MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Warrior
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=11091
Strona 260 z 266

Autor:  vidi21 [ 19 kwi 2009, 11:37 ]
Tytuł: 

akurat tig nie wiem czy wiesz ale zmiana 100% kryt po szarzy byla zapowiadana od samego poczatku tylko na poczatku byl to slam. owszem troche mniejszy dmg i bez debuffa ale z drugiej strony zostaje cd na ms. a dodam, ze zmiana rage i shieldow zapowiedziana byla dobre 1.5 miecha temu jak nie wiecej. nowosciami w miare byly shatering throw i zmiana szarzy (ta druga gdzie zamiast dawac takjakby nowy skill zmienili szarze po prostu na mozliwa do uzycia in combat). ja tam uwazam, ze warek jest teraz bardzo mocny. nie podoba mi sie generalnie pvp teraz - ale to sie zapewne zmieni w przyszlych sezonach - wole walki dluzsze, zmuszajace do 'skillowego' grania ale pozwalajace na male bledy tak jak w s3+

Autor:  Salvation [ 19 kwi 2009, 11:40 ]
Tytuł: 

blizz zapowiedzial, ze do takich dopuscic nie zamierza.

Autor:  cypis [ 19 kwi 2009, 12:37 ]
Tytuł: 

yendreqq napisał(a):
nie, juz to usuneli, zreszta kazdy normalny gracz wiedzial ze to zmienia bo poprostu bylo za dobre, mozna bylo sobie podczasz stunow robic bloomu /cancelaura.

Druid w drzewie moze poprostu bardzo dlugo przezyc vs mag/rogal nawet tylko co w s3, bez zadnych expoliotow. Nowy barkskin z glyphem daje rade.

Warek nadal jest kruchiliwy ale rage mam full, i klepe miche ostro. 4-6k MSy w DK i 3-4k overpower.

mam 60% passiev arp + grimm toll jako trinket daje 92%.

jak armory wstanie to dam linka.

To, ze przezywalnosc poprawili (ktora w s5 byla tragiczna) nie zmienia faktu, ze druid jest oom po minucie jesli nie uzywa drink buga. Jest lepiej niz bylo tho, to przyznam.

Autor:  tig [ 20 kwi 2009, 14:24 ]
Tytuł: 

no vidi, na poczatku wlasnie tylko Slam pewnie critowal po szarzy, a ja nie lubie uzywac slama i mi sie to nie podobalo;) a rage przez sshieldy do konca nie byl pewny, a na ptrze w ogole tego chyba nawet nie bylo dlatego balem sie, ze warrior dalej bedzie posysal jak w s5:)

Autor:  vidi21 [ 20 kwi 2009, 17:03 ]
Tytuł: 

tylko sie pograzasz tig. i slam i ms maja swoje zalety. zreszta to prawie zadna zmiana w porownaniu do wszystkich rzeczy jakie byly opisane - shattering throw, rage na shieldach (to akurat bylo wiadomo od bardzo dawna - wcale nie jak piszesz, ze nie byl pewny), mniejsze debuffy w stancji, szarza w kombacie, kryt po niej z czegos (to co wyzej pisalem), wiekszy dmg przez zwiekszenie buffow w arms, dodatkowo nie wspomnie, ze armor pen jest duzo lepszy teraz - co naprawde duzo daje, nowe glyphy itd. a ty mi piszesz, ze przez slama po szarzy warek bedzie ssal. przeczytaj co pisales 2-3 strony temu jeszcze raz :)

Autor:  lookazz [ 20 kwi 2009, 17:09 ]
Tytuł: 

Obrazek














vidi.

Autor:  m1. [ 12 maja 2009, 16:01 ]
Tytuł: 

-Glyph of Rapid Charge: Reduced to 7%, down from 20% cooldown reduction to Charge.
-Juggernaut: Critical strike chance bonus reduced to 25%, down from 100%.

no... w koncu po pol roku arms zaczal sie nadawac do pvp i juz nerf... a retardyn ktory 3/4 klas potrafi w 5 sekund zjechac, np takiego plate pvp warra z 700resi ...oczywiscie nadal bez zmian zostanie :d

Autor:  Jarosos [ 12 maja 2009, 18:11 ]
Tytuł: 

m1. napisał(a):
-Glyph of Rapid Charge: Reduced to 7%, down from 20% cooldown reduction to Charge.
-Juggernaut: Critical strike chance bonus reduced to 25%, down from 100%.

no... w koncu po pol roku arms zaczal sie nadawac do pvp i juz nerf... a retardyn ktory 3/4 klas potrafi w 5 sekund zjechac, np takiego plate pvp warra z 700resi ...oczywiscie nadal bez zmian zostanie :d

Widze ze jestes na biezaco ze zmianami u palka, retardina nerfili juz z 3 razy albo lepiej od startu wotlk tu masz ostatni po 3.1 http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=55432.0 blizz sam jak zwykle strzelil sobie samoboja, zaden szanujacy sie palek w pvp nie uzywa juz soc`a wogule juz nie jest do niczego potrzebny lol koniec oftopa.
Sam odmrozilem mojego 70`tke warrka by wyprobowac zmiany troche szkoda, ze juz nerfia.

Autor:  m1. [ 12 maja 2009, 22:32 ]
Tytuł: 

Jarosos napisał(a):
m1. napisał(a):
-Glyph of Rapid Charge: Reduced to 7%, down from 20% cooldown reduction to Charge.
-Juggernaut: Critical strike chance bonus reduced to 25%, down from 100%.

no... w koncu po pol roku arms zaczal sie nadawac do pvp i juz nerf... a retardyn ktory 3/4 klas potrafi w 5 sekund zjechac, np takiego plate pvp warra z 700resi ...oczywiscie nadal bez zmian zostanie :d

Widze ze jestes na biezaco ze zmianami u palka, retardina nerfili juz z 3 razy albo lepiej od startu wotlk tu masz ostatni po 3.1 http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=55432.0 blizz sam jak zwykle strzelil sobie samoboja, zaden szanujacy sie palek w pvp nie uzywa juz soc`a wogule juz nie jest do niczego potrzebny lol koniec oftopa.
Sam odmrozilem mojego 70`tke warrka by wyprobowac zmiany troche szkoda, ze juz nerfia.


no od strony informacyjnej nie jestem... widze tylko co robi na arenach, moze faktycznie jest troche lepiej niz wczesniej, chociaz nadal uwazam ze jest op.

Autor:  shahray [ 13 maja 2009, 08:48 ]
Tytuł: 

m1. napisał(a):
no... w koncu po pol roku arms zaczal sie nadawac do pvp i juz nerf... a retardyn ktory 3/4 klas potrafi w 5 sekund zjechac, np takiego plate pvp warra z 700resi ...oczywiscie nadal bez zmian zostanie :d

war+druid to teraz jakas masakra jest, 100% crit po charge zmniejszyli do okolo 50%, powinni wogole wyjebac bonus crita. Mobilnosc spada straaaaaaaaaasznie o ile? o sekunde, czy dwie?
jako holy pala 100x wole walczyc przeciewko retri niz vs warek. Teraz sie warom nawet nie oplaca stance zmieniac, po co pummel jak jest overpower, ale to nie tylko warka dotyczy, druidzi tankuja w drzewach, retri naciska 3 przyciski, rogalowi sie poisony nakladaja 2x szybciej niz sie je dispeluje. Moze sie wydawac ze poziom arenek rosnie, a rosnie bo coraz prosciej jest grac. Palkiem holy tez sie teraz latwiej gra dzieki instantom.

Autor:  m1. [ 13 maja 2009, 15:23 ]
Tytuł: 

shahray napisał(a):
m1. napisał(a):
no... w koncu po pol roku arms zaczal sie nadawac do pvp i juz nerf... a retardyn ktory 3/4 klas potrafi w 5 sekund zjechac, np takiego plate pvp warra z 700resi ...oczywiscie nadal bez zmian zostanie :d


jako holy pala 100x wole walczyc przeciewko retri niz vs warek.


holy pala jest dla wara najtrudniejszym healerem do zabicia.. prawie niemozliwe zabic dobrego holy pala dla mnie, zanim moj healer nie bedzie oom/nie zginie. dodam ze mam dobry gear. Moj healer tez 900+ resi.

Autor:  Warsung [ 4 cze 2009, 10:21 ]
Tytuł: 

<deleted>

Autor:  vidi21 [ 4 cze 2009, 12:18 ]
Tytuł: 

zalezy jak bardzo jestes nie na czasie. no sporo enchantow nie mozna nakladac ale to zmieniono juz daawno

Autor:  Astrates [ 5 cze 2009, 01:49 ]
Tytuł: 

Jak radzicie sobie w 2v2s ? Dla mnie counterem to kazdy hi-armor team, nie wiem czy nie isc w ArP gemy i gear.. gram z feresto druidem i 80% dk + healer to lose ..

Autor:  Piekny [ 5 cze 2009, 13:20 ]
Tytuł: 

Ja juz dawno wsadzilem apr gemy. Generalnie z platami to mam problem jak jest dk i np. druid. Jak dobrze graja to tylko liczyc mozna na farta ze znukujesz droota. Warrior+healer to raczej siekamy wiekszosc, pala+droot tez raczej siekamy, no zostaje mi ten jebany dk.
Gram z disc pristem.

Autor:  cypis [ 5 cze 2009, 13:43 ]
Tytuł: 

Astrates napisał(a):
Jak radzicie sobie w 2v2s ? Dla mnie counterem to kazdy hi-armor team, nie wiem czy nie isc w ArP gemy i gear.. gram z feresto druidem i 80% dk + healer to lose ..

Strzel druida w twarz i kaz mu sie specnac na 24/47, od tego patcha nie ma lepszego speca. Ogolnie pomagaja czeste zmiany targetow, swap zwykle kiedy druid wrzuci wszystkie hoty na tego, kogo klepiesz. Druid powinien pomagac tez w dpsie, zwlaszcza ze mozna biegac teraz w casterze bez 2 gcd gibow (pod warunkiem, ze sie prehotuje). Po prostu przygotuj sie na dlugie gry. Aha, z ogarnietym dk/dru (zwlaszcza frost dk) i tak bedziecie przegrywac raczej.

Autor:  Astrates [ 5 cze 2009, 16:13 ]
Tytuł: 

druid na tree nie pojdzie, boli go granie brainless specem i nie dziwie mu sie ... gramy razem od tbc zawsze byl feresto i juz tak zostanie ;( bieganie w tree i spamowanie hotow to nie dla niego ;P
Co do ArP gearu.. nie mam dostepu do pve itemow i to troche boli .. z pvp cos poza neckiem wyciagne ?

Autor:  cypis [ 5 cze 2009, 16:21 ]
Tytuł: 

Nikt mu nie kaze siedziec w drzewku odkad buffneli imp barkskin.

Autor:  Astrates [ 5 cze 2009, 16:30 ]
Tytuł: 

imp barsking bardzo buffnal jego build ;P co nie zmienia faktu ze z checia pogral bym z jakims tree druidem bo czasami za czesto moj ginie przez swoj gowniany build ;P Ale niestety na Bl'u w ally nie ma dobrych druidow i jestem skazany na niego ;) Gra druidem super jednak "oldschool build yo" czesto failuje..

Czy gearowanie sie w ArP bez Grim Toll'a ma jakis sens ?

Autor:  yendreqq [ 5 cze 2009, 19:42 ]
Tytuł: 

uzbieralem 38% passive arp z itemow + 600 reslience mi sie udalo zachowac wiec niezle mialem staty.

Dmg vs plate userzy jest troche lepszy ale cudow nie ma, pamietaj ze gemujac arp bedziesz mial tez slabsze bleedy.

osobocie probowalem wszystko co sie da, i chyba najlepiej jest zbalansowane gemowanie.

Strona 260 z 266 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team