rozwali. sprawa jest o tyle irytująca że taktyka paladyna jest identyczna jak wcześniej a warrior musi się ostro nawciskać.

w praktyce problem polega na tym że warrior jak ja ma w pvp 4700HP i dobrego kritica i to własnie te kritiki przesądzają o szansach z paladynem. trzeba go szybko 3 razy zabić zanim zjedzie wojowi hp do zera swoimi stałymi średniej mocy hitami.

jeśli ktoś ma mniej HP lub mniej kritica to średniej jakości pala go poprostu zabije :wink:

Autor:  Nileno [ 8 sie 2005, 14:09 ]
Tytuł: 

Paladyn zaczyna mi sie ostro podobac :wtf: powaznie

Autor:  meterrr [ 8 sie 2005, 14:10 ]
Tytuł: 

ludzie nauczcie sie że palla nie ma stałego średniego dps , ret build(pvp build) oparty jest na SoComm , a to totalny przypadek czy udeże za 200 , czy za 1,2 k jak to jest w moim przypadku (liczby dosłownie ) normalny mam hit 200 a jak wejdzie crit hit + crit seal to wale za 1-1,2k noo i gdzie ty tu widzisz stały dps ... mowie teraz o sytuacji przed 60 , ale przełużcie sobie to analogicznie na swoje lvl , wiadomo o co chodzi ;)

Autor:  Mark24 [ 8 sie 2005, 14:18 ]
Tytuł: 

akurat to działa na korzyść paladyna.

Autor:  Myar Numl [ 8 sie 2005, 14:21 ]
Tytuł: 

Paladyn to klasa 4 lamqi i nikt nie może zaprzeczyć (przecież nie ma nic tak łatwego jak gra pałą) mój shammie na 40 (z wypas sprzetem) czasem ma problemy z pałką na 36... więc... (moi koledzy mają ten sam problem)

Chociaż jak mnie pała wkorzy to moze sie pozegnac z zyciem...

Aha, i mam nadzieję ze w najblizszych patchach pall zostAnie troche oslabiony (rogue tez) bo to zbyt pakerna postac

Autor:  ShadorVD [ 8 sie 2005, 14:22 ]
Tytuł: 

@up

Aha... czyli najczęściej jak walczysz to się nie wkurzasz... wniosek z tego wkurzaj się na każdego to zaczniesz wygrywać.

A co do ścięcia profesji... zapomniałeś dodać 'IMO'

SvD.

Autor:  meterrr [ 8 sie 2005, 14:23 ]
Tytuł: 

nijak nie działa ... bo nie ma stałego dps , nie mozesz zaplaować walki,

to samo moge powiedzieć ze worek ma crita i działa na jego + ... tylko że nie da sie tego kontrolować o to mi chodzi .. palla to przypadek to mnie tylko w nim drażni ...no bo holy palla to nie istnieje w pvp , a reszte w palla kocham od samego początku klasa dla mnie idealna ... trudo mnie zabić a i ja nie zabijam za często (narazie :) )

edit
Cytuj:
Aha, i mam nadzieję ze w najblizszych patchach pall zostAnie troche oslabiony (rogue tez) bo to zbyt pakerna postac

człowieku pograj troche , mozę i mam mały lvl ale wydaje mi sie ze jako tako umiem grać palla kilka miesiecy już O_O ) dobrniesz do 50 i palla osłabnie , na 60 będziesz mówił ze jest ciota w bąbelku ...

Autor:  Nileno [ 8 sie 2005, 14:24 ]
Tytuł: 

czleku jak ty chesz oslabiac rogue ktory jest jedna z najslabszych postaci a jego sila polega na tym ze ci wjedzie w dupe jak masz 40 % zycia to wtf.Buff rogue Nefre pala nefr..nfer
plx ress :D:D

Autor:  ShadorVD [ 8 sie 2005, 14:25 ]
Tytuł: 

meterrr napisał(a):
nijak nie działa ... bo nie ma stałego dps , nie mozesz zaplaować walki,

to samo moge powiedzieć ze worek ma crita i działa na jego + ... tylko że nie da sie tego kontrolować o to mi chodzi .. palla to przypadek to mnie tylko w nim drażni ...no bo holy palla to nie istnieje w pvp , a reszte w palla kocham od samego początku klasa dla mnie idealna ... trudo mnie zabić a i ja nie zabijam za często (narazie :) )


Końcowa część wypowiedzi...

Czy to aby przypadkiem nie nazywa się perfekcyjny balans? :-)

SvD.

Autor:  cienki [ 8 sie 2005, 14:28 ]
Tytuł: 

Madas napisał(a):
Nie cienki, to nie ty, to pewien warrior co w epicach chodzi, ty jestes ok :]

haha
spoko jak dojde do 60 warkiem to podam jakies tipy co mi najbardziej w walkach z palem przeszkadza :) zeby sie latwiej palkom gralo przeciwko wariorom .. :)

pierwsze juz moge podac :

paladynie nie dopusc zeby twoje hp zeszlo ponizej 50% jesli widzisz ze rage u warka jest wysoki..

jak zrobisz dodge a war jest w battle stance dostajesz:
overpoved -calkiem dodatkowy atak z 50% szansa na crit crit u warka ma 20%wiekszy dmg, dodatkowo deep wounds, ktore zadaje 60% dmg tego z crita w ciagu 12 sekund
tip: nie rob dodge:) cd na dodge jes 5 sekund

warek w def stance i ma ze 20 rage... to prawdopodobnie zaraz cie rozbroi - ja robie tak ze jak gram palka i war w def sie przelacza zakladam macke 1h z chainem i tarcze a on sie dziwi ze disarm nie zadzialal:)

jak sie przelaczy na berserker stance to nie trac czasu na leczenie .. dostaniesz pummel po zebach i dupa z leczenia :) - leczenie w babelku raczej tylko :)
jesli dostaniesz hamstring a war ucieka to tylko po to zeby interceptem cie zestunowac :)/uzyc bandaza na sobie ... tak czy siak gon go nie stoj nie czekaj:)

warek ze swordem na 100% ma sword spec = 6% szansy na dodatkowy swing ... wlasnie taki war z obsiadianem zmasakrowal mnei w 25 sekund z czego 22 sekundy bylem w babelkach:)

poki co war na 40 lvl wiec wiecej nie wiem :) no i rzeczywiscie po stronie ally duele z palem to troche bez sensu:) nija sie to ma do szamiego:)

PS
desh of kozz ma razje i bylo dla mnie oczywiste.. wiec nie napisalem tak najgorzej wlasnie jest.. zmiana stanu to chwilka wiec jak wiedzisz ze war zmienia na przyklad z battle stance na defence to przewaznie zeby cie rozbroic, albo shield bash chyba tez leczenie przerywa. jak z berserkera na battle to pewnie overpoved poleci zaraz

Autor:  Deshroom [ 8 sie 2005, 14:36 ]
Tytuł: 

lol, TPU :wink:

każdy dobry woj wywala cios z innego stansu w 1 sekunde. np to że jestem w zergu nie oznacza że za 1 sekunde nie wywale ci overpowera bo juz jest gotowy.

przełaczanie stansów zostawia 25 rage wiec co do disarmu to też nieprawda - 1 sekunda :wink:

Autor:  Madas [ 8 sie 2005, 14:43 ]
Tytuł: 

Ta cala nienawisc hordy do paladyna sprowadza sie glownie do Divine Shield i LoH. Tak przynajmniej wynika z zartow (DS+HS FTW!). No to ja wam powiem, ze w nastepnym patchu moga zabrac sobie te Divine Shield, a LoH niech dziala tylko na czlonkow druzyny, a nie samego paladyna, bo i tak mozna tego uzywac tylko co godzine albo 40 minut z talentami, zadna strata. Ewentulanie niech wrzuca te DS jako ostatni talent w drzewku Holy (wiec trzeba bedzie tam inwestoac , aby miec ta umiejetnosc). Zmiany w nastepnym patchu nie musza oznaczac samych buffow postaci. Niech po prostu pozmieniaja drzewka umiejetnosci, tak jak to zrobili z warriorem, warlockiem czy teraz hunterem, nie domagam sie kosmicznych buffow, po prostu chce zeby mi sie ciekawiej gralo, aby inwestycja talentow w jedno z drzewek przynosilo zauwazalne skutki. Jak wyglada w tej chwili end game u paladyna chyba kazdy wie.

Autor:  Deshroom [ 8 sie 2005, 14:47 ]
Tytuł: 

no stary pala sa w zergu irytujący bo biegaja w tym bąbelku i nie zadaja wcale dmg. przybiegają i odbiegają jak wodzireje jecyś :-?

czym mniejszy tym bardziej podobny do gza - oni to robia specjalnie :wtf:

Autor:  meterrr [ 8 sie 2005, 14:49 ]
Tytuł: 

madas , nawet nie wspominaj o takich zmianach ... bo palla przestałby istniećpo takim czymś co ty mówisz :/ : /:/ :x

Autor:  Madas [ 8 sie 2005, 14:50 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
no stary pala sa w zergu irytujący bo biegaja w tym bąbelku i nie zadaja wcale dmg. przybiegają i odbiegają jak wodzireje jecyś


Na zwiady przychodza i pragna zaszalec swoim AoE :lol:

meterrr napisał(a):
madas , nawet nie wspominaj o takich zmianach ... bo palla przestałby istnieć po takim czymś co ty mówisz :/ : /:/ :x


Dac DS jako talent w drzewku to calkim ciekawe rozwiazanie imo :) albo np. skrocic czas dzialania tej umiejetnosci o polowe, a dzieki talentom mozna by bylo zwiekszyc go spowrotem do 12 sekund. Chodzi o dobry balans gry, moga sobie oslabiac DS, ale niech poprawia paladyna w innych dziedzinach.

Autor:  cienki [ 8 sie 2005, 15:03 ]
Tytuł: 

Myar Numl napisał(a):
Paladyn to klasa 4 lamqi i nikt nie może zaprzeczyć (przecież nie ma nic tak łatwego jak gra pałą) mój shammie na 40 (z wypas sprzetem) czasem ma problemy z pałką na 36... więc... (moi koledzy mają ten sam problem)

Chociaż jak mnie pała wkorzy to moze sie pozegnac z zyciem...

Aha, i mam nadzieję ze w najblizszych patchach pall zostAnie troche oslabiony (rogue tez) bo to zbyt pakerna postac


no i warek i priest i mag i warlock... hahaha.... rotfl :wtf:
nie no nie moge :) a co ja tez flame moge zaczac raz :)

shamie windfurry czy jakos tak 3 hity ... instant shocki przerywajace leczenie jak pal wrzuci babelka mele walisz go z czarow rotfl pierwszy szamie narzekajacy ze nie moze wygrac z palkiem

jak pal jest taki uber to se nim pograj :)

nastepny post bedzie
OMG nerf shamie:) moi koledzy paladyni nie daja rady szamanom:)

PS
sorry all ale nie wytrzymalem :)
nerf pala :) hahahaha... :) lol .. pekne ze smiechu :)

Autor:  spelcast [ 8 sie 2005, 15:32 ]
Tytuł: 

najbardziej denerwuje mnie u paladyna

1. jak ucieka mi osoba z 1%hp ( w takich chwilach mam ochote skasowac ta postac ) przydalo by sie jakies spowolnienie teraz mam drzewko 19/32/0 i musze powiedziec ze ten jeden stun daje wiele do tego zrobile sobie improved seal of juistice daje mi to ~70% sznasy na stun na 2sek fajne na casterow ale jak ktos ucieka nie sprawdza sie zbyt dobrze
2. dps zadnej kontroli dlatego postanowilem ze zapanuje na tym i nie mam juz soc wole na przeciwnika rzucic jugment of crusader i na siebie seal of rightousness i daje mi to przy prawie kazdym trafieniu dodatkowe ~125 holy dmg ale teraz nie ma szans na jakies poterzne krytyki
3. buffy fajne tylko jak mam rzucac na 40 osub buff ktury trwa 5 min to mozna sie zaje*** np w takim mc gdzie na moby to starczy ale nie na bossow
4. talenty czy paladyn ma 14 pkt w holy czy 51 nie wplywa to na jego heal leczy tak samo i tu potrzebne sa zmiany zeby bylo jasno ze jestem holy ok do dupy dps ale good heal
5. range attack przydal by sie jakis
wiem wiem jest holy shock wiec proponuje tym co maja chwile czasu policzyc sobie stosunek many do zadawanego dmg z innymi tego typu czarami wyjdzie na to ze holy shock to jedno wilelkie gowno kture nie dosyc ze kosztuje duzo many to jeszcze trzeba dac 31 pkt w holy drzewko ( nie oplacalnego powyzej 14 pkt ) do tego tylko 20yd i jeszcze cd 30sek totalny bez sens
6. kolejna sprawa drzewko jest stworzone bez sensu po co komu w holy divine Strength ( 5pkt podnosi sile o 10% ) lub anticipation ( 5pkt podnosi defence skill o 10 ) w retribution ??

EDIT:
a co do postu pana Myar Numl
tak tak pamietam te czasu gdy bilo sie shamanow ale zapewniem ciebie ze od 40 bedzie ci coraz latwiej

Autor:  cienki [ 8 sie 2005, 16:41 ]
Tytuł: 

spelcast napisał(a):
najbardziej denerwuje mnie u paladyna

1. jak ucieka mi osoba z 1%hp
2.
3. buffy
4.
5. range attack przydal by sie jakis
6. kolejna sprawa drzewko jest stworzone bez sensu po co komu w holy divine Strength ( 5pkt podnosi sile o 10% ) lub anticipation ( 5pkt podnosi defence skill o 10 ) w retribution ??

EDIT:
a co do postu pana Myar Numl
tak tak pamietam te czasu gdy bilo sie shamanow ale zapewniem ciebie ze od 40 bedzie ci coraz latwiej

1 speed potion 40s , albo samemu farmowac od kiedy biegam ze speed potion uwierz zycie palka stalo sie .. weselsze :)
3. to byl gwozdz do trumny palka
5. HS.. nie taki zly moglby mniej many kosztowac tylko i miec zasieg wiekszy :) .. zauwaz ze podczas calej walki go mozesz uzywac... a to hit za 400 ^^ biorac pod uwage dlugosc walki z palem nie lekcewazylbym .. acha pod koniec walki ... jak przeciwnik ma CD na trinket .. stun hit z SOC + HS... powinno to zdjac od 800HP do ... 1600, imho jak na palka to calkiem niezle:)

Strona 26 z 35 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team