MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Nowa rasa dla Alliance
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=18046
Strona 4 z 5

Autor:  Fabianek [ 13 mar 2006, 13:44 ]
Tytuł: 

rozdzielone servery LOL wiekszej glupoty nie slyszalem sry.

Autor:  Dhoro [ 13 mar 2006, 14:32 ]
Tytuł: 

http://shop.game.net/viewProduct.aspx?m ... ;cat=11144

Released: PREORDER - July-2006
Availability: July-2006


cena 19.99ł

Autor:  ShadorVD [ 13 mar 2006, 15:18 ]
Tytuł: 

@up

Jak będzie preorder w Polsce, o ile będzie, to dajcie please znać.

Aha a co do tego jak to będzie działać proponuję zajrzeć na Anarchy Online...

SvD.

Autor:  mihn [ 13 mar 2006, 16:33 ]
Tytuł: 

easy: nie masz dodaktu nie wpuszczą cie za Dark Portal napewno.
a miasto Blood Elfów będzie, tylko nie będziesz mógł grać nimi. :-)

Autor:  ShadorVD [ 13 mar 2006, 21:31 ]
Tytuł: 

mihn napisał(a):
easy: nie masz dodaktu nie wpuszczą cie za Dark Portal napewno.
a miasto Blood Elfów będzie, tylko nie będziesz mógł grać nimi. :-)


Z tego co wiem to miasto Blood Elfów będzie na nowym kontynencie a co za tym idzie gracze bez dodatku nie będą mieli tam wejścia (coś jak Shadowlands w Anarchy Online).

SvD.

Autor:  Zakhan [ 14 mar 2006, 00:46 ]
Tytuł: 

Shador von Dal napisał(a):
mihn napisał(a):
easy: nie masz dodaktu nie wpuszczą cie za Dark Portal napewno.
a miasto Blood Elfów będzie, tylko nie będziesz mógł grać nimi. :-)


Z tego co wiem to miasto Blood Elfów będzie na nowym kontynencie a co za tym idzie gracze bez dodatku nie będą mieli tam wejścia (coś jak Shadowlands w Anarchy Online).

SvD.


nie na nowym tylko na polnoc od EP. dla scislosci beda tem 2 nooblandy dla dlugouchych

Autor:  Xixi [ 14 mar 2006, 14:16 ]
Tytuł: 

Zakhan napisał(a):

nie na nowym tylko na polnoc od EP. dla scislosci beda tem 2 nooblandy dla dlugouchych


Obrazek

Autor:  Zakhan [ 14 mar 2006, 16:30 ]
Tytuł: 

no mniej wiecej :]

Autor:  dakota12 [ 14 mar 2006, 16:46 ]
Tytuł: 

@Xixi -> no chyba niezazbytnio :>

looknij brazek poniżej, widzisz podswietloną granicę ep? a co widać na północ od ep? no, to wlasnie tam będą wspomniane wyżej "noobstrefy"

Obrazek

Autor:  Dana [ 14 mar 2006, 16:49 ]
Tytuł: 

Obrazek

Autor:  WithnesS [ 14 mar 2006, 20:48 ]
Tytuł: 

No ale ładna jest :P

Autor:  oski [ 14 mar 2006, 21:20 ]
Tytuł: 

Z wc3 ale sa bardzo duze podobienstwa looknij na sama gore obydwu mapek

Autor:  felix0606 [ 14 mar 2006, 22:49 ]
Tytuł: 

Nie takie duże , zobacz gdzie jest Tyrs Hand

Autor:  Dhoro [ 17 mar 2006, 15:59 ]
Tytuł: 

Brakuje tematu z BC do komentowania, wiec pisze tutaj. Tak sobie poprzegladalem info o BC i moja uwage zwrocily Caverns of Time, niby za ich pomoca mozna sie bedzie przeniesc w przeszlosc ale do jakiegos okrelosnego i ogranoczonego zona czy cale world of wacraft bedzie dostepny (w to watpie bo trzeba by bylo zbudowac drugi taki sam swiat)?

Autor:  bargaw [ 17 mar 2006, 16:05 ]
Tytuł: 

tylko chyba 2określone wydarzenia:
odbicie thralla z wiezienia
bitwa o world tree

i cos mi sie zdaje ze to bedzie dzialac podbnie do battlegroundow a nie instancji, tylko ze wszyscy beda sie bic po 1nej stronie
znaczy sie w bitwie o world tree, co do thralla nie jestem pewien:P

Autor:  WithnesS [ 17 mar 2006, 19:26 ]
Tytuł: 

Więcej tego było. Jeszcze na przykład ochrona Medivha podczas otwierania mrocznego portalu..((Gdzie zrobiłem błąd w jego imieniu? :P))

Autor:  NirVaN [ 18 mar 2006, 23:10 ]
Tytuł: 

i walka na hyjal... ;]

Autor:  Zemus [ 18 mar 2006, 23:33 ]
Tytuł: 

NirVaN napisał(a):
i walka na hyjal... ;]


Walka o world tree to wlasnie jest.

Autor:  WhiteFoX [ 2 kwi 2006, 16:58 ]
Tytuł: 

Info znalezione przez Mardoca:

Cytuj:
"This post is probably going to be deleted, but as long as someone sees it and copies it down, we can continue spreading the real information!

Either way, yesterday evening Blizzard when uploading the fake Wisp race page, accidentally activated the real new race page, while I've lost the pictures and the website was taken down, but I still had the flavour text and racial abilities within my cache:

Q u o t e:
While experienced adventurers know Drakonids best as some of their toughest adversaries when facing the Black Dragonflight, few know that not all of the Drakonids are loyal to Nefarian. These Drakonids have fled from the Spire, and our now looking to start a new society on Kalimdor.

The Night Elves, recognizing the plight of the Drakonids, quickly helped them establish a city of their own on Kalimdor. The newly made city of Drakespoir serves as a new beacon of hope for the Drakonids, and perhaps even the Dragon Flights themselves, for even the Black Drakonids realize that their original aspect was that of the Earth, and have devoted themselves to caring for the earth once more, like the Black Dragonflight did of old.

While the Alliance was originally distrusting of these new Allies, they quickly realized the potential and sheer strength the Drakonids had, and the value they could have for the Alliance as a whole, especially with the exploration of the hostile world of Outland.

Racial Abilities:
# Chromatic Resistance - Each colour of Drakonid has varying resistances, giving a +10 to resistances depending on their colour. Red Drakonids are resistant to Fire, Green Drakonids resistant to Nature, Bronze Drakonids resistant to Arcane, Blue Drakonids resistant to Frost and Black Drakonids resistant to Shadow.
# Massive Strength - Drakonids are strong enough to be able to wield a two-handed weapon in one hand. Choosing to do so however will incur a 25% penalty to the damage dealt and stats provided by the weapon.
# Brood Power - An active ability based on the colour the Drakonid has. Red Drakonids get a fire-based Damage over Time ability, Green Drakonids gain the ability to sleep an opponent for two seconds, Bronze Drakonids can slow a target's movement, attack and casting speed by 50% for 4 seconds, Blue Drakonids can burn a part of their opponents mana and Black Drakonids get a single target Shadow damage ability. The damage dealing abilities of the Red, Blue and Black Drakonids improves as levels are gained.
# Endurance - Drakonids gain a 5% bonus to their total health.

Character Creation Screen:
While Drakonids have all the options other races do, we are proud to announce they are the first race in which your Skin Colour affects your racial traits!


Jak dla mnie bomba. Bedzie powod zeby rerollnac sie na Alliantow i zagrac czyms, co wyglada jak maszynka do mielenia miesa a nie lalka barbie...

Ale, zeby byc dokladnym, musimy pomysleco zasadzie komplementarnosci. BE dostana: Maga, Huntera, Rogala, Warlocka, Priesta i Warriora. Patrzac na liste klas na strone konfliktu, wychodzi, ze nowa rasa Aliantow powinna miec: Warriora, Maga, Huntera, Warlocka. Dochodzi tez prawdopodobienstwo, ze nowa rasa moze miec Loladinow ( zasada komplementarnosci - Horda "ma" 3 szamow, Alianty maja 2 loladinow - mozliwe ze dostana trzeciego ), chociaz to czesciowo nie pasuje do WoW-lore.

IMHO, Drakonidzi pasuja do ogolnego zarysu - Hunter i Warek do nich pasuje, Mag i Warlock - dyczko mniej... A Loladin to juz wogole... Chociaz, z obecnych mozliwosci, moim zdaniem pasuja najbardziej do gry.

Jednakze, jak to ktos powiedzial, nie ma sie co podniecac i robic szumu, bo o nowej rasie nie dowiemy niczego oficjalnego przed E3...

Autor:  iniside [ 2 kwi 2006, 17:25 ]
Tytuł: 

Z tego co wiem do BE dostaną:
Maga, Warlocka, Priesta, Rogala, Warriora (kolejnosc w.g przydatnosci dla rasy :E).
Drakonidzi powinny dostać (o ile będą):
Warriora, Hunter, Rogal, ew. Priest.
Z opisu wynika że to rasa, urodzonych zabijakó którym myślenie do szczęscia potrzebne nie jest. Ot taka przeciw waga dla Krwawych Elfów którzy pewnie będą najlepszą rasą dla maga ;]. Wiec ally dostaloby cos do ich zwalczania ;]

Strona 4 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team