MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Warlock's topic
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=14408
Strona 29 z 87

Autor:  Arvold [ 23 lip 2006, 09:58 ]
Tytuł: 

Warlockow w rajdzie to max 2 potrzeba. Jednego aby impa tankowi stawiał. Drugiego aby magom CoE rzucał i ludzi sumonował.

Autor:  iniside [ 23 lip 2006, 10:18 ]
Tytuł: 

Arvold napisał(a):
Warlockow w rajdzie to max 2 potrzeba. Jednego aby impa tankowi stawiał. Drugiego aby magom CoE rzucał i ludzi sumonował.


I jeden Mag żeby wode produkował.. ehe,

Autor:  Arvold [ 23 lip 2006, 10:52 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Arvold napisał(a):
Warlockow w rajdzie to max 2 potrzeba. Jednego aby impa tankowi stawiał. Drugiego aby magom CoE rzucał i ludzi sumonował.


I jeden Mag żeby wode produkował.. ehe,


Magow 2 jeden od inta przy barze, a drugi jako kelner bedzie donosił napoje i kanapki.

Autor:  iniside [ 23 lip 2006, 10:55 ]
Tytuł: 

Arvold napisał(a):
iniside napisał(a):
Arvold napisał(a):
Warlockow w rajdzie to max 2 potrzeba. Jednego aby impa tankowi stawiał. Drugiego aby magom CoE rzucał i ludzi sumonował.


I jeden Mag żeby wode produkował.. ehe,


Magow 2 jeden od inta przy barze, a drugi jako kelner bedzie donosił napoje i kanapki.

+Jeden Shaman do klockow + jeden loladyn dla blessingow. A reszta raidu Roale i DPS warriorzy taaa..

Autor:  niebezimienny [ 23 lip 2006, 11:07 ]
Tytuł: 

Tak sie zastanawiam ile jeszcze mag dostanie nowych ranków wody, bo te ktore teraz sa juz nie beda wystarczac jak srednia ilosc many i hp podniesie sie o ~3000 :]

Autor:  2540 [ 23 lip 2006, 13:17 ]
Tytuł: 

niebezimienny napisał(a):
Tak sie zastanawiam ile jeszcze mag dostanie nowych ranków wody, bo te ktore teraz sa juz nie beda wystarczac jak srednia ilosc many i hp podniesie sie o ~3000 :]


czy to temat o magu ? to po co to tutaj

Autor:  niebezimienny [ 23 lip 2006, 14:41 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Arvold napisał(a):
iniside napisał(a):
Arvold napisał(a):
Warlockow w rajdzie to max 2 potrzeba. Jednego aby impa tankowi stawiał. Drugiego aby magom CoE rzucał i ludzi sumonował.


I jeden Mag żeby wode produkował.. ehe,


Magow 2 jeden od inta przy barze, a drugi jako kelner bedzie donosił napoje i kanapki.

+Jeden Shaman do klockow + jeden loladyn dla blessingow. A reszta raidu Roale i DPS warriorzy taaa..


czy to temat do mago, shamanow, loladynow? po co to tutaj?

Autor:  Nileno [ 24 lip 2006, 18:52 ]
Tytuł: 

Obrazek

Autor:  Sentry [ 25 lip 2006, 11:23 ]
Tytuł: 

jak warlock radzi sobie w world pvp i grindem(pve)?

Autor:  Qraczek [ 25 lip 2006, 11:25 ]
Tytuł: 

Sentry napisał(a):
jak warlock radzi sobie w world pvp i grindem(pve)?


Zajebiscie
i tak - mowie powaznie

Autor:  Sentry [ 25 lip 2006, 11:35 ]
Tytuł: 

...bez epikow i solo na dodatek?

Autor:  Neonin [ 25 lip 2006, 11:50 ]
Tytuł: 

Grind spokojnie w PvP też nie jest najgorzej:)
Ale w chain fear nie wierz;) (jak grasz ally)

Autor:  Sentry [ 25 lip 2006, 11:52 ]
Tytuł: 

nie gram, nie chce grac - ale zrobie to bo czekanie az horda zacznie robic mc kiedy ally juz bwl farmia mnie dobija :P

@q
a jak przy np 2-3 mobach naraz? i jak z mana break przed i po 40? bo magiem pamietam ani aoe sie nie dalo grindowac(po prostu nie dawalem rady :x) ani pojedynczo bo po 2 mobach trzeba bylo robic 30 sec przerwy na picie ;p a przy 2-3 mobach konczylem z 200 many :D(z 4k)

Autor:  Sentry [ 26 lip 2006, 20:43 ]
Tytuł: 

czas odswiezyc, sorry ;)

jak idize lockowi z mana pool(nie idac only w +int), duzo przerw na picie, jak z solo grindem/questami, endgame? :P

Autor:  yns [ 26 lip 2006, 21:29 ]
Tytuł: 

chujowo

Autor:  Bidderdoo [ 26 lip 2006, 21:39 ]
Tytuł: 

own3d xD

Autor:  h34t [ 26 lip 2006, 22:49 ]
Tytuł: 

Sentry napisał(a):
czas odswiezyc, sorry ;)

jak idize lockowi z mana pool(nie idac only w +int), duzo przerw na picie, jak z solo grindem/questami, endgame? :P


Calkiem nie zle, affliction nie zle sobie radzi z grindem.

Autor:  Neonin [ 27 lip 2006, 07:49 ]
Tytuł: 

Ja gram buildem NF/SL - od momentu kiedy dostałem demonic sacrifice nie ma czegoć takiego jak mana break.
Sac voida (regeneruje kilka 3% hp co 4 sekundy) i jazda, life tap i tak mniej więcej po 3 - 4 mobie bandaż albo healhstone i tak dalej.

Jak idziesz w Affi to darc pact i mana problem nie istnieje

Autor:  Sentry [ 27 lip 2006, 09:45 ]
Tytuł: 

a jest jakis plus ktory przewazy nad wyborem locka nad np rogalem? :P

Autor:  Nindritt [ 27 lip 2006, 10:17 ]
Tytuł: 

Sentry napisał(a):
a jest jakis plus ktory przewazy nad wyborem locka nad np rogalem? :P


Same plusy ? :( rogue to gimp w powrównaniu z lockiem

10k hp + / 30% zredukowany dmg / + poswięcenie voida i shield absorbujący 2k dmg jesli o tego będziesz grał orc lockiem z resistem na stun to gg WTF ? nerf ohh jeszcze HS ( 1,4k hp ) ci zostaje

Strona 29 z 87 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team