MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mody
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=10318
Strona 28 z 295

Autor:  Deshroom [ 14 wrz 2005, 14:27 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
wazne ze dziala :) po kazdym patchu uaktualniam wersje toca i nie mam zadnych problemow z modami.
co nie oznacza że masz pojęcie o czym mówisz :wink:

przestań updatowac toc'i bedzie ci działać tak samo dobrze do czasu az któryś z modów okaże się niezgodny z nowym zmienionym UI gry.
wersja w toc'u ni ema żednego wpływu na działanie moda - nawet malutkiego

przecież to takie oczywiste :wink:

przykładowo CT Party Health wymagał updatu po wprowadzeniu w 1.6 ramki peta to ramek party. poprostu pokazywał błędy bo ramiki peta nigdy wcześniej nie było

Autor:  Huragan [ 14 wrz 2005, 14:30 ]
Tytuł: 

jak nie updatne to mi nie dzialaja, pisze ze sie przeterminowaly.. robie update toca i wszystkie dzialaja :) po co mam kombinowac jak rozwiazanie jest proste i skuteczne.

Autor:  Deshroom [ 14 wrz 2005, 14:32 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
jak nie updatne to mi nie dzialaja, pisze ze sie przeterminowaly.. robie update toca i wszystkie dzialaja :) po co mam kombinowac jak rozwiazanie jest proste i skuteczne.
to teraz zastanów się czy lepiej edytować toc'a w każdym z modów czy moze mniej "kombinowania" jest w zaznaczeniu opcji "załaduj przeterminowane addony" na górze po lewej stronie w okienku addonów :wink:
mysle ze to jedno kliknięcie kontra 100

papa, ide do domu :lol:

Autor:  Huragan [ 14 wrz 2005, 14:33 ]
Tytuł: 

mam program, ktory mu updateuje wszystkie mody naraz :)
a wiesz co oznacza zaladuj przetrerminowane addony ? to wlasnie robi im update tocow :)

Autor:  Dwutlenek [ 14 wrz 2005, 14:34 ]
Tytuł: 

Cytuj:
jak nie updatne to mi nie dzialaja, pisze ze sie przeterminowaly


pisze ze sie przeterminowaly, ale nie znaczy, że nie działają... bo działają...

ja nie updatuje toca ani modow i mi działa wszystko. Poprawka działało. po 1.7 dziala mi tylko gatherer, wszystkie pozostale mody nie zapisuja ustawien.

Huragan podaj linka do tego programu jeśli możesz.

Autor:  Deshroom [ 14 wrz 2005, 14:38 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
mam program, ktory mu updateuje wszystkie mody naraz :)
a wiesz co oznacza zaladuj przetrerminowane addony ? to wlasnie robi im update tocow :)
ciężko się porozumieć. 3 posty wyżej podałem ci przykłąd CT PartyHealth. jedyny przykład jaki pamiętam konieczności updatu moda po wydaniu patcha.

to co robisz nikomu nie jest do niczego potrzebne i nie wpływa na błedy lub ich brak w grze, ale widze że nie dopuścisz tej informacji do siebie

Autor:  Deshroom [ 14 wrz 2005, 14:38 ]
Tytuł: 

http://www.google.com/search?client=ope ... 8&oe=utf-8

Autor:  Dwutlenek [ 14 wrz 2005, 14:54 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
http://www.google.com/search?client=opera&rls=pl&q=toc+updater&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8


to udpadtuje daty modow a nie ich treść

Autor:  Deshroom [ 14 wrz 2005, 15:44 ]
Tytuł: 

Dwutlenek napisał(a):
Deshroom napisał(a):
http://www.google.com/search?client=opera&rls=pl&q=toc+updater&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8


to udpadtuje daty modow a nie ich treść
wg mni eto updatuje właśnie wersje moda w pliku toc, ale się nie upieram :]

generalnie zupełnie useless od wersji 1.6 kiedy jest opcja ignorowania starych addonów

myśle że właśnie o programie updatującym TOC mówi Huragan, nie mówi o programie updatującym całe addony - choc był kedyś taki to go nie polecam.

@Cashasty
nie chce cie denerwowac ale mnie dzialaja obie

Autor:  Nukh [ 14 wrz 2005, 16:02 ]
Tytuł: 

A mi ten patch totalnie zownowal UI. Przez pierwszy 2 godziny było ok, 0 problemów, errorów etc (również w Arathi Basin).

Pora na ZG, po pullnięciu pierwszego moba zostałem zaspammowany jakimiś errorami z debuff.lua w tle. Pomyślałem, że to pewnie Perl Unit Frames więc dałem disabled. Nie pomogło. Zdisablowałem wszystkie adddony, nadal nic. Autobar w ogóle przestał działać. :/ Cóż, trzeba będzie wszystko od początku ustawiać.

Autor:  Dwutlenek [ 14 wrz 2005, 16:05 ]
Tytuł: 

hehe tez tak mialem, po pierwszym loginie wszystko ok, po drugim kiszka absolutna

Autor:  whiteman [ 14 wrz 2005, 16:05 ]
Tytuł: 

Mi też się coś zwaliło. Przy ładowaniu gry w połowie paska jest jakiś dziwny dźwięk, a już grze klawiatura nie reaguje - musiałem wyłączyć cosmosa i jest ok. Natomiast TitanBar działa bez zarzutu.

Autor:  Deshroom [ 14 wrz 2005, 16:58 ]
Tytuł: 

Cashasty napisał(a):
Deshroom napisał(a):
Dwutlenek napisał(a):
Deshroom napisał(a):
http://www.google.com/search?client=opera&rls=pl&q=toc+updater&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8


t@Cashasty
nie chce cie denerwowac ale mnie dzialaja obie

A nacisnij ctrl+F5 , moze masz zapisane te stronki w kompie..
jak nie to nie wiem :cry:
hehe, ta strona dziala. wolno ale dziala. najnowszy mod to:
ShowBindings 1.0.1700 EN DE KR 0 09/14/2005

pojawił się przed chwilą

czekam na update lootlinka bo faktycznie wywala bład :wink:
poczytajci ekomentaże do 1.7 to ni ejest indywidualny problem:
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=130&page=15

Autor:  meterrr [ 14 wrz 2005, 17:17 ]
Tytuł: 

no i przy takiej liczbie graczy hamburgery zapchały stronke :f ... mi tam czesto wyskakiwało że nie można sie połączyćbo przektoczono limit połączeń ~2000 .. teraz mi nie działa też:F .. ale ja nie gram :)

Autor:  Coval [ 14 wrz 2005, 17:50 ]
Tytuł: 

Cashasty napisał(a):
Pare nazw modów do pokazywania tego po levej , (hp,mp , EXP , klase )chcialebym zeby zamiast hp/mp pokazywalo tam jeszcze expa i klase (moze nie być 'fotki' tego typa )


Nymbia's Perl Unitframes
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=1381

Polecam...

Autor:  Pio [ 14 wrz 2005, 18:04 ]
Tytuł: 

Cashasty napisał(a):
Thx , po 2-gie , poszukuje moda typu Bib Toolbars tylko że on się sypie :[ po zamianie w bearform nie zmieniaja sie ikonki =/
szukam identycznych funkcji /ew. zbliżonych ale żeby o to samo chodzilo :)
Czyli - zadnego HUD'a na dole , same ikonki bez szarych przerw pomiędzy


a zwykly ctmod nie starcza ?

Autor:  Coval [ 14 wrz 2005, 18:21 ]
Tytuł: 

Nymbia's Perl Unitframes:
Po dzisiejszym patchu cos sie wali, ale ja sie nie przejmowalem errorem i chwile pobiegalem, to wszystko zaczelo dzialac tak jak powinno.

Autor:  Zakhan [ 14 wrz 2005, 19:33 ]
Tytuł: 

moze Discord Action Bars?
troche czasu wymaga config tego ale mozna uzyskac calkiem ciekawe efekty

Autor:  redlum [ 14 wrz 2005, 19:36 ]
Tytuł: 

a dziala po patchu?

btw Move anything - po patchu raz dziala raz nie - i nie wiem co zrobic - znacie moze jakiegos zamiennika?

Autor:  Deshroom [ 14 wrz 2005, 19:37 ]
Tytuł: 

redlum napisał(a):
a dziala po patchu?
tak działa, updatu wymaga tylko lootlink. poprawiona wersja jest w poscie Telo na forum oficjalnym. pozostale 49 modów dziala bez problemu

AF_Tooltip: enabled
Atlas: enabled
Auctioneer: enabled
BandAid: enabled
BankItems: enabled
bc_AutoMailSubject: enabled
BibDragBags: enabled
BuffStatus: enabled
BuffTimers: enabled
ChatLock: enabled
ChatSounds: enabled
ClassIcons: enabled
CopyItemLink: enabled
CT_PartyHealth: enabled
CT_RaidAssist: enabled
DamageMeters: enabled
DiscordActionBars: enabled
EnchantingSell: enabled
Enchantrix: enabled
EnhTooltip: enabled
EquipCompare: enabled
Gatherer: enabled
GroupButtons: enabled
LootLink: enabled
MailSound: enabled
MonkeyBuddy: enabled
MonkeyQuest: enabled
PlayerLinkMenu: enabled
QuestFade: enabled
QuickLoot: enabled
QuickMountEquip: enabled
Reputation: enabled
sct: enabled
Sea: enabled
SheepDefender: enabled
SpellAlert: enabled
StatusBars: enabled
SunderThis: enabled
TargetFrameHealthText: enabled
TellTarget: enabled
Titan: enabled
TitanAggroAlert: enabled
TitanCombatInfo: enabled
TitanDurability: enabled
TitanRoll: enabled
TitanVolume2: enabled
TitanXPStatus: enabled
WeaponQuickSwap: enabled
Wr: enabled

Strona 28 z 295 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team