MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Programiki wspomagające łącze
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=14123
Strona 4 z 4

Autor:  Shadowclaw [ 8 lip 2005, 14:24 ]
Tytuł: 

1-Windows Xp Professional SP1
2-Firewall wyłączony
3-Współdzielę łącze ale problem wystepuje rownież przy włączonym tylko 1 komputzerze (sprawdzane przez cały dzien)

Autor:  Huragan [ 8 lip 2005, 14:25 ]
Tytuł: 

Shadowclaw napisał(a):
1-Windows Xp Professional SP1
2-Firewall wyłączony
3-Współdzielę łącze ale problem wystepuje rownież przy włączonym tylko 1 komputzerze (sprawdzane przez cały dzien)


IMHO problem jest z tym drugim kompem :) Odlacz go wogole od Sieci i sprawdz lagi.

Autor:  Shadowclaw [ 8 lip 2005, 14:27 ]
Tytuł: 

@Huragan
Jak napisałem tak też zrobiłem :D

Autor:  Huragan [ 8 lip 2005, 14:28 ]
Tytuł: 

ale co znaczy "sprawdzane przez caly dzien" ??? Czy dzielisz lacze z sasiadem czy w drugim pokoju masz komp ? Bo jesli z sasiadem to jaka masz pewnosc, ze on wylaczyl kompa ?:)

Autor:  Shadowclaw [ 8 lip 2005, 14:29 ]
Tytuł: 

Dzielę ze współlokatorem i jak go nie było to go od Routerka odłączyłem :D

Autor:  Huragan [ 8 lip 2005, 14:30 ]
Tytuł: 

oo to teraz sie okazuje ze masz jeszcze routerek ? :)
no to nastepne problemy :>

Autor:  Shadowclaw [ 8 lip 2005, 14:32 ]
Tytuł: 

Fajnie :D
Porty mam przekierowane jakby co :>

Autor:  Huragan [ 8 lip 2005, 14:38 ]
Tytuł: 

na routerkach sie nie znam, wiec juz dalej ci nie pomoge :)

Autor:  Shadowclaw [ 8 lip 2005, 14:41 ]
Tytuł: 

Szkoda gadać :)
Postaram się dać sobie radę :)
Zawsze mogę do Cywilizacji wrócić......

Autor:  cienki [ 8 lip 2005, 15:12 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
Shadowclaw napisał(a):
aha bądz na maxa chamski i nieprzyjemny to pomaga w takich rozmowach :wink:

nie wiem ja patrze z 2 strony na szczescie nie w tpsa, ale tez obsluga klienta... jesli zdarza sie chamski i nieuprzejmy zostaje obsluzony w sposob kulturalny i uprzejmy, a sprawa jest zalatwiana sciscle z porcedurami... czytaj np. maxymalny termin odpowiedzi 14 dni .. to odpowiedz zostanei wyslana 14;)
z mojego doswiadczenia wiem ze dizala cos jak sie z facetem gada .. "na ambicje" .. bo ja w pracy zalozylem sie ze wszystkimi ze nie dacie rady... bronilem waszej firmy i jak nie dacie rady to przegram z polowa pracy zaklad :)

Autor:  Fabianek [ 8 lip 2005, 15:35 ]
Tytuł: 

@cieki lol ja wole powiedziec dobitnie co o tym mysle 3 osobom (najczesciej dzwonie 3 razy) i juz mam 3 numery reklamacji. Pozniej sie na nei powoluje np. nastepnego dnia i ogolnie robie kociol ;-) sprawa jest rowniez zalatwiana szybko. Ostatnio tepsa przeszla sama siebie wylaczyla mi net w momencie.........


.........spawnu ragnarosa

Autor:  cienki [ 8 lip 2005, 15:58 ]
Tytuł: 

Fabianek napisał(a):
@cieki lol ja wole powiedziec dobitnie co o tym mysle 3 osobom (najczesciej dzwonie 3 razy) i juz mam 3 numery reklamacji. Pozniej sie na nei powoluje np. nastepnego dnia i ogolnie robie kociol ;-) sprawa jest rowniez zalatwiana szybko. Ostatnio tepsa przeszla sama siebie wylaczyla mi net w momencie.........


.........spawnu ragnarosa

no nie wiem .. :)
wiesz ludzie sa ludzie.. wyzywanie sie na telefonistce/cie no kurde czemu on jest winny?? wzial srubokret i ci popsul ??? no nie to tez jest czlowiek pracuje sobie.. i juz... z wowika przypomina mi to wyzynanie przez 60 low lvl sow ktorzy sie nie moga bronic...

no chyba ze polepsza ci to samopoczucie jak kogos zmieszasz z blotem...
z mojego doswiadczenia to bardizej boli jak mieszasz kulturalnie spokojnie, rzeczowo i czekasz na potkniecie sie i zaczynasz si eczepiac slowek... na szczescie jak zaczynasz krzyczec i nie daj boze bluzgac uslyszyssz:
prosze Pana chetnie panu pomoge, ale jesli nie zmieni pan sposobu mowienia/tonu glosu bede zmuszony odlozyc sluchawke uslyszysz to 3 razy a potem juz nic nie uslyszysz:)

Autor:  Kabraxis [ 8 lip 2005, 16:30 ]
Tytuł: 

Fabianek napisał(a):
Ostatnio tepsa przeszla sama siebie wylaczyla mi net w momencie.........


.........spawnu ragnarosa


Takie cos powinno byc karane dozywociem dla calego dzialu internetowego TPSA. :D

Autor:  Shadowclaw [ 8 lip 2005, 22:04 ]
Tytuł: 

No i jakos sobie zmniejszylem lagi......poprostu zbyt duza ilość szczegółów i za mało ramu :D

Autor:  zderzaq [ 11 lip 2005, 13:10 ]
Tytuł: 

Fabianek napisał(a):
@cieki lol ja wole powiedziec dobitnie co o tym mysle 3 osobom (najczesciej dzwonie 3 razy) i juz mam 3 numery reklamacji. Pozniej sie na nei powoluje np. nastepnego dnia i ogolnie robie kociol ;-) sprawa jest rowniez zalatwiana szybko.


"Klient w krawacie jest mniej awanturujący się ..."

8)

Autor:  Fabianek [ 11 lip 2005, 13:26 ]
Tytuł: 

@cieki i zderzaq

powiedzenie dobitnie nie znaczy sypanie k... h... czy chamskim tonem (to mi sie raz zdarzylo ale to dzwonilem do citibanku jak mi bankomat zezarl kase na dlugi weekend). Dobitnie znaczy stanowczo i zdecydowanie i nie dawac sie wodzic za nos ze to moze wina po mojej stronie :P


PS nie nosze krawata bez okazji

Autor:  redlum [ 11 lip 2005, 22:56 ]
Tytuł: 

z infolinia neostrady mialem do czynienia jakies 1,5 roku temu
3 razy byl do mnie umawiuany technik - ani razu do mnie nie dotarl - na pytanie czemu odpowiadali mi ze oni nie sa z dzialu indywidualnej obslugi klienta i nie wie dlaczego technik do dotarl do mnie - ale moze umowic mnie jescze raz

skonczylo to sie tym ze przeszedlem sie do BOK (takiego w glownej siedzibie TPSA) przedstawilem dla pani sytuacje - ona wyciagnela notesik zadzwonila na komorke do znajomego technika co obsluguje moja centrale i na drugo dzien juz mialem internet

to co 800102102 nie moglo zrobic przez 6 tygodni dokonal jeden telefon do centrali...

Autor:  tomugeen [ 11 lip 2005, 23:53 ]
Tytuł: 

Uzyskanie telefonu do "znajomego technika" to sprawa kluczowa jezeli chcemy miec jakiekolwiek sprawdzone informacje czy doprosic sie o naprawe.

Strona 4 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team