MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Paladyn... https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=12702 |
Strona 29 z 35 |
Autor: | cienki [ 15 sie 2005, 21:34 ] |
Tytuł: | |
no nie wiem uzywam ranged warkiem i jakos niebardzo dmg toto zdaje do pullowania owszem... ale zeby z tego ustrzelic kogos... nei bardzo imho holy shock od 40 lvl powiedzmy bedz koniecznosci wywalania 30 p w holy ^^ i cast 1s co 10 sekund zalbo skasowac shock i hammer of wrath zostawic tylko PS ja juz palem tylko laze do MC no i jak kasy trzeba a trzeba!!! to do DM east farmowac bosow i arcane krysztaly jak jakies wypadna. przejrzalem ostatnio combat log z walki z magiem ... uzylem hamstring i intercept po jego blinku.. mam 2 miecze nie zdazylem nawet kanga wyciagnac.. u gain 1 extra swing sword spec x3 z rzedu ^^ i crit na koniec nawet execute nie bylo .. no nic nie bylo 3 ciosy nie wiadomo kiedy walka trwala moze z 5-6 sekund sam bylem zdfziwiony na prawde polecam dociadniecie warko do 20 lvl zaopatrzenie go w jakis fajny sprzet i pobieganie/sprawdzenie... co prawda MT to tez nie za ciekawa fucha, chyba ze w rozumnym party co kumaja n ajakiej zasadzie aggro dziala, nie puluja zza plecow 5 mobow jak z przodu jest jeszcze ze 2 ^^ trash blade party 2x60priest/druid 1*55 hunter i 45 warek... wystarcza na princ .. ten worek tylko balast daje sunderr armor .. ale trashblade na 45 lvl + phantom blade 2x crusaider i mozna si epobawic w DD ^^ goryl huntera tankuje a ja sobie hasam jak rohus w plytowce w ppv na pewno na rogusa dual sie nei sprawdza .. tarcza + 1h ewentualnei 2h axe i najlepiej retaliation ... no musz polowic ryby troche na free action potion bo glowna zaleta roga te stuny non stop .. ale jak wlacze free action to on pewnie sprint i tyle go widzieli |
Autor: | Vorten [ 16 sie 2005, 06:11 ] |
Tytuł: | |
A co do dawania +55 healing na twoją macke to imo lepiej poczekać na aurastone hammer, no chyba, że masz za dużo kasy - ale wtedy równie dobrze +22int możesz zarzucić . A w sumie to też ciekawe - co jest dla pala lepsze - +22int czy +55healing. |
Autor: | Shadhun [ 16 sie 2005, 06:28 ] |
Tytuł: | |
Tez sie wlasnie zastanawiam co zapodac mojemu misiowi na FotM. |
Autor: | Rayla [ 16 sie 2005, 11:47 ] |
Tytuł: | |
Dla mnie 22 int jest śmieszny. Daje mi ~330 many - czyli jeden flash heal - a 55 heal power 'zwraca' się już po 6 flash healach... |
Autor: | redlum [ 16 sie 2005, 12:38 ] |
Tytuł: | |
nie ma jak Healing power na Benediction |
Autor: | cienki [ 16 sie 2005, 17:32 ] |
Tytuł: | |
Vorten napisał(a): A co do dawania +55 healing na twoją macke to imo lepiej poczekać na aurastone hammer, no chyba, że masz za dużo kasy -
kase zezarl warek .. ale fajnei sie lvluje warka co ma sprzet 5 lv wyzszy ^^ kupilem mu 2 epickei tarcze jedna ju zu vendora ^^ nightblade u vendora .. na szczescie kang mnie kosztowal grosze cale 13g i 2 crusaidery w sumie okolo 100g no i wszystkie czesci armora to quest itemy/tanie badziewia ^^ jutro zaczne znow palke wyprzedawac chyba albo polaze do DM dla kasy pol dnia albonawet i caly ^^ niech sobie war odpoczywa. Jestem po peirwszym transmite arcanite ... kurde to ma 2 dni cooldown to nie wiem czemy po 5g sprzedaja tylko to ludzie ... |
Autor: | Vorten [ 16 sie 2005, 18:14 ] |
Tytuł: | |
Ludzie sprzedają po 5g bo tyle każdy może zapłacić - gdyby było drożej to wszyscy braliby tylko darmowe transmute od osób z klanu. U nas na Deathwingu był czas kiedy ludzie chcieli brać po 6g ale skończyło się na tym, że teraz najczęściej schodzi po 4g |
Autor: | BiGi [ 17 sie 2005, 10:08 ] |
Tytuł: | |
Paladyni maja nowy epicki trinket http://i9.photobucket.com/albums/a66/kl ... rinket.jpg |
Autor: | Nileno [ 17 sie 2005, 10:34 ] |
Tytuł: | |
BiGi napisał(a): Paladyni maja nowy epicki trinket
http://i9.photobucket.com/albums/a66/kl ... rinket.jpg Przeciez to nie moze byc prawda |
Autor: | FrY [ 17 sie 2005, 11:13 ] |
Tytuł: | |
Rayla napisał(a): Dla mnie 22 int jest śmieszny. Daje mi ~330 many - czyli jeden flash heal - a 55 heal power 'zwraca' się już po 6 flash healach...
jeden flash heal = 1100 hp healing power (up to 55) dodaje około 23 do kazdego flash heala, 1100/23 = ~48 zwraca się więc po około 48 a nie 6 healach edit: trudna ta matematyka... |
Autor: | Greengo [ 17 sie 2005, 11:27 ] |
Tytuł: | |
Skrobnę coś, bo za dużo tu bajek i zgadywanek. Cienki, raczej nie pospamujesz sobie flashami po 800, nie mówimy o critach. Jakbyś nawet dociągnął do +400 heal (co niekoniecznie musi się opłacać), to będzie to najwyżej 634-675 z rank6, z BoLight. FYI: Każdy pojedyńczy flash dostaje bouns z +heal *1.5/3.5, czyli niecałe 43%. Każdy H.Light ok. 71,5% (2,5/3,5). Potestuj i przelicz sobie sam. ---------------- Rayla,+22int taki śmiszny nie jest. Jest zwyczajnie lepszy od +55 heal, z kilku powodów. Dla pala, jak i dla priesta. Ale to topik o palu. Że niby jak się zwraca po 6 flashach???? Chyba tylko po 6 flaszkach ^^ Rachunki proste jak drut (bez urazy druidzi). Zakładając flash rank6, +BoL. Heal powiedzmy od +200 do +400. Ratio HP/MP ma toto od 4,6 do 5,3. Więc 330 MP to śr. 1,6HP, czyli bonus z ok. 70 flashów. Lól. Nawet bez BoL i + heal to ratio 3,11 - zwróciłoby się wtedy po 44 flashach. A gdyby tak komuś (np. kilku palom jednocześnie) zachciało się spamować flasha rank1, to ten, mimo że leczy wolno, ale ratio może mieć kosmiczne .. uwierzycie? A np. 11,64 ^^ Z bańki 6k MP wyleczyć np. 80-90k (70k base + crity, +free crit co 2min, zwrot many z iBoW ..). A że samemu to dupa, bo za wolno? You never walk alone .. Jasna sprawa, +Heal zamiast +int spowoduje, że będziesz leczył więcej na sec. Ale gdybyś miał zamiast +heal do wyboru 3x mniej +int, to już się opłaca -średnio, tak ja to szacuję (zainteresowanym mogę arkusze obliczeń i testów wysłać ;P) BTW, podobno - bo tego nie testowałem - dla priestów jest to szacunkowo 3,8 (heal/int). Ale na tym się już powinieneś znać I wreszcie, last but not least - mana pala idzie nie tylko na heal, ale i cleanse, blessy, czasem seal. +Heal ok, ale rozsądnie. Na koniec tych pierdół ciekawostka - impr. flash rank1 przy wysokim ratio HP/MP ma tak małe spalanie na setkę, że z impBoW na sobie, łykając co 2 min dużego niebieskiego wytrawnego, można spamować non-stop, bez końca. Np. 360HP co 1.5 sec (wiem, w pojedynkę to tyle co nic ..), do tego crity, wytrawne czasem zastąpić innym bełtem .. Neverending heal. ----------- Tak się długo produkowałem, że mnie FrY ubiegł Ale może komuś się reszta przyda, ja kto przez to przebrnie. ----- Aa, i sprostowanie do Twojego info FrY. +55 heal dodaje ok 39, ale do 2.5 sec cast, jak HolyLight. Flash tylko ok 23. |
Autor: | Vorten [ 23 sie 2005, 09:12 ] |
Tytuł: | |
Może ktoś mi napisać jaki u palak na 60lvl jest przelicznik spirit/mana regen? Bo nie wiem czy +20spirit nie jest lepszy od +22int czy +55healing. +55healing troche ssie, +22int jest niezle ale przy dlugiej walce ważniejszy jest imo mana regen. |
Autor: | meterrr [ 23 sie 2005, 10:35 ] |
Tytuł: | |
spirit to dla mnie śmieszna sprawa .. w PvP i tak ci sie nie przyda bo walki trwają bardzo krótko , w PvE masz napoiki etc ... pozatym w przypadku palla jak brakuje manny to BoW i SoW + jud +SoW drugi raz ot całą filozofia ... |
Autor: | mieszamb3ton [ 24 sie 2005, 01:58 ] |
Tytuł: | |
Mam 37 lv paladyna i zaczynam sie zastanawiac czy ciagnac go dalej do 60 lv, ale czy tak wlasciwie warto ? odpowiedzcie szczerze czy gra ta klasa na wysokim lv sprawia jakakolwieg przyjemnosc na BG i ogolnie. |
Autor: | Rayla [ 24 sie 2005, 02:07 ] |
Tytuł: | |
Nie no macie rację, miałem na myśli 6 minutowy combat. |
Autor: | Vorten [ 24 sie 2005, 06:28 ] |
Tytuł: | |
mieszamb3ton napisał(a): Mam 37 lv paladyna i zaczynam sie zastanawiac czy ciagnac go dalej do 60 lv, ale czy tak wlasciwie warto ? odpowiedzcie szczerze czy gra ta klasa na wysokim lv sprawia jakakolwieg przyjemnosc na BG i ogolnie.
Wszystko zależy od sytuacji na twoim serwie, jeżeli jest to jakiś niedawno otwarty serw, na którym dalej są kłopoty z stworzeniem kilku gildii na tyle mocnych żeby farmować MC i inne takie - to czemu nie. W innym przypadku najprawdopodobnie w każdym klanie mają po 20 palków kłócących się o to kto ma iść na raid i ostatnie czego potrzebują to next paladyn - i tutaj radze odpuścić. btw dalej nikt mi nie odpowiedział jaki u palka jest przelicznik spirit - mana regen |
Autor: | cienki [ 24 sie 2005, 10:12 ] |
Tytuł: | |
mieszamb3ton napisał(a): Mam 37 lv paladyna i zaczynam sie zastanawiac czy ciagnac go dalej do 60 lvl
Ja bylem uparty i dociagnalem bo chcialem sie sam przekonac, a nie korzystac z doswiadczenia innych. Natomiast gdyby mnie jakis kumpel znajomy "ZMUSIL" do pogrania warkiem przez 2-3 dni dobicia nim do 20-30 lvl to znajac zycie odpuscilbym pala. Ile czasu zajmie ci dobicie palka do 60 ?... imho 15-20 dni ciaglego grania.... dobicie warka do 20 lvl to 2 dni do 30 ze 3-4 ..? imho dobij wara do 30 wtedy sam ocenisz czy bardziej podoba ci sie healer w plate czy killer w plate zobacz jaki masz najwyzszy crit u mnie war na 48 lvl z execute crity max mial 2800-2900 nawet 60 lvl pal moze sobie .... w duelach palka radze sobie z noobkami warkami, jak mam dostepne co najmniej jeden babelek, najlepiej 2 w terenie ciezko powiedziec ale raczej kazdy wjazd warka jak niemialem full hp/mana babelkow to zgon^^ jesli bedziesz gral dluzej w wow na pewno dojdziesz po jakims czasie do wniosku ze druga postac na 35-45 lvl z innymi skilami sie przydaje... to i tak bedziesz ciagnal 2 postac i tak... jak mele ci sie podoba... to zamiast paly radze warka/rogusa. PS Znam co najmniej 3x60 lvl palki, ze mna 4 co odpuscily calkiem granie palem na 60, a i znam takich co nie odpuszczaja i nawet sie kloca ze pal to tank ^^, przestali sie klocic po wrong pull w DM, jak war uzyl AOE taunt. Ogolnie moze i tankowac pal moze w ostatecznosci... ale tylko jak ma superdobra druzyne... i wszystko idzie zgodnie z planem wrong pull zamiast mass taunt ma DI ^^ Acha no i jak zaczniesz warka robic to sam zrozumiesz dlaczego warki wola w party priesta/druida niz pala... pal = ninja warkowych itemow^^ |
Autor: | BiGi [ 24 sie 2005, 13:14 ] |
Tytuł: | |
Po marketingowym sukcesie klawiatury do wowa blizard zdecydowal sie na wypuszczenie poszczegolnych modeli dla okreslonych klas: oto pierwsza z nich dla paladyna: |
Autor: | Neonin [ 24 sie 2005, 13:25 ] |
Tytuł: | |
hehehehehe Bigi skąd ty takie rzeczy bierzesz:) Swoją drogą myślałem że będa dwa klawisze: I WIN ale widać moja inwencja została zniszczona obiegowymi opiniami dotyczącymi palladynó krążącymi po forach |
Autor: | Archon [ 24 sie 2005, 13:27 ] |
Tytuł: | |
Stare dajcie cos nowego |
Strona 29 z 35 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |