MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Hunter - pytan kilka...
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=10829
Strona 4 z 58

Autor:  Postal [ 25 lut 2005, 21:51 ]
Tytuł: 

Kimbul napisał(a):
Co daje aspect of Beast?

Pisze ze hunter become untrackable a ze cholere niemoge tego znalesc w zadnym słowniku!!


no to znaczy ze hunter jest untrackable :P
track humanoids (skill huntera) i chyba jakis tam skill druida powoduje ze widza humanoidy na minimapie czyli potencjalnie wszystkich graczy a jak ebdizesz mial aktywny ten aspect to bedziesz "niewidzialny"

Autor:  Kimbul [ 7 mar 2005, 12:36 ]
Tytuł: 

to nie planuj :) najszybszy pet ma 1.2 speed :)



Hmm ... znalazlem coś
1.2 Swamp Jaguar level 36 - 37 Leopard / cat found in Swamp of Sorrows
1.2 Needles Cougar level 27 - 28 Mountain Lion / cat found in Thousand Needles
1.2 Starving Mountain Lion level 20 - 24 Mountain Lion / cat found in Alterac Mountains, Hillsbrad Foothills
1.2 Feral Mountain Lion level 27 - 28 Mountain Lion/ cat found in Hillsbrad Foothills
1.2 The Rake level 10 Lion / cat found in Mulgore
1.2 Deathmaw level 53 Black Worg / wolf found in Burning Steppes
1.2 Slavering Worg level 18 - 26 Black Worg found in Shadowfang Keep
1.2 Spiteflayer level 52 Carrion Bird / Carrion Bird found in Blasted Lands

1.0 Spire Spiderling level 55 - 56 Aqua widow / spider found in Blackrock Spire

Autor:  overkilll [ 10 mar 2005, 14:56 ]
Tytuł: 

Jak to jest z DMG bullets ? są podstawowe z 1.5DMG i sa tez takie z 3.5DMG ale jak je kupie i załaduje to DMG nie wzrasta.
Druga sprawa. Uzywam topora 2h imiss rate to około 20-25% , ale teraz przesiadam sie na topór 1h i miecz1h bo dorwalem super sprzecik (zwlaszcza topor) z matematycznego wyliczenia DPS powinien wzrosnać z (obeznego z2h topora) 19.6 do ( z dodania DPS z obu broni ) do 28.4 .Czy tak bedzie ze DMG obu broni sie dodaja w taki prosty sposób czy to coś bardziej skomplikowanego?

Autor:  Bodziu [ 10 mar 2005, 15:02 ]
Tytuł: 

Osobiscie uzywam Polearmsow sa fajne i mozna je spokojnie znalezc czy nawet kupic za niewielka kase :) Zdobylem ostatnio w instance ZF - Diabolic Skiver, fajnie sie sprawdza, aczkolwiek taki Hunter (imho) w PvE to praktycznie nie powinien do siebie dopuszczac nikogo po to ma peta tanka :) Ale to juz kwestia taktyki :)

Autor:  Mendol [ 10 mar 2005, 15:53 ]
Tytuł: 

W BRS (bodajze, nie pamietam dokladnie) mozesz tame'nac pajaka ktory ma attack speed 1.0.
W 1vs1 pvp pet ma znaczenie chociaz nie w przypadku druida czy nawet maga. Ladowanie talentow w melee mija sie z celem bo hunter nie jest melee klas. Na levelu 60 mam wlozylem 16p w Beast reszte w Marks i jest to calkiem sensowne rozwiazanie.

Autor:  sirek [ 10 mar 2005, 15:57 ]
Tytuł: 

a co sądzi w full marksmanship?? totalnie pełnie punktów w dalkosiężność... sam nie wiem ew pościąganie 5 punktów żeby zrobić aspect of hawk na 5 ? ktoś tak próbował grać?

Autor:  Goatus [ 10 mar 2005, 18:14 ]
Tytuł: 

sirek napisał(a):
a co sądzi w full marksmanship?? totalnie pełnie punktów w dalkosiężność... sam nie wiem ew pościąganie 5 punktów żeby zrobić aspect of hawk na 5 ? ktoś tak próbował grać?


Logiczne wydaje się że ten build będzie tylko dobry jak będziesz miał grupe i zawsze kogoś kto zajmie sobą uwagę przeciwników ... Bo jak ktoś skróci dystans to jesteś martwy ;p

Ale to tylko takie moje gdybanie

Autor:  Mendol [ 11 mar 2005, 02:22 ]
Tytuł: 

Hunter nie jest melee class. A improved wing clip sux na maxa. Wiekszosc w marks reszte w beast. Jak ktos bardzo chce to moge pozniej podac dokladnie co i jak mam.

Autor:  Logain Darkthorn [ 11 mar 2005, 03:33 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
Hunter nie jest melee class. A improved wing clip sux na maxa. Wiekszosc w marks reszte w beast. Jak ktos bardzo chce to moge pozniej podac dokladnie co i jak mam.


Hunter nie jest melee class i dlatego wiekszosc talentow zainwestowanych w survival zwieksza szanse na unieruchomienie przeciwnika zeby hunter zdazyl odbiec. A improved wing clip wcale nie jest sux, ew. nie wiesz jak go uzywac
Pozatym, jesli wrzucisz duzo w beast mastery kosztem survival to
Goatus napisał(a):
jak ktoś skróci dystans to jesteś martwy ;p

bo nie bedziesz mial mozliwosci odskoku.

pozdrawiam

Autor:  Logain Darkthorn [ 11 mar 2005, 03:38 ]
Tytuł: 

sirek napisał(a):
asam nie wiem ew pościąganie 5 punktów żeby zrobić aspect of hawk na 5 ? ktoś tak próbował grać?


Cytat z postu z pierwszej strony tego tematu:

Beastie napisał(a):
Co do talentow to napisze w jakie inwestowac nie warto no chyba ze nie ma sie lepszej alternatywy:
- Improved Astpec of the Hawk - bo jak sobie wezmiecie AoH na najwyzszym lvl i dodacie do niego IAoH to w sumie wyjdzie ze wzorsnie wam DPS o 1,5. Jesli ktos ni wiezy to znajde te kalkulacje ale dzisiaj juz nie mam sily.


Czy naprawde warto inwestowac 5pt talentow na zwiekszenie dps o 1.5?

pozdrawiam

Autor:  sirek [ 11 mar 2005, 08:35 ]
Tytuł: 

mi wychodził wzrost dps o jakieś 10-12... ale chyba źle policzyłem... kurcze najgorsze jest to że żeby uzyskać takie ciekawe informacje z forum us trzeba się przez nie całe przekopać bo jest tam sporo threadów na takie tematy a ja sam już gubię się która rada jest lepsiejsza od której :] no ale dalej szukam

Autor:  Gambit_GOL [ 11 mar 2005, 09:05 ]
Tytuł: 

Ja chwilowo ładuję całościowo w Marksmanship.

Co do odskoku...Pet i Disengage, jak na razie sprawdza się rewelacyjnie.

Autor:  overkilll [ 11 mar 2005, 12:51 ]
Tytuł: 

Gambit_GOL napisał(a):
Co do odskoku...Pet i Disengage, jak na razie sprawdza się rewelacyjnie.


W PvP tez? W walce PvP każdy walcząc z hunterem trzyma sie jak najblizej , aby po rozpoczeciu walki byc face to face! I możena sobie wszystkie strzelające wynalazki wsadzić w kieszeń.

Autor:  Xanth [ 11 mar 2005, 13:17 ]
Tytuł: 

Dlatego zawsze hunterom powtarzam: robcie engineering i uzywajcie net-o-matic. Unieruchomiony na 10 sekund przeciwnik, to martwy przeciwnik (szczegolnie w pvp) ;)

X.

Autor:  Gambit_GOL [ 11 mar 2005, 13:33 ]
Tytuł: 

Cytuj:
W PvP tez? W walce PvP każdy walcząc z hunterem trzyma sie jak najblizej , aby po rozpoczeciu walki byc face to face!


Gram na serwerze RP, tak więc PvP 1on1 mnie nie łapią. Jeżeli już, to młócka w większym gronie. A tam taki problem pojawia się rzadziej.

Autor:  Beastie [ 11 mar 2005, 13:34 ]
Tytuł: 

sirek napisał(a):
mi wychodził wzrost dps o jakieś 10-12... ale chyba źle policzyłem...


No wiec tak AoH na najzywszym lvl (6) dodaje 110 Ranged Attack Power. Improved AoH (5/5) dodaje 20% z tego. Czyli w sumie mamy 110+20%=110+22=132DMG=ok.1,5DPS

Autor:  Goatus [ 11 mar 2005, 13:37 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
Dlatego zawsze hunterom powtarzam: robcie engineering i uzywajcie net-o-matic. Unieruchomiony na 10 sekund przeciwnik, to martwy przeciwnik (szczegolnie w pvp) ;)

X.


No tyle że to na magów nie działa ;p :blink: i znowu jestem przy tobie ;]
Pozatym niektórzy też noszą ze sobą free action pota...

Nie mówe że hunter jest zły w pvp, sam chodze zawsze w party z hunterem i jak dać mu tylko szansę to potrafi tak szybko zdjąć cel z dystansu że niektórzy nawet nie zdąrzą się zoriętować co się stało ;p

Pozdrawiam

Autor:  Xanth [ 11 mar 2005, 13:39 ]
Tytuł: 

Goatus napisał(a):
No tyle że to na magów nie działa ;p :blink: i znowu jestem przy tobie

Jestes pewny, ze mozesz blinknac, gdy jestes "przyklejony"? Pozatym, mag przeciez walczy dystansowo i przyklejenie nie powinno mu robic zadnej roznicy ;)

X.

Autor:  Logain Darkthorn [ 11 mar 2005, 14:03 ]
Tytuł: 

overkilll napisał(a):
W PvP tez? W walce PvP każdy walcząc z hunterem trzyma sie jak najblizej , aby po rozpoczeciu walki byc face to face! I możena sobie wszystkie strzelające wynalazki wsadzić w kieszeń.


Przeciez wlasnie caly czas probuje to powiedziec. Talenty z surviwal pozwalaja unieruchomic przeciwnika co daje ci czas na odskok i uzycie broni dalekiego zasiegu/postawienie trapow.

Gambit_GOL napisał(a):
Co do odskoku...Pet i Disengage, jak na razie sprawdza się rewelacyjnie
.

Taaa, tylko ze w pvp przeciwnik ani nie da oszukac sie disengagem ani nie bedzie zajmowal sie petem zeby dac ci czas na odbiegniecie.

Kod:
Place a frost trap that freezes the first enemy that approaches, preventing all action for up to 10 sec


Taki przeciwnik jest unieruchomiony calkowicie, nie moze zrobic nic, czy to blink czy wypic miksturke. A hunter moze w tym czasie sie uleczyc. Tylko zeby postawic cos takiego podczas pvp musisz miec czas na odskok i postawienie trapa. A do tego przydaje sie unieruchomienie czyli punkty zainwestowane w survival.



pozdrawiam

Autor:  Goatus [ 11 mar 2005, 14:12 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
Goatus napisał(a):
No tyle że to na magów nie działa ;p :blink: i znowu jestem przy tobie

Jestes pewny, ze mozesz blinknac, gdy jestes "przyklejony"? Pozatym, mag przeciez walczy dystansowo i przyklejenie nie powinno mu robic zadnej roznicy ;)

X.


Hehe właśnie robi bo hunter na dystans by mnie szybciej rozwalił niż ja jego ;] Blinkując się mogę dalej tak samo skutecznie rzucać czary a hunter na krótki dystans już jest pupa że to tak określę i nie zdąży mnie wykończyć zanim ja wykończę jego.

I tak jestem, pewnien że blink działa na siatkę, frost nove, root i nawet część stuntów (poza tymi rogue chyba)

Zresztą blink to jedno z najlepszych zaklęć pvp maga :]

Pozdrawiam

Strona 4 z 58 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team