MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

wiecej o World PvP
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=20327
Strona 4 z 5

Autor:  Vercin [ 14 lip 2006, 23:37 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Current zone PvP additions are simply a step in this direction, to gauge potential types of activity. We plan to expand on various PvP activities in the expansion and have a better opportunity to really work PvP into the core design of a zone, rather than having it as an additional activity attached later.

In short, we want PvP to be participatory and not obligatory. I realize a lot of idealism appears to be against this at first, but we would still like to see how players interact with these upcoming additions.

Tak jak mowilem w dodatku beda lokacje zaprojektowane od poczatku dla world pvp bo poprostu upychac tego w istniejacych nie ma sensu

Autor:  spelcast [ 14 lip 2006, 23:47 ]
Tytuł: 

ale i tak 1,5 roku na jakies porzadne PvP to stanowczo zbyt dlugo no cuz trzeba czekac do bc :(

Autor:  iniside [ 15 lip 2006, 01:07 ]
Tytuł: 

Pewnie im wyjdzie jak zwykle. Czego wy wymagacie.. WoW tworzy część ekipy która kiedyś zajmowała siię EverQuestem. To PVP dobrze nie wróży. Ludzie którzy znali sie na tym temcie akutalnie pracują przy GuildWars/Hellgate: London. (odszedli na samym poczatku prac nad wowem..). Ja im tam nie wierze..

Autor:  Aldatha [ 15 lip 2006, 02:41 ]
Tytuł: 

Vercin napisał(a):
Cytuj:
In short, we want PvP to be participatory and not obligatory. I realize a lot of idealism appears to be against this at first, but we would still like to see how players interact with these upcoming additions.

Tak jak mowilem w dodatku beda lokacje zaprojektowane od poczatku dla world pvp bo poprostu upychac tego w istniejacych nie ma sensu


Tseric wie tyle o pvp ile ja o rozmnazaniu sie slimakow winniczkow...

http://pvpisnotsand.ytmnd.com/

Autor:  niebezimienny [ 15 lip 2006, 11:58 ]
Tytuł: 

Obrazek

Autor:  iniside [ 15 lip 2006, 17:42 ]
Tytuł: 

@up
Świetnie obrazuje to szybkosć rozwoju pvp :]

Autor:  Gingen [ 15 lip 2006, 19:31 ]
Tytuł: 

@up
hehe dobre :D
Co do tematu to jeszcze zobaczymi jak bedzie to wygladac w praktyce. Moze jednak jakos to wyjdzie.

Autor:  Aldatha [ 19 lip 2006, 01:34 ]
Tytuł: 

Obrazek

world pvp w WoW :har:

Autor:  emesio [ 19 lip 2006, 09:14 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
dostalem nowy buff - "za zabijanie mobow w silithusie bedziesz dostawal wiecej repa".


Przeciez ten buff to mistrzostwo swiata. PVP jak nic!

:D

Autor:  Robus [ 19 lip 2006, 09:52 ]
Tytuł: 

i tym ze uzyja istniejacych obiektow pisali wczesniej (a przynajmniej ja czytalem), tylko nie pamietam czy w jakims wywiadzie czy NIEBIESKI badziew na forum

Autor:  iniside [ 19 lip 2006, 10:18 ]
Tytuł: 

a Buff w EPL jest jeszcze lepszy "Your Team Won" i to wszystko xD

Autor:  Horght [ 19 lip 2006, 11:36 ]
Tytuł: 

Ciekawa rzecza jest jeszcze samo przejmowanie wiez w epl. O co chodzi z tymi walczacymi NPC w towerach? Piraci i nagie undead female.. WTF? :F

Autor:  iniside [ 19 lip 2006, 11:48 ]
Tytuł: 

Z tego co gadałem z ludzmi kolo wierzy... Wierze przejmuje sie stojac koloniej odpowiednia dluga ilosc czasu, i chyba to sie sklauje wraz ze wzrostem ludzi stojacych kolo niej..

Autor:  Nestor [ 19 lip 2006, 12:03 ]
Tytuł: 

Jeszcze wyjdzie na to ze w silithusie bedzie fajniej niz w epl :P Na PTR przynajmniej w epl sa okrutne zergi i zero teamworku. W syfilusie jest spokojniej i mozna trafic fajne 1v1. No i trzeba miec uber skill zeby biegac miedzy skorpionami z tym piaskiem.

Who control the spice, controls the universe.

Autor:  MagPS [ 19 lip 2006, 12:10 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Wierze przejmuje sie stojac koloniej odpowiednia dluga ilosc czasu, i chyba to sie sklauje wraz ze wzrostem ludzi stojacych kolo niej..


*wieze
jeszcze prosciej sie nie dalo tego zrobic?!

Autor:  iniside [ 19 lip 2006, 12:30 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Who control the spice, controls the universe.

BArdzo prosze nie wykorzystywac tego cytatu do okreslania tego czegos co sie dzieje w Silithus bo to poprostu obraza Herberta :P..
Mi sie EPL bardziej podoba Zergi ROX :P

Autor:  Horght [ 19 lip 2006, 12:31 ]
Tytuł: 

Przynajmniej mogli normalne modele dobrac.. Nagie UD Female i piraci delikatnie mowiac SREDNIO pasuja do tego ;).

Autor:  Aldatha [ 19 lip 2006, 13:24 ]
Tytuł: 

cala nadzieja ze te outdoor obiekty to dopiero early stage jak napisali w deskrypcji PTR glownie teraz jest faza testowania x-bg

wieze w ep sux , praktycznie nie da sie na nie wejsc i snipowac hunterkiem co jest qrwa do zrobienia przez przedszkolaka , dobrze ze sa rozstrzelone i to troche rozladowuje traffic , no ale qwa tak trudno bylo walnac dwa keepy takie jak w bazie gejow w Menethil? , i jeszcze to pieprzenie tserika na US bordzie ze "koncepcja gry na to nie pozwala"
jak to qwa nie pozwala ? , jak jeszcze w dev team siedzieli ludzie z mozgiem to wlasnie wszystko bylo przygotowane na raid towns i contested teritory , to wlasnie takie eq-geeks jak tigole czy tseric zredukowaly wow do dungeon crawl .

silithus jest lepiej przystosowany terenowo - bo ciezko wyczuc gdzie sie spawnie gejzer wiec trzeba w malych ekipach biegac po calej zonie

Autor:  iniside [ 19 lip 2006, 14:13 ]
Tytuł: 

Wogóle Streic torepduje wszystkie ciekawe pomysly broniac najabrdziej bezsensownych gowienek jakie mozna wymyslec (talent tree magow ja do tej pory nie wiem jakicm cudem udalo mu sie przepchnac talent do armora..). BTW. On kiedys nie pracował przypadkiem dla SOE ?... Bo nie zdziwilbym sie jakby tak...
btw. to EQ- Kiddles, Geeki to bardziej inteligentna grupa komputerowych maniakow...

Autor:  Qraczek [ 19 lip 2006, 14:23 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
(talent tree magow ja do tej pory nie wiem jakicm cudem udalo mu sie przepchnac talent do armora..)


Talent do armora jest zajebisty. Patchwerk pierdolnie cie za jedyne 15150 a nie 15200 :) Sam mam to wiem , nie ? :) (nudze sie w pracy jakby ktos pytal :P)

Strona 4 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team