MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Magowy Topik tylko dla Magów.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=22952
Strona 26 z 40

Autor:  Ziolo [ 19 mar 2009, 09:25 ]
Tytuł: 

Nie chce mi sie przeklejac najnowszego builda z PTR, ale wyglada na to ze dopadl nas nerf.

Nagle spirit ktory byl gowno wart, okazal sie zamieniac na crit rating. Dalej jest to gowniana zamiana. Tracimy +crit z molten armora glyph, tracimy imp scorch kolejny % crita.

Zal dupe sciska lekko, bo w tym momencie FFB dostal po dupsku. Arcane jak stalo tak stoi.

No i mirro images juz nie polymorphuja :(

Autor:  ROKKYU [ 19 mar 2009, 11:59 ]
Tytuł: 

Hm, ja jako stosujący arcane build 57/3/11 i sugerujący się podpowiedziami RAWR'a przy gear up'ie mogę się jedynie cieszyć. Mam najebane spiritu w sprzęcie. Ta zmiana spiritu na crit to będzie talent czy skill do wykupienia? Jeśli talent to w którym drzewie? (mniemam że w arcane)

Autor:  weosek [ 19 mar 2009, 14:41 ]
Tytuł: 

A ja mam kolejne pytanie - ktora specjalizacja w tailoring bedzie najlepsza dla maga? Zeby pasowal pod ffb. Co prawda czytalem na wowwiki na ten temat, ale tak tam jest namieszane ze juz sam nie wiem...

Autor:  ROKKYU [ 19 mar 2009, 14:48 ]
Tytuł: 

Szczerze mówiąc to na dłuższą metę (IMHO) to nie ma znaczenia. Ceny matsów na AH nie są aż tak wielkie by wybór spec. w tailoringu miał znaczenie, a po drugie to co uszyjesz będzie dobre do 5man heroiców i bardzo szybko to wymienisz. Ja wybrałem Moonshroud ze względu na to, że to akurat stało w grudniu najwyżej na AH. Uszyłem sobie rekawice/chest po czym po tygodniu biegałem w czymś innym. Jedyną rzeczą, która noszę wycraftowaną przez siebie jest Deatchill Cloak ale recepta na to to troche inna bajka.

Autor:  Sobtainer [ 19 mar 2009, 16:03 ]
Tytuł: 

Co do spiritu i nerfu Molten Armor, bardzo dobrze że się tak stało bo spiritu w ogóle mage nie wykorzystywał, w przeciwieństwie do locków teraz.

A co do scorcha. Jak zobaczyłem glypha dzięki któemy 2 hity aplikują 5 debufów, to zacząłem się śmiać :). Też dobre i znaczące utrudnienie, bo za lekko jest.

Setowe rzeczy jaki i nie setowe ze spiritem wreszcie będą miały sens, bo patrzać na itemy z haste/spirit/int/stam zastanawiam się za każdym razem czy to priest item czy mage...

Autor:  Ziolo [ 20 mar 2009, 08:28 ]
Tytuł: 

Zle patrzysz na sprawe. Przez cala gre pokowali nam spirit, ktory byl gowno wart. Teraz zabieraja ci 3% crita z molten armor, i zamiast tego musisz uzbierac iles tam +spirit, zeby te 3% odzyskac.

Jednym slowem tylko tracisz na czyms, co mialo byc bufem. Chyba 560( albo 650 ) spirita w pve gearze trzeba miec zeby odzyskac stracone +%crit.

A scorch glyph jest wypasony, bo wystarczy 1 FFB mag ktory hitnie 2 razy i juz moze dpsowac. Inaczej bylbys w tyle o kilka GCD za innymi i twoj dps by spadal.

Jednym slowem - fuck the spirit :>

Autor:  spelcast [ 20 mar 2009, 11:00 ]
Tytuł: 

W PvE to nie będzie nerf popatrz na sprzęt z Ulduar masz tam sporo spirit razem z innymi statami. Problem pojawia się w PvP gdzie nie masz go wcale i w tym momencia jak ja gram fire ( tak wiem to kiepski spec pod PvP ale ja go lubie ) Molten armor przestaje być przydatny a mój dps bardzo spada jeszcze nerf scorcha to jest 10% mniej crita a to jest już bardzo dużo. W fire zawsze podobało mi się to że chociaż mam mała przyżywalność to rekompensuje mi to spory damage.
Kurde jak tak patrze na maga w 3.1 coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu że blizzard nie ma pomusłu na maga i sami nie wiedzą co chcą z nim zrobić.

Autor:  Ziolo [ 20 mar 2009, 11:46 ]
Tytuł: 

Powiem tobie ze sam jestem wielkim fanem fire maga w pvp. Blazing speed, dragons breath, non stop krytujace fireblasty + scorche :) To jest to co tygryski lubia najbardziej.

Co do ulduarowego sprzetu - to pewnie tak. Ale narazie dostajesz po dupie, i w sumie wychodzi na to ze staty ci spadaja. Chcieli cos zrobic ze spiritem, ale przelicznik +spirit na crit jest narazie kiepski i tyle.

Moim zdanime mag w obecnym stanie gry jest naprawde OK. Ruszaja go nie wiem po co i zamiast poprawiac, to generalnie psuja. Leave the mages alone :>

Autor:  Falangista [ 20 mar 2009, 19:13 ]
Tytuł: 

Ziolo napisał(a):
Powiem tobie ze sam jestem wielkim fanem fire maga w pvp. Blazing speed, dragons breath, non stop krytujace fireblasty + scorche :) To jest to co tygryski lubia najbardziej.

Co do ulduarowego sprzetu - to pewnie tak. Ale narazie dostajesz po dupie, i w sumie wychodzi na to ze staty ci spadaja. Chcieli cos zrobic ze spiritem, ale przelicznik +spirit na crit jest narazie kiepski i tyle.

Moim zdanime mag w obecnym stanie gry jest naprawde OK. Ruszaja go nie wiem po co i zamiast poprawiac, to generalnie psuja. Leave the mages alone :>

Fire mage?? Był dobry ale Pre TBC teraz to dno, jedyne co tym zabijesz to moze warriora...

Autor:  Ziolo [ 21 mar 2009, 12:32 ]
Tytuł: 

Ja nie mowie ze jest dobry, ja mowie ze sie fajnie gra. To ze kazdy z ciebie robi szmate to nic nowego. Ale gra sie fajnie.

Autor:  Sobtainer [ 25 mar 2009, 17:43 ]
Tytuł: 

Polecam to forum:
http://elitistjerks.com/f75/

Autor:  kalii [ 28 mar 2009, 03:09 ]
Tytuł: 

Obrazek
http://www.sk-gaming.com/arena/player/2/all/all/all/all

Sytuacja sie powtarza z s3? Chyba dopisze sobie do sygnatury sytuacje z s5.

Jak to możliwe ze ci wszyscy dk się nauczyli grac w 3 miechy, magowie od 3 lat nie ogarniają pvp, a jeszcze na horyzoncie widać same nerfy dla magów.

Autor:  Sobtainer [ 29 mar 2009, 18:35 ]
Tytuł: 

Czy Torment the Weak działa na bossów? bo już mi się nie chcę wertować wszystkich forum na których każdy ma inne zdanie...

Inaczej zadam pytanie. 2 magów w 25 osobowym raidzie, jeden castuje Frostfire Bolt, a drugi Fireballa. Obydwoje mają Tormenta. Czy debuff który otrzymuje boss od Frostfire Bolta będzie działał dla jednego i drugiego?

Autor:  bmiara [ 29 mar 2009, 19:48 ]
Tytuł: 

^^

Będzie.

Autor:  Sobtainer [ 29 mar 2009, 20:07 ]
Tytuł: 

bmiara napisał(a):
^^

Będzie.


Interesuje mnie Blue, albo konkretnie wytłumaczenie snare effect. Czas do 22:00, bo o 22:00 piszę do GM-a jak się nie dowiem :). A na forach jest taki burdel, że seryjnie nie jestem w stanie tego pojąć.

Autor:  Twigg [ 30 mar 2009, 07:26 ]
Tytuł: 

bmiara napisał(a):
^^

Będzie.


a czemu mialoby to zadzialac? bossy sa immune na snare wiec zaden mag nie dostanie bonusu do dmg.
boss powinien byc zwolniony thunderclapem, slowem (tam gdzie sie da) itp.

Autor:  Sobtainer [ 30 mar 2009, 07:35 ]
Tytuł: 

Up,

No właśnie mylisz się. Niektórzy twierdzą, że działa FFB jako slowed na bossie. Dowodem może być wczorajszy test na Dummy w IF w który bez debuffa z FFB FB wchodził mi za 3600-4000, z FFB i debuffem dochodził do 5000. Pytanie tylko, czy Dummy ma tylko odpowiednik ?? i hit capa, czy rzeczywiście to działa.

Poza tym, wielu magów z najlepszych gildi ma ten talent, więc konsternacja kompletnie, bo skoro to nie działa na bossów każdy z tych magów popełnia kompletnie podstawowy błąd jakim jest BUILD.

Autor:  Qraczek [ 30 mar 2009, 09:07 ]
Tytuł: 

Tak na logike - od pewnego czasu polowa "pr0" magow jara sie "TTW Spec" ... to raczej dziala, nie? :)

Autor:  Ziolo [ 30 mar 2009, 09:15 ]
Tytuł: 

TTW dziala na bosach. Ale czy sam FFB spowalnia to nie wiem.
Wiem ze jak idziesz rajdem 25 llub 10, to ba nak thunderclap jest na bosie wiec i TTW dziala :]

Autor:  Hokan [ 30 mar 2009, 09:29 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
Poza tym, wielu magów z najlepszych gildi ma ten talent, więc konsternacja kompletnie, bo skoro to nie działa na bossów każdy z tych magów popełnia kompletnie podstawowy błąd jakim jest BUILD.


Wydaje mi się, że TotW jest wybierany z min. dwóch powodów:

1. Nie ma zbyt wielu sensownych talentów w drzewku arcane żeby przejść do tier5 (mówimy tylko o PvE).
2. Rajd to nie tylko bossowie, więc 12% więcej na trashach to zawsze coś.

Strona 26 z 40 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team