MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Otwarcie AQ
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=17368
Strona 4 z 12

Autor:  lutus [ 4 sty 2006, 12:39 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
ja na tej calej wojnie z silithidami mam zamiar dobrze zarobic :]


Wiadomo, na wojnach sie najlepsze kokosy robi:)

Autor:  Shadhun [ 4 sty 2006, 12:41 ]
Tytuł: 

To jak Dydelfie ta reputacja bedzie z miastami czy z CC ?!!!!oneoneone

Autor:  Fabianek [ 4 sty 2006, 12:47 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
Aldatha napisał(a):
ja na tej calej wojnie z silithidami mam zamiar dobrze zarobic :]


Ja wlasnie wydalem jakies 400g na runecloth przez ostatnie kilka dni.. nie na AQ, ale na rep z ironforge :|. Teraz to napewno tego nie nabije.


kek a ja dla mojego alta mam przygotowane ~200 stackow aby nabic repa z darnassus hmm mchyba pora wystawic to na ah

Autor:  Fabianek [ 4 sty 2006, 12:57 ]
Tytuł: 

cenarion hold

Autor:  Szyszunia [ 4 sty 2006, 13:29 ]
Tytuł: 

no Huragan tobie juz tylko out-door pvp zostaje bo z bg z nami dawales afk w 95-100% przypadkow a teraz bedzie klatwa na 15 min ehh , lame ...

Autor:  RoozTer [ 4 sty 2006, 13:57 ]
Tytuł: 

Pozdro super ze masz duzego e-peena ale pomylilas topic elo.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 4 sty 2006, 14:11 ]
Tytuł: 

Event debilny, ale w charakterze gry czyli farmowania. Mogliby zorganizowac jakas bitwe u bram AQ, wymagajaca zaangazowania kilku gildii, umozliwiajac wspolprace aliance-horda, ale serwer by lezal wciagu kilku minut. Zamiast tego jest nudne zbieranie materialow w ogromnych ilosciach.

Autor:  Teo [ 4 sty 2006, 14:19 ]
Tytuł: 

To jest genialne, zamiast wymyslec cos ciekawego to zrobili w "imienu przyjazni z bratnim narodem i naszymi przyjaciołmi chinczykami...." dali im robote 24/7 dla farmerow zeby sobie podrobili kase.
Jak mozna z tak ciekawej gry robic tak idiotyczne zadanie, jak uwazaja ze na serwie jest za duzo materialow to niech zrobia ciekawy crafting, a nie cos takiego !

Autor:  Fabianek [ 4 sty 2006, 14:22 ]
Tytuł: 

mi sie tam event podoba :) wreszcie mam co z linen,wool,rune clothami zrobic, bedzie kasa na kolejne epici boe dla altow

Autor:  wulfgar [ 4 sty 2006, 14:31 ]
Tytuł: 

ok jest juz po pare setek resow, obliczylem ze aby otworzyc brame w ciagu miesiaca trzeba by bylo oddawac w ciagu 24h okolo 3500-4000 szt matrerialow :]

Autor:  Fabianek [ 4 sty 2006, 14:33 ]
Tytuł: 

wulfgar napisał(a):
ok jest juz po pare setek resow, obliczylem ze aby otworzyc brame w ciagu miesiaca trzeba by bylo oddawac w ciagu 24h okolo 3500-4000 szt matrerialow :]


ja w tej chwili mam ~5-6k samych clothow ;-)

Autor:  wulfgar [ 4 sty 2006, 14:33 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
To jest genialne, zamiast wymyslec cos ciekawego to zrobili w "imienu przyjazni z bratnim narodem i naszymi przyjaciołmi chinczykami...." dali im robote 24/7 dla farmerow zeby sobie podrobili kase.
Jak mozna z tak ciekawej gry robic tak idiotyczne zadanie, jak uwazaja ze na serwie jest za duzo materialow to niech zrobia ciekawy crafting, a nie cos takiego !
odnosnie craftu to mazy mi sie system z swg jesli ktos gral to wie, jezu tma to jest zrobione w genialny sposob a z jakoscia sprzetu jest na odwrot niz w wow czyli loot to crap a craft sa uber, mysle ze w wow tez by sie to przydalo aby te craftowane rzeczy tez byly cos warte

Autor:  Blade [ 4 sty 2006, 14:34 ]
Tytuł: 

Z tego co widzialem reputacja nie rosnie z cenraionami za oddawanie tych itemkow. Otrzymujesz przy kazdym wykonaniu questa singety ktore potem zamienaisz na repa u jedenj z 4 glownych frakcji hordy/ally.

Wspolczuje tym co wydawali setki G na runecloth w ostatnim czase zeby sie dorobic exalted bo teraz rep jest cenie promycyjnej.

Autor:  wulfgar [ 4 sty 2006, 14:35 ]
Tytuł: 

Fabianek napisał(a):
wulfgar napisał(a):
ok jest juz po pare setek resow, obliczylem ze aby otworzyc brame w ciagu miesiaca trzeba by bylo oddawac w ciagu 24h okolo 3500-4000 szt matrerialow :]


ja w tej chwili mam ~5-6k samych clothow ;-)
clothow to ja mam caly bank na alcie magu :] tyle ze horda nie oddaje tego :[ szukam wlasnie dobrego magev spotu :D ( i tak mialem 1st aid wygrindowac)

Autor:  Fabianek [ 4 sty 2006, 14:39 ]
Tytuł: 

wulfgar napisał(a):
odnosnie craftu to mazy mi sie system z swg jesli ktos gral to wie, jezu tma to jest zrobione w genialny sposob a z jakoscia sprzetu jest na odwrot niz w wow czyli loot to crap a craft sa uber, mysle ze w wow tez by sie to przydalo aby te craftowane rzeczy tez byly cos warte


imho duzo ciekawiej by bylo jesli bossy by rzucaly materialy na dane itemy (np sety t0,t1,t2), a recepty np. by sie bralo z jakis objectow w mc/bwl czy cos bo niby jak mozna sobie wyobrazic (tak wiem ze to tylko gra) ze lucyfron nosi buty, jak on nawet nog nie ma albo ragnar gacie

Autor:  Huragan [ 4 sty 2006, 14:46 ]
Tytuł: 

Szyszunia napisał(a):
no Huragan tobie juz tylko out-door pvp zostaje bo z bg z nami dawales afk w 95-100% przypadkow a teraz bedzie klatwa na 15 min ehh , lame ...


jol ziomunia szyszunia...... sure, ja zawsze afkuje jak cie widze... :)
a teraz idz i grinduj 24h/d te clothy za mnie :)

Autor:  Aldatha [ 4 sty 2006, 14:50 ]
Tytuł: 

Wulfga takiego craftu jaki byl w SWG to dlugo nie wymysla chodzby w polowie tak dobrego i skomplikowanego nie mowiac o lepszym :(

Autor:  BoolvA [ 4 sty 2006, 15:17 ]
Tytuł: 

o ile wem bizz otworzy aq po jakism czasie nawet jak niezbierze sie tych itemów

Autor:  Qraczek [ 4 sty 2006, 15:20 ]
Tytuł: 

Generalnie najlepiej by bylo jakby kazdy musial cos dolozyc. Czyli np. dajesz stack runecloth bandazy, dostajesz commendation badge, ktory dziala potem jak klucz do Onyxii. I ten ktory sie nie dolozyl (moze to zrobic w ramach "fuel the war efforts" juz po otwarciu) po prostu nie przejdzie przez bramy .... Wyeliminowaloby to przypadki np. krowy ...

Ale z drugiej strony co ja sie dziwie, jak krowa wszedzie i na kazdym kroku pisze ze gra dla siebie a wszystkich innych ma w dupie :P

Autor:  Fabianek [ 4 sty 2006, 15:24 ]
Tytuł: 

BoolvA napisał(a):
o ile wem bizz otworzy aq po jakism czasie nawet jak niezbierze sie tych itemów


tak, po 2 miesiacach afair problem w tym ze dla niektorych gildii jest to nie do przyjecia ;-)


Qraczek napisał(a):
Generalnie najlepiej by bylo jakby kazdy musial cos dolozyc. Czyli np. dajesz stack runecloth bandazy, dostajesz commendation badge, ktory dziala potem jak klucz do Onyxii. I ten ktory sie nie dolozyl (moze to zrobic w ramach "fuel the war efforts" juz po otwarciu) po prostu nie przejdzie przez bramy .... Wyeliminowaloby to przypadki np. krowy ...


jest pewien haczyk co z altami i kontami/postaciami zalozonymi po otwarciu :)

Strona 4 z 12 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team