MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

mighty dreadforge warrior vs underbalanced unarmed paladin
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=10215
Strona 4 z 6

Autor:  Mark24 [ 23 gru 2004, 12:17 ]
Tytuł: 

Kabraxis: powiedz mi czym paladyn z WoW-a różni się od paladyna z FFXI? Dla mnie to ma identyczne skille, identyczną nazwę i moim zdaniem paladyn z WoWa został zerżnięty z paladyna z FFXI.
Chyba, że wzięli go z keepera z AO. A może z paladyna z Horizons (też identyczna profesja praktycznie). A hunter to wypisz wymaluj beastmaster z FFXI. Priest to standardowy healer - jak nic doctor z Anarchy online lub White Mage z FFXI.

Autor:  Kabraxis [ 23 gru 2004, 12:19 ]
Tytuł: 

kurwa chodzi mi o to ze Wy gracie w ta gre jakby to byl H&S (Diablo)
a sie wsciekacie jak ktos WoW'a do tego Diablo porownuje :)

Autor:  Shadhun [ 23 gru 2004, 12:19 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Jasne z WASZYCH wypowiedzi mmorpg to bezmyslna napierdalanka miedzy roznymi klasami/profesjami a potem dyskusja ktora jest lepsza i ktora szybciej nerfna :)
i zero wczuwania sie, otoczki, klimatu, itp.
to nie jest RPG moze MMO ale na pewno nie RPG :)


Chcesz otoczke i klimat to zapraszam do znalezienia sobie grupki znajomych z ktorymi możesz pyknac w "papierówke" ewentualnie (jak jestes bardzo zdesperowany) poszukanie jakiegos RPG serwera NwN. Imo mmorpg i tak zwane rp nie ida w parze. Nie da sie utrzymac jako takiego poziomu odgrywania majac pod opieka tysiace graczy, nie da sie robic questow indywidualnych dla danej postaci na taka skale by wszysycy byli zadowoleni.
Tak, ja oczekuje od wow-a czystej napierdalanki . I to nie dlatego ze ni pojmuje zasad rp, po prostu uwazam ze pasuja tu jak piesc do nosa.

Autor:  Bodziu [ 23 gru 2004, 12:20 ]
Tytuł: 

Mark - alez zes dowalil, Pal na wzor Pala z FF11 LOL A gdzie ten niby Pal w FF11 ma aury ??? Ale upraszczasz schematy hehe :P W FF11 jak sie leczy to ma choc hate na sobie a w WoW to dupa mozesz sie lefczyc a to nic nie wnosi w owy hate management :P

Autor:  Mark24 [ 23 gru 2004, 12:21 ]
Tytuł: 

kluczyk - mylisz się imho. Warrior jest OK w przypadku walki ze wszystkimi profesjami. Ma problemy tylko z paladynem. Ma lekkie problemy z shamanem ale może spokojnie wygrać.
KAŻDA klasa (oprócz dobrego maga) ma problemy z paladynem. Do tego każdy devs tweirdzi że balans w ich mmorpgu jest genialny, a każdy kolejny patch to zmiany w zakresie profesji i poprawianie balansu.

Warrior jest do dupy nawet w PvE. Żaden tank imho. Mogę utrzymać (z bólem i z trudem) agro ale od jednego mobka (czyli przydaję się przy walce z bossem). Natomiast grupy w WoWie są tworzone w 90% dla instance, gdzie non-stop walczy się z kilkoma mobami na raz. Skill do grupowego brania agro mam raz na 10min (?? chyba albo dłużej).

Autor:  Mark24 [ 23 gru 2004, 12:22 ]
Tytuł: 

Bodizu myślisz ze jest bardziej podobny do jakiejś profesji z Diablo? Nie zartuj sobie...

Autor:  Kabraxis [ 23 gru 2004, 12:22 ]
Tytuł: 

dobra OK niewazne
ja i tak bede gral na PvE wiec mam to w dupie
a WoW naprzyklad bardzo sie stara tworzyc tem klimat, otoczke i wogule to wszystko czym jest RPG :)

Autor:  Bodziu [ 23 gru 2004, 12:24 ]
Tytuł: 

Mark - tego nie powiedzialem, aczkolwiek jedynego Pala z Aurami to widzialem w D2 ;D ale ja sie tam nie znam ja tu przejazdem ;)

roball - no niestety jeszcze nie pilem kawki ;D

Autor:  Mark24 [ 23 gru 2004, 12:25 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
a WoW naprzyklad bardzo sie stara tworzyc tem klimat, otoczke i wogule to wszystko czym jest RPG :)


jak każdy mmorpg

graj na PvE, postać zrobisz w 1-2 miesiące i zaczniesz chodzić na battlegroudsy. Gdzie 5x paladyn będzie rozpiżdzało każde inne party w drobny mak w ciągu 5s, a po kolejnych dwóch miesiach się przekonasz, że odkąd sam zrobiłeś pala 60lvl na battlegrounds to dawno żadnej innej profesji nie widziałeś.

Trochę przesadzam i koloryzuję, ale już teraz czasami mi się wydaje, że 50% klas z alliance to paladyni.

Autor:  Bodziu [ 23 gru 2004, 12:26 ]
Tytuł: 

Oj Pali jak mrovkow ;)

Autor:  Shadhun [ 23 gru 2004, 12:28 ]
Tytuł: 

Spokojnie ,predzej czy pozniej nerf będzie. Blizzard nie jest głupi .Zawsze wszelkie zmiany balansu w grach tej firmy rodziły sie długo i w bólach.

Autor:  SharG [ 23 gru 2004, 12:29 ]
Tytuł: 

Ja nie wiem czego niektorzy z was sie spodziewali naprawde. A juz twierdzenie ze WoW to wielkie RPG.... :lol: Przeciez to jest gra Blizzarda. WoW to po prostu lepsze diablo. Ze niby gramy jak w hack'n'slash? No a na czym polega tu gra??? :o :D Dokladnie na tym. WoW to diablo z lepsza graficzką, lekkim powiewem elementu rpg, ale naprawde lekkim i do tego mmo.

Autor:  Xanth [ 23 gru 2004, 12:32 ]
Tytuł: 

SharG napisał(a):
WoW to diablo z lepsza graficzką, lekkim powiewem elementu rpg.

Nie, Wow to poprostu kolejny mmorpg z wiekszoscia rozwiazan mmorpg. Czyli typowy sztandarowy mmorpg. A mmorpg z rpgami ma niewiele wspolnego, wie to kazdy, kto gral w wiecej niz jeden tytul dluzej niz 2 dni.

X.

Autor:  SharG [ 23 gru 2004, 12:34 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
SharG napisał(a):
WoW to diablo z lepsza graficzką, lekkim powiewem elementu rpg.

Nie, Wow to poprostu kolejny mmorpg z wiekszoscia rozwiazan mmorpg. Czyli typowy sztandarowy mmorpg. A mmorpg z rpgami ma niewiele wspolnego, wie to kazdy, kto gral w wiecej niz jeden tytul dluzej niz 2 dni.

X.


No. Nawet jeszcze lepiej to ująłeś :wink:

Autor:  kluczyk [ 23 gru 2004, 12:37 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
kluczyk - mylisz się imho. Warrior jest OK w przypadku walki ze wszystkimi profesjami. Ma problemy tylko z paladynem. Ma lekkie problemy z shamanem ale może spokojnie wygrać.

No cóż - może się mylę - ale wg mnie warrior ma problemy nie tylko z paladynem - sprobój powalczyć z priestem, albo warlockiem nie mając odpowiednich talentów na fear. Z magiem frost marne szanse.
Przedwczoraj załatwiło mnie dwóch hunterów lvl 20 (ja miałem 29). Co prawda nie mam intercepta, ale na wiele by się nie przydał przy stunie zakładanym na zmianę i dwóch podgryzających petach. Ale nie umiem jeszcze grać dobrze warriorem...

A pala olej po prostu. Jak mnie jakiś zabije to po prostu idę w inne miejsce.

Autor:  Mark24 [ 23 gru 2004, 12:39 ]
Tytuł: 

fakt że ten tytuł ma więcej z mmorpg i jest to niejako konkytunuacja FFXI, gdzie wątek RPG też był uwypuklony.
Ale mmorpg można spokojnie sprowadzić do:
1. leveling
2. endgaming:
a. szlifowanie postaci (raidy na rare bossy, kolekcjonowanie rare uber sprzętu)
b. inne rozrywki czyli w przypadku WoW-a battlegrounds, PvP, cybersex i tanczenie w knajpach na serverach PvE czy RPG (co mnie nie interesuje) etc.

Autor:  Xanth [ 23 gru 2004, 12:41 ]
Tytuł: 

1 war z 2 hunterami nigdy nie bedzie mial szans. Po pierwsze dlatego, ze sa pety (jesli dobierane z glowa to silne, niekoniecznie raptory), po drugie czy w zwarciu czy na dystans, zawsze bedziesz dazowany i nie zdazysz dobiec do celu. A war walczy tylko w zwarciu.

X.

Autor:  Mark24 [ 23 gru 2004, 12:43 ]
Tytuł: 

intercept + pummel na maga - w tym momencie nie daję mu większej szansy i raczę twierdzę, że to mag potrzebuje w tym momencie pomocy,
pamiętaj, że wszelkie rooty itp. działają po ostatnim patchu o wiele krócej.

na fear - masz talent - 100% skuteczności przez bodajże 20s (death wish) i każdy fear jest resistowany.


więc nie jest tak tragicznie :)

Autor:  kluczyk [ 23 gru 2004, 12:45 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
1 war z 2 hunterami nigdy nie bedzie mial szans. Po pierwsze dlatego, ze sa pety (jesli dobierane z glowa to silne, niekoniecznie raptory), po drugie czy w zwarciu czy na dystans, zawsze bedziesz dazowany i nie zdazysz dobiec do celu. A war walczy tylko w zwarciu.

Ależ udało mi się dobiec i wsadzić hamstringa... Tylko od razu dostałem stuna od drugiego i ten pierwszy sobie odbiegł :) BTW. w takiej walce przydatne są noże czy inna broń na zasięg - hunterzy chyba lubią cheetach w walce z melee :)

Autor:  Xanth [ 23 gru 2004, 12:47 ]
Tytuł: 

kluczyk napisał(a):
hunterzy chyba lubią cheetach w walce z melee :)

To chyba debile, nie hunterzy ;) Cheetah w zwarciu to smierc dla huntera (kazdy otrzymany cios to daze dla niego), pierwsze co hunter powinien zrobic gdy dochodzi do zwarcia, to przelaczyc sie na Monkey (dodatkowa szansa na dodge) :)

X.

Strona 4 z 6 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team