MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Porady - Hunter
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=10083
Strona 28 z 34

Autor:  ShadorVD [ 18 paź 2008, 17:20 ]
Tytuł: 

@up

Totemy shammiego?

Autor:  cypis [ 18 paź 2008, 17:51 ]
Tytuł: 

Druid, imp lotp daje 8% many przy cricie.

Autor:  vidi21 [ 19 paź 2008, 10:03 ]
Tytuł: 

hehe to chyba logiczne kto daje mane :) paladyn z dzadzmentem (duzo many przy hicie - dalej tak jest? ) sp (podobno ma slabiej dzialac teraz) szaman (tyle ze jakos nie pamietam zeby mi ktos dawal szamana do grupy ;/) i druid. problem jest inny - spec.

Autor:  ShadorVD [ 22 paź 2008, 18:59 ]
Tytuł: 

O co chodzi teraz z hunterem?

Zrobilem sobie alcika huntera, dobilem do 12 poziomu, przez dwa levele juz mam peta. No i teraz pytanie, co to sie porobilo z tymi skillami zwierzat? One teraz automatycznie zdobywaja skille wyzsze ranga podczas levelowania? Czy to sie tyczy tylko tych skilli ktore byly kiedys dostepne poprzez pet trainera? Na levelu 11/12 pet dostal rank 2 growla (sam z siebie).

Eh... normalnie zamieszania narobili z tym hunterem ;)

(czy mi sie wydaje, czy hunter teraz wiecej white damage zadaje?)

Autor:  ShadorVD [ 31 paź 2008, 19:59 ]
Tytuł: 

Swoja droga, czy tylko ja mam takie wrazenie, ze Glyph of Arcane Shot jest troche... kiepski? Walczac z dwoma stworami gdzie jednego tankuje pet i ten stwor ma na sobie stinga... to strzelajac do niego arcane shot dostajemy 20% z arcane shot... z tym, ze w ten sposob drugi stwor zrywa sie z peta i leci do nas... badziew. Ciekawe czy to naprawia.

Autor:  Kaczy [ 18 lis 2008, 10:03 ]
Tytuł: 

BUMP

Waszym zdaniem najlepszy build pod PvE to?
Waszym zdaniem najlepszy pet pod PvE to?

Autor:  Kaczy [ 24 lis 2008, 14:08 ]
Tytuł: 

Witam.

Na powyzsze pytanie znalazlem juz odpowiedz.
Natomiast mam kolejne.

Interesuje mnie kwestia hitcapa.Aktualnie przy rozdaniu 3 talentow ktore podwyzszaja hita hitcap wynosi 197.I tutaj powstaje moje pytanie.
Przy okolo 170 hita i nie rozdaniu talentow w drzewku dodajac hita mam 0 misow w Naxxie.Czy wielkosc krytow czy pojedynczych strzalow jest zwiekszona przy zwiekszonym hicie?Bo jesli nie to ja nie widze powodu zeby mial ladowac 3 punkty w talent ktory nie powoduje nic.Dzieki wielkie za pomoc.

Autor:  nattehfat [ 24 lis 2008, 15:41 ]
Tytuł: 

9% = cap
wladuj tyle ile ci brakuje

Autor:  Loco [ 3 gru 2008, 09:35 ]
Tytuł: 

k4czy napisał(a):
BUMP

Waszym zdaniem najlepszy build pod PvE to?
Waszym zdaniem najlepszy pet pod PvE to?



Build na rajdy to dalej BM
Ja mam taki:
http://www.wowhead.com/?talent=cebzztxRVu0ekxceVb0Mz

Do tego Glyph of Bestial Wrath i Bw mamy na około 1min 5/10sec CD
dodajac do tego Readiness, mozna wykrecic szalony DPS, Ostatni patchwerk miałem 4,4k dps - ze sprzetem w połowie z SWP.

Zamiast Efficiency mozna wrzucic dwa punkty w Rapid Killing

Pet , zostałem przy kocie - rake na BW z FI jest w stanie wykrecic nawet 1600+ dmg crita.

Autor:  Loco [ 3 gru 2008, 11:12 ]
Tytuł: 

k4czy napisał(a):
Witam.

Na powyzsze pytanie znalazlem juz odpowiedz.
Natomiast mam kolejne.

Interesuje mnie kwestia hitcapa.Aktualnie przy rozdaniu 3 talentow ktore podwyzszaja hita hitcap wynosi 197.I tutaj powstaje moje pytanie.
Przy okolo 170 hita i nie rozdaniu talentow w drzewku dodajac hita mam 0 misow w Naxxie.Czy wielkosc krytow czy pojedynczych strzalow jest zwiekszona przy zwiekszonym hicie?Bo jesli nie to ja nie widze powodu zeby mial ladowac 3 punkty w talent ktory nie powoduje nic.Dzieki wielkie za pomoc.


Jako Hunter za kazdym razem gdy atakujesz, wykonujesz dwa rzuty "kością"

Pierwszy rzut = czy trafiłem czy zrobiłeś Miss
Drugi rzut = czy to był hit normalny czy Crit

Auto shoot badz Steady Shoot, nie istotne zawsze sa dwa rzuty
gdybys atakował melee to wtedy oddajesz tylko jeden rzut - ale to inna bajka

hit cap w wotlk wynosi 9%
działa to mniej wiecej tak


Jeżeli różnica leveli miedzy toba a mobem ktorego kroisz wyności
2 levele twoja szansa na miss wynosi 6% (obliczane jest to za pomoca mob def skill vs twoj weapon skill)
, maksymalnie miss wynosi 9% zakładając że twój weapon skill jest 400 a mob lvl 83.

+0 level - 5% miss
+1 level - 5.5% miss
+2 level - 6% miss
+3 level - 9% miss

Wszystkie raid moby - posiadają poziom 83 - czyli twoj base miss wynosi 9%

hit cap jesli wrzucisz 3 talenty z MM wynosi 197 - bez talentow 297(czy jakos tak)

Lecimy dalej.
Jeśli twoja szana na miss jest równa 5% a posiadasz 30%crit - wykonujesz rzut przeciwko lvl 83 mob
Udało sie go trafić .. i teraz leci roll czy to był crit czy normal i tutaj dostajesz juz po dupie, od twojego 30% crit odejmuje sie % róznicy hit
dajac ci na koniec cos około 28%-27,5% dokładna regułke zeby to obliczyc mozna znalesc na
http://elitistjerks.com/forums.php

Autor:  Kaczy [ 3 gru 2008, 11:27 ]
Tytuł: 

Loco napisał(a):
k4czy napisał(a):
Witam.

Na powyzsze pytanie znalazlem juz odpowiedz.
Natomiast mam kolejne.

Interesuje mnie kwestia hitcapa.Aktualnie przy rozdaniu 3 talentow ktore podwyzszaja hita hitcap wynosi 197.I tutaj powstaje moje pytanie.
Przy okolo 170 hita i nie rozdaniu talentow w drzewku dodajac hita mam 0 misow w Naxxie.Czy wielkosc krytow czy pojedynczych strzalow jest zwiekszona przy zwiekszonym hicie?Bo jesli nie to ja nie widze powodu zeby mial ladowac 3 punkty w talent ktory nie powoduje nic.Dzieki wielkie za pomoc.


Jako Hunter za kazdym razem gdy atakujesz, wykonujesz dwa rzuty "kością"

Pierwszy rzut = czy trafiłem czy zrobiłeś Miss
Drugi rzut = czy to był hit normalny czy Crit

Auto shoot badz Steady Shoot, nie istotne zawsze sa dwa rzuty
gdybys atakował melee to wtedy oddajesz tylko jeden rzut - ale to inna bajka

hit cap w wotlk wynosi 9%
działa to mniej wiecej tak


Jeżeli różnica leveli miedzy toba a mobem ktorego kroisz wyności
2 levele twoja szansa na miss wynosi 6% (obliczane jest to za pomoca mob def skill vs twoj weapon skill)
, maksymalnie miss wynosi 9% zakładając że twój weapon skill jest 400 a mob lvl 83.

+0 level - 5% miss
+1 level - 5.5% miss
+2 level - 6% miss
+3 level - 9% miss

Wszystkie raid moby - posiadają poziom 83 - czyli twoj base miss wynosi 9%

hit cap jesli wrzucisz 3 talenty z MM wynosi 197 - bez talentow 297(czy jakos tak)

Lecimy dalej.
Jeśli twoja szana na miss jest równa 5% a posiadasz 30%crit - wykonujesz rzut przeciwko lvl 83 mob
Udało sie go trafić .. i teraz leci roll czy to był crit czy normal i tutaj dostajesz juz po dupie, od twojego 30% crit odejmuje sie % róznicy hit
dajac ci na koniec cos około 28%-27,5% dokładna regułke zeby to obliczyc mozna znalesc na
http://elitistjerks.com/forums.php



I to sie nazywa wyczerpujaca odpowiedz na pytanie.Dzieki sliczne kolego.

Autor:  Aju [ 11 gru 2008, 15:08 ]
Tytuł: 

Teoria piekna jedna w praktyce okazuje sie, ze juz 8% wystarcza do wyeliminowani missa.

Autor:  Loco [ 12 gru 2008, 10:09 ]
Tytuł: 

Poki nie naprawia transferu z Focus Aim na pet, lepiej być na 9%

Potem mozna skoczyc na 8%

Autor:  Aju [ 16 gru 2008, 14:27 ]
Tytuł: 

Nie sprawdzilem czy talent ten dziala poprawnie czy nie.
Zakladam 263 hita (8%), omijam talent.
Nie bardzo rozumiem po co mam miec 9% tak na wszelki wypadek.
Jak ktos nie jest przekonany idzie potestowac na kukle bossa.

Autor:  Gevaar [ 6 sty 2009, 02:08 ]
Tytuł: 

Szukam i szukam znaleźć nie mogę. Co jest z tym auto-prowlem? Non stop się aktywuje przy dismountowaniu czy lataniu. Bug? Stało mi się tak dopiero z dwa dni temu. Robie auto off a i tak za chwile sie ten kotek chowa. Znalazł już ktoś na to radę? :x

Autor:  Brodaty [ 6 sty 2009, 09:49 ]
Tytuł: 

Gevaar napisał(a):
Szukam i szukam znaleźć nie mogę. Co jest z tym auto-prowlem? Non stop się aktywuje przy dismountowaniu czy lataniu. Bug? Stało mi się tak dopiero z dwa dni temu. Robie auto off a i tak za chwile sie ten kotek chowa. Znalazł już ktoś na to radę? :x


To jest upierdliwy bug i prawdopodobnie (nie pamiętam już czy na pewno) zostanie usunięty w 3.08
Rada na to: makro

Autor:  nabonid [ 6 sty 2009, 12:53 ]
Tytuł: 

Trzymaj prowl na petbarze, to nie beda sie wlaczac.

Autor:  Izaak [ 6 sty 2009, 13:46 ]
Tytuł: 

niestety będzie

Autor:  nabonid [ 6 sty 2009, 13:54 ]
Tytuł: 

Mam 2 hunterow i na kazdym mi to dziala.

Autor:  Aju [ 8 sty 2009, 02:37 ]
Tytuł: 

Growl, Cower, Prowl musisz niestety trzymać na pet barze. w przeciwnym wypadku pet bardzo często zaczyna ich dowolnie używać. Reszte proponuje ustawic na auto. Pod areny, gdxie dochodzi nieco wiecej kombinacji musisz porobic makra.

Strona 28 z 34 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team