mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 686 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 461
Dołączył(a): 11.04.2005
Offline
PostNapisane: 15 sie 2005, 21:34 
Cytuj  
no nie wiem uzywam ranged warkiem i jakos niebardzo dmg toto zdaje do pullowania owszem... ale zeby z tego ustrzelic kogos... nei bardzo :)
imho holy shock od 40 lvl powiedzmy bedz koniecznosci wywalania 30 p w holy ^^ i cast 1s co 10 sekund zalbo skasowac shock i hammer of wrath zostawic tylko
PS
ja juz palem tylko laze do MC no i jak kasy trzeba a trzeba!!! to do DM east farmowac bosow i arcane krysztaly jak jakies wypadna.

przejrzalem ostatnio combat log z walki z magiem ... :)
uzylem hamstring i intercept po jego blinku.. mam 2 miecze nie zdazylem nawet kanga wyciagnac..
u gain 1 extra swing sword spec x3 z rzedu ^^ i crit na koniec nawet execute nie bylo .. no nic nie bylo 3 ciosy nie wiadomo kiedy walka trwala moze z 5-6 sekund sam bylem zdfziwiony :)

na prawde polecam dociadniecie warko do 20 lvl zaopatrzenie go w jakis fajny sprzet i pobieganie/sprawdzenie...
co prawda MT to tez nie za ciekawa fucha, chyba ze w rozumnym party co kumaja n ajakiej zasadzie aggro dziala, nie puluja zza plecow 5 mobow jak z przodu jest jeszcze ze 2 :) ^^

trash blade party 2x60priest/druid 1*55 hunter i 45 warek... wystarcza na princ .. ten worek tylko balast daje sunderr armor .. ale trashblade na 45 lvl + phantom blade 2x crusaider i mozna si epobawic w DD ^^
goryl huntera tankuje a ja sobie hasam jak rohus w plytowce :)
w ppv na pewno na rogusa dual sie nei sprawdza .. tarcza + 1h ewentualnei 2h axe i najlepiej retaliation ... no musz polowic ryby troche na free action potion :) bo glowna zaleta roga te stuny non stop .. ale jak wlacze free action to on pewnie sprint i tyle go widzieli


_________________
genowefa http://wow.allakhazam.com/profile.html?234877
stronghold crafter FTW ^^

***

Posty: 695
Dołączył(a): 18.03.2005
Offline
PostNapisane: 16 sie 2005, 06:11 
Cytuj  
A co do dawania +55 healing na twoją macke to imo lepiej poczekać na aurastone hammer, no chyba, że masz za dużo kasy - ale wtedy równie dobrze +22int możesz zarzucić :). A w sumie to też ciekawe - co jest dla pala lepsze - +22int czy +55healing.


_________________
Altaya | BF4

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 16 sie 2005, 06:28 
Cytuj  
Tez sie wlasnie zastanawiam co zapodac mojemu misiowi na FotM.


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

**

Posty: 484
Dołączył(a): 12.06.2005
Offline
PostNapisane: 16 sie 2005, 11:47 
Cytuj  
Dla mnie 22 int jest śmieszny. Daje mi ~330 many - czyli jeden flash heal - a 55 heal power 'zwraca' się już po 6 flash healach...


_________________
Raylah Blood Elf Paladon
Burning Legion EU-PVP
HEAL GNOEM YOU HAEV IT??

****

Posty: 1125
Dołączył(a): 2.11.2004
Offline
PostNapisane: 16 sie 2005, 12:38 
Cytuj  
nie ma jak Healing power na Benediction


_________________
Obrazek

**

Posty: 461
Dołączył(a): 11.04.2005
Offline
PostNapisane: 16 sie 2005, 17:32 
Cytuj  
Vorten napisał(a):
A co do dawania +55 healing na twoją macke to imo lepiej poczekać na aurastone hammer, no chyba, że masz za dużo kasy -

kase zezarl warek .. ale fajnei sie lvluje warka co ma sprzet 5 lv wyzszy ^^ kupilem mu 2 epickei tarcze jedna ju zu vendora ^^ nightblade u vendora .. na szczescie kang mnie kosztowal grosze cale 13g :) i 2 crusaidery w sumie okolo 100g no i wszystkie czesci armora to quest itemy/tanie badziewia ^^
jutro zaczne znow palke wyprzedawac chyba albo polaze do DM dla kasy pol dnia albonawet i caly ^^ niech sobie war odpoczywa.
Jestem po peirwszym transmite arcanite ... kurde to ma 2 dni cooldown :(
to nie wiem czemy po 5g sprzedaja tylko to ludzie ...


_________________
genowefa http://wow.allakhazam.com/profile.html?234877
stronghold crafter FTW ^^

***

Posty: 695
Dołączył(a): 18.03.2005
Offline
PostNapisane: 16 sie 2005, 18:14 
Cytuj  
Ludzie sprzedają po 5g bo tyle każdy może zapłacić - gdyby było drożej to wszyscy braliby tylko darmowe transmute od osób z klanu. U nas na Deathwingu był czas kiedy ludzie chcieli brać po 6g ale skończyło się na tym, że teraz najczęściej schodzi po 4g :D :D


_________________
Altaya | BF4

****

Posty: 1474
Dołączył(a): 30.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 sie 2005, 10:08 
Cytuj  
Paladyni maja nowy epicki trinket
http://i9.photobucket.com/albums/a66/kl ... rinket.jpg

***

Posty: 836
Dołączył(a): 10.04.2005
Offline
PostNapisane: 17 sie 2005, 10:34 
Cytuj  
BiGi napisał(a):

Przeciez to nie moze byc prawda :lol:

*

Posty: 73
Dołączył(a): 20.09.2004
Offline
PostNapisane: 17 sie 2005, 11:13 
Cytuj  
Rayla napisał(a):
Dla mnie 22 int jest śmieszny. Daje mi ~330 many - czyli jeden flash heal - a 55 heal power 'zwraca' się już po 6 flash healach...


jeden flash heal = 1100 hp

healing power (up to 55) dodaje około 23 do kazdego flash heala,
1100/23 = ~48

zwraca się więc po około 48 a nie 6 healach

edit: trudna ta matematyka...


_________________
Vendon, undead priest


Ostatnio edytowano 17 sie 2005, 11:55 przez FrY, łącznie edytowano 1 raz

Posty: 7
Dołączył(a): 22.06.2005
Offline
PostNapisane: 17 sie 2005, 11:27 
Cytuj  
Skrobnę coś, bo za dużo tu bajek i zgadywanek.

Cienki, raczej nie pospamujesz sobie flashami po 800, nie mówimy o critach.
Jakbyś nawet dociągnął do +400 heal (co niekoniecznie musi się opłacać), to będzie to najwyżej 634-675 z rank6, z BoLight.
FYI: Każdy pojedyńczy flash dostaje bouns z +heal *1.5/3.5, czyli niecałe 43%. Każdy H.Light ok. 71,5% (2,5/3,5). Potestuj i przelicz sobie sam.
----------------
Rayla,+22int taki śmiszny nie jest. Jest zwyczajnie lepszy od +55 heal, z kilku powodów. Dla pala, jak i dla priesta. Ale to topik o palu.

Że niby jak się zwraca po 6 flashach???? Chyba tylko po 6 flaszkach ^^
Rachunki proste jak drut (bez urazy druidzi).
Zakładając flash rank6, +BoL. Heal powiedzmy od +200 do +400. Ratio HP/MP ma toto od 4,6 do 5,3. Więc 330 MP to śr. 1,6HP, czyli bonus z ok. 70 flashów. Lól.
Nawet bez BoL i + heal to ratio 3,11 - zwróciłoby się wtedy po 44 flashach.

A gdyby tak komuś (np. kilku palom jednocześnie) zachciało się spamować flasha rank1, to ten, mimo że leczy wolno, ale ratio może mieć kosmiczne .. uwierzycie?
A np. 11,64 ^^ Z bańki 6k MP wyleczyć np. 80-90k (70k base + crity, +free crit co 2min, zwrot many z iBoW ..). A że samemu to dupa, bo za wolno? You never walk alone ..

Jasna sprawa, +Heal zamiast +int spowoduje, że będziesz leczył więcej na sec. Ale gdybyś miał zamiast +heal do wyboru 3x mniej +int, to już się opłaca -średnio, tak ja to szacuję (zainteresowanym mogę arkusze obliczeń i testów wysłać ;P)
BTW, podobno - bo tego nie testowałem - dla priestów jest to szacunkowo 3,8 (heal/int). Ale na tym się już powinieneś znać ;)

I wreszcie, last but not least - mana pala idzie nie tylko na heal, ale i cleanse, blessy, czasem seal. +Heal ok, ale rozsądnie.

Na koniec tych pierdół ciekawostka - impr. flash rank1 przy wysokim ratio HP/MP ma tak małe spalanie na setkę, że z impBoW na sobie, łykając co 2 min dużego niebieskiego wytrawnego, można spamować non-stop, bez końca. Np. 360HP co 1.5 sec (wiem, w pojedynkę to tyle co nic ..), do tego crity, wytrawne czasem zastąpić innym bełtem .. Neverending heal.
-----------
Tak się długo produkowałem, że mnie FrY ubiegł ;)
Ale może komuś się reszta przyda, ja kto przez to przebrnie.
-----
Aa, i sprostowanie do Twojego info FrY.
+55 heal dodaje ok 39, ale do 2.5 sec cast, jak HolyLight.
Flash tylko ok 23.

***

Posty: 695
Dołączył(a): 18.03.2005
Offline
PostNapisane: 23 sie 2005, 09:12 
Cytuj  
Może ktoś mi napisać jaki u palak na 60lvl jest przelicznik spirit/mana regen?

Bo nie wiem czy +20spirit nie jest lepszy od +22int czy +55healing.
+55healing troche ssie, +22int jest niezle ale przy dlugiej walce ważniejszy jest imo mana regen.


_________________
Altaya | BF4

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2447
Dołączył(a): 4.03.2005
Offline
PostNapisane: 23 sie 2005, 10:35 
Cytuj  
spirit to dla mnie śmieszna sprawa .. w PvP i tak ci sie nie przyda bo walki trwają bardzo krótko , w PvE masz napoiki etc ...

pozatym w przypadku palla jak brakuje manny to BoW i SoW + jud +SoW drugi raz ot całą filozofia ...


Posty: 3
Dołączył(a): 24.08.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2005, 01:58 
Cytuj  
Mam 37 lv paladyna i zaczynam sie zastanawiac czy ciagnac go dalej do 60 lv, ale czy tak wlasciwie warto ? odpowiedzcie szczerze czy gra ta klasa na wysokim lv sprawia jakakolwieg przyjemnosc na BG i ogolnie.

**

Posty: 484
Dołączył(a): 12.06.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2005, 02:07 
Cytuj  
Nie no macie rację, miałem na myśli 6 minutowy combat.


_________________
Raylah Blood Elf Paladon
Burning Legion EU-PVP
HEAL GNOEM YOU HAEV IT??

***

Posty: 695
Dołączył(a): 18.03.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2005, 06:28 
Cytuj  
mieszamb3ton napisał(a):
Mam 37 lv paladyna i zaczynam sie zastanawiac czy ciagnac go dalej do 60 lv, ale czy tak wlasciwie warto ? odpowiedzcie szczerze czy gra ta klasa na wysokim lv sprawia jakakolwieg przyjemnosc na BG i ogolnie.


Wszystko zależy od sytuacji na twoim serwie, jeżeli jest to jakiś niedawno otwarty serw, na którym dalej są kłopoty z stworzeniem kilku gildii na tyle mocnych żeby farmować MC i inne takie - to czemu nie. W innym przypadku najprawdopodobnie w każdym klanie mają po 20 palków kłócących się o to kto ma iść na raid i ostatnie czego potrzebują to next paladyn - i tutaj radze odpuścić.

btw dalej nikt mi nie odpowiedział jaki u palka jest przelicznik spirit - mana regen :D


_________________
Altaya | BF4

**

Posty: 461
Dołączył(a): 11.04.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2005, 10:12 
Cytuj  
mieszamb3ton napisał(a):
Mam 37 lv paladyna i zaczynam sie zastanawiac czy ciagnac go dalej do 60 lvl

Ja bylem uparty i dociagnalem bo chcialem sie sam przekonac, a nie korzystac z doswiadczenia innych.
Natomiast gdyby mnie jakis kumpel znajomy "ZMUSIL" do pogrania warkiem przez 2-3 dni dobicia nim do 20-30 lvl to znajac zycie odpuscilbym pala.
Ile czasu zajmie ci dobicie palka do 60 ?... imho 15-20 dni ciaglego grania....
dobicie warka do 20 lvl to 2 dni
do 30 ze 3-4 ..?
imho dobij wara do 30 wtedy sam ocenisz czy bardziej podoba ci sie healer w plate czy killer w plate

zobacz jaki masz najwyzszy crit u mnie war na 48 lvl z execute crity max mial 2800-2900 nawet 60 lvl pal moze sobie ....

w duelach palka radze sobie z noobkami warkami, jak mam dostepne co najmniej jeden babelek, najlepiej 2 :) w terenie ciezko powiedziec ale raczej kazdy wjazd warka jak niemialem full hp/mana babelkow to zgon^^

jesli bedziesz gral dluzej w wow na pewno dojdziesz po jakims czasie do wniosku ze druga postac na 35-45 lvl z innymi skilami sie przydaje...
to i tak bedziesz ciagnal 2 postac i tak... jak mele ci sie podoba...
to zamiast paly radze warka/rogusa.

PS
Znam co najmniej 3x60 lvl palki, ze mna 4 co odpuscily calkiem granie palem na 60, a i znam takich co nie odpuszczaja i nawet sie kloca ze pal to tank ^^, przestali sie klocic po wrong pull w DM, jak war uzyl AOE taunt. Ogolnie moze i tankowac pal moze w ostatecznosci... ale tylko jak ma superdobra druzyne... i wszystko idzie zgodnie z planem wrong pull zamiast mass taunt ma DI ^^

Acha no i jak zaczniesz warka robic to sam zrozumiesz dlaczego warki wola w party priesta/druida niz pala...

pal = ninja warkowych itemow^^


_________________
genowefa http://wow.allakhazam.com/profile.html?234877
stronghold crafter FTW ^^

****

Posty: 1474
Dołączył(a): 30.11.2004
Offline
PostNapisane: 24 sie 2005, 13:14 
Cytuj  
Po marketingowym sukcesie klawiatury do wowa blizard zdecydowal sie na wypuszczenie poszczegolnych modeli dla okreslonych klas:

oto pierwsza z nich dla paladyna:


Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 24 sie 2005, 13:25 
Cytuj  
hehehehehe Bigi skąd ty takie rzeczy bierzesz:)
Swoją drogą myślałem że będa dwa klawisze:
I
WIN
:) ale widać moja inwencja została zniszczona obiegowymi opiniami dotyczącymi palladynó krążącymi po forach :) :lol:


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą

*

Posty: 179
Dołączył(a): 23.07.2002
Offline
PostNapisane: 24 sie 2005, 13:27 
Cytuj  
Stare dajcie cos nowego

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 686 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 35  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.