MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Porady - Hunter https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=10083 |
Strona 28 z 34 |
Autor: | ShadorVD [ 18 paź 2008, 17:20 ] |
Tytuł: | |
@up Totemy shammiego? |
Autor: | cypis [ 18 paź 2008, 17:51 ] |
Tytuł: | |
Druid, imp lotp daje 8% many przy cricie. |
Autor: | vidi21 [ 19 paź 2008, 10:03 ] |
Tytuł: | |
hehe to chyba logiczne kto daje mane ![]() |
Autor: | ShadorVD [ 22 paź 2008, 18:59 ] |
Tytuł: | |
O co chodzi teraz z hunterem? Zrobilem sobie alcika huntera, dobilem do 12 poziomu, przez dwa levele juz mam peta. No i teraz pytanie, co to sie porobilo z tymi skillami zwierzat? One teraz automatycznie zdobywaja skille wyzsze ranga podczas levelowania? Czy to sie tyczy tylko tych skilli ktore byly kiedys dostepne poprzez pet trainera? Na levelu 11/12 pet dostal rank 2 growla (sam z siebie). Eh... normalnie zamieszania narobili z tym hunterem ![]() (czy mi sie wydaje, czy hunter teraz wiecej white damage zadaje?) |
Autor: | ShadorVD [ 31 paź 2008, 19:59 ] |
Tytuł: | |
Swoja droga, czy tylko ja mam takie wrazenie, ze Glyph of Arcane Shot jest troche... kiepski? Walczac z dwoma stworami gdzie jednego tankuje pet i ten stwor ma na sobie stinga... to strzelajac do niego arcane shot dostajemy 20% z arcane shot... z tym, ze w ten sposob drugi stwor zrywa sie z peta i leci do nas... badziew. Ciekawe czy to naprawia. |
Autor: | Kaczy [ 18 lis 2008, 10:03 ] |
Tytuł: | |
BUMP Waszym zdaniem najlepszy build pod PvE to? Waszym zdaniem najlepszy pet pod PvE to? |
Autor: | Kaczy [ 24 lis 2008, 14:08 ] |
Tytuł: | |
Witam. Na powyzsze pytanie znalazlem juz odpowiedz. Natomiast mam kolejne. Interesuje mnie kwestia hitcapa.Aktualnie przy rozdaniu 3 talentow ktore podwyzszaja hita hitcap wynosi 197.I tutaj powstaje moje pytanie. Przy okolo 170 hita i nie rozdaniu talentow w drzewku dodajac hita mam 0 misow w Naxxie.Czy wielkosc krytow czy pojedynczych strzalow jest zwiekszona przy zwiekszonym hicie?Bo jesli nie to ja nie widze powodu zeby mial ladowac 3 punkty w talent ktory nie powoduje nic.Dzieki wielkie za pomoc. |
Autor: | nattehfat [ 24 lis 2008, 15:41 ] |
Tytuł: | |
9% = cap wladuj tyle ile ci brakuje |
Autor: | Loco [ 3 gru 2008, 09:35 ] |
Tytuł: | |
k4czy napisał(a): BUMP
Waszym zdaniem najlepszy build pod PvE to? Waszym zdaniem najlepszy pet pod PvE to? Build na rajdy to dalej BM Ja mam taki: http://www.wowhead.com/?talent=cebzztxRVu0ekxceVb0Mz Do tego Glyph of Bestial Wrath i Bw mamy na około 1min 5/10sec CD dodajac do tego Readiness, mozna wykrecic szalony DPS, Ostatni patchwerk miałem 4,4k dps - ze sprzetem w połowie z SWP. Zamiast Efficiency mozna wrzucic dwa punkty w Rapid Killing Pet , zostałem przy kocie - rake na BW z FI jest w stanie wykrecic nawet 1600+ dmg crita. |
Autor: | Loco [ 3 gru 2008, 11:12 ] |
Tytuł: | |
k4czy napisał(a): Witam.
Na powyzsze pytanie znalazlem juz odpowiedz. Natomiast mam kolejne. Interesuje mnie kwestia hitcapa.Aktualnie przy rozdaniu 3 talentow ktore podwyzszaja hita hitcap wynosi 197.I tutaj powstaje moje pytanie. Przy okolo 170 hita i nie rozdaniu talentow w drzewku dodajac hita mam 0 misow w Naxxie.Czy wielkosc krytow czy pojedynczych strzalow jest zwiekszona przy zwiekszonym hicie?Bo jesli nie to ja nie widze powodu zeby mial ladowac 3 punkty w talent ktory nie powoduje nic.Dzieki wielkie za pomoc. Jako Hunter za kazdym razem gdy atakujesz, wykonujesz dwa rzuty "kością" Pierwszy rzut = czy trafiłem czy zrobiłeś Miss Drugi rzut = czy to był hit normalny czy Crit Auto shoot badz Steady Shoot, nie istotne zawsze sa dwa rzuty gdybys atakował melee to wtedy oddajesz tylko jeden rzut - ale to inna bajka hit cap w wotlk wynosi 9% działa to mniej wiecej tak Jeżeli różnica leveli miedzy toba a mobem ktorego kroisz wyności 2 levele twoja szansa na miss wynosi 6% (obliczane jest to za pomoca mob def skill vs twoj weapon skill) , maksymalnie miss wynosi 9% zakładając że twój weapon skill jest 400 a mob lvl 83. +0 level - 5% miss +1 level - 5.5% miss +2 level - 6% miss +3 level - 9% miss Wszystkie raid moby - posiadają poziom 83 - czyli twoj base miss wynosi 9% hit cap jesli wrzucisz 3 talenty z MM wynosi 197 - bez talentow 297(czy jakos tak) Lecimy dalej. Jeśli twoja szana na miss jest równa 5% a posiadasz 30%crit - wykonujesz rzut przeciwko lvl 83 mob Udało sie go trafić .. i teraz leci roll czy to był crit czy normal i tutaj dostajesz juz po dupie, od twojego 30% crit odejmuje sie % róznicy hit dajac ci na koniec cos około 28%-27,5% dokładna regułke zeby to obliczyc mozna znalesc na http://elitistjerks.com/forums.php |
Autor: | Kaczy [ 3 gru 2008, 11:27 ] |
Tytuł: | |
Loco napisał(a): k4czy napisał(a): Witam. Na powyzsze pytanie znalazlem juz odpowiedz. Natomiast mam kolejne. Interesuje mnie kwestia hitcapa.Aktualnie przy rozdaniu 3 talentow ktore podwyzszaja hita hitcap wynosi 197.I tutaj powstaje moje pytanie. Przy okolo 170 hita i nie rozdaniu talentow w drzewku dodajac hita mam 0 misow w Naxxie.Czy wielkosc krytow czy pojedynczych strzalow jest zwiekszona przy zwiekszonym hicie?Bo jesli nie to ja nie widze powodu zeby mial ladowac 3 punkty w talent ktory nie powoduje nic.Dzieki wielkie za pomoc. Jako Hunter za kazdym razem gdy atakujesz, wykonujesz dwa rzuty "kością" Pierwszy rzut = czy trafiłem czy zrobiłeś Miss Drugi rzut = czy to był hit normalny czy Crit Auto shoot badz Steady Shoot, nie istotne zawsze sa dwa rzuty gdybys atakował melee to wtedy oddajesz tylko jeden rzut - ale to inna bajka hit cap w wotlk wynosi 9% działa to mniej wiecej tak Jeżeli różnica leveli miedzy toba a mobem ktorego kroisz wyności 2 levele twoja szansa na miss wynosi 6% (obliczane jest to za pomoca mob def skill vs twoj weapon skill) , maksymalnie miss wynosi 9% zakładając że twój weapon skill jest 400 a mob lvl 83. +0 level - 5% miss +1 level - 5.5% miss +2 level - 6% miss +3 level - 9% miss Wszystkie raid moby - posiadają poziom 83 - czyli twoj base miss wynosi 9% hit cap jesli wrzucisz 3 talenty z MM wynosi 197 - bez talentow 297(czy jakos tak) Lecimy dalej. Jeśli twoja szana na miss jest równa 5% a posiadasz 30%crit - wykonujesz rzut przeciwko lvl 83 mob Udało sie go trafić .. i teraz leci roll czy to był crit czy normal i tutaj dostajesz juz po dupie, od twojego 30% crit odejmuje sie % róznicy hit dajac ci na koniec cos około 28%-27,5% dokładna regułke zeby to obliczyc mozna znalesc na http://elitistjerks.com/forums.php I to sie nazywa wyczerpujaca odpowiedz na pytanie.Dzieki sliczne kolego. |
Autor: | Aju [ 11 gru 2008, 15:08 ] |
Tytuł: | |
Teoria piekna jedna w praktyce okazuje sie, ze juz 8% wystarcza do wyeliminowani missa. |
Autor: | Loco [ 12 gru 2008, 10:09 ] |
Tytuł: | |
Poki nie naprawia transferu z Focus Aim na pet, lepiej być na 9% Potem mozna skoczyc na 8% |
Autor: | Aju [ 16 gru 2008, 14:27 ] |
Tytuł: | |
Nie sprawdzilem czy talent ten dziala poprawnie czy nie. Zakladam 263 hita (8%), omijam talent. Nie bardzo rozumiem po co mam miec 9% tak na wszelki wypadek. Jak ktos nie jest przekonany idzie potestowac na kukle bossa. |
Autor: | Gevaar [ 6 sty 2009, 02:08 ] |
Tytuł: | |
Szukam i szukam znaleźć nie mogę. Co jest z tym auto-prowlem? Non stop się aktywuje przy dismountowaniu czy lataniu. Bug? Stało mi się tak dopiero z dwa dni temu. Robie auto off a i tak za chwile sie ten kotek chowa. Znalazł już ktoś na to radę? ![]() |
Autor: | Brodaty [ 6 sty 2009, 09:49 ] |
Tytuł: | |
Gevaar napisał(a): Szukam i szukam znaleźć nie mogę. Co jest z tym auto-prowlem? Non stop się aktywuje przy dismountowaniu czy lataniu. Bug? Stało mi się tak dopiero z dwa dni temu. Robie auto off a i tak za chwile sie ten kotek chowa. Znalazł już ktoś na to radę?
![]() To jest upierdliwy bug i prawdopodobnie (nie pamiętam już czy na pewno) zostanie usunięty w 3.08 Rada na to: makro |
Autor: | nabonid [ 6 sty 2009, 12:53 ] |
Tytuł: | |
Trzymaj prowl na petbarze, to nie beda sie wlaczac. |
Autor: | Izaak [ 6 sty 2009, 13:46 ] |
Tytuł: | |
niestety będzie |
Autor: | nabonid [ 6 sty 2009, 13:54 ] |
Tytuł: | |
Mam 2 hunterow i na kazdym mi to dziala. |
Autor: | Aju [ 8 sty 2009, 02:37 ] |
Tytuł: | |
Growl, Cower, Prowl musisz niestety trzymać na pet barze. w przeciwnym wypadku pet bardzo często zaczyna ich dowolnie używać. Reszte proponuje ustawic na auto. Pod areny, gdxie dochodzi nieco wiecej kombinacji musisz porobic makra. |
Strona 28 z 34 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |