MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
WoW - Cataclysm https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=34280 |
Strona 29 z 192 |
Autor: | cypis [ 9 kwi 2010, 14:43 ] |
Tytuł: | |
MagPS napisał(a): a healowanie jest zerznięte z rpgów
6/10, znosny troll. |
Autor: | Dwutlenek [ 9 kwi 2010, 17:01 ] |
Tytuł: | |
Atherius napisał(a): Dwutlenek jesteś związany w jakiś sposób z serwisem gol (dla mnie mało profesjonalny serwis), że tak serwujesz ich newsy ? Przecież już na wow.com i mmo-ch jest to trochę lepiej opisane. Chyba, że angielski nie teges.
tak ale tekst jest chyba spoko więc nie mam wyrzutów sumienia :-] Nie wklejałbym przecież byle czego. |
Autor: | Atherius [ 9 kwi 2010, 17:24 ] |
Tytuł: | |
Jeśli już po polsku to tutaj pełen preview http://www.theburningcrusade.pl/ Rock Alone to Ty ? :] BTW - hunter - http://www.wow.com/2010/04/09/cataclysm ... es-hunter/ |
Autor: | Magisteri [ 9 kwi 2010, 17:48 ] |
Tytuł: | |
Z najwiekszej nudy jaka byl hunter, ma okacje stac sie jedna z atrakcyjniejszych klas jesli bedzie trzeba zachowac dobry focus managment i nie ograniczy sie to do stosowania jednej rotacji. |
Autor: | cubus [ 9 kwi 2010, 18:39 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: It is *not* stealth. Your enemies will never wonder where you are. We're trying to use the new Cataclysm water effect to put a shimmering PREDATORy visual on you. It's protection from ranged attacks and it gives you some combat bonuses, but it's not like Shadowmeld or rogue / druid stealth where players can't find you.
odnośnie hunterowego "stealth'a" i może jakich zmian w grafice, chyba ze co dodatek będą tylko wode ulepszać |
Autor: | Dwutlenek [ 9 kwi 2010, 18:59 ] |
Tytuł: | |
Atherius napisał(a): Jeśli już po polsku to tutaj pełen preview
http://www.theburningcrusade.pl/ Rock Alone to Ty ? BTW - hunter - http://www.wow.com/2010/04/09/cataclysm ... es-hunter/ Rycerz Śmierci mnie rozłożył na łopatki :-] dobrze, że nie próbowali przetłumaczyć Dark Simulacrum poza tym miodzio |
Autor: | Atherius [ 10 kwi 2010, 10:11 ] |
Tytuł: | |
mage - http://www.wow.com/2010/04/10/cataclysm ... nges-mage/ druid - http://www.wow.com/2010/04/09/cataclysm ... ges-druid/ |
Autor: | Keii [ 10 kwi 2010, 10:16 ] |
Tytuł: | |
Nie podoba mi się zabranie magowi Dampen Magic i Wardów. Te drugie przydawały się imo podczas levelowania solo, podobnie jak dampen (ten drugi też w PvP). |
Autor: | Atherius [ 10 kwi 2010, 10:32 ] |
Tytuł: | |
W ogóle zmiany u maga chyba najgorsze jak dotychczas ze wszystkich klas. ;/ |
Autor: | Robo [ 10 kwi 2010, 10:52 ] |
Tytuł: | |
The Burnout talent will allow mages to cast spells using health when they run out of mana. Heh, bloodmage. |
Autor: | Saw666 [ 10 kwi 2010, 10:53 ] |
Tytuł: | |
Najfajniej wygalda Shaman , wkoncu shaman Enh bedzie mial sens bytu w pvp ... dzieki mastery opcji szkoda tylko ze znowu wiecej bajerow do pvp / male cc itd. dostaje ele ;/ earthquake <3 |
Autor: | koci [ 10 kwi 2010, 11:46 ] |
Tytuł: | |
Szkoda ze dalej nie ma zadnych zmian w sprawie 2hander shamanow.. Wszystko teraz idzie w kierunku DW : / |
Autor: | Nyx [ 10 kwi 2010, 12:07 ] |
Tytuł: | |
Zmiany u druida to smiech, a ten grzybek mnie rozbawil |
Autor: | Robo [ 10 kwi 2010, 12:09 ] |
Tytuł: | |
Nie tylko Ciebie. Ogólnie po pierwszym dniu jeszcze wyglądało to ładnie (Shaman, Warlock, Priest), ale teraz coraz większe jaja robią. |
Autor: | Atherius [ 10 kwi 2010, 12:18 ] |
Tytuł: | |
To co dopiero szykują nam na 16tego ? :D |
Autor: | Saw666 [ 10 kwi 2010, 13:09 ] |
Tytuł: | |
TEz jestem zawiedziony, community enh shamanow czekalo tylko na info i jakis talent do 2h a tutaj znowu dupa ;/ jak jeszcze napisali ze drzewko enh to tylko DW rozwialo to moje wszsytkie marzenia |
Autor: | Dana [ 10 kwi 2010, 13:11 ] |
Tytuł: | |
Jezusie drogi przecie to jest dopiero pierwsze szersze info. Jeszcze bety nawet nie ma, połowa tego się pewnie zmieni. |
Autor: | Dwutlenek [ 10 kwi 2010, 21:46 ] |
Tytuł: | |
Nie widzę powodów do narzekania, zmiany są boskie. Dla mnie jako dla druida, absolutny git. |
Autor: | Robo [ 10 kwi 2010, 21:49 ] |
Tytuł: | |
Tak jeszcze patrze, że teraz praktycznie każda klasa ma jakieś spelle powodujące wzrost prędkości poruszania się, albo np castowanie w trakcie biegu (shaman). Ciekawe, czy będą robić teraz bardziej dynamiczne encountery w PvE i to ma być jakieś ułatwienie, czy po prostu chcieli dodać nowy efekt. |
Autor: | Keii [ 14 kwi 2010, 15:40 ] |
Tytuł: | |
http://www.wow.com/2010/04/14/cataclysm ... / - paladyn. |
Strona 29 z 192 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |