MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

1.7 Hunter talents
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=14530
Strona 4 z 6

Autor:  Domin [ 3 sie 2005, 02:13 ]
Tytuł: 

Fajna zabawe mialem dzisiaj z hunterami w BG, zwlaszcza z jednym ciagle mnie probowal aimed shotem zdjac, biedaczek nie wiedzial ze istnieje cos takiego jak Spellalert i jak widze xxx begins to cast aimed shot to zwrot o 180 stopni i blink :) Pierwsze pare razy nawet biegl za mna, szybko zrezygnowal jak ginol w 5 sec wysuwajac sie ze swojej pozycji :) Potem zaczol peta na mnie posylac, macie jakies debuffy jak pet ginie? czy sam pet cos traci itp? bo chyba sie na mnie mocno koles wkurzyl jak mu co chwila peta zabijalem....ciagle tylko /spit lecialo :o

Autor:  Dwutlenek [ 3 sie 2005, 02:23 ]
Tytuł: 

No potem trzeba peta dokarmiać.

A Spellalert to zabawka dla lamerów, którzy nie potrafią uczciwie grać.
I mam nadzieję, że Blizz wyłączy możliwość wykrywania tego przez UI.

Autor:  bonczureq [ 3 sie 2005, 03:59 ]
Tytuł: 

Dwutlenek napisał(a):
No potem trzeba peta dokarmiać.

A Spellalert to zabawka dla lamerów, którzy nie potrafią uczciwie grać.
I mam nadzieję, że Blizz wyłączy możliwość wykrywania tego przez UI.


yep yep yep spellalert smierdzi huraganem

Autor:  cienki [ 3 sie 2005, 05:11 ]
Tytuł: 

a ja uzywam i nie narzekam, :P

jest dostepny dla obu stron nie ?

nie kazdy moze grac z glosem :) wiec normalnei bym uslsyszal ze ktos zaczyna cos... (castowac, chowac sie w cien itp... )
poza tym to taki ułatwiacz bo po jakimś czasie widac mneij wiecej co w ciebie lepci .. fire/ice .. owieczka :)
PS
przed Aimed shot nie powienien ostrzegac :) ... kurde snajper sie czai jest ukryty .. wiec nie ma zadnych "oznak ze jestes celem" .... tu faktycznie sie zgadzam ze nie powinno tak dzialac:)

Autor:  naro [ 3 sie 2005, 07:34 ]
Tytuł: 

co do builda na marksmana to zapraszma do mojego profilu
nie jest to idealny build ale gra sie naprawde milo
pve jest wrecz banalne :)

Autor:  Lobo Kid [ 3 sie 2005, 10:16 ]
Tytuł: 

lol ten spellalert to niezl shit widze jest. niedlugo jeszcze bedzie mod zapewne typu wcnisj guzik "i can win" i ogladaj lol

Autor:  tomugeen [ 3 sie 2005, 13:11 ]
Tytuł: 

cienki napisał(a):
poza tym to taki ułatwiacz bo po jakimś czasie widac mneij wiecej co w ciebie lepci .. fire/ice .. owieczka :)
PS
przed Aimed shot nie powienien ostrzegac :) ... kurde snajper sie czai jest ukryty .. wiec nie ma zadnych "oznak ze jestes celem" .... tu faktycznie sie zgadzam ze nie powinno tak dzialac:)

Mag zaczyna castowac, a hunter naciaga cieciwe etc... Jaka roznica?
Ja nie uzywam, bo i tak nie mam jak zapobiec temy, czym zaraz dostane w twarz ;/

Autor:  MacTele [ 4 sie 2005, 10:45 ]
Tytuł: 

Nowe talenty nowymi talentami ale podobno w 1.7 ma wyjść także customizacja petów. Czy macie jakieś info na temat, jakieś ploty ??
Zwłaszcza w kontekscie nowego drzewka BM wygląda temat... ciekawie.

Na forach odzywają się głosy, że skończy sie pet atakujący z szybkością 1.0 choć ja osobiście zgadzam się, że przecież dps od tego nie zależy i dobre jest to przy spirit bond i na spellcasterów.

Jak dla mnie customizacja petów pwinna wyglądać w ten sposób, zeby do każdej rodziny petów dodali 1 lub 2 specjalne skille (do używania na raz jednak tylko jeden)np.: pająk rzuca siecią i rootuje wroga na x sekund albo truje dotem, wilk włącza węch i wykrywa stealthy albo moze biegać z drugim wolfem który juz jest niecustomizowalny, kotek - tu nie wiem - może się stealthuje (choć nie wiem po co ??) albo ma dodatkowy super atak w stylu wojowego rend, dający dot, niedźwiedź ogłusza albo przewraca przerywając czar, ptaki nie mam pomysły podobnie jak raptory ale to dlatego ze nie miałem na nie ochoty jako na pety i nie umiem nic wymyślić. Jak myslicie i jak sądzicie jak to bedzie.

Autor:  Postal [ 4 sie 2005, 19:18 ]
Tytuł: 

z tego co widze lekko nefneli/bufneli talenty i tak na 1 rzut oka

- med pet wymaxowany zamiast 50% bedzie mial tylko 30% na zniekcienicie debuffow peta :P
- spirit bond to n/c zupelne :)
- tick hide walneli 3 punkty zamiast 5 i zie3kwszyli % amroka
- revive pet z teir 3 na tier 2 :)
-dali counter attack zamiast tego talentu co niweluje cooldown :) + to ze teraz CA mozna urzyc jak sie parruje a nie jak sie zrobi unik)

Autor:  naro [ 5 sie 2005, 07:30 ]
Tytuł: 

castomizacja byla by wskazana ale pet ze stunem to juz bylo bo cos w tym wypadku zaden caster by nie podskoczyl :P chyba ze zrobioa tego skutna w iare rozsadnego nei koniecznie stune ale jak u warka shield bash/ pumel cos co przerywa casta :) to bymo by mile :P

Autor:  MacTele [ 5 sie 2005, 09:39 ]
Tytuł: 

No widziałem
Rzeźnia
Zgoda, że SB nie jest już na szczycie drzewka ale w tej formie imho jest bez sensu. Lepiej by go wywalić albo zamienic na buffa do staminy takiego jak ma warlock od impa (pomysł z US forum).
Szkoda, bo przez to nie ma żadnej sensownej umiejętności defensywnej w BM, tylko atak.
Może czas prześledzić drzewko Survival :D;)

Jedyne pocieszenie, ze na forach się rzucili ludzie na devsów za ten pomysł i jadą aż miło. Jako, ze ostanio comunity hunterów dzięki Cay coś tam wpływa, to jest szansa, że coś z tym zrobią :)

Autor:  Domin [ 5 sie 2005, 17:46 ]
Tytuł: 

Co do spellalerta to jestem za wylaczeniem jego :) Najwiecej na tym modzie traci mag niestety, chcesz np jakas rogue zaskoczyc jak ten bije moba, opdchodzisz od tylca za kamyk np i laujesz spella, jemu sie wyswietla ze ktos cos laduje naciska "I win button" (vanish) i tyle go widzieli........a tak na powaznie to spellalert tylko wyswietla na srodku ekrany wybrane komunikaty z Combat Loga wiec jak tego niby zakazac....rownie dobrze ktos moze zrobic sobie okienko z Combat Logiem na okreslone sytuacje dac na srodek ekranu i duza czcionka i to samo bedzie :D

Autor:  misiek23 [ 5 sie 2005, 20:45 ]
Tytuł: 

Jestem nowy i nie mam jeszcze wowa, a mam pytanko czytalem na forach ze hunter jest nie najlepszy do PVP, czy z tym patchem 1.7 bedzie lepszy ??? bedzie mial jakies szanse w pvp ?

Autor:  Nileno [ 5 sie 2005, 22:01 ]
Tytuł: 

misiek23 napisał(a):
Jestem nowy i nie mam jeszcze wowa, a mam pytanko czytalem na forach ze hunter jest nie najlepszy do PVP, czy z tym patchem 1.7 bedzie lepszy ??? bedzie mial jakies szanse w pvp ?
Jezu :( Co to wogole ma byc? Sluchaj opini pryszczatych 13 latkow a daleko zajdziesz.Prawda taka jest ze kazda klasa jest dobra w inne sytulacje..Moja rada graj kim chcesz, a jezeli wlozysz troche serca i rozumu w postac to cie nawet huragan nie zlapie :wink:

Autor:  Postal [ 10 sie 2005, 17:48 ]
Tytuł: 

Hunter bedzie coraz ciekawszy

o ile devy wezma pod uwage sugestie graczy :P

Autor:  Domin [ 11 sie 2005, 00:58 ]
Tytuł: 

Postal napisał(a):
Hunter bedzie coraz ciekawszy

o ile devy wezma pod uwage sugestie graczy :P


Smieszne zachcianki, powaznie kazdy by chcial aby jego klasa byla najlepsza majac totalnie w w dupie ze rozwala to balans vs inne klasy....

Autor:  foob4thought [ 11 sie 2005, 01:40 ]
Tytuł: 

Hmm, może to nie jest najlepsze miejsce na to pytanie, ale nie chcę rozgrzebywać starych tematów. Niedawno zrobiłem sobie hunterka i tak się zastanawiam - czy jeśli wyleweluję kotka z mulgore do lvl 40, to czy będzie się on czymś różnił od 40 poziomowego kotka z np. stranglethorn? Czy nie ma to znaczenia?

Autor:  MooD [ 12 sie 2005, 04:22 ]
Tytuł: 

ten sam typ zwierzak nei rozni sie niczym ( porownywalem mojego kota i takeig dzikeigo tamowanego na tym samy lvl kilka razy ) zawsze maj tyle samo hp arm i dps jedyna roznica to wyglad oraz szybkosc ataku ale nei dps czym szybsz kot tym slabiej bedzie bil ( zakladm ze przekalda sie to na inne pety )

Autor:  overkilll [ 17 wrz 2005, 20:49 ]
Tytuł: 

To jaki w koncu proponujecie build do PvP? Zastanawiam sie juz długo i nic ciekawego nie wymyśliłem. Podzielcie sięprzemyśleniami. Zrobie chyba cośtakiego: http://www.worldofwarcraft.com/info/cla ... 0410000000
Chociażw takim buildzie szkoda mi że nie ma Lighting reflex 15% do agility brak Killer instinct +3% do crytyków. Za to jest Scatter shoot i Trueshot aura a to +100 do power attack.

Autor:  overkilll [ 17 wrz 2005, 23:01 ]
Tytuł: 

Gdzie jest napisane ile hunter ma % na krytyka w ranged weapon? :)

Strona 4 z 6 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team