MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Perfect instance party dla alliance
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=13421
Strona 4 z 4

Autor:  sirek [ 3 cze 2005, 07:29 ]
Tytuł: 

Bodziu:
aspect of the beast zmniejsza radious aggro przy beastach co w opisie jest napisane teraz tak wyczaj akcyjkę idziesz po belce i te duże pająki w LBRS nawet nie obrócą się w waszą stronę oszczędzasz jakieś 10 minut instanca (z reguły ja jeden jakoś nie mogłem tam przejśc... i tank i shammy przechodzili a na mnie sie aggrowały chociaż pet był na dismiss )
teraz inna akcja użycie aspect of beast w PvP wyobraź sobię walkę w silithius z baouncującymi wężami wkółko :) motyw AoB wbiegasz w miarę blisko w stadko koleś za tobą zbiera aggro dostaje insta charge i bouncuje a ty siekasz do niego oczywiście mając beast tracking żeby samemu nie bouncować :)
Eagle Eye przydaję się tylko do scoutowania opossite faction jak się raidzikiem idzie albo jak chcesz looknąć np z jednego obozu w Bourning Stepsach czy nie ma skrzynki w drugim obozie jak grindujesz
Eyes of Beast ma dwa zastosowania 1 możesz tym pullnąć bossów w konkretne miejsce(growl+dash i biegnie za kotkiem) i oddać aggro tankowi(cover) gdy reszta się zajmuje np nie elitowymi addami albo elitowymi ale mniej wymagjącymi... ktoś tutaj napisał że używa się go tez do pulnięcia jakiegoś bossa z MC... byłem tam dopiero raz bez większych efektów bo byliśmy w grupie tylko 24 osób... rozbiliśmy się o 2 giganty i dupsko... z 2 healerami się nie da tam nic zrobić w takiej grupie :(

używanie pełni skilli też jest ważne... czesto podczas PvP zapominam o czymś i się wkurzam bo to przecież proste było jak drut i w drugim podejściu jadę kogoś jak szmatę zaraz po rezie... :) ktokolwiek myśli że gra hunterem jest łatwa i przyjemna stoisz sobie puszczasz zwierzaka i strzelasz ten ma bardzo małe pojęcie jak się powinno grać...Głupio że niewielu hunterów ostrzega przed FD bo to czasem kosztuję cenną manę ale cóż... wszystkich czytających hunterów zachęcam do porobienia makr.
dodam jeszcze jeden pikuś... zdobądźcie sobie 2 bronie jedną ranged jedną diabelnie szybką druga może być wolna jak diabli ale z dużym dmg. makro na zmianę broni do aimed shot'a i tadam... wczoraj duchy w DM jeden taki skurczybyk co spawnuje nonstop swoje kopie
otwarcie walki drużyna 5 osobowa zajęta mobami i widzę jak idzie na nas pet + hunters mark pet złapał aggro oczywiście idzie autoshot co niezałe 1,4 sek około 300dmg zmiana broni aimed shot 2347 dużymi literkami... zmiana broni i 3 krytyki za 480-530 każdy pod rząd... walka jakieś 25 sek... nie zdążył nic zespawnować... ale trochę bardziej na temat:
po 1 po stronie alliance to tylko hunter po 40 bedzie chciał mail więc po stronie alliance poszedłbym w grupie
war - jedyny plate + shieldy i broń melee
drood - można poznać co z leather jest dla niego co dla rogue
hunter - mail i ranged weapons
mag - cały cloth + inty wandy etc
rogue - leather +agg albo + crit gear bo zazwyczaj dobrą broń melee już mają
perfect CC i niezły dmg

Autor:  KromeR [ 3 cze 2005, 08:04 ]
Tytuł: 

Bylem w takim party w SM. Szlo jak z platka. Jest jedno ale. Jak padna dwie osoby to trzeba sie wracac do wejscia po jedna z nich (res co 30 min), no chyba ze ktos jest inzynier i ma farta.

Autor:  Kazar [ 3 cze 2005, 12:01 ]
Tytuł: 

Fajny myk z tymi pajakami, a te zielone kulki w mara to jakos nie czaje.
Co to za kulki.

Autor:  sirek [ 3 cze 2005, 12:14 ]
Tytuł: 

kromer jak hunter padnie tzn że albo użył w złym momencie FD albo jest pupa i wogóle nie użył... dlatego żałuje mojego craftu bo wybrałem elemental LW i po zdobyciu finkel skinnera ludzie by mnie zlinczowali jakbym zrezygnował z Trade Skilla... mam LW + skinning... jakbym wziął engineering to byłby być może rez...

Autor:  shahray [ 3 cze 2005, 12:55 ]
Tytuł: 

Cytuj:
a te zielone kulki w mara to jakos nie czaje.
Co to za kulki.

Mniej wiecej na koncu drogi z purple i orange (blisko miejsca gdzie sie te drogi lacza) pelzaja nie za szybko takie zielone okragle mobki. Zdaje sie Creeping Sludge - ale moge sie mylic - mniejsza o nazwe. Stworki przesycone trucizna - nie nalezy ich tankowac - sa bardzo powolne i spokojnie mozna je wystrzelac/spalic/zamrozic, jak wejda w zwarcie to w zasadzie mozna sie zegnac z zyciem.
Wogole jak ktos akurat w temacie maraudonu to polecam:
http://www.infoceptor.com/wow/walkthrough/maraudon/
pewnie link byl ale warto przypomniec.

Strona 4 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team