MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Naxxramas https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=19602 |
Strona 4 z 42 |
Autor: | kreda [ 30 maja 2006, 09:26 ] |
Tytuł: | |
Fabianek napisał(a): pozyjemy zobaczymy, blizz oglaszal ze aq40 bedzie uber trudne a C'thun to juz wogle bedzie uber. teraz mowia to samo. A jak tylko odbuggowali c'thuna to odrazu wywrocilo go 20+gildii
Bo go cwiczyli od kilku miesiecy:P A moze ta uber-trudnosc to byly wlasnie bugi?:) |
Autor: | Fabianek [ 30 maja 2006, 09:29 ] |
Tytuł: | |
kreda napisał(a): Bo go cwiczyli od kilku miesiecy:P A moze ta uber-trudnosc to byly wlasnie bugi?:)
heh, ouro wcale nie byl cwiczony a padl rownie szybko (visca pomine bo zdania sa podzielone czy jest latwy czy nie lol). Pozostale bossy padaly pierwszego dnia. |
Autor: | Domin [ 30 maja 2006, 09:40 ] |
Tytuł: | |
kreda napisał(a): Domin napisał(a): Heh mogli by dac juz tego patcha...nuda jest jak wszystko ma sie na farm i jedyna rozrywka to MC speed run o_O A AQ40? Bo juz was SoD wyprzedzaja:) Synergy @Kazzak to moja nowa gildia od migracji ![]() Fabianek napisał(a): heh, ouro wcale nie byl cwiczony a padl rownie szybko (visca pomine bo zdania sa podzielone czy jest latwy czy nie lol). Pozostale bossy padaly pierwszego dnia. Visc jest latwy jak jest strategia i kazdy w raidzie wie 100% co robic i nie da ciala, chociaz jest margines bledu, np tydzien temu ja i inny mag zdjelismy tego samego bloba (teraz sie kluc kto zle wziol, na pierwszym freezie sporo blobow a czas na target i nuke to up to 1 sec ![]() ![]() Co do ouro to randomik straszny, raz 1.3min raz 3 min......jak seria 1.3 min to duza szansa ze za duzo ludzi zaliczy glebe i nie bedzie dps na berserk ![]() |
Autor: | Fabianek [ 30 maja 2006, 10:01 ] |
Tytuł: | |
Domin napisał(a): Visc jest latwy jak jest strategia i kazdy w raidzie wie 100% co robic i nie da ciala.... Domin profile napisał(a): Level 60 Male Undead Mage badz tak mily i popraw swoja wypowiedz "Visc dla hordy jest latwy" lub nie zabieraj zdania gdy nie masz racji bo Visc to najtrudniejszy boss dla alliance w calej grze poki co. Cytuj: Co do ouro to randomik straszny, raz 1.3min raz 3 min......jak seria 1.3 min to duza szansa ze za duzo ludzi zaliczy glebe i nie bedzie dps na berserk
![]() czy ja wiem, ja nie zauwazylem tego problemu u nas. aczkolwiek ouro > cthun |
Autor: | Domin [ 30 maja 2006, 10:28 ] |
Tytuł: | |
Fabianek, nie jest latwy/trudny, jest taki sam , bo jak alliance ciagle powtarzalo stop fucking whining jak horda whinowala na wasze easy mode ![]() ![]() ![]() ![]() A myslalm ze nie doczekam sie takiego dnia ![]() Musze sobie to do archiwum wrzucic jak Naxx wyjdzie i bedzie znowu "ally" easy mode i "stop whining" odpowiedzi ![]() To tyle droczenia sie i double standardow. Teraz na serio ![]() Fakt faktem Ouro to ostatni i najtrudniejszy boss w AQ 40. Mam nadzieje ze Blizz wezmie do serca opinie graczy i w Naxx beda bosy ala Cthun gdzie jedynym faktorem powodzenia jest tylko i wylacznie team work. |
Autor: | Fabianek [ 30 maja 2006, 10:39 ] |
Tytuł: | |
@up ala c'thun czy ala ouro? ![]() podobno 1st boss ma byc na poziomie twinsow wiec raczje szybko mu leb spadnie ![]() edit: wywalilem wiekszosc czesc posta jak doczytalem twojego do konca coby nie kontynowac dyskusji bezcelowo ![]() |
Autor: | Domin [ 30 maja 2006, 11:58 ] |
Tytuł: | |
Marnujecie czas z rank 11 bolts, jest pewna granica kiedy visc nie moze summonowac blobow, te 5% z rank 11 to strata czasu i many healerow. 3 freezy i visc pada, chyba ze macie duze problemy z zabiciem odpowiedniej ilosci blobow w pierwszym shatterze. My uzywamy 6 magow + lock group i hunter group, 6 magow +2 melee do kazdego na assist, locki i hunterzy biora bloba osobno i zazwyczaj wszystkie grupy zabijaja swojego bloba ![]() ![]() Oczywiscie ala Cthun, Ouro to ciagle random ;/ , a cos czuje ze Naxx podzieli los AQ40, pierwsze bossy padna szybko i dopiero bedzie przerwa na czyms ala huhuran, lub jakas walka co naprawde da do myslenia i bedzie "omfg you have to do this to win?" |
Autor: | Fabianek [ 30 maja 2006, 12:35 ] |
Tytuł: | |
Domin napisał(a): ... chyba ze macie duze problemy z zabiciem odpowiedniej ilosci blobow w pierwszym shatterze.... no wlasnie magowie czasem targetuja tego samego bloba i na koniec robi sie problem a tak nie ma problemu ![]() Cytuj: No ale jak wam dziala to dziala, nie znaczy ze jest miejsce na poprawki ![]() lepiej niz kill bez trupow sie nie da ![]() ![]() Cytuj: Oczywiscie ala Cthun, Ouro to ciagle random ;/ , a cos czuje ze Naxx podzieli los AQ40, pierwsze bossy padna szybko i dopiero bedzie przerwa na czyms ala huhuran, lub jakas walka co naprawde da do myslenia i bedzie "omfg you have to do this to win?"
ta ja tez i raczej przerwa imho bedzie przez "przypadkowe" bugi. a swoja droga ja sie nadal zastanawiam czemu FFS jest sie w combat po killu c'thuna mi sie wydaje ze to nie koniec AQ ![]() |
Autor: | litlekacper [ 30 maja 2006, 12:39 ] |
Tytuł: | |
moze to bedzie cos do questa n a legendary staff trzeba bedzie poknac po killu C'thuna w te gongi |
Autor: | tomugeen [ 30 maja 2006, 12:41 ] |
Tytuł: | |
Fabianek napisał(a): a swoja droga ja sie nadal zastanawiam czemu FFS jest sie w combat po killu c'thuna mi sie wydaje ze to nie koniec AQ
![]() + za npc od broni sa korytarze zamurowane, tzn wyglada to tak jakby mijalo sie komnate c'thuna i za npc powinno byc cos jeszcze. |
Autor: | Fabianek [ 30 maja 2006, 13:18 ] |
Tytuł: | |
ta to tez dziwne chociaz jakby patrzec na mape to za "zamurowanymi" drzwiami powinno sie wyjsc nie daleko propheta. przed walka z c'thunem te npc cos marudza zeby je uwolnic za nim zabije sie c'thuna to pomoga, tylko nie wiadomo jak probowalismy (znaczy rogue na sprint + prep) pogadac z nimi na poczatku p2, na p2 <50% i na p2 <20% i lipa nadal byli uwiezieni. |
Autor: | kreda [ 30 maja 2006, 13:19 ] |
Tytuł: | |
Content do 1.12 pewnie:P Coby sie za szybko aq nie znudzilo:) |
Autor: | Fabianek [ 30 maja 2006, 13:20 ] |
Tytuł: | |
kreda napisał(a): Content do 1.12 pewnie:P Coby sie za szybko aq nie znudzilo:)
no ale FFS jak ktos zginie to musi dymac ~20min bo na mounta nie mozna wsiasc... ...i ostatnio mi sie zdedzilo na 5% i wiem cos o tym :/ jak to jest q.... fajnie ![]() |
Autor: | Domin [ 30 maja 2006, 13:40 ] |
Tytuł: | |
Nom dymac na piechote do cthuna to nie zabardzo.....jedyna rada? Nie ginac ![]() ![]() |
Autor: | cypis [ 30 maja 2006, 13:42 ] |
Tytuł: | |
Fajnie sie tematu trzymacie ;] Co do tych drzwi, to maja byc otwarte od 1.11. Wczesniej to byl cockblock, coby ludzie zbyt czesto prob nie robili edit; ladny tanking sword: http://img56.imageshack.us/my.php?image=widow6bz.jpg i matsy potrzebne do zrobienia t3, chyba pora zaczac kampic AH http://wowwalkthroughs.free.fr/Tiers3ArmorSet.html 2nd edit: pull grobbulusa to jakies 20 mobow + boss. so much fun ^_^ ![]() |
Autor: | kreda [ 30 maja 2006, 14:04 ] |
Tytuł: | |
O K*wa bylem pewien ze to bead dropy z bossow:) A tak to nawet lepiej:P EDIT: To ja zaczynam mooncloth robic:P |
Autor: | Fabianek [ 30 maja 2006, 14:08 ] |
Tytuł: | |
@cypis co do farmienia regentow lepiej przejdz sie na AH i sprawdz ceny essence of water i elemental water. farmerzy zaszaleli best hity: - Elemental water za 5g sztuka - essence of water 10 za 750g |
Autor: | KromeR [ 30 maja 2006, 14:15 ] |
Tytuł: | |
Chcesz powiedziec ze t3 bedzie craftowany tak jak teraz t0,5? Nom ale i tak bym sie nie napalal bo pewnie q sie bedzie bralo z Nax i nie beda ogolnie dostepne. Bo co to za problem wyfarmic crysztaly, nexusy i reszte? |
Autor: | olokkm [ 30 maja 2006, 14:18 ] |
Tytuł: | |
kreda napisał(a): O K*wa bylem pewien ze to bead dropy z bossow:) A tak to nawet lepiej:P
EDIT: To ja zaczynam mooncloth robic:P no dropy z bossow beda tez potrzebne ![]() |
Autor: | Fabianek [ 31 maja 2006, 09:10 ] |
Tytuł: | |
KromeR napisał(a): Chcesz powiedziec ze t3 bedzie craftowany tak jak teraz t0,5?
Nom ale i tak bym sie nie napalal bo pewnie q sie bedzie bralo z Nax i nie beda ogolnie dostepne. Bo co to za problem wyfarmic crysztaly, nexusy i reszte? powodzenia w wyfarmieniu 16 x Cured Rugged Hide lol (hint: LW je robi ze skladnika ktorego sie kraftuje raz na 3 dni) |
Strona 4 z 42 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |