MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mag czy Warlock? Jak myslicie?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=12865
Strona 4 z 5

Autor:  Mark24 [ 6 maja 2005, 12:06 ]
Tytuł: 

to przecież w niczym nie przeszkadza.

btw. mam priesta mam na 14lvl i jak najbardziej okładam moby laską :)

Autor:  Fabianek [ 6 maja 2005, 12:12 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
to przecież w niczym nie przeszkadza.

btw. mam priesta mam na 14lvl i jak najbardziej okładam moby laską :)


mark co innego low level postac a co innego 5x :D

Autor:  cienki [ 6 maja 2005, 14:46 ]
Tytuł: 

Z mojego malego doswiadczenia jak chodze w party z magiem i warlockiem :
+ maga jak wyskoczy za duze aggro za duzo potworow to on moze ich po prostu zabic :)
+ warlocka soulstone;) smialem sie bo mialem soulstona i jeden koles zapomnial jak to dziala i sie mnie pyta jak to jest ze ja wstaje jak mnie zabija... kolo tez paladyn to ja scieme ze ja jestem holy pala i on ma taka umiejetnosc jak jest wystarczajaco holy to never dies ma 2 zycia :) smiesznie na poczatku nei wierzyl ale jak za 20 minut znow sytuacja sie powtorzyla mialem 2 soulstone i wtedy to chyba juz uwierzyl ze holy pala rzeczywiscie nie umiera :):)
+ warlocka jak mu sie mana skonczy wyciaga miecz i jest naprawde niezly w meele

To takie tylko obserwacje z boku
adasd
BL pala :)

Autor:  psk [ 6 maja 2005, 15:24 ]
Tytuł: 

Warlockowi sie mana nie konczy. :P

Autor:  Dwutlenek [ 6 maja 2005, 17:33 ]
Tytuł: 

Jaki jest bazowy casting time dla fireball(rank 5)? Wczesniej myślałem że 3 sec, ale teraz wygląda to na 3.5 sec. Zawsze tak było czy jakaś zmiana po paczu?

Autor:  Domin [ 6 maja 2005, 18:03 ]
Tytuł: 

Dla Fireballa od rank 4 czy 5 do max rank casting time to 3.5s, Improved Fireball to 3 sek, chyba zawsze tak bylo....

Autor:  Dwutlenek [ 6 maja 2005, 18:22 ]
Tytuł: 

Domin napisał(a):
Dla Fireballa od rank 4 czy 5 do max rank casting time to 3.5s, Improved Fireball to 3 sek, chyba zawsze tak bylo....


Ok dzięki... coś mi się pomyliło widać...

Autor:  bel [ 6 maja 2005, 20:41 ]
Tytuł: 

kehu napisał(a):
jak jestes cierpliwy lubisz mnostwo skilli i problemow to bierz warlocka ;) jak lubisz super dmg ciekawa szybka i kolorowa gre to bierz maga :P


tu musze sie nie zgodzic!
Kompletnie nie rozumiem tego txt. O co chodzi z ta cierpliwoscia i mnustwem skili?! Gra warlockiem jest szybka i ma najwiekszy DPS z wszystkich postaci przy czym nie musi wogole odpoczywac jak dobierzesz odpowiednio skile. Nie mam jeszcze lvl 60 ale obawiam sie zeze wzgledu na soul shards i pet class moze misie nie podobac w pvp. Zalezy jak chcesz grac i co lubisz. Do pvm nie widze lepszej klasy.

Autor:  kehu [ 6 maja 2005, 21:01 ]
Tytuł: 

no wlasnie glowny problem to ss :D

Autor:  Zychoo [ 6 maja 2005, 21:01 ]
Tytuł: 

Chyba chodzilo mu o cierpliwosc na serwerze PvP. Zazwyczaj warlock to darmowy HK.

Cytuj:
mnustwem skili

No chyba nie chcesz mi powiedziec ze Ci wystarcza podstawowy skillbar:) Ja mam oba bottombary zajete, a do tego zaladowane w polowie paski pod Shift+up i Shift+down.

Na kazdego inny zestaw skili.

Autor:  m0rfi [ 7 maja 2005, 09:14 ]
Tytuł: 

Ok odpowiedz na pytanie Ramona: o pvp po wprowadzeniu immune na fear, hmm w sumie chodzi ci o te trinkety jako nagrody za ranki pvp (insignia of horde czy jakos tak) ? Bo jeżeli tak to je można urzyć raz na 5 minut. Zawsze można zarzucić drugim fearem. Ale jeśli ci biega o całkowity immune jak undeadów na przykład to już mówie co myśle na ten temat. Wiec tak, zawsze mozna sie opierac na tych ok. 5700 zycia z buffami. Warlock posiada swietne instant casty. Instantami moze zabrac 1k zycia w 2 sekundy. A jak wejda krytyki to klekajcie narody... Najlatwiej jest w sumie zaczac od immolate (jakies 50% krytykow wchodzi), pozniej shadow burn, i death coil. Zalezy wszystko od odleglosci tez. Jak np widzisz takiego rogue'a, ale jest daleko od ciebie to rzucasz mu corruption wtedy nie dziala mu stealth i vanish, bo otrzymuje dmg caly czas, nastepnie shadow bolt, immolate i instanty - zazwyczaj konczy to walke :F. Ostatnio mialem beke z pewnego rougue'a ktory dostal z shadow bolta za 2030 i mu zjechalo 3/4 hp ;]. Dostal shadow burna o dziwo tez krytyk za 1k i az sie zdziwilem ;p On pewnie jeszcze bardziej ;f O dokladnych taktykach nie bede pisal bo tego jest strasznie duzo ;f. Na każdą klase inaczej trzeba się dostosować. Uzbieraj sobie sprzęt do pvp +shadow dmg i zycie bedzie latwiejsze ^^ ja oprócz tej pelerynki co nosze to mam jeszcze taka co daje +1% crit spell. Mógłbym sobie z tailora jeszcze zrobic robe of the winter night. Ale czekam na szczęśliwy dzien w którym wypadnie mi Robe of the void w scholo ^^ Co do talentów to narazie nie będę sie rozpisywał bo sam mam zamiar je troche zmienić(np zupełnie odpuszcze aftermath)

Teraz do pytania Nileno. Widziałem warlockow uzywających i lasek dwuręcznych i tak jak ja mieczyka +1crit spelli i int i kuli z stamem i + do fire spelli. Myśle że wszystko zalezy od tego o jaką ci laske chodzi bo jeżeli miałbym taka epicka dającą +30int +15 stam (czy jakos tak ;s) to zapewne bym jej używał. Ale osobiście będe próbował zdobyć dagger fang of the mystics z azuregosa.


Mekon serwer Burning Blade

Autor:  Zychoo [ 7 maja 2005, 09:35 ]
Tytuł: 

Fabianek napisał(a):
lol jesli dobrze rozumiem twoj post chodzi oto ze w instancji sie lockowi konczy mana to uzywa life tap a healer ma go leczyc,

Wysmienicie zrozumiales.

Autor:  k-2 [ 7 maja 2005, 09:54 ]
Tytuł: 

moj warlock razem z bufami osiaga ponad 6400 zycia, ale samo zycie nic ci nie daje od momemntu wprowadzenia pvp trinketu trzeba strasznie kombinowac, a skile w affliction maja najmniejsze znaczenie. Obecnie mam skile 10 demonology a reszta w destruction no i oczywiscie laze z impem a nie jak wczesniej voidem. Jezeli chodzi o mane to bardzo szybko sie ona konczy.

Autor:  Shadhun [ 7 maja 2005, 09:59 ]
Tytuł: 

Czy któremuś z warlocków udało sie zbić Barona Riv. w Strat w 5 osobowej grupie ?. Mowimy oczywiscie o hordzie.

Autor:  m0rfi [ 7 maja 2005, 10:03 ]
Tytuł: 

Wczoraj zabilem wraz z gildiowom ekipa. Warrior, mage, priest, rougue i ja. Ale mowie wam warrior straaasznie fajny tank. mial z buffami 7200hp :D

Autor:  Chastity [ 7 maja 2005, 10:33 ]
Tytuł: 

Udało sie to w jakoś..let's say..10 sec. Szczęka mi opadła, skończyłyśmy (Ladies First ! )walkę z 75% many. (odrobina przesady w buffach..shadow prot potion, arcane elixir i + 50 stat z blasted).
Tylko, czemu ten crusader wygląda jak jabłko na kiju?

Autor:  Dwutlenek [ 8 maja 2005, 10:06 ]
Tytuł: 

Pytanie do maga.

Który talent będzie lepszy?

to:

Ignite - 5/5 points
Your critical strikes from fire damage spells cause the target to burn for an additional 40% of your spell's damage over 4 seconds.

czy to:

Improved Scorch - 5/5 points
Your Scorch spells have a 100% chance to cause your target to be vulnerable to Fire damage. This vulnerability increases the Fire damage dealt to your target by 2% and lasts 15 seconds. Stacks up to 5 times.

W tej chwili mam taki build:

Impact - 5/5 points
Gives your fire spells a 10% chance to stun the taget for 2 seconds.
Flame Throwing - 2/2 points
Increases the range of your fire spells by 6 yards.
Ignite - 3/5 points
Your critical strikes from fire damage spells cause the target to burn for an additional 24% of your spell's damage over 4 seconds.
Burning Soul - 3/3 points
Gives your fire spells a 65% chance to not lose casting time when you take damage.
Incinerate - 2/2 points
Increases the critical strike chance of your Fire Blast and Scorch spells by 4%.
Improved Scorch - 3/5 points
Your Scorch spells have a 60% chance to cause your target to be vulnerable to Fire damage. This vulnerability increases the Fire damage dealt to your target by 2% and lasts 15 seconds. Stacks up to 5 times.


I nie jestem pewny gdzie dołożyć dwa punkty.

Robiłem już reroll dwa razy, więc wole nie eksperymentować przez jakiś czas.

Autor:  Aldatha [ 8 maja 2005, 11:10 ]
Tytuł: 

impact ssie , raz ze to tylko 10% i dwa tylko 2 sec (co jest nic , mob , player wybudza sie z tego z miejsca ) , ignite to jest mus i naprawde sie przydaje , 40% z dmg pyroblast to juz konkret . Improved scorch jest zdupiony w tym pathu

Autor:  tomugeen [ 8 maja 2005, 11:26 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
impact ssie , raz ze to tylko 10% i dwa tylko 2 sec (co jest nic , mob , player wybudza sie z tego z miejsca )

Fakt, 10% stuna wymiata u priesta, gdzie trudno jest gonic przeciwnika. U magow ten problem odpada - w zasadzie daje tylko te 2sec i tym samym przerwanie casta jak trafi.

Autor:  Dwutlenek [ 8 maja 2005, 11:32 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
impact ssie , raz ze to tylko 10% i dwa tylko 2 sec (co jest nic , mob , player wybudza sie z tego z miejsca ) , ignite to jest mus i naprawde sie przydaje , 40% z dmg pyroblast to juz konkret . Improved scorch jest zdupiony w tym pathu


Impact? Impact to bomba...
Nie mam w buildzie pyroblast bo mnie nudzie castowanie 6 sec.

Impact daje szanse na stun ale najważniejsza jest szansa na przerwanie czaru... jak się spamuje scorch i fire blast to stun wychodza dosyć często.

Ale do tego Ignite mnie przekonałeś.

P.S.
W tej chwili używam tylko scorcha i fireblasta w PvP, przeciwnicy na moim lvlu są do pokonania :] niezależnie od klasy.

P.S.2
Przy PvE jak stun wejdzie przy pierwszym fireballu, to mam czas na jeden dodatkowy fireball. Przy zasięgu 41 yardów. Rozpoczynam walkę od 3 fireballi co daje mi 30% szans na 4 fireballa.

P.S.3.
Z doświadczenia wiem, że w PvP ludzie mają opanowane pewne comba. W pewnych chwilach działasz jak automat. Stun w połowie takiego manewru może nieźle wybić z równowagi.
Osobiście uważam, że przy użyciu stuna, jakiegokolwiek, mozna najbardziej namieszać i zmusić przeciwnika do błędu.
A taki stun, którego się nie spodziewa to juz zupełnie miodzik.

Strona 4 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team