MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Warlock's topic
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=14408
Strona 28 z 87

Autor:  h34t [ 21 lip 2006, 13:43 ]
Tytuł: 

Demandread napisał(a):
Lock nie jest dla pr0 ziomali, ludzie, kt. pisza, ze ta klasa wymaga wiecej skilla niz innego, IMO zwyczajnie sobie wlewaja i tyle :). Lock jest fajny, bo faktycznie mozna zrobic co najmniej 3 buildy, kt. sa bardzo wydajne czy w pvp czy w pve, ale dajcie spokoj. Jak mi ktos mowi, ze korzysta w pvp 40 skilli, czy nawet 20 grajac lockiem, to chyba ma na mysli, ze uzywa SB wszystkich rang i doty wszystkich rang, bo inaczej nie moge sobie wyobrazic jak on walczy. Tak dlugo jak sa shardy, to lock jest mega easy mode (mowie z pkt. widzenia UD locka, nigdy nie gralem alliansowym) i pisanie, ze wiele kombinacji fel/void itp. - po co ? Z glupim impem mozna zlozyc kazda klase fear chainem - nawet woja, tylko trzeba zwyczajnie poczekac na odpowiedni moment (z berserkerami ciuttrudniej:) - lockowi z dobrym stuffem starczy 5 sec feara warriora i jest po grze. Spam fear + doty i po 2 waveach kazdy pada, nie ma mocnych. Lock to moim zdaniem o niebo latwiejsza klasa w pvp niz na przyklad hunter czy paladyn (CC hunterem wbrew pozorom jest trudne moim zdaniem, a odpowiedni timing blessingow i stunow tez wymaga wprawy) i im lepszy stuff, tym mniej skilla trzeba. Bo jesli dla kogos wyslabnie succuba na niewidce pod wroga i zapodanie seduce wymaga imba skilla, to wspolczuje. Gralem lockiem dosyc dlugo, ta klasa jest tak latwa, ze zwyczajnie przestala mnie bawic.

Peace


/sign

Autor:  Fabianek [ 21 lip 2006, 13:51 ]
Tytuł: 

@inside locki u mnie w gildii uzywaja succuba ze wzgledu na 25% dmg jeden tylko impa dla tanka, odnosnie builda to maja rozne glownie 7/10/34, ale 2 ma 22/8/21 i 7/33/11 nawet nie wiem ktory z tych buildow jest tym o ktorym ty piszesz ;-)

* ja tylko pytam, bo jako healer nie zauwazylem nigdy tego problemu u locka ktorego mam w party *

Autor:  iniside [ 21 lip 2006, 14:07 ]
Tytuł: 

Generlanie ja pisałem o 7/5/39. CZyli max destruction ;]. Generlanie imho kazdy build >7 w Affiliction (7>/x/x) jest imho bardziej pod PvE. Demonology to takie drzewko supportujce. Moze byc ale mozna sie spokojnie obejsc ;].

Poprostu od poczatku stwierdza ze:
a) Destruction lock (>30w destro) - szybko wyszpotykuje sie z many jak wali całym dostepnym aresnałem dla niego :E :D
b) Jak sobie spokojnie gra (DoT DoT DoT) i uwaza zeby nie sciagnac Agro, to tragedi byc nie powinno ale mana dalej schodzi duzo szybciej niz u maga chociazby ;]
Generlanie jesli to jest spokojne sobie ostrzeliwanie zle nie jest, ale jak trzeba na maksa DPS robic to lock jest biedny i wysiada z mana przy magu chociazby :D
A co do peta. Coż każdy gania z czym lubi to już kwestia gustu :D

Autor:  Siegfried [ 21 lip 2006, 14:16 ]
Tytuł: 

Gdybys ktos nie wiedzial ( ale zapewne kazdy juz wie i na darmo pisze ) w 1.12 pety locka maja glos, w koncu mozna uslyszec namietny glos Succuba jak i transformersa Voida.

Autor:  Ramon [ 21 lip 2006, 22:05 ]
Tytuł: 

Demandread napisał(a):
Lock nie jest dla pr0 ziomali, ludzie, kt. pisza, ze ta klasa wymaga wiecej skilla niz innego, IMO zwyczajnie sobie wlewaja i tyle :). Lock jest fajny, bo faktycznie mozna zrobic co najmniej 3 buildy, kt. sa bardzo wydajne czy w pvp czy w pve, ale dajcie spokoj. Jak mi ktos mowi, ze korzysta w pvp 40 skilli, czy nawet 20 grajac lockiem, to chyba ma na mysli, ze uzywa SB wszystkich rang i doty wszystkich rang, bo inaczej nie moge sobie wyobrazic jak on walczy. Tak dlugo jak sa shardy, to lock jest mega easy mode (mowie z pkt. widzenia UD locka, nigdy nie gralem alliansowym) i pisanie, ze wiele kombinacji fel/void itp. - po co ? Z glupim impem mozna zlozyc kazda klase fear chainem - nawet woja, tylko trzeba zwyczajnie poczekac na odpowiedni moment (z berserkerami ciuttrudniej:) - lockowi z dobrym stuffem starczy 5 sec feara warriora i jest po grze. Spam fear + doty i po 2 waveach kazdy pada, nie ma mocnych. Lock to moim zdaniem o niebo latwiejsza klasa w pvp niz na przyklad hunter czy paladyn (CC hunterem wbrew pozorom jest trudne moim zdaniem, a odpowiedni timing blessingow i stunow tez wymaga wprawy) i im lepszy stuff, tym mniej skilla trzeba. Bo jesli dla kogos wyslabnie succuba na niewidce pod wroga i zapodanie seduce wymaga imba skilla, to wspolczuje. Gralem lockiem dosyc dlugo, ta klasa jest tak latwa, ze zwyczajnie przestala mnie bawic.

Peace


Z twego punktu widzenia kazda klasa moze byc easy mode, pewnie sam grasz paladynem skoro myslisz ze jest trudniejsza od locka

Autor:  Venomo [ 21 lip 2006, 23:02 ]
Tytuł: 

Ramon napisał(a):
Z twego punktu widzenia kazda klasa moze byc easy mode, pewnie sam grasz paladynem skoro myslisz ze jest trudniejsza od locka


juz nie czujemy sie tacy pro i weszymy spisek?

Autor:  tomugeen [ 21 lip 2006, 23:02 ]
Tytuł: 

Ramon napisał(a):
Demandread napisał(a):
...
Peace


Z twego punktu widzenia kazda klasa moze byc easy mode, pewnie sam grasz paladynem skoro myslisz ze jest trudniejsza od locka


L2R zią, Demandread dlugo gral lockiem... :har:

Autor:  Ramon [ 22 lip 2006, 05:42 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Ramon napisał(a):
Demandread napisał(a):
...
Peace


Z twego punktu widzenia kazda klasa moze byc easy mode, pewnie sam grasz paladynem skoro myslisz ze jest trudniejsza od locka


L2R zią, Demandread dlugo gral lockiem... :har:


no i co z tego

Autor:  Zychoo [ 22 lip 2006, 07:13 ]
Tytuł: 

Ramon napisał(a):
no i co z tego

L2Think
To znaczy, ze gral lockiem. A jesli teraz gra pladynem to ma pelne prawo do tego, ktora klasa jest trudniejsza.

Autor:  Ramon [ 22 lip 2006, 17:44 ]
Tytuł: 

Zychoo napisał(a):
Ramon napisał(a):
no i co z tego

L2Think
To znaczy, ze gral lockiem. A jesli teraz gra pladynem to ma pelne prawo do tego, ktora klasa jest trudniejsza.


L2Think :) smieszne
ja tez mam pelne prawo do tego ktora klasa jest trudniejsza, uwazam ze palek jest o niebo latwiejszy niz lock,

Autor:  Sinthar [ 22 lip 2006, 18:53 ]
Tytuł: 

ee lock wymaga skila ? ee to chyba gramy w inna gre ....

lock jest postacia krora wygrywa praktycznie bez zadnych problemow z kazda klasa fear+doty+immolate+shadowbolt hmm o takie sobie calkiem skilowa akcja za jakies 3-4 hp w zaleznosci od trego ile krytow sie trafi si sprzetu wow nie ma co no kazdy powie a moze zresitowac /przerwac to of czego mamu deaht coil'a i juz znowu ladnie frear combo do combo mozna jeszcze dodac 2 instanty jesli destro ,siphon life i blle ble bel

podam fajny przyklad lock 20/31/0 ze sprzetem na hp regena i paly w pelnym judgement'cie jak wyglada walka ? lock stoi sobie minute i nic nie robi a jak sie zdecyduje go zabic to fear/coil + drain life

lock jest najbardziej nie przemslana klasa w grze i basta

Autor:  tomugeen [ 22 lip 2006, 19:27 ]
Tytuł: 

Placz wiecej, nigdy nie narzekalem na lockow bardziej niz na inne klasy a teraz sam mam locka i poza sytuacjami 1v1 nie uwazam go za overpowered. Owszem, kiedy spotka jednego przeciwnika radzi sobie z palcem w uchu/nosie/dupie*, przy dwoch bawi sie w CC jednego i zabijanie drugiego... jednak w hi-end pvp przy kilku osobach walczacych przeciw sobie lub o cos okazuje sie ze juz tak nie blyszczy.
Podobnie w end-game PvE, spojrz na DMG metery i poszukaj lockow w top10.

Autor:  h34t [ 22 lip 2006, 19:34 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Podobnie w end-game PvE, spojrz na DMG metery i poszukaj lockow w top10.


Nie gralem lockiem end-game PVE nigdy, ale po rozmowach kiedys z paroma lockami z end-game guilds powiedizli mi ze dmg nie jest problem tylko aggro. Mag, rogal, hunter np. maja skille na ograniczenie threat, a lock im lepszy sprzet zdobywa tym wiekszy problem ma z aggro wiec idzie na wstrzymanie z nawalniem. Powtarzam, nie gralem w 40ppl raids wiec nie wiem, pisze to co mi powiedzili ludzi swego czasu.

Autor:  Sobtainer [ 22 lip 2006, 19:44 ]
Tytuł: 

h34t napisał(a):
tomugeen napisał(a):
Podobnie w end-game PvE, spojrz na DMG metery i poszukaj lockow w top10.


Nie gralem lockiem end-game PVE nigdy, ale po rozmowach kiedys z paroma lockami z end-game guilds powiedizli mi ze dmg nie jest problem tylko aggro. Mag, rogal, hunter np. maja skille na ograniczenie threat, a lock im lepszy sprzet zdobywa tym wiekszy problem ma z aggro wiec idzie na wstrzymanie z nawalniem. Powtarzam, nie gralem w 40ppl raids wiec nie wiem, pisze to co mi powiedzili ludzi swego czasu.


Sobtainer napisał(a):
h34t napisał(a):
Jedyna slaboscia locka w PVE jest brak kontroli agro, im lepszy sprzet, tym wiecej dmg, im wiecej dmg lock tym wiekszy problem z agro. Hmm shardy, no coz, moze czasami i udreka farmowanie ale narzekac nie ma na co.


Rozmowa moja z lockiem z mojej gildi:

Ja - nedujesz SoSF?
Lock - nie
Ja - dlaczego?
Lock - bo się boje
Ja - czego się boisz?
Lock - krytów, wole wziąść z aq i mieć +hit niż +crit


W jakim celu jest to non stop powtarzane? :D

Autor:  h34t [ 22 lip 2006, 20:06 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):

W jakim celu jest to non stop powtarzane? :D


Nie wszyscy czytaja wszystkie posty wiec tak to jest ze trzeba 3x napisac to samo :wink:

Autor:  iniside [ 22 lip 2006, 20:13 ]
Tytuł: 

Zaraz ktoś wpadnie i znowu napisze że lock jest imba. Jeśli by tak na to patrzeć to każda klasa jest imba.. Bo na przykład mag przy odrobinie szczescia i dobrym sprzecie może zdjac kogoś jednym strzałem..

Autor:  ghul [ 22 lip 2006, 20:43 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Placz wiecej, nigdy nie narzekalem na lockow bardziej niz na inne klasy a teraz sam mam locka i poza sytuacjami 1v1 nie uwazam go za overpowered. Owszem, kiedy spotka jednego przeciwnika radzi sobie z palcem w uchu/nosie/dupie*, przy dwoch bawi sie w CC jednego i zabijanie drugiego... jednak w hi-end pvp przy kilku osobach walczacych przeciw sobie lub o cos okazuje sie ze juz tak nie blyszczy.
Podobnie w end-game PvE, spojrz na DMG metery i poszukaj lockow w top10.


Dokladnie.
Odnosnie endgame PvE - dwa najwieksze problemy locka to aggro i mana. Problem many nie doskwiera tak strasznie, chociaz niezbedne lifetapowanie sie czasem irytuje gdy widac obok maga ktory w tym czasie non stop wesolo spamuje frostbolty.
Aggro jest zdecydowanie najgorsze. Im lepszy sprzet ma rajd tym bardziej lock zaczyna odstawac do tylu w dmg meters.
Lock to najlepsza postac do solowania i duelow pod orgrimarem :wink:

Autor:  2540 [ 23 lip 2006, 00:53 ]
Tytuł: 

co do chain feara no to takie moje male spostrzezenie:
- insygnia / tremor / ice block / WOTF imba (gram horda) / trinket z blacksmithingu i jeszcze kilka innych ....
- jezeli kolunia dotujesz na maxa nie licz ze bedzie biegal wystraszony przez pol godziny



p.s. lock jest stworzony do pvp pozatym ma fajniuskie class questy - -;;
no ale to tylko moje zdanie

p.s2. idzcie lepiej grac a nie piszecie pierdoly typu lock jest do dupy bo nie jest w top10 dps ... zenada.

p.s3. omg lock i koniec many ^^

Autor:  ghul [ 23 lip 2006, 01:14 ]
Tytuł: 

2540 napisał(a):
p.s3. omg lock i koniec many ^^


Oczywiscie ze life tap roziwazuje problem. Tylko ze w czasie gdy ty sie life tapujesz inni robia dps...

Autor:  MagPS [ 23 lip 2006, 07:24 ]
Tytuł: 

ghul napisał(a):
2540 napisał(a):
p.s3. omg lock i koniec many ^^


Oczywiscie ze life tap roziwazuje problem. Tylko ze w czasie gdy ty sie life tapujesz inni robia dps...


tylko ze przerwy zezgledu na brak many sa krotsze niz u maga

Strona 28 z 87 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team