MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Paladyn
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=19572
Strona 27 z 51

Autor:  Deshroom [ 5 mar 2007, 14:14 ]
Tytuł: 

czytałem troche o paladynie jako main healu na bossach w Heroic.
czy możecie napisać coś z doświadczenia ?

ilu paladynów jest w typowym rajdzie na 70 ?

czy paladyn poniżej 60 wali w siłe i melee crita czy +heal/spell dmg też sie opłaca ?

Autor:  MacDwain [ 5 mar 2007, 14:21 ]
Tytuł: 

No ja Ci moge tylko powiedziec, ze latałem po heroicach z palka healerem (naxx gear + to co uzbieral w TBC) - bardzo ładny heal, nie ginał, mało mana breaków - na Gruulu tylko tyle wiem, że palka mnie leczył, ale jak działa heal to już nic nie powiem, bo grałem slacker rogalem :) (follow -boss action - follow).

Autor:  Deshroom [ 5 mar 2007, 14:24 ]
Tytuł: 

MacDwain napisał(a):
No ja Ci moge tylko powiedziec, ze latałem po heroicach z palka healerem (naxx gear + to co uzbieral w TBC) - bardzo ładny heal, nie ginał, mało mana breaków - na Gruulu tylko tyle wiem, że palka mnie leczył, ale jak działa heal to już nic nie powiem, bo grałem slacker rogalem :) (follow -boss action - follow).
pala nie ma HoTów i aoe heala, podobno na bossie sa duże problemy jak boss wali w coś wiecej niż tank

Autor:  Deshroom [ 6 mar 2007, 10:00 ]
Tytuł: 

do czego w praktyce używa się divine intervention ?

Autor:  Kord [ 6 mar 2007, 10:07 ]
Tytuł: 

Żeby zapobiec cr'om gdy nie ma ss lub shamiego z ankhiem.

Autor:  gelerth [ 6 mar 2007, 10:09 ]
Tytuł: 

hehe, jak to rzucisz to nie tracisz durability ;)

czyli, jak masz juz nieunikniony wipe, to rzucasz to na innego ressera, gosciu po wipe sciaga babla i wskrzesza a ty oszczedzasz na naprawie jeszcze

pala nie ma aoe heala, ale jak obrywa ktos poza tankiem, moze mu rzucic bless of protection, ktory zrobi go immune na melee i przeciagnie aggro na paladyna (wiec jak szmaciarz dostaje w pyte, rzucasz mu bop, i ty zaczynasz dostawac w pyte, ale z racji posiadania plate + shield..sam wiesz co dalej), tak wiec w sytuacji kryzysowej pala daje rade, przynajmniej w 5 man.

Autor:  Dana [ 6 mar 2007, 10:20 ]
Tytuł: 

Cytuj:
pala nie ma aoe heala


Judgement of Light ? :wink:

Autor:  Deshroom [ 6 mar 2007, 10:34 ]
Tytuł: 

gelerth napisał(a):
pala nie ma aoe heala, ale jak obrywa ktos poza tankiem, moze mu rzucic bless of protection, ktory zrobi go immune na melee i przeciagnie aggro na paladyna (wiec jak szmaciarz dostaje w pyte, rzucasz mu bop, i ty zaczynasz dostawac w pyte, ale z racji posiadania plate + shield..sam wiesz co dalej), tak wiec w sytuacji kryzysowej pala daje rade, przynajmniej w 5 man.
wielkie dzieki za info. a jak rzucisz na tanka w krytyczniej sytuacji z HP to pozbiera się z aggro ?
używam na casterów ale na tanka się boje :wink:
czy można leczyć pod blessing of protection ? wiem że nie na siebie, chodzi mi że jak np. rzuce na priesta to czy może leczyć siebie i innych
powinien móc ale chce mieć pewność
"A targeted party member is protected from all physical attacks, but during that time they cannot attack or use physical abilities. Players may only have one Blessing on them per Paladin at any one time. Once protected, the target cannot be made invulnerable by Divine Shield, Divine Protection or Blessing of Protection again for 1 min."


Dana napisał(a):
Cytuj:
pala nie ma aoe heala


Judgement of Light ? :wink:
l2p :P

Judgement of Light Magic
Melee attacks made against you have a chance of causing the attacker to be healed for X.
Duration: 10 seconds

ostatnio przejechałem sie na Lay Of hands bo to jest pod global CD :P divine intervention też ?

Autor:  gelerth [ 6 mar 2007, 10:40 ]
Tytuł: 

bop pozwala castowac, nie pozwala melee attack

Autor:  Dana [ 6 mar 2007, 10:50 ]
Tytuł: 

Cytuj:
l2p


Wszyscy atakujacy będą leczeni, a więc to takie "aoe" dla ubogich :)

Autor:  Deshroom [ 6 mar 2007, 10:54 ]
Tytuł: 

głupi jestem :har:

Wszyscy atakujacy będą leczeni, rozumiem chyba.
tzn ze jak mob ma JoL to każdy kto go wali dostaje heala ?

Autor:  sola [ 6 mar 2007, 11:09 ]
Tytuł: 

ta heal nei jest jakis nadzwyczajnie duzy cos kolo 51 na hit

Autor:  KromeR [ 6 mar 2007, 11:12 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
gelerth napisał(a):
pala nie ma aoe heala, ale jak obrywa ktos poza tankiem, moze mu rzucic bless of protection, ktory zrobi go immune na melee i przeciagnie aggro na paladyna (wiec jak szmaciarz dostaje w pyte, rzucasz mu bop, i ty zaczynasz dostawac w pyte, ale z racji posiadania plate + shield..sam wiesz co dalej), tak wiec w sytuacji kryzysowej pala daje rade, przynajmniej w 5 man.
wielkie dzieki za info. a jak rzucisz na tanka w krytyczniej sytuacji z HP to pozbiera się z aggro ?
używam na casterów ale na tanka się boje :wink:
czy można leczyć pod blessing of protection ? wiem że nie na siebie, chodzi mi że jak np. rzuce na priesta to czy może leczyć siebie i innych
powinien móc ale chce mieć pewność
"A targeted party member is protected from all physical attacks, but during that time they cannot attack or use physical abilities. Players may only have one Blessing on them per Paladin at any one time. Once protected, the target cannot be made invulnerable by Divine Shield, Divine Protection or Blessing of Protection again for 1 min."


BoP powoduje reset agro na danej osobie. Czy tank sie po tym pozbiera to juz sam powinienes wiedziec :]

Autor:  Deshroom [ 6 mar 2007, 11:17 ]
Tytuł: 

w sumie tak sobie pomyślałem ze to devine intervention jest lepsze niz ankh bo zakładając że pala nie jest noobem i zdąży wcisnąć to przynajmniej spokojnie można odejsc od zresetowanych mobów :wink:

z drugiej jednak strony szaman resuje sie jak jest wipe a pala to musi zgadywać zanim umrze ... z tym że pala chyba zawsze umiera ostatni ... ale musi miec na kogo rzucić ...


zaraz !! czy to oznacza że jak np. nie zdąże tego rzucic zanim umrze np priest a nikt inny nie ma rezza to kaplica ?

moge to rzucać na siebie ?

Autor:  TaoTao [ 6 mar 2007, 11:17 ]
Tytuł: 

Nom palas jest pro,w 5 man nie ma problemu z leczeniem wiecej niz 1 osoby,z light grace masz bardzo szybki flash heal,jesli jeszce masz trinket z bwl to juz wogole 1-1.5 sec greater heal i nie ma szans zeby ktos padl.Jak ktos poza tankiem zbiera agro to rzucasz mu righteous defense i na pare sekund gosc ma problem z glowy (czasem rzucam nawet na tanka jak sie mana skonczy czy jakas sytuacja kryzysowa).JoL tez jest mocno niedoceniany,szczegolnie rogale duzo z neigo wycioagaja.

Autor:  sola [ 6 mar 2007, 11:22 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):

moge to rzucać na siebie ?


Nie jak uzywasz di to paladyn ginie ( z di nie da sie lazic)

Autor:  Dana [ 6 mar 2007, 11:26 ]
Tytuł: 

Cytuj:
zaraz !! czy to oznacza że jak np. nie zdąże tego rzucic zanim umrze np priest a nikt inny nie ma rezza to kaplica ?


No kaplica. Ew. ktoś może mieć Goblin Jumper Cables :)

Cytuj:
w sumie tak sobie pomyślałem ze to devine intervention jest lepsze niz ankh bo zakładając że pala nie jest noobem i zdąży wcisnąć to przynajmniej spokojnie można odejsc od zresetowanych mobów


Kiedy ktoś jest pod wpływem DI to nie może się poruszać.

Autor:  Deshroom [ 6 mar 2007, 11:27 ]
Tytuł: 

sola napisał(a):
Deshroom napisał(a):

moge to rzucać na siebie ?


Nie jak uzywasz di to paladyn ginie ( z di nie da sie lazic)
no tak pomyłka. czyli to troche syf bo jak np tank traci aggro boss wali priesta on ginie to biegniecie, a z ankhem jest luz

Autor:  sola [ 6 mar 2007, 11:30 ]
Tytuł: 

Wiesz watpie by priesci stali az tak blisko bosa/mobkow wiec zawsze w skrajnej sytuacji mozan to zucic, tylko musicei all pasc w ciagu 3 min ( tyle trwa di)

Autor:  Deshroom [ 6 mar 2007, 11:32 ]
Tytuł: 

sola napisał(a):
Wiesz watpie by priesci stali az tak blisko bosa/mobkow wiec zawsze w skrajnej sytuacji mozan to zucic, tylko musicei all pasc w ciagu 3 min ( tyle trwa di)
no tak, troche to mniej noobo odporne :wink:

Strona 27 z 51 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team