MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Shaman vs Pally - film https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=11864 |
Strona 4 z 6 |
Autor: | Xanth [ 21 mar 2005, 10:17 ] |
Tytuł: | |
Mark24 napisał(a): wywalić immune shield
Tego akurat nie zrobia, bo nie bedzie to zgodne z Warcraftem ![]() X. |
Autor: | Yog-Sothoth [ 21 mar 2005, 10:36 ] |
Tytuł: | |
Nie ma po co wywalac shield, jej uzycie przedluza tylko zywot delikwenta o parenascie sekund ![]() |
Autor: | Mark24 [ 21 mar 2005, 10:42 ] |
Tytuł: | |
no i wlasnie to wkurwia :/ Zmarnowane 10s gry - niech zwracają kasę :/ |
Autor: | Xanth [ 21 mar 2005, 11:00 ] |
Tytuł: | |
To niech wywala tez absorb shielda u priesta ![]() X. |
Autor: | Deshroom [ 21 mar 2005, 11:55 ] |
Tytuł: | |
kawałek OT 1. mam taki miecz http://www.thottbot.com/?i=3660 nie dokońca rozumiem jak działa ta tarcza. rozumiem że występuje z jakimś prawdopodobieństwem (nie wiem z jakim),trwa ok minuty. wyczytałem że absorbuje ok 300 DMG ale nie wiem czy każdego czy nie. wydaje mi się z praktyki że abrorbuje więcej. prosze o wyjasnienie 2. wyczytałem gdzies że agi jest ważne do kritikali. mam więcej agi od siły i naprawde działa super (mam traz 150 agi) nie zmienia sie natomiast wyświetlany % prawdopodobienstwa kritikala w zakładce spells attack - jest około 14%, czy mam 60 agi czy 150. interesuje mnie iloma punktami agi moge uzyskać 1 % do kriticaka. jak rezygnuje z hełmu dodającego 1% do krit to chce wiedziec iloma punkatmi agi moge to pokryć dzieki |
Autor: | Red_Dragon [ 21 mar 2005, 21:56 ] |
Tytuł: | |
Przlicznik jest taki, że 20 Agility to 1% na criticala. |
Autor: | Deshroom [ 22 mar 2005, 00:14 ] |
Tytuł: | |
Red_Dragon napisał(a): Przlicznik jest taki, że 20 Agility to 1% na criticala. dziękuje ![]() |
Autor: | Goatus [ 22 mar 2005, 04:59 ] |
Tytuł: | |
Vorten napisał(a): Mylicie się panowie, pally rozwala maga jak chce i kiedy chce ![]() lol każdy mag który pozwolił ci się pukać w plecy musiał być idiotą... Honestly... Blink + frost nowa i prawie nonstop jestem poza twoim zasięgiem Vorten napisał(a): Magowi mana skonczy sie dużo szybciej niż mnie i w dodatku ja uwielbiam wrecz byc zamrazanym podczas walki. Zwykle dzieje sie tak, jak jestem blisko niego - on mnie zamraza i odbiega - a ja juz wtedy sie lecze bo wiem, ze przez 1-1,5sek mam spokoj i znowu jestem z hp na plus. pfft i znowu jakiś nierozgarnięty mag... Jak robię frost nova na kimś kto głównie jest mele to nigdy nie odbiegam na max dystans bo zanim to zrobię to frost nowa już jest prawie skończona i zyskuje max 1 strzał zanim do mnie dojdzie. Zwykle po prostu cofam się krok poza zasięg broni i wtedy wpakowywuje np pyroblast (6s cast ale dmg wyczesany) albo 2 fireballe a zaraz po tym np fire blast (instant) jak się uwolni z novy to blink w jakieś losowe miejsce (ale nie przed przeciwnika) i mam 1s zanim się gość rozgarnie w sytuacji (jeżeli potrafi walczyć z magami) + ze 3 na dobiegniecie. Przed blinkiem mogę jeszcze wrzucić cone of cold wtedy będę miał 6s zanim gość do mnie dobiegnie Edit: a co do many to nie widziałem jeszcze maga, który chodzi bez mana potów, poza tym mag na wyższym lvlu ma klejnociki ktore mu jakąś tam małą część many przywracają + jest jeszcze spell w który może mi niemalże całą mana przywrócić Vorten napisał(a): A jak mam krytyczna sytuacje to daje divine protection i... znowu sie lecze, counterspell i możesz się leczyć... ale bandażami ;p Vorten napisał(a): po czym podbiegam i w tym momencie zwykle magowi zostaje okolo 1/3hp Dobry mag w ciagu 8-10s potrafi zadac około hmm 1.5+k dmg (mówie o magu na lvlu 42 bo taki mam teraz) jesteś pewien że to nie tobie się pierwszemu hp skończy? Vorten napisał(a): i jestem w 100% pewien wygranej. W trakcie walki oczywiscie idzie stun i caly czas mam odpowiedni czar dajacy mi szanse na 2s stun przy uderzeniu.
Tyle że blink wyrywa ze stunt ;p zresztą jak ci powiedziałem dobry mag da ci dojść do siebie góra na 1s może 2s i potem odskok Nie mówię że kłamiesz... Ale musiałeś z jakimiś wyjątkowo nędznymi magami walczyć... Oczywiście kasa mele może naprawdę zgnoić porządnie maga, jeżeli coś mu pójdzie źle w spellach czy pogubi się lekko i np nie to użyje, co trzeba, ale mimo wszystko mag jest trudnym przeciwnikiem chyba dla każdej klasy poza rogue (jeżeli da się podejść) który przy szczęśliwym łudzie może go po prostu zabić zanim ten coś zrobi.. Pozdrawiam |
Autor: | Vorten [ 22 mar 2005, 07:45 ] |
Tytuł: | |
W końcu jakieś konkretne argumenty - bo do powyższego postu to uzyskałem tylko satysfakcję, że pally nie jest najbardziej "lamerską" klasą i że tutaj prym wiodą shamani (nie, żebym był złośliwy - sami to stwierdziliście ![]() ![]() |
Autor: | RoozTer [ 22 mar 2005, 08:09 ] |
Tytuł: | |
Shaman lamerski <hahahahaha, spadl z krzesla>, przynajmniej uzywa duzo wiecej klawiszy niz super skiller paladyn ssacy, ktoremu wystarczaja 3 klawisze do pelnego wykorzystania swoich mozliwosci, ktore jakze nedzne sa niczym w walce z rogue, zr4eszta z shamanem tez ![]() ![]() |
Autor: | RoozTer [ 22 mar 2005, 08:10 ] |
Tytuł: | |
edit: Cancel double post |
Autor: | Mark24 [ 22 mar 2005, 09:15 ] |
Tytuł: | |
paladyn generalnie nie ma szans dorwać maga. No bo niby w jaki sposób? Ale prawda jest że dopóki temu nędznemu priestowi w plate zjedzie HP i MP to najczęściej kończy mu się mana. Shaman jest znacznie bardziej skomplikowany niż paladyn. Praktycznie z każdą klasą walczy inaczej. Paladyn jest bardzo prosty i generalnie z każdą klasą walczy w identyczny sposób: jeb, jeb, heal, jeb, .. |
Autor: | Logain Darkthorn [ 22 mar 2005, 09:23 ] |
Tytuł: | |
Pieszczoch napisał(a): Mi sie podobaja hunterzy co sami gina na odleglosc.
Tacy to fajnie "plecami" zbieraja aggro od mobkow ![]() Mysle ze kazdemu hunterowi sie to zdarzylo kiedys ![]() ![]() pozdrawiam |
Autor: | KhaYmaN [ 22 mar 2005, 09:26 ] |
Tytuł: | |
Sorry ale co palowi moze zrobic Frost nova maga?? jesli jakiemus magowi uda sie zamrozic pala to znaczy ze gra z noobem i tyle. Dlaczego?? Seal of Freedom (Rank 1) Requires: None 12 mana Instant cast 20 second cooldown 30 yard range Places a seal on the party member, granting immunity to roots, snares, and freeze effects for 10 seconds. Players may only have on seal on them per Paladin at any time. Do tego oczywiscie jesli ktos niechce padac od magow, druidow i innych spowalniaczy wklada 5pkt w talent zwiekszajacy czas trwania seala o 5s |
Autor: | Xanth [ 22 mar 2005, 09:30 ] |
Tytuł: | |
Mark24 napisał(a): generalnie z każdą klasą walczy w identyczny sposób: jeb, jeb, heal, jeb, ..
Oczywiscie zdajesz sobie sprawe z tego, ze to bzdura? ![]() X. |
Autor: | Mark24 [ 22 mar 2005, 09:32 ] |
Tytuł: | |
no to blink, nuke, nuke, blink, nuke, nuke, blink itd. Jak dorwiesz maga? Warrior z interceptem (działa w sumie podobnie jak blink, chociaż inaczej jest animowany, ale natychmiast znajdujesz się przy celu + stunujesz cel na 2s) ma z tym problemy. Paladyn nie ma szans po prostu by złapać maga. |
Autor: | Xanth [ 22 mar 2005, 09:52 ] |
Tytuł: | |
Dlatego powinien uzywac zabawek rootujacych ![]() X. |
Autor: | Vorten [ 22 mar 2005, 10:13 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Shaman lamerski <hahahahaha, spadl z krzesla>
Gram już palladynem(37lvl), mam 20lvl rogue i dzisiaj może zaczne shamana - czekam jeszcze na opinie, że rogue jest lamerski to zmówie sobie specjalną koszulke z tłem z WoWa i napisem JESTEM LAMĄ. Swoją drogą to jak się gra pallym przez jakiś czas to człowiek ma później jakieś skrzywinie do ludzi - gadam z kumplem, który ma 60lvl maga - jak mu powiedziałem, że gram pallym to mówi, że jest la... wiadomo jaki. Next kumpel - gra warriorem - ta sama sytuacja. Ostatnio gadałem z kolesiem z jednego klanu to powiedział, że palladynów nie przyjmują. Grając rogue po stronie hordy non stop słyszę (jak alliance robi raid) zabijcie najpierw palladynów. No i tutaj też radzicie skasować chara. ![]() |
Autor: | SwenG [ 22 mar 2005, 10:15 ] |
Tytuł: | |
rogue jest lamerski. |
Autor: | Yog-Sothoth [ 22 mar 2005, 10:17 ] |
Tytuł: | |
roball napisał(a): nerf frost shock
never! |
Strona 4 z 6 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |