MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Paladyn...
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=12702
Strona 29 z 35

Autor:  cienki [ 15 sie 2005, 21:34 ]
Tytuł: 

no nie wiem uzywam ranged warkiem i jakos niebardzo dmg toto zdaje do pullowania owszem... ale zeby z tego ustrzelic kogos... nei bardzo :)
imho holy shock od 40 lvl powiedzmy bedz koniecznosci wywalania 30 p w holy ^^ i cast 1s co 10 sekund zalbo skasowac shock i hammer of wrath zostawic tylko
PS
ja juz palem tylko laze do MC no i jak kasy trzeba a trzeba!!! to do DM east farmowac bosow i arcane krysztaly jak jakies wypadna.

przejrzalem ostatnio combat log z walki z magiem ... :)
uzylem hamstring i intercept po jego blinku.. mam 2 miecze nie zdazylem nawet kanga wyciagnac..
u gain 1 extra swing sword spec x3 z rzedu ^^ i crit na koniec nawet execute nie bylo .. no nic nie bylo 3 ciosy nie wiadomo kiedy walka trwala moze z 5-6 sekund sam bylem zdfziwiony :)

na prawde polecam dociadniecie warko do 20 lvl zaopatrzenie go w jakis fajny sprzet i pobieganie/sprawdzenie...
co prawda MT to tez nie za ciekawa fucha, chyba ze w rozumnym party co kumaja n ajakiej zasadzie aggro dziala, nie puluja zza plecow 5 mobow jak z przodu jest jeszcze ze 2 :) ^^

trash blade party 2x60priest/druid 1*55 hunter i 45 warek... wystarcza na princ .. ten worek tylko balast daje sunderr armor .. ale trashblade na 45 lvl + phantom blade 2x crusaider i mozna si epobawic w DD ^^
goryl huntera tankuje a ja sobie hasam jak rohus w plytowce :)
w ppv na pewno na rogusa dual sie nei sprawdza .. tarcza + 1h ewentualnei 2h axe i najlepiej retaliation ... no musz polowic ryby troche na free action potion :) bo glowna zaleta roga te stuny non stop .. ale jak wlacze free action to on pewnie sprint i tyle go widzieli

Autor:  Vorten [ 16 sie 2005, 06:11 ]
Tytuł: 

A co do dawania +55 healing na twoją macke to imo lepiej poczekać na aurastone hammer, no chyba, że masz za dużo kasy - ale wtedy równie dobrze +22int możesz zarzucić :). A w sumie to też ciekawe - co jest dla pala lepsze - +22int czy +55healing.

Autor:  Shadhun [ 16 sie 2005, 06:28 ]
Tytuł: 

Tez sie wlasnie zastanawiam co zapodac mojemu misiowi na FotM.

Autor:  Rayla [ 16 sie 2005, 11:47 ]
Tytuł: 

Dla mnie 22 int jest śmieszny. Daje mi ~330 many - czyli jeden flash heal - a 55 heal power 'zwraca' się już po 6 flash healach...

Autor:  redlum [ 16 sie 2005, 12:38 ]
Tytuł: 

nie ma jak Healing power na Benediction

Autor:  cienki [ 16 sie 2005, 17:32 ]
Tytuł: 

Vorten napisał(a):
A co do dawania +55 healing na twoją macke to imo lepiej poczekać na aurastone hammer, no chyba, że masz za dużo kasy -

kase zezarl warek .. ale fajnei sie lvluje warka co ma sprzet 5 lv wyzszy ^^ kupilem mu 2 epickei tarcze jedna ju zu vendora ^^ nightblade u vendora .. na szczescie kang mnie kosztowal grosze cale 13g :) i 2 crusaidery w sumie okolo 100g no i wszystkie czesci armora to quest itemy/tanie badziewia ^^
jutro zaczne znow palke wyprzedawac chyba albo polaze do DM dla kasy pol dnia albonawet i caly ^^ niech sobie war odpoczywa.
Jestem po peirwszym transmite arcanite ... kurde to ma 2 dni cooldown :(
to nie wiem czemy po 5g sprzedaja tylko to ludzie ...

Autor:  Vorten [ 16 sie 2005, 18:14 ]
Tytuł: 

Ludzie sprzedają po 5g bo tyle każdy może zapłacić - gdyby było drożej to wszyscy braliby tylko darmowe transmute od osób z klanu. U nas na Deathwingu był czas kiedy ludzie chcieli brać po 6g ale skończyło się na tym, że teraz najczęściej schodzi po 4g :D :D

Autor:  BiGi [ 17 sie 2005, 10:08 ]
Tytuł: 

Paladyni maja nowy epicki trinket
http://i9.photobucket.com/albums/a66/kl ... rinket.jpg

Autor:  Nileno [ 17 sie 2005, 10:34 ]
Tytuł: 

BiGi napisał(a):

Przeciez to nie moze byc prawda :lol:

Autor:  FrY [ 17 sie 2005, 11:13 ]
Tytuł: 

Rayla napisał(a):
Dla mnie 22 int jest śmieszny. Daje mi ~330 many - czyli jeden flash heal - a 55 heal power 'zwraca' się już po 6 flash healach...


jeden flash heal = 1100 hp

healing power (up to 55) dodaje około 23 do kazdego flash heala,
1100/23 = ~48

zwraca się więc po około 48 a nie 6 healach

edit: trudna ta matematyka...

Autor:  Greengo [ 17 sie 2005, 11:27 ]
Tytuł: 

Skrobnę coś, bo za dużo tu bajek i zgadywanek.

Cienki, raczej nie pospamujesz sobie flashami po 800, nie mówimy o critach.
Jakbyś nawet dociągnął do +400 heal (co niekoniecznie musi się opłacać), to będzie to najwyżej 634-675 z rank6, z BoLight.
FYI: Każdy pojedyńczy flash dostaje bouns z +heal *1.5/3.5, czyli niecałe 43%. Każdy H.Light ok. 71,5% (2,5/3,5). Potestuj i przelicz sobie sam.
----------------
Rayla,+22int taki śmiszny nie jest. Jest zwyczajnie lepszy od +55 heal, z kilku powodów. Dla pala, jak i dla priesta. Ale to topik o palu.

Że niby jak się zwraca po 6 flashach???? Chyba tylko po 6 flaszkach ^^
Rachunki proste jak drut (bez urazy druidzi).
Zakładając flash rank6, +BoL. Heal powiedzmy od +200 do +400. Ratio HP/MP ma toto od 4,6 do 5,3. Więc 330 MP to śr. 1,6HP, czyli bonus z ok. 70 flashów. Lól.
Nawet bez BoL i + heal to ratio 3,11 - zwróciłoby się wtedy po 44 flashach.

A gdyby tak komuś (np. kilku palom jednocześnie) zachciało się spamować flasha rank1, to ten, mimo że leczy wolno, ale ratio może mieć kosmiczne .. uwierzycie?
A np. 11,64 ^^ Z bańki 6k MP wyleczyć np. 80-90k (70k base + crity, +free crit co 2min, zwrot many z iBoW ..). A że samemu to dupa, bo za wolno? You never walk alone ..

Jasna sprawa, +Heal zamiast +int spowoduje, że będziesz leczył więcej na sec. Ale gdybyś miał zamiast +heal do wyboru 3x mniej +int, to już się opłaca -średnio, tak ja to szacuję (zainteresowanym mogę arkusze obliczeń i testów wysłać ;P)
BTW, podobno - bo tego nie testowałem - dla priestów jest to szacunkowo 3,8 (heal/int). Ale na tym się już powinieneś znać ;)

I wreszcie, last but not least - mana pala idzie nie tylko na heal, ale i cleanse, blessy, czasem seal. +Heal ok, ale rozsądnie.

Na koniec tych pierdół ciekawostka - impr. flash rank1 przy wysokim ratio HP/MP ma tak małe spalanie na setkę, że z impBoW na sobie, łykając co 2 min dużego niebieskiego wytrawnego, można spamować non-stop, bez końca. Np. 360HP co 1.5 sec (wiem, w pojedynkę to tyle co nic ..), do tego crity, wytrawne czasem zastąpić innym bełtem .. Neverending heal.
-----------
Tak się długo produkowałem, że mnie FrY ubiegł ;)
Ale może komuś się reszta przyda, ja kto przez to przebrnie.
-----
Aa, i sprostowanie do Twojego info FrY.
+55 heal dodaje ok 39, ale do 2.5 sec cast, jak HolyLight.
Flash tylko ok 23.

Autor:  Vorten [ 23 sie 2005, 09:12 ]
Tytuł: 

Może ktoś mi napisać jaki u palak na 60lvl jest przelicznik spirit/mana regen?

Bo nie wiem czy +20spirit nie jest lepszy od +22int czy +55healing.
+55healing troche ssie, +22int jest niezle ale przy dlugiej walce ważniejszy jest imo mana regen.

Autor:  meterrr [ 23 sie 2005, 10:35 ]
Tytuł: 

spirit to dla mnie śmieszna sprawa .. w PvP i tak ci sie nie przyda bo walki trwają bardzo krótko , w PvE masz napoiki etc ...

pozatym w przypadku palla jak brakuje manny to BoW i SoW + jud +SoW drugi raz ot całą filozofia ...

Autor:  mieszamb3ton [ 24 sie 2005, 01:58 ]
Tytuł: 

Mam 37 lv paladyna i zaczynam sie zastanawiac czy ciagnac go dalej do 60 lv, ale czy tak wlasciwie warto ? odpowiedzcie szczerze czy gra ta klasa na wysokim lv sprawia jakakolwieg przyjemnosc na BG i ogolnie.

Autor:  Rayla [ 24 sie 2005, 02:07 ]
Tytuł: 

Nie no macie rację, miałem na myśli 6 minutowy combat.

Autor:  Vorten [ 24 sie 2005, 06:28 ]
Tytuł: 

mieszamb3ton napisał(a):
Mam 37 lv paladyna i zaczynam sie zastanawiac czy ciagnac go dalej do 60 lv, ale czy tak wlasciwie warto ? odpowiedzcie szczerze czy gra ta klasa na wysokim lv sprawia jakakolwieg przyjemnosc na BG i ogolnie.


Wszystko zależy od sytuacji na twoim serwie, jeżeli jest to jakiś niedawno otwarty serw, na którym dalej są kłopoty z stworzeniem kilku gildii na tyle mocnych żeby farmować MC i inne takie - to czemu nie. W innym przypadku najprawdopodobnie w każdym klanie mają po 20 palków kłócących się o to kto ma iść na raid i ostatnie czego potrzebują to next paladyn - i tutaj radze odpuścić.

btw dalej nikt mi nie odpowiedział jaki u palka jest przelicznik spirit - mana regen :D

Autor:  cienki [ 24 sie 2005, 10:12 ]
Tytuł: 

mieszamb3ton napisał(a):
Mam 37 lv paladyna i zaczynam sie zastanawiac czy ciagnac go dalej do 60 lvl

Ja bylem uparty i dociagnalem bo chcialem sie sam przekonac, a nie korzystac z doswiadczenia innych.
Natomiast gdyby mnie jakis kumpel znajomy "ZMUSIL" do pogrania warkiem przez 2-3 dni dobicia nim do 20-30 lvl to znajac zycie odpuscilbym pala.
Ile czasu zajmie ci dobicie palka do 60 ?... imho 15-20 dni ciaglego grania....
dobicie warka do 20 lvl to 2 dni
do 30 ze 3-4 ..?
imho dobij wara do 30 wtedy sam ocenisz czy bardziej podoba ci sie healer w plate czy killer w plate

zobacz jaki masz najwyzszy crit u mnie war na 48 lvl z execute crity max mial 2800-2900 nawet 60 lvl pal moze sobie ....

w duelach palka radze sobie z noobkami warkami, jak mam dostepne co najmniej jeden babelek, najlepiej 2 :) w terenie ciezko powiedziec ale raczej kazdy wjazd warka jak niemialem full hp/mana babelkow to zgon^^

jesli bedziesz gral dluzej w wow na pewno dojdziesz po jakims czasie do wniosku ze druga postac na 35-45 lvl z innymi skilami sie przydaje...
to i tak bedziesz ciagnal 2 postac i tak... jak mele ci sie podoba...
to zamiast paly radze warka/rogusa.

PS
Znam co najmniej 3x60 lvl palki, ze mna 4 co odpuscily calkiem granie palem na 60, a i znam takich co nie odpuszczaja i nawet sie kloca ze pal to tank ^^, przestali sie klocic po wrong pull w DM, jak war uzyl AOE taunt. Ogolnie moze i tankowac pal moze w ostatecznosci... ale tylko jak ma superdobra druzyne... i wszystko idzie zgodnie z planem wrong pull zamiast mass taunt ma DI ^^

Acha no i jak zaczniesz warka robic to sam zrozumiesz dlaczego warki wola w party priesta/druida niz pala...

pal = ninja warkowych itemow^^

Autor:  BiGi [ 24 sie 2005, 13:14 ]
Tytuł: 

Po marketingowym sukcesie klawiatury do wowa blizard zdecydowal sie na wypuszczenie poszczegolnych modeli dla okreslonych klas:

oto pierwsza z nich dla paladyna:


Obrazek

Autor:  Neonin [ 24 sie 2005, 13:25 ]
Tytuł: 

hehehehehe Bigi skąd ty takie rzeczy bierzesz:)
Swoją drogą myślałem że będa dwa klawisze:
I
WIN
:) ale widać moja inwencja została zniszczona obiegowymi opiniami dotyczącymi palladynó krążącymi po forach :) :lol:

Autor:  Archon [ 24 sie 2005, 13:27 ]
Tytuł: 

Stare dajcie cos nowego

Strona 29 z 35 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team