MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

ZHC + ToEP Nerf 1.10
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=18270
Strona 4 z 12

Autor:  Harenzo [ 1 mar 2006, 11:22 ]
Tytuł: 

no tak w sumie odpowiednik ale nie pozwala powalic przeciwnika w 5 s :) a w healowaniu na bossach jak broodlord świetnie sie spisuje

Autor:  r_ADM [ 1 mar 2006, 11:26 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Bez urazy Bcn ale nie wiem co widziales jak nie grales kilka miechow wogole i twoj mag zatrzymal sie na poziomie ubrs. Po powrocie gdzies dwa tygodnie pograles ? Teraz znowu masz zawieszone konto.
Shadhun to wogole nie ma maga(gdzies w tym tamcie sklamal ze ma :| ) o ile wiem wiec nie traktujcie go powaznie:|


ROTFL :) ubrs :)

bcn: jak mowilem, w dupie byles gowno widziales. o graniu magiem w endgamie nie masz pojecia. idz se powiekszac epeena gdzie indziej :P

Fabianek: no niby tak, ale mowa byla o przygotowywanych duelach wiec zalozylem, ze walczyli bez external buffow.

Cytuj:
Jakbys mial deko inteligencji to zajarzylbys ze mowilem o cricie radm

Cytuj:
Roozter: ciekawe co mowisz, mag byl blue/epic i walil crit z frostbolta za 2k ??


jakbys potrafil czytac ze zrozumieniem to wiedzialbys, ze ja rowniez mowilem o cricie.

Autor:  Nukh [ 1 mar 2006, 11:34 ]
Tytuł: 

Mi w tym całej sprawie najbardziej podoba się postawa pana Tserica.

Mówił, że:

- nie zmienią ilości przyzywanej wody. Zmienili.
- nie zmienią zasad działania trinketów. Zmienili.
- mage mana pool = mage dps.

Dobry jest. ;)

Autor:  Fabianek [ 1 mar 2006, 11:37 ]
Tytuł: 

Harenzo napisał(a):
no tak w sumie odpowiednik ale nie pozwala powalic przeciwnika w 5 s :) a w healowaniu na bossach jak broodlord świetnie sie spisuje


eeee tam ja mam zhc w torbie i nigdy nie uzywam, bo mana conservate mi niszczy tego buffa wole stabilne all the tiem +44 z klasowego trinketu

r_ADM napisał(a):
Fabianek: no niby tak, ale mowa byla o przygotowywanych duelach wiec zalozylem, ze walczyli bez external buffow.


to byla ironia :) wiadomo ze mage w blue ma pojecie takie o epickich trinketach (ktore w dzialaniu widzial u przeciwnika lub na filmach/screenach) jak ja o warlocku (ostatnio sie dowiedzialem dlaczego locki sie podniecaja jak nightfall procnie :oops: )

Autor:  Zoltan [ 1 mar 2006, 11:40 ]
Tytuł: 

Nukh napisał(a):
Mi w tym całej sprawie najbardziej podoba się postawa pana Tserica.

Mówił, że:

- nie zmienią ilości przyzywanej wody. Zmienili.
- nie zmienią zasad działania trinketów. Zmienili.
- mage mana pool = mage dps.

Dobry jest. ;)

Tak jakby to bylo cos nowego :)
http://blue.cardplace.com/cache/wow-general/1786917.htm
Tlumaczenie: nie znerfujemy WOTF
Rezultat: WOTF znerfowany
Stara zagrywka Blizzarda.

Autor:  RoozTer [ 1 mar 2006, 11:42 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Roozter: ciekawe co mowisz, mag byl blue/epic i walil crit z frostbolta za 2k ??


Zaskoczylo mie twoje zdziwienie, jak nie widziales maga critujacego za 2k z frostbolta to rzeczywiscie nie ma ci sie co dziwic ze nic ci magiem nie wychodzi:|[/code]

Autor:  r_ADM [ 1 mar 2006, 11:45 ]
Tytuł: 

widzialem crity za 10600 :P. Chodzi o to, ze powiedziales, ze mag z blue/epic gearem robi takie crity.

Autor:  Fabianek [ 1 mar 2006, 11:45 ]
Tytuł: 

@RoozTer mozesz pokazac w co trzeba ubrac maga zeby mial frostbolt za 1k (czyli crit za 2k) bo z tego co wiem to ciezko uzbierac to z blue.


r_ADM napisał(a):
widzialem crity za 10600 :P. Chodzi o to, ze powiedziales, ze mag z blue/epic gearem robi takie crity.


tylko? na gildiowym forum jest screen jak nasz mag crituje za 16+k tyle ze chromagussa ;-)

Autor:  r_ADM [ 1 mar 2006, 11:48 ]
Tytuł: 

no wlasnie to crit z chromagusa :) ale wiesz, ja noob jestem :(

Autor:  druzil [ 1 mar 2006, 12:03 ]
Tytuł: 

Kiedys magiem gralo sie latwiej jak owieczka byla jeszcze w miare dobrym czarem.
Teraz to wogole nie ma po co jej uzywac bo wszyscy wychodza z niej trinkietem a ponowmy resheep przechodzi najczesciej po 2 sekundach...
glupiego fb jest ciezko wykastowac bo kazdy ci da interrupta, a zatrzymanie kogos w novie najczesciej dziala raz na walke bo zwykle mag pada po 2 strzalach..

Wylewelowalem juz 4 60 i z mojego punktu widzenia mag jest duzo slabszy od reszty klas

Autor:  r_ADM [ 1 mar 2006, 12:05 ]
Tytuł: 

druzil: ciii, zaraz ci powiedza l2p.

Autor:  Zoltan [ 1 mar 2006, 12:18 ]
Tytuł: 

druzil napisał(a):
Kiedys magiem gralo sie latwiej jak owieczka byla jeszcze w miare dobrym czarem.
Teraz to wogole nie ma po co jej uzywac bo wszyscy wychodza z niej trinkietem

ROFL. Daj mi trinket do wychodzenia z owcy, a Cie ozloce.

Autor:  Neonin [ 1 mar 2006, 12:21 ]
Tytuł: 

http://www.thotbott.com/?i=37129

to jak będzie ze złoceniem?;)

Autor:  Mroczny [ 1 mar 2006, 12:22 ]
Tytuł: 

Zoltan napisał(a):
ROFL. Daj mi trinket do wychodzenia z owcy, a Cie ozloce.


Prowokacja ? :)

Autor:  Arvold [ 1 mar 2006, 12:23 ]
Tytuł: 

5 punktow w arcane focus i owca działa jak dawniej.

l2p :P

Autor:  Qraczek [ 1 mar 2006, 12:24 ]
Tytuł: 

Ja tylko chcialem zauwazyc, ze magowi wcale nie tak latwo kritnac za te "gwarantowane 3k+" jak to mowicie. Nie liczac jakis kosmicznych buffow (rzadko kto regularnie biega z Flask of Supreme Power np.).

Tak zeby sobie policzyc - zalozmy ze standardowy frostbolt to 500 dmgu (mniej wiecej). Zeby kritnac za 3k to standardowy frost musi wyniesc 1,5k+ (z talentami mag krituje na 200% dmgu jak ktos nie wiedzial).

Od 1500 odejmijmy najpierw (0,83*285) (0,83 bonusu za wzgledu na casting time) = mamy 1263 (czyli za tyle trzeba trafic przed odpaleniem ZHC)
Od 1263 odejmijmy (0,83*175) = 1117 (czyli za tyle trzeba trafic przed odpaleniem ZHC i TOEPa)
Czyli musimy trafic za 1117 z Arcane Power. Czyli bez Arcane Power jest to 827 dmgu.

Czyli zalozywszy ze standard do 500 to musimy podniesc to o 327 dmgu.

Kontynuujac - to 327 dmgu to 0,83 z tego co mamy +dmg na sobie (zakladam ze sa to itemy "up to" a nie "+frost dmg", ktorych jest malo).

Co w praktyce oznacza, ze zeby kritnac za 3k mag musi miec

Build na Arcane Power
TOEPa (rare drop - chociaz zalezy, mojej gildii dropnelo 6 sztuk w ciagu ok 7 miesiecy regularnego raidowania)
ZHC (ok - powiedzmy ze to latwe do zdobycia)
i
+400 dmg gearu.

Wiec prosze darowac sobie opowiastki jak to magowie regularnie krituja Was za 3k+, bo wiekszosc magow, ktora zebrala tyle sprzetu w zyciu nie widziala PvP ...

------------------------------------

A teraz bardziej na temat -
a) nerfa szkoda - chociaz z drugiej strony teraz magowie beda moze troche mniej sciagali aggro w highend instancjach
b) dyskusja czy mag jest "bogiem" pvp , czy nie jest tez bezcelowa ... zalezy czy ktos umie grac czy nie
c) co z tego, ze mag potrafi kogos zabic w kilka sekund (lub mniej). whinowanie ze dlatego wlasnie powinno sie maga nerfnac jest bez sensu - tak dla przykladu -
c1) drodzy szamani - nie zdarzyl wam sie Krit z wf poprawiony kritem z shocka po ktorym przeciwnik juz dyma z cmentarza ?
c2) Hunterzy - Aimed, Auto, Multi - dobranoc
c3) rogue - ambush, backstab - dobranoc - szmaciarze w PvE gearze naprawde za duzo nie maja hpsow...
c4) warriorzy - nie zdarzyl wam sie krit z MS poprawiony od razu executem ?
c5) warlock - no comment ... gdzies paleta sie po forum obrazek z kritem za 5k ...
c6) druid - cos ladnego w kocie po ktorym to przeciwnik ma polowe lub mniej hpsow ?
c7) priest, pala - no dobra ....

Tak naprawde mag raz na jakis czas, przy odrobinie szczescia potrafi 2shotowac prawie wszystko co sie rusza.
Tyle ze to samo "prawie wszystko co sie rusza" moze "przy odrobine szczescia" 2 shotowac maga.
Wiec w czym problem - co tu do cholery nie jest zbalansowane ?

Pomijam fakt, ze zalozywszy ze mag odpali AP i ZHC (a TOEPa juz nie moze) to te legendarne "gwarantowane krity za 3k+" zmniejsza sie do "gwarantowanych kritow za 2,7k+" - taka wielka roznica ? (pomijam fakt, ze "gwarantowane" to tez gowno prawda bo mag ma albo powiedzmy ok 60% krita w zamrozony cel i tone +dmgu, albo faktycznie blizej 80%, ale +dmgu duzo mniej).

Ogolnie przypomina to dyskusje ludzi, ktorzy raz w zyciu oberwali od najlepszego maga na serwerze i nagle uwazaja ze konieczny jest nerf calej klasy ....

Pozdr,
Q

Autor:  MacDwain [ 1 mar 2006, 12:25 ]
Tytuł: 

Zoltan napisał(a):
ROFL. Daj mi trinket do wychodzenia z owcy, a Cie ozloce.


Nie moge - jest soulbound :har:


Magowie!!! Wy nie chcecie, że by Wam klase poprawiali. Wy chcecie, żeby blizz dał "takiecuś", co pozwala zabić dowolnego przeciwnika w ciągu 3 sekund bez wciskania więcej niż 3 przycisków.

Autor:  Zoltan [ 1 mar 2006, 12:27 ]
Tytuł: 

Neonin napisał(a):
http://www.thotbott.com/?i=37129

to jak będzie ze złoceniem?;)

Class: Druid. Pewnie kilka innych. A kilka innych nie ma takich luksusow.

Autor:  Zoltan [ 1 mar 2006, 12:30 ]
Tytuł: 

Qraczek napisał(a):

Ogolnie przypomina to dyskusje ludzi, ktorzy raz w zyciu oberwali od najlepszego maga na serwerze i nagle uwazaja ze konieczny jest nerf calej klasy ....


Czyli powod dokladnie taki sam jak z nerfem Enrage. Naucz sie - tak ta gra dziala. Im ktos wiecej whine'uje, tym wieksza szansa, ze Blizzard go poslucha.
PS. http://img53.imageshack.us/img53/3250/nerf9ei.jpg (losowy mag z mojego serwera, bardzo daleki od najlepszego). Sam zebralem od niego _hit_ (nie crit) za 2.2k a i to dlatego, ze jak stoje w novie to sie przelaczam w def stance, gdybym stal w zerku jak 90% idiotow to byloby pod 3k.

Autor:  r_ADM [ 1 mar 2006, 12:32 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Tak naprawde mag raz na jakis czas, przy odrobinie szczescia potrafi 2shotowac prawie wszystko co sie rusza.
Tyle ze to samo "prawie wszystko co sie rusza" moze "przy odrobine szczescia" 2 shotowac maga.
Wiec w czym problem - co tu do cholery nie jest zbalansowane ?


dokladnie o to chodzi. dodac mozna tylko fakt, ze mag 'masz szanse' 2shotowac raz na 3 minuty.

Cytuj:
c7) priest, pala - no dobra ....


pala moze nie, ale priest z pvp buildem ma spora szanse (zalezy czy mag zcrituje) wygrac z magiem.

Strona 4 z 12 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team