MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Naxxramas
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=19602
Strona 4 z 42

Autor:  kreda [ 30 maja 2006, 09:26 ]
Tytuł: 

Fabianek napisał(a):
pozyjemy zobaczymy, blizz oglaszal ze aq40 bedzie uber trudne a C'thun to juz wogle bedzie uber. teraz mowia to samo. A jak tylko odbuggowali c'thuna to odrazu wywrocilo go 20+gildii


Bo go cwiczyli od kilku miesiecy:P A moze ta uber-trudnosc to byly wlasnie bugi?:)

Autor:  Fabianek [ 30 maja 2006, 09:29 ]
Tytuł: 

kreda napisał(a):
Bo go cwiczyli od kilku miesiecy:P A moze ta uber-trudnosc to byly wlasnie bugi?:)


heh, ouro wcale nie byl cwiczony a padl rownie szybko (visca pomine bo zdania sa podzielone czy jest latwy czy nie lol). Pozostale bossy padaly pierwszego dnia.

Autor:  Domin [ 30 maja 2006, 09:40 ]
Tytuł: 

kreda napisał(a):
Domin napisał(a):
Heh mogli by dac juz tego patcha...nuda jest jak wszystko ma sie na farm i jedyna rozrywka to MC speed run o_O

A AQ40? Bo juz was SoD wyprzedzaja:)


Synergy @Kazzak to moja nowa gildia od migracji ;)

Fabianek napisał(a):
heh, ouro wcale nie byl cwiczony a padl rownie szybko (visca pomine bo zdania sa podzielone czy jest latwy czy nie lol). Pozostale bossy padaly pierwszego dnia.


Visc jest latwy jak jest strategia i kazdy w raidzie wie 100% co robic i nie da ciala, chociaz jest margines bledu, np tydzien temu ja i inny mag zdjelismy tego samego bloba (teraz sie kluc kto zle wziol, na pierwszym freezie sporo blobow a czas na target i nuke to up to 1 sec ;) ) Jedyne co moze byc pechowe to po reformie jak tank dostanie serie missow/dodge/parry i healer aggro zlapie. No i nie wiem skad przekonanie ze na visc trza nr gear brac ;) Zupelnie niepotrzebne.

Co do ouro to randomik straszny, raz 1.3min raz 3 min......jak seria 1.3 min to duza szansa ze za duzo ludzi zaliczy glebe i nie bedzie dps na berserk :( Jak 3min to easy mode praktycznie.[/quote]

Autor:  Fabianek [ 30 maja 2006, 10:01 ]
Tytuł: 

Domin napisał(a):
Visc jest latwy jak jest strategia i kazdy w raidzie wie 100% co robic i nie da ciala....


Domin profile napisał(a):
Level 60 Male Undead Mage


badz tak mily i popraw swoja wypowiedz "Visc dla hordy jest latwy" lub nie zabieraj zdania gdy nie masz racji bo Visc to najtrudniejszy boss dla alliance w calej grze poki co.

Cytuj:
Co do ouro to randomik straszny, raz 1.3min raz 3 min......jak seria 1.3 min to duza szansa ze za duzo ludzi zaliczy glebe i nie bedzie dps na berserk :( Jak 3min to easy mode praktycznie.


czy ja wiem, ja nie zauwazylem tego problemu u nas. aczkolwiek ouro > cthun

Autor:  Domin [ 30 maja 2006, 10:28 ]
Tytuł: 

Fabianek, nie jest latwy/trudny, jest taki sam , bo jak alliance ciagle powtarzalo stop fucking whining jak horda whinowala na wasze easy mode ;) Ciagle mowili ze to taki sam stopien trudnosci, paladyn to nie daje nic a shaman z windury > all etc. To teraz wam sie odbilo ;) Acha przeczytalem waszego strata na visca, nie dziwne ze taki trudny dla was, popracujcie troche nad strategia ;) NO ale ja nie mam racji bo horda easy mode PvE jest ;) 1 Druid na party w pierwszej fazie = shaman. (Jak to powiedzial jeden druid z alliance na r&d forum "l2time abolish)

A myslalm ze nie doczekam sie takiego dnia :D

Musze sobie to do archiwum wrzucic jak Naxx wyjdzie i bedzie znowu "ally" easy mode i "stop whining" odpowiedzi :D

To tyle droczenia sie i double standardow. Teraz na serio ;)


Fakt faktem Ouro to ostatni i najtrudniejszy boss w AQ 40. Mam nadzieje ze Blizz wezmie do serca opinie graczy i w Naxx beda bosy ala Cthun gdzie jedynym faktorem powodzenia jest tylko i wylacznie team work.

Autor:  Fabianek [ 30 maja 2006, 10:39 ]
Tytuł: 

@up ala c'thun czy ala ouro? :)

podobno 1st boss ma byc na poziomie twinsow wiec raczje szybko mu leb spadnie :]


edit: wywalilem wiekszosc czesc posta jak doczytalem twojego do konca coby nie kontynowac dyskusji bezcelowo :] dodam tylko co do stratu u nas ma 100% skutecznosci wiec dla nas jest dobry

Autor:  Domin [ 30 maja 2006, 11:58 ]
Tytuł: 

Marnujecie czas z rank 11 bolts, jest pewna granica kiedy visc nie moze summonowac blobow, te 5% z rank 11 to strata czasu i many healerow. 3 freezy i visc pada, chyba ze macie duze problemy z zabiciem odpowiedniej ilosci blobow w pierwszym shatterze. My uzywamy 6 magow + lock group i hunter group, 6 magow +2 melee do kazdego na assist, locki i hunterzy biora bloba osobno i zazwyczaj wszystkie grupy zabijaja swojego bloba :) No ale jak wam dziala to dziala, nie znaczy ze jest miejsce na poprawki :D

Oczywiscie ala Cthun, Ouro to ciagle random ;/ , a cos czuje ze Naxx podzieli los AQ40, pierwsze bossy padna szybko i dopiero bedzie przerwa na czyms ala huhuran, lub jakas walka co naprawde da do myslenia i bedzie "omfg you have to do this to win?"

Autor:  Fabianek [ 30 maja 2006, 12:35 ]
Tytuł: 

Domin napisał(a):
... chyba ze macie duze problemy z zabiciem odpowiedniej ilosci blobow w pierwszym shatterze....

no wlasnie magowie czasem targetuja tego samego bloba i na koniec robi sie problem a tak nie ma problemu :]


Cytuj:
No ale jak wam dziala to dziala, nie znaczy ze jest miejsce na poprawki :D


lepiej niz kill bez trupow sie nie da :) wiec nei ma co poprawiac, bo jak cos dziala to dziala jak napisales i lepiej nie ruszac. Tak ruszylismy prawie perfekcyjnego strata na ouro, efekt byl taki ze pol nocy wipeow po czym powrot do poprzedniej koncepcji i od reki kill ;-)

Cytuj:
Oczywiscie ala Cthun, Ouro to ciagle random ;/ , a cos czuje ze Naxx podzieli los AQ40, pierwsze bossy padna szybko i dopiero bedzie przerwa na czyms ala huhuran, lub jakas walka co naprawde da do myslenia i bedzie "omfg you have to do this to win?"


ta ja tez i raczej przerwa imho bedzie przez "przypadkowe" bugi.


a swoja droga ja sie nadal zastanawiam czemu FFS jest sie w combat po killu c'thuna mi sie wydaje ze to nie koniec AQ ;-) ktoregos wieczoru probowalismy wszystkiego lazilismy po scianach, nasz noggenholic probowal wszystkiego ale bez skutecznie :/ caly czas zastanawiaja nas te 2 gongi co sa nie aktywne w c'thun room.

Autor:  litlekacper [ 30 maja 2006, 12:39 ]
Tytuł: 

moze to bedzie cos do questa n a legendary staff trzeba bedzie poknac po killu C'thuna w te gongi

Autor:  tomugeen [ 30 maja 2006, 12:41 ]
Tytuł: 

Fabianek napisał(a):
a swoja droga ja sie nadal zastanawiam czemu FFS jest sie w combat po killu c'thuna mi sie wydaje ze to nie koniec AQ ;-) ktoregos wieczoru probowalismy wszystkiego lazilismy po scianach, nasz noggenholic probowal wszystkiego ale bez skutecznie :/ caly czas zastanawiaja nas te 2 gongi co sa nie aktywne w c'thun room.


+ za npc od broni sa korytarze zamurowane, tzn wyglada to tak jakby mijalo sie komnate c'thuna i za npc powinno byc cos jeszcze.

Autor:  Fabianek [ 30 maja 2006, 13:18 ]
Tytuł: 

ta to tez dziwne chociaz jakby patrzec na mape to za "zamurowanymi" drzwiami powinno sie wyjsc nie daleko propheta.

przed walka z c'thunem te npc cos marudza zeby je uwolnic za nim zabije sie c'thuna to pomoga, tylko nie wiadomo jak probowalismy (znaczy rogue na sprint + prep) pogadac z nimi na poczatku p2, na p2 <50% i na p2 <20% i lipa nadal byli uwiezieni.

Autor:  kreda [ 30 maja 2006, 13:19 ]
Tytuł: 

Content do 1.12 pewnie:P Coby sie za szybko aq nie znudzilo:)

Autor:  Fabianek [ 30 maja 2006, 13:20 ]
Tytuł: 

kreda napisał(a):
Content do 1.12 pewnie:P Coby sie za szybko aq nie znudzilo:)


no ale FFS jak ktos zginie to musi dymac ~20min bo na mounta nie mozna wsiasc...


...i ostatnio mi sie zdedzilo na 5% i wiem cos o tym :/ jak to jest q.... fajnie :(

Autor:  Domin [ 30 maja 2006, 13:40 ]
Tytuł: 

Nom dymac na piechote do cthuna to nie zabardzo.....jedyna rada? Nie ginac :D Slyszalem akcje o kolesiu co wyjebal flask of petrification przed trzecim weaken i powiedzial ze za chuja nie da cancle bo na pewno zginie :D

Autor:  cypis [ 30 maja 2006, 13:42 ]
Tytuł: 

Fajnie sie tematu trzymacie ;]
Co do tych drzwi, to maja byc otwarte od 1.11. Wczesniej to byl cockblock, coby ludzie zbyt czesto prob nie robili
edit;
ladny tanking sword: http://img56.imageshack.us/my.php?image=widow6bz.jpg
i matsy potrzebne do zrobienia t3, chyba pora zaczac kampic AH
http://wowwalkthroughs.free.fr/Tiers3ArmorSet.html

2nd edit:
pull grobbulusa to jakies 20 mobow + boss. so much fun ^_^
Obrazek

Autor:  kreda [ 30 maja 2006, 14:04 ]
Tytuł: 

O K*wa bylem pewien ze to bead dropy z bossow:) A tak to nawet lepiej:P

EDIT: To ja zaczynam mooncloth robic:P

Autor:  Fabianek [ 30 maja 2006, 14:08 ]
Tytuł: 

@cypis co do farmienia regentow lepiej przejdz sie na AH i sprawdz ceny essence of water i elemental water. farmerzy zaszaleli best hity:
- Elemental water za 5g sztuka
- essence of water 10 za 750g

Autor:  KromeR [ 30 maja 2006, 14:15 ]
Tytuł: 

Chcesz powiedziec ze t3 bedzie craftowany tak jak teraz t0,5?
Nom ale i tak bym sie nie napalal bo pewnie q sie bedzie bralo z Nax i nie beda ogolnie dostepne. Bo co to za problem wyfarmic crysztaly, nexusy i reszte?

Autor:  olokkm [ 30 maja 2006, 14:18 ]
Tytuł: 

kreda napisał(a):
O K*wa bylem pewien ze to bead dropy z bossow:) A tak to nawet lepiej:P

EDIT: To ja zaczynam mooncloth robic:P


no dropy z bossow beda tez potrzebne ;)

Autor:  Fabianek [ 31 maja 2006, 09:10 ]
Tytuł: 

KromeR napisał(a):
Chcesz powiedziec ze t3 bedzie craftowany tak jak teraz t0,5?
Nom ale i tak bym sie nie napalal bo pewnie q sie bedzie bralo z Nax i nie beda ogolnie dostepne. Bo co to za problem wyfarmic crysztaly, nexusy i reszte?


powodzenia w wyfarmieniu 16 x Cured Rugged Hide lol (hint: LW je robi ze skladnika ktorego sie kraftuje raz na 3 dni)

Strona 4 z 42 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team