MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

WoW - Cataclysm
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=34280
Strona 29 z 192

Autor:  cypis [ 9 kwi 2010, 14:43 ]
Tytuł: 

MagPS napisał(a):
a healowanie jest zerznięte z rpgów :roll:

6/10, znosny troll.

Autor:  Dwutlenek [ 9 kwi 2010, 17:01 ]
Tytuł: 

Atherius napisał(a):
Dwutlenek jesteś związany w jakiś sposób z serwisem gol (dla mnie mało profesjonalny serwis), że tak serwujesz ich newsy ? :] Przecież już na wow.com i mmo-ch jest to trochę lepiej opisane. Chyba, że angielski nie teges. :]


tak ale tekst jest chyba spoko więc nie mam wyrzutów sumienia :-]
Nie wklejałbym przecież byle czego.

Autor:  Atherius [ 9 kwi 2010, 17:24 ]
Tytuł: 

Jeśli już po polsku to tutaj pełen preview

http://www.theburningcrusade.pl/

Rock Alone to Ty ? :]

BTW - hunter - http://www.wow.com/2010/04/09/cataclysm ... es-hunter/

Autor:  Magisteri [ 9 kwi 2010, 17:48 ]
Tytuł: 

Z najwiekszej nudy jaka byl hunter, ma okacje stac sie jedna z atrakcyjniejszych klas jesli bedzie trzeba zachowac dobry focus managment i nie ograniczy sie to do stosowania jednej rotacji.

Autor:  cubus [ 9 kwi 2010, 18:39 ]
Tytuł: 

Cytuj:
It is *not* stealth. Your enemies will never wonder where you are. We're trying to use the new Cataclysm water effect to put a shimmering PREDATORy visual on you. It's protection from ranged attacks and it gives you some combat bonuses, but it's not like Shadowmeld or rogue / druid stealth where players can't find you.


odnośnie hunterowego "stealth'a" i może jakich zmian w grafice, chyba ze co dodatek będą tylko wode ulepszać

Autor:  Dwutlenek [ 9 kwi 2010, 18:59 ]
Tytuł: 

Atherius napisał(a):
Jeśli już po polsku to tutaj pełen preview

http://www.theburningcrusade.pl/

Rock Alone to Ty ? :]

BTW - hunter - http://www.wow.com/2010/04/09/cataclysm ... es-hunter/


Rycerz Śmierci mnie rozłożył na łopatki :-]
dobrze, że nie próbowali przetłumaczyć Dark Simulacrum ;)
poza tym miodzio

Autor:  Atherius [ 10 kwi 2010, 10:11 ]
Tytuł: 

mage - http://www.wow.com/2010/04/10/cataclysm ... nges-mage/
druid - http://www.wow.com/2010/04/09/cataclysm ... ges-druid/

Autor:  Keii [ 10 kwi 2010, 10:16 ]
Tytuł: 

Nie podoba mi się zabranie magowi Dampen Magic i Wardów. Te drugie przydawały się imo podczas levelowania solo, podobnie jak dampen (ten drugi też w PvP).

Autor:  Atherius [ 10 kwi 2010, 10:32 ]
Tytuł: 

W ogóle zmiany u maga chyba najgorsze jak dotychczas ze wszystkich klas. ;/

Autor:  Robo [ 10 kwi 2010, 10:52 ]
Tytuł: 

The Burnout talent will allow mages to cast spells using health when they run out of mana.

Heh, bloodmage.

Autor:  Saw666 [ 10 kwi 2010, 10:53 ]
Tytuł: 

Najfajniej wygalda Shaman , wkoncu shaman Enh bedzie mial sens bytu w pvp ... dzieki mastery opcji

szkoda tylko ze znowu wiecej bajerow do pvp / male cc itd. dostaje ele ;/

earthquake <3

Autor:  koci [ 10 kwi 2010, 11:46 ]
Tytuł: 

Szkoda ze dalej nie ma zadnych zmian w sprawie 2hander shamanow.. Wszystko teraz idzie w kierunku DW : /

Autor:  Nyx [ 10 kwi 2010, 12:07 ]
Tytuł: 

Zmiany u druida to smiech, a ten grzybek mnie rozbawil

Autor:  Robo [ 10 kwi 2010, 12:09 ]
Tytuł: 

Nie tylko Ciebie. Ogólnie po pierwszym dniu jeszcze wyglądało to ładnie (Shaman, Warlock, Priest), ale teraz coraz większe jaja robią.

Autor:  Atherius [ 10 kwi 2010, 12:18 ]
Tytuł: 

To co dopiero szykują nam na 16tego ? :D

Autor:  Saw666 [ 10 kwi 2010, 13:09 ]
Tytuł: 

TEz jestem zawiedziony, community enh shamanow czekalo tylko na info i jakis talent do 2h a tutaj znowu dupa ;/

jak jeszcze napisali ze drzewko enh to tylko DW rozwialo to moje wszsytkie marzenia :P

Autor:  Dana [ 10 kwi 2010, 13:11 ]
Tytuł: 

Jezusie drogi przecie to jest dopiero pierwsze szersze info. Jeszcze bety nawet nie ma, połowa tego się pewnie zmieni.

Autor:  Dwutlenek [ 10 kwi 2010, 21:46 ]
Tytuł: 

Nie widzę powodów do narzekania, zmiany są boskie. Dla mnie jako dla druida, absolutny git.

Autor:  Robo [ 10 kwi 2010, 21:49 ]
Tytuł: 

Tak jeszcze patrze, że teraz praktycznie każda klasa ma jakieś spelle powodujące wzrost prędkości poruszania się, albo np castowanie w trakcie biegu (shaman). Ciekawe, czy będą robić teraz bardziej dynamiczne encountery w PvE i to ma być jakieś ułatwienie, czy po prostu chcieli dodać nowy efekt.

Autor:  Keii [ 14 kwi 2010, 15:40 ]
Tytuł: 

http://www.wow.com/2010/04/14/cataclysm ... /&#12288;- paladyn.

Strona 29 z 192 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team