MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

WoW - Cataclysm
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=34280
Strona 28 z 192

Autor:  Robo [ 8 kwi 2010, 19:55 ]
Tytuł: 

http://www.cdaction.pl/news-11970/world ... estow.html

Co prawda już było wiadomo od jakiegoś czasu, no ale co tam. Na kiedy obstawiacie dodatek ? Znowu okolice października/listopada ? A może jakoś w wakacje ? Nie wiem ile czasu przed wypuszczeniem wotlka i tbc były beta testy, więc trudno mi zgadywać w sumie.

Autor:  Dwutlenek [ 8 kwi 2010, 20:35 ]
Tytuł: 

jak już coś takiego linkować, to lepsze tutaj - http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=51125

Autor:  Robo [ 8 kwi 2010, 20:36 ]
Tytuł: 

Nie sprawdzam wszystkich portali i nie wybieram tego, gdzie najlepiej jest to opisane ;p

Autor:  Dwutlenek [ 8 kwi 2010, 20:37 ]
Tytuł: 

Robo napisał(a):
Nie sprawdzam wszystkich portali i nie wybieram tego, gdzie najlepiej jest to opisane ;p


toteż przychodzę Ci z odsieczą :-]

Autor:  Robo [ 8 kwi 2010, 20:38 ]
Tytuł: 

Nie no fakt, na tej stronie ładniej to opisane.

Autor:  Bodziu [ 9 kwi 2010, 09:42 ]
Tytuł: 

Hahaha LOL Smoke Bomb a to ci numer, nie sadzilem ze cos takiego rogalowi dodadza :D

Autor:  Dana [ 9 kwi 2010, 10:31 ]
Tytuł: 

O smoke bomb to ja pisałem w sugestiach już w podstawce, tylko wtedy mój pomysł był by wewnątrz chmury zmniejszyć przeciwnikowi chance to hit o 50%.

Updatem Rogułowym jestem rozczarowany. Nic tam praktycznie ciekawego nie ma (oprócz Smoke Bomb).

Redirect to kolejna popierdółka która będzie musiała być zbindowna w dostępnym miejscu. Nie wiem czemu nie mogą zrobić by CP przechodziły razem ze zmianą celu. Tym bardziej że redirect będąc na 1 minutowym CD będzie używany przy każdej walce, niepotrzebna czynność którą można by zautomatyzować.

Combat Readiness, nie podoba mi się ponieważ będzie to po prostu Evasion II, kolejny pasywna obrona. Wydaje mi się że normą będzie podczas walki z Melee by odpalić Combat Readiness zaraz po Evasion, albo po skończeniu się Dismantle ze Stunlocka.

Smoke Bomb rzeczywiście fajny, możliwości użycia też jest bardzo dużo.

Cytuj:
In PvP, we want to reduce the rogue's dependency on binary cooldowns


I osiągneli to przez dodadnie kolejnej umiejętności (Combat Readiness) które BĘDZIE używana w każej walce wraz z Evasion i Dismantle by uzyskać przewagę nad przeciwnikiem.

Blizzard jak już coś jebnie...

Autor:  iniside [ 9 kwi 2010, 10:40 ]
Tytuł: 

Po przemyśleniu doszedłem do paru wniosków:
a) Dlacczego Infernal ma dalej CD ? Dlaczego ten pet jest dalej taki do dupy ?
b) Doomguard jest jeszcze gorszy od infernala, niech już zostawią toze trzeba party do summonowania ale niech zdejmą CD..
c) Warlock powinien dostac jakies CC w stylu sheep. Cos co bylo w becie WOTLK, z tym, ze zatrzymuje kazdego przeciwnika i jednoczesnie ten przeciwnik jest immune na kazdy dmg.
d) szczerze mówiac wołabym osobiscie zeby doty szybciej tickaly, niz mialy wiecej tickow po zwiekszeniu haste.

Autor:  Ziolo [ 9 kwi 2010, 10:53 ]
Tytuł: 

Czyli ze fear locka to zbyt malo cc jak dla ciebie ? Bo moim zdaniem jest more than enough.

Autor:  Dwutlenek [ 9 kwi 2010, 10:55 ]
Tytuł: 

idąc za ciosem: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=51144

Autor:  Atherius [ 9 kwi 2010, 11:26 ]
Tytuł: 

Dwutlenek jesteś związany w jakiś sposób z serwisem gol (dla mnie mało profesjonalny serwis), że tak serwujesz ich newsy ? :] Przecież już na wow.com i mmo-ch jest to trochę lepiej opisane. Chyba, że angielski nie teges. :]

Autor:  Nyx [ 9 kwi 2010, 11:42 ]
Tytuł: 

Ten redirect to blizz moze sobie w dupe wsadzic naprawde, nie rozumie czy to jest taki wielki problem zrobic combo pointy na rogalu a nie na targecie.... christ... + ambush z innych broni niz daggery swiat sie wali

Autor:  iniside [ 9 kwi 2010, 12:13 ]
Tytuł: 

Ziolo napisał(a):
Czyli ze fear locka to zbyt malo cc jak dla ciebie ? Bo moim zdaniem jest more than enough.
Fear powoduje, ze mob lata po całej mapie jak durny.

Jakby Warlock miał akie uti, to mozna by było wrócić do designu heroicow w ktorych trzeba bylo CC uzywac ;p.

Autor:  Daedrael [ 9 kwi 2010, 12:37 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
c) Warlock powinien dostac jakies CC, zatrzymuje kazdego przeciwnika i jednoczesnie ten przeciwnik jest immune na kazdy dmg.


I lol'd. Hard.

Autor:  Kefas [ 9 kwi 2010, 13:52 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Ziolo napisał(a):
Czyli ze fear locka to zbyt malo cc jak dla ciebie ? Bo moim zdaniem jest more than enough.
Fear powoduje, ze mob lata po całej mapie jak durny.

Jakby Warlock miał akie uti, to mozna by było wrócić do designu heroicow w ktorych trzeba bylo CC uzywac ;p.


Tia, bo warlock jest najważniejszą klasą w całej grze i to pod niego trzeba balansować grę... n/c W starym systemie i tak najbardziej przesrane miały hybrydy, które miały spec dps.

Co do tych previewów to spodziewałem się czegoś bardziej konkretnego...
Podali raptem po 3 nowe skille dla każdej klasy i naprawdę mało szczegółów.

Autor:  Magisteri [ 9 kwi 2010, 14:05 ]
Tytuł: 

Bo to preview dopiero jak sam zauwazyles ;>

Autor:  cypis [ 9 kwi 2010, 14:18 ]
Tytuł: 

czesc tych skillow jest zywcem zerznieta z doty, np ten dot ktory zdaje wiecej dmg jak sie ruszasz. A smoke bomb to juz w ogole lulz.

Autor:  MagPS [ 9 kwi 2010, 14:21 ]
Tytuł: 

cypis napisał(a):
czesc tych skillow jest zywcem zerznieta z doty, np ten dot ktory zdaje wiecej dmg jak sie ruszasz.


a healowanie jest zerznięte z rpgów :roll:

Autor:  koci [ 9 kwi 2010, 14:40 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Redirect to kolejna popierdółka która będzie musiała być zbindowna w dostępnym miejscu. Nie wiem czemu nie mogą zrobić by CP przechodziły razem ze zmianą celu. Tym bardziej że redirect będąc na 1 minutowym CD będzie używany przy każdej walce, niepotrzebna czynność którą można by zautomatyzować.

To jak ty to sobie wyobrazasz? Powiedzmy mamy 2v2 i rogal nabija 5CP na warlocku, pozniej zmienia sobie target na priesta wali Kindeya i wraca spowrotem na warlocka?
Prosze cie..

Autor:  Dana [ 9 kwi 2010, 14:42 ]
Tytuł: 

koci napisał(a):
Cytuj:
Redirect to kolejna popierdółka która będzie musiała być zbindowna w dostępnym miejscu. Nie wiem czemu nie mogą zrobić by CP przechodziły razem ze zmianą celu. Tym bardziej że redirect będąc na 1 minutowym CD będzie używany przy każdej walce, niepotrzebna czynność którą można by zautomatyzować.

To jak ty to sobie wyobrazasz? Powiedzmy mamy 2v2 i rogal nabija 5CP na warlocku, pozniej zmienia sobie target na priesta wali Kindeya i wraca spowrotem na warlocka?
Prosze cie..


Właśnie tak to sobie wyobrażam.

Strona 28 z 192 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team