MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

WoW - Cataclysm
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=34280
Strona 30 z 192

Autor:  Robo [ 14 kwi 2010, 16:38 ]
Tytuł: 

Spell na 85 wygląda ciekawie. Crusader Strike od 1 lvlu również bardzo przydatny, bo lvlowanie palka na początku jest strasznie monotonne.. zresztą w retri jest prawie cały czas takie samo. Widze tylko jedną bardzo istotną zmiane, mianowicie Beacon of Light u Holy.

Beacon of Light will be changed to work with Flash of Light.

Nie wiem teraz co przez to rozumieć. Nie będzie dłużej działało z Holy Lightem ? Na to wygląda.

EDIT: Aha, no i :

One change we’re considering is lowering Divine Shield’s duration by a couple of seconds.

No jak to tak, zabierać bubblehearta ? :D

Autor:  Atherius [ 14 kwi 2010, 16:45 ]
Tytuł: 

Z 12 na 10 sek. :D

Zresztą to nie jest jeszcze pewne jak napisali.

Autor:  Avan [ 14 kwi 2010, 17:50 ]
Tytuł: 

Palek będzie miał w talentach zmniejszony cast time na hsie jeśli skrócą bąbla.

Autor:  Eshim [ 14 kwi 2010, 20:42 ]
Tytuł: 

Blizzard napisał(a):
Also on the live realms currently, paladins have huge mana pools and massive throughput. The trade-off is that they are excellent single target healers and much weaker in other roles. We want paladins to be slightly more interchangeable with other healers. In Cataclysm, you should be able to have a Holy priest on the tank and a Holy paladin on the raid. We’re not sure we’ll back off of the current healing roles completely, but we definitely want to add more breadth to those whose roles are currently too narrow.


wtf?

Autor:  Robo [ 14 kwi 2010, 22:29 ]
Tytuł: 

Jak był preview Priesta to pisali, że chcą zrobić tak, żeby był jeszcze lepszy do healowania pojedynczego targetu (domyślnie tanka). Po prostu zakładam, że chodzi im o to, że w Cataclyśmie chcą dać palkom troche więcej funu poprzez odciążenie ich w niektórych sytuacjach od healowania MT i dania im szansy pohealowania rajdu. I tak podejrzewam, że będzie tak samo jak teraz, choć jeśli faktycznie zmienią działanie Beacona to nigdy nie wiadomo. Ogólnie grałem i Disci/Holy Priestem (którym miałem mega fun przez cały wotlk jako healer) i pod koniec wylvlowałem i pograłem Holy Palkiem, którego po jednym rajdzie odstawiłem, bo mi po prostu nie przypasował jako healer. Według mnie jest to po prostu najnudniejsza klasa do healowania i chcą to zmienić.

EDIT: Tak sobie teraz patrze, to widze, że np beta WotLKa zaczęła się 3 lipca, czyli około 4 miesiące przed releasem. Jeśli wierzyć doniesieniom, że beta Cataclysmu ma wystartować pod koniec kwietnia/na początku maja to podejrzewam, że dodatek wyjdzie w okolicach początku września. Z tego co pamiętam, to jakiś duzy serwis zagraniczny miał w pre orderze przewidywaną date - wrzesień, więc ja stawiam na koniec wakacji. W sumie chciałbym, żeby wydali jak najszybciej, bo do gry chętnie bym wrócił od zera, a WotLKa już nie tkne, bo mnie zawiódł ;)

Autor:  ShadorVD [ 16 kwi 2010, 09:57 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Once a great Highborne city housing some of the most revered night elves of Kalimdor, Vashj'ir was swallowed by the Great Sea in the Sundering and thought to be lost forever. Queen Azshara, formerly a beloved leader of the Highborne, escaped death in the depths of the sea when the Well of Eternity imploded. Such salvation came at a great cost, as the queen and many of her fellow Highborne were forever transformed into the monstrous naga, doomed to wander the seas for thousands of years. Their existence mostly remains a mystery to the peoples of modern Azeroth, though the Earthen Ring has learned of Azshara's naga seizing Vashj'ir for an unknown purpose as the cries of the elements echo across Azeroth from the Abyss.

The Sunken City
Vashj'ir is a level 78-82 zone in World of Warcraft: Cataclysm where players will be called to explore the depths of the Great Sea and stop the naga from seizing immeasurable power from the realm of Neptulon the Tidehunter. This expansive underwater zone will feature an unprecedented fight for survival against the naga overwhelming the area, several new quest hubs -- including Alliance and Horde naval ships and submarines -- all-new underwater travel and combat mechanics, several pocketed undersea caves free from water's grip, two new five-player dungeons (Throne of the Tides and Abyssal Maw), and the first-ever opportunity to explore the remains of the once-majestic city of Vashj'ir!

Bottled Distress Message Found Adrift at Sea
Need your help. Time is short. I'm held captive in what I hope to be a nightmare.

Enjoying the ocean air just days ago. We were determined to control key trade routes through victory at sea over the Horde. Their fleet came into our scopes. Our world became the deafening sound of battle, the smell of gunpowder, and the feeling of fear. Looking back now, though, that wasn't real fear.

We weren't alone in those waters. Our naval warfare attracted attention and rendered us prey. With our vessel already torn apart and taking on water, we saw a tremendous creature rise from the depths and shatter the hull, sucking us down to the sea floor. It all happened so fast. I was quick to tread the waters, hoping to regroup with any survivors I could find through a dense garden of kelp, constantly gasping for a chance breath. That's when the onslaught began. From all directions swarms of brutal naga swept through and captured a great many of us. Beaten near to death, I awoke in agony, bound in chains.

And here I still sit. I can only describe our prison as very big and somehow very much alive. We're in the hands of the naga now. Surviving crewmates in better condition than me are driven into slave labor.

One escaped. Thomas. He didn't make it far before I saw him dragged back. Before being forced into labor, he spoke in a panic about some large shell protecting this living prison, expansive night elf ruins in the distance, strange naga rituals underway, and sea vrykul battling our captors. He made little sense. Could be mad. Or I could be mad to hope vrykul are fighting to free us.

Prison patrols out again. Send word to Stormwind. Sunken city far from extinct. Naga plotting something horrific. Please help.


Link: http://www.worldofwarcraft.com/cataclysm/features/vashjir.html

Screenzors:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Jesli 4 ostatnie screeny sa z gry to wyglada to pieknie :)

Autor:  Keii [ 16 kwi 2010, 09:59 ]
Tytuł: 

Dwa pierwsze są przecież namalowane.

Autor:  Ziolo [ 16 kwi 2010, 10:00 ]
Tytuł: 

Szkoida tylko ze mecza sie latami nad robieniem krainy, podwodnych swiatow itd, a potem szlag wszystko trafia bo masz teleport bezposrednio do isntantu, i caly swiat idzie w pizdu. Dobijasz last level i nigdy wiecej w zasadzie nie musisz sie juz ruszac.

Autor:  ShadorVD [ 16 kwi 2010, 10:03 ]
Tytuł: 

Keii napisał(a):
Dwa pierwsze są przecież namalowane.


No dlatego napisalem, ze cztery ostatnie :)

@up

W sumie chyba dlatego wprowadzili aczki, u nas nie bardzo sie one przyjely. Chociaz duzo moich znajomych przyklada wage do takich rzeczy (w szczegolnosci Ci ktorzy maja konsole).

Ja osobiscie lubie sobie zrobic alcika, pobiegac po starych krainkach, dodatkowo swoja hunterka przyjemnie jest tez gatherowac ;) Ogolnie mam z tego troche funu :)

edit:
Co nie zmienia faktu, ze niestety na 80 teraz moge siedziec ciagle w miescie (to, ze tylko tam widac LFG jest POMYLKA!)

Autor:  druzil [ 16 kwi 2010, 10:07 ]
Tytuł: 

Dla mnie wogole powinni zrobic cos z grafika bo kanciaste drzewa i 3 tekstury ma krzyż to troche lipa biorac pod uwage ze mamy 2010 :)

Autor:  Robo [ 16 kwi 2010, 10:09 ]
Tytuł: 

Ziolo napisał(a):
Szkoida tylko ze mecza sie latami nad robieniem krainy, podwodnych swiatow itd, a potem szlag wszystko trafia bo masz teleport bezposrednio do isntantu, i caly swiat idzie w pizdu. Dobijasz last level i nigdy wiecej w zasadzie nie musisz sie juz ruszac.


Trudno się nie zgodzić.

Ogólnie jak na razie wygląda to bardzo ładnie, zobaczymy jak kolejne previewy będą się prezentować.

Shador von Dal napisał(a):
Ja osobiscie lubie sobie zrobic alcika, pobiegac po starych krainkach, dodatkowo swoja hunterka przyjemnie jest tez gatherowac ;) Ogolnie mam z tego troche funu :)


Mam to samo ;]

Autor:  MagPS [ 16 kwi 2010, 10:14 ]
Tytuł: 

Żeby was piekło pochłonęło (czy jakoś tak) ehhh

Autor:  Dana [ 16 kwi 2010, 11:52 ]
Tytuł: 

Ładne screenshociki. Mi się tam nadal grafika WoW podoba, może ja staromodny jestem.

Autor:  Robo [ 16 kwi 2010, 12:00 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Ładne screenshociki. Mi się tam nadal grafika WoW podoba, może ja staromodny jestem.


Nie Ty jeden w takim razie, bo ja jakoś też większych zastrzeżeń nie mam.

Autor:  ShadorVD [ 16 kwi 2010, 12:13 ]
Tytuł: 

Ja o wiele bardziej lubię taką grafikę niż 100% odwzorowanie :) Nie wiem, po prostu tak jest.

Autor:  Ravushimo [ 16 kwi 2010, 18:10 ]
Tytuł: 

druzil napisał(a):
Dla mnie wogole powinni zrobic cos z grafika bo kanciaste drzewa i 3 tekstury ma krzyż to troche lipa biorac pod uwage ze mamy 2010 :)

to wez tez pod uwage kiedy gra byla robiona i jakiej pracy wymagaloby przerobienie wszystkiego w grze na ta chwile ;]

Autor:  Katoneo [ 16 kwi 2010, 19:00 ]
Tytuł: 

Shador von Dal napisał(a):
Ja o wiele bardziej lubię taką grafikę niż 100% odwzorowanie :) Nie wiem, po prostu tak jest.

Cóż ta grafika jest bardziej odporna na wpływ czasu. Mogliby tylko graficznie powrócić do koncepcji starych setów (ile bym dał za to by zrobili rogalowi T2-like set) :)

Autor:  Nyx [ 16 kwi 2010, 20:19 ]
Tytuł: 

Wystarczy zrobic revamp modeli postaci i juz bedzie lepiej

Autor:  Sobtainer [ 16 kwi 2010, 20:48 ]
Tytuł: 

Obrazek

Ale to piękne jest. Takiej grafy właśnie imo brakuje w wowie teraz.

P.S
To art.

Autor:  Keii [ 17 kwi 2010, 01:55 ]
Tytuł: 

Jeszcze ciepłe Q&A odnośnie Cataclysmu.

To mi się podoba:
Cytuj:
Q: Do you intend to have all 280% flying mounts scale to 310% when a 310% mount is earned, or will only purchased mounts do so?
A: Our current plan, is that in Cataclysm, you can learn a new rank of flying that lets all flying mounts move at 310% (even current 280% mounts). That will probably be as fast as mounts will ever get. We don’t like it that when you get a 310% mount that you stop using your old ones.

Strona 30 z 192 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team