MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Patch notes 1.8
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=15693
Strona 4 z 4

Autor:  Huragan [ 4 paź 2005, 06:28 ]
Tytuł: 

nowy troll/tauren rogue w patchu 1.8 :) http://media.nihilum.co.uk/Epi/muuh.JPG

Autor:  felix0606 [ 4 paź 2005, 06:41 ]
Tytuł: 

A nie wiadomo kiedy puszczają patcha 1.8 ??

Autor:  Huragan [ 4 paź 2005, 06:44 ]
Tytuł: 

felix0606 napisał(a):
A nie wiadomo kiedy puszczają patcha 1.8 ??


a czy kiedykolwiek Blizzard uprzedzal o dacie jakiegos patcha ? :)

Autor:  charsz [ 4 paź 2005, 07:38 ]
Tytuł: 

sna napisał(a):

rzucasz czar ktory ma zadac nominalnie 1000dmg ale on robi crita czyli 1000 + 50% z 1000 = 1500 jesli masz ruin to masz dodatkowo 1500 + 60% wartosci crita (500*0.6)=300 czyli koncowo masz 1800 pprzednio mialbys 2000

wiec nie ma co plakac


Dokladnie, warlock wcale nie jest znerfowany. Kilku hardkorowych warlockow z wowmb wcale nie uwazaja nerfa z soullinka. Co do ruin to nalezy przypomniec, ze nerf to bedzie w 1.9 jak naprawia negatywny resistance, ktory swoja droga jest dobry tylko im przestal sie podobac a nie jest zepsuty. Jak dla mnie Deathcoil z 3 sekundowym nieprzerywalnym fearem, ze zmniejszonym cooldownem to duzy upgrade.

Autor:  Huragan [ 5 paź 2005, 06:10 ]
Tytuł: 

modele broni ze smokow w patchu 1.8 http://www.whataboutpp.com/1.8/ <----- nic specjalnego

Autor:  SwenG [ 5 paź 2005, 07:33 ]
Tytuł: 

ta, coraz wieksze i bardziej gówniane...

Autor:  kahR [ 5 paź 2005, 08:54 ]
Tytuł: 

1.8 tauren epic mount
Obrazek

Autor:  solki1985 [ 5 paź 2005, 10:17 ]
Tytuł: 

Tak na moje myślenie patch wyjdzie tuz przed Hallowen ,czyli 25.10.2005 w US , 26.10.2005 w EU.

Autor:  Libero [ 5 paź 2005, 10:18 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
modele broni ze smokow w patchu 1.8 http://www.whataboutpp.com/1.8/ <----- nic specjalnego

Jak dla mnie bomba, zwłaszcza 2h sword

1.8 tauren epic mount --> rotfl

Autor:  n0x [ 12 paź 2005, 09:04 ]
Tytuł: 

jest jakis madry matematyk, ktory powie jak to wyglada dla rogue, jesli chodzi o ten przelicznik dla daggerow/1h/2h? z czym sie teraz bedzie oplacalo latac w koncu? :>
bo rozumiem, ze ze swoimi mieczami 2.7 to teraz bede mogl zabic "lvl 1 critter" jak kumpel da blessa.

Autor:  Deshroom [ 12 paź 2005, 09:22 ]
Tytuł: 

n0x napisał(a):
jest jakis madry matematyk, ktory powie jak to wyglada dla rogue, jesli chodzi o ten przelicznik dla daggerow/1h/2h? z czym sie teraz bedzie oplacalo latac w koncu? :>
bo rozumiem, ze ze swoimi mieczami 2.7 to teraz bede mogl zabic "lvl 1 critter" jak kumpel da blessa.
tu nie chodzi o matme tylko o logiczne myślenie.

"Two-handed weapons: 3.3
Daggers: 1.7
All other one-handed weapons: 2.4"

broń wali tak samo ale Instanty oparte na dmg broni maja założenie że prędkość bronie jest jak powyżej a nie jaka jest w przedmiocie.

oznacza to że np w przypadku broni 2h taki AR z prędkością 3.8 bedzie miał słabszego Instanta ale jest masa broni 2h szybszych od AR (szybszych niz 3.3) i one beda miały mocniejszy instant.

nie płacz bo wszyscy płaczą o balans ale żeby był taki żeby tylko wzmacniali, bo jak jest balans taki że coś wzmacniaja a coś osłabiają to już wszyscy płacza "ale strasznie okropny nerf" :wink:

poprostu przeczytaj

"Instant Attacks
The mechanics of most instant melee attacks have been modified to improve item balance. Previously, instant melee attacks did damage based on the damage range of the weapon, plus a bonus for the player's attack power. This bonus was then multiplied by the speed of the weapon. As a result, slow weapons did more damage than was intended, and fast weapons were considered inferior by most players. We have changed the way the attack power bonus is calculated for instant attacks. This change does NOT affect attack power calculations for normal melee attacks. Instead of multiplying by the speed of the weapon, the attack power bonus is now multiplied by a fixed number pulled from the following table:

Two-handed weapons: 3.3
Daggers: 1.7
All other one-handed weapons: 2.4

As a direct result of this, many weapons have shifted position in their relative power. In particular, many Epic (purple) quality items are now more powerful than slower Superior (blue) weapons.
This change was not made to reduce the power of instant attacks, but to correct the relative imbalance of weapon itemization. At a given level requirement, epic quality weapons should always be more powerful than superior quality weapons.
Please also note that all normal weapon swings will be completely unaffected by this change. The following abilities are affected by the design change: Sinister Strike, Ambush, Backstab, Whirlwind, Mortal Strike, and Overpower.
"

Autor:  RoozTer [ 12 paź 2005, 09:25 ]
Tytuł: 

Hahaha mount rzeczywiscie epicki hahaha :D :lol:

Autor:  shog [ 12 paź 2005, 09:40 ]
Tytuł: 

felix0606 napisał(a):
A nie wiadomo kiedy puszczają patcha 1.8 ??


Należy obserwować nisko przelatujące jaskó^W^W^Wpadające serwery US. ;>

Autor:  Dwutlenek [ 12 paź 2005, 09:40 ]
Tytuł: 

Kontynujcie dyskusję tutaj. Dwa tematy o 1.8 nie mają sensu.

Strona 4 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team