MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Blackwing Lair
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=14300
Strona 29 z 38

Autor:  BiGi [ 6 sty 2006, 14:15 ]
Tytuł: 

Wczoraj po raz ktorys padl nefarian, pozniej kazzak a pozniej emersis.... zabawa sie skonczyla o 4 rano, niestety typowy szarak jak ja ktory musi lazic do pracy, ma kobiete itp nie moze sobie pozwolic na takie wypady... echhh satrzeje sie ;)

Autor:  cypis [ 6 sty 2006, 18:07 ]
Tytuł: 

http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... 1#blizzard

Tyle na temat whinow (;

Autor:  Nirunn [ 6 sty 2006, 18:14 ]
Tytuł: 

moze ludzie zobaczyli nowe textury itemkow i dostali tzw "Kopa" - nowych sił i lepiej im wychodzi bwl :wink:

Autor:  DirectC [ 7 sty 2006, 03:55 ]
Tytuł: 

Nerf jakiś był w BWL, za łatwo idzie coś :/ Vael za drugim podejściem, na 40sec przed końcem buffa, broodlord nawet nie pisnął... Kurwa popsuli coś? :(

Autor:  SharG [ 7 sty 2006, 12:50 ]
Tytuł: 

Był nerf. Razorgore ma zmniejszony respawn trash mobow, Vael też jakoś tak mniej "random" się to wszystko dzieje. Broodlord ma zmniejszone ressy na dmg. Natomiast Nef dostał ponoć małego buff upa 8) ale nie mogę potwierdzić bo dopiero zdjęliśmy Flamegore'a.

tutaj opis

http://forums-en.wow-europe.com/thread. ... #post28376

Autor:  Shadhun [ 7 sty 2006, 12:52 ]
Tytuł: 

Oficjalne stanowisko blizza jest takie ze nic ne ruszali w BWL oprocz poprawienia buga u Nefa.

Cytuj:
We didn't make any changes in Blackwing Lair. We did alter the way the Nefarian reset works, but that's about it.

We have also since gone through all our data and verified that no changes were made to any mobs hitpoints or damage output.

Please note, we did make significant improvements to performance in Blackwing Lair. We added a performance slider to your graphics options. Also, we made some changes to the way the game reacts to UI modifications which caused a huge reduction in lag for many people. When players complained about lag months ago, we made it a priority to work on the issue. We've also been warning people for quite some time now that there are some pretty inefficient UI mods out there. We'll continue to work with the mod community to help them improve their performance.


I wiecie co ? Jakos bardziej im wierze niż whinerom.

Autor:  SharG [ 7 sty 2006, 13:02 ]
Tytuł: 

akurat wszyscy twierdzą że jest ogólnie łatwiej więc najpierw czytaj zanim napiszej jakiś komentarz 8)

poza tym blizz juz wiele razy twierdził że nic nie ruszał a było inaczej.

Autor:  Shadhun [ 7 sty 2006, 13:06 ]
Tytuł: 

SharG napisał(a):
akurat wszyscy twierdzą że jest ogólnie łatwiej więc najpierw czytaj zanim napiszej jakiś komentarz 8)

poza tym blizz juz wiele razy twierdził że nic nie ruszał a było inaczej.


Wszyscy ?. Ja nie twierdze. Blizzard tez nie twierdzi. Ja + Blizz >> Reszta.

Autor:  cypis [ 7 sty 2006, 13:20 ]
Tytuł: 

Wiekszosc osob robila bwl w ostatnia srode (przynajmniej eu), afair wtedy strasznie lagowalo co opoznilo spawn mobow - dlatego wydaje sie latwiejsze (tak samo bylo przy wyjsciu bwl, z tamtymi lagami kazdy robil razora z zamknietymi oczami)
Co do tego, ze vael jest latwiejszy to poprawili fps, zmniejszyli lagi robiac costam z ui, co moglo sprawic wrazenie ze vael jest nerfniety. Na to nalozyla sie paranoja twierdzaca, ze z kazdym patchem cos jest buffowane/nerfowane i mamy whiny (?) o nerfnietym BWL

Autor:  S4ndM4n [ 7 sty 2006, 13:41 ]
Tytuł: 

ja nie zauwazylem zeby cokolwiek zmienili, jedyne co to ze jak sie nie ma onyxia cloak jak laduje nef to masz insta zgona

Autor:  Domin [ 7 sty 2006, 18:14 ]
Tytuł: 

Nic w BWl sie nie zmienilo, Razorgore BEZ LAGA to po prostu przyjemnosc, moby sie spawnuja o wiele szybciej, zabijanie magow to gora 4 sec na corner, hunterzy bez laga biora smoki i nawet nie ma mowy aby dostali daze....a vael, jak rogali powiedzieli po killu, jak nie masz laga to backstaba odpalasz 2-3x czesciej :]

Najwiekszy przeciwnik w BWL zostal nerfniety, R.I.P LAG.

Autor:  spelcast [ 7 sty 2006, 19:54 ]
Tytuł: 

widac ze nie grasz na BL do 22-23 ping po 2-8k w BWL do tego ciagle dc troche przeszkadza to w biciu jakiego kolwiek bossa

Autor:  Nirunn [ 7 sty 2006, 21:15 ]
Tytuł: 

Cytuj:
pierdolisz

ban ban ban :wink:
nie ma to jak posty wnoszacego cos pozytywnego do ogolnej konwersacji..

Autor:  D@dzi [ 7 sty 2006, 22:21 ]
Tytuł: 

@Nirunn: Dlatego na tym forum powstalo cos takiego jak Ignore List z ktorej z przyjemnoscia korzystam w takich sytuacjach ...polecam

Autor:  Domin [ 7 sty 2006, 23:35 ]
Tytuł: 

spelcast napisał(a):
widac ze nie grasz na BL do 22-23 ping po 2-8k w BWL do tego ciagle dc troche przeszkadza to w biciu jakiego kolwiek bossa


Na Deathwing BWL teraz to przyjemnosc. Zero laga :D

Autor:  kreda [ 8 sty 2006, 17:58 ]
Tytuł: 

Domin napisał(a):
spelcast napisał(a):
widac ze nie grasz na BL do 22-23 ping po 2-8k w BWL do tego ciagle dc troche przeszkadza to w biciu jakiego kolwiek bossa


Na Deathwing BWL teraz to przyjemnosc. Zero laga :D


/agree - blizzardzi poprawili to nareszcie:D

Autor:  BoolvA [ 8 sty 2006, 18:26 ]
Tytuł: 

fajnie w bwl niema laga... tylko ze teraz jest w kazdym innym miesjcu :P

Autor:  DirectC [ 9 sty 2006, 12:25 ]
Tytuł: 

U nas wczoraj padł ebonroc i za pierwszym podejściem flamegor :D Chromaguss to jak narazie sromotne wipy :P

Autor:  Qraczek [ 9 sty 2006, 12:55 ]
Tytuł: 

Shadhun_ napisał(a):
Oficjalne stanowisko blizza jest takie ze nic ne ruszali w BWL oprocz poprawienia buga u Nefa.

Cytuj:
We didn't make any changes in Blackwing Lair. We did alter the way the Nefarian reset works, but that's about it.

We have also since gone through all our data and verified that no changes were made to any mobs hitpoints or damage output.

Please note, we did make significant improvements to performance in Blackwing Lair. We added a performance slider to your graphics options. Also, we made some changes to the way the game reacts to UI modifications which caused a huge reduction in lag for many people. When players complained about lag months ago, we made it a priority to work on the issue. We've also been warning people for quite some time now that there are some pretty inefficient UI mods out there. We'll continue to work with the mod community to help them improve their performance.


I wiecie co ? Jakos bardziej im wierze niż whinerom.


Shad, oficjalne stanowisko Blizza juz pare razy bylo inne niz rzeczywistosc. Z konkretnych przypadkow (ktos to moze potwierdzic), bodajze kiedys zaklinali sie ze ilosc procow Seal of Command na minute nie jest ograniczona. Jak ich gracze przycisneli okazalo sie ze jednak jest inaczej ...

Zreszta nie pamietam nic o oficjalnym nerfie Ragnarosa, a zdecydowana wiekszosc gildii twierdzila ze jest mocno nerfniety.

Autor:  DirectC [ 9 sty 2006, 16:41 ]
Tytuł: 

No pamietam ten major nerf, przed nim rag nie zszedl ponizej 68%, po nerfie zabili go dzień czy dwa potem.

Strona 29 z 38 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team