MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
1.12 class changes https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=20343 |
Strona 4 z 6 |
Autor: | Nestor [ 20 lip 2006, 13:05 ] |
Tytuł: | |
Fabianek napisał(a): a wracajac do tematu 1.12 ma ktos patch notes z PTRa? (bo nie chce mi sie instalowac patcha tylko po to aby poczytac notes) L2Read http://www.wow-europe.com/en/info/under ... realm.html |
Autor: | iniside [ 20 lip 2006, 13:06 ] |
Tytuł: | |
http://wow-europe.com/en/info/underdev/testrealm.html o0 Tu jest |
Autor: | Fabianek [ 20 lip 2006, 13:37 ] |
Tytuł: | |
Nestor napisał(a): doh czyli jednak nie bedzie sie przeliczalo w/g AP :/ http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/testrealm.html napisał(a): # Zandalarian Hero Charm: Item tooltip corrected to match the effect tooltip. a co z tooltipem bylo nie tak? czyzby nerf byl tylko na tooltipie? Cytuj: # The Items that summon mounts have been changed in their color/quality. Items that summon normal mounts are now blue(superior)items and items that summon swift mounts are now purple(epic) items. lol ? wiec 100% mount ze sklepu bedzie purple w porownaniu do http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=13335 troche cieki ten epix kkthxbai Cytuj: +30 Spell Damage Enchantment: Fixed a bug with this enchantment which was preventing it from benefiting healing spells.
czy ja dobrze rozumiem, ze ten enchant bedzie zwiekszal rowniez healing o 30 od patcha? |
Autor: | Niceface [ 20 lip 2006, 14:08 ] |
Tytuł: | |
Fabianek napisał(a): zakladajac z mojego wlasnego doswiadczenia rajdowanie mc przez ~rok aby zobaczyc 2 rozne bindingsy (w 2 roznych gildiach) to jest 54 tygodnie zalozmy ze przez 4 tygodnie sie uczysz wiec run przez caly istance zajmuje 2 x 4 godziny przez kolejne 20 tygodni robisz w ciagu jednego dnia rajdowego czyli 4 godziny a przez pozostale 30 robisz mc w ciagu 2 godzin, nie zapominajmy o tym ze nie jestes w MC sam tylko jest 40 osob tak wiec ilosc godzin poswieconych na zdobycie legendary to: 40(ilosc osob w rajdzie)x(4x8 + 20x4 + 30x2)=6880godzin co daje 286,6(6) dni czyli 9 i pol miesiaca played. do tego nalezy doliczyc koszty matsow no ale mozna zalozyc ze w czasie farmy MC wypadnie tyle golda ze spokojnie mozna nabyc za to skladniki na AH. A teraz jeszcze pozostaje sprawa elementium ore
do zdobycia r14 jest potrzebny tylko czas. ktory w przypadku mojego servera jest to okres 3 miesiecy po 16 godzin czyli jakies 1440 godzin co daje 60 dni czyli 2 miesiace played Az sie zalogowalem - twoje wyliczenia sa moze rzetelne ale o kant dupy je potluc, nie bierzesz pod uwage jednego waznego czynnika. Policz mi ile miesiecy bede musial zdobywac 14 range grajac po 4 godziny dziennie (nie mowie nawet o tygodniowym) pvp. 2 lata ? Przypuszczam ze majac 13 range i farmujac pvp 4 godziny dziennie to bede mial regres nie progres. Wiec o czym ty piszesz? Co ty chcesz porownywac ? Nie mowie tu nawet o sytuacji ze wcale nie musza to byc te same 40 osobowe farmujace MC wiec obciazenie praktycznie znikome (4 godziny grania w tygodniu zeby zdobyc legendary ? mega poswiecenie). |
Autor: | Shadowclaw [ 20 lip 2006, 14:53 ] |
Tytuł: | |
Dokładnie +30dmg bedzie dodawał również 30 healing done. |
Autor: | Fabianek [ 20 lip 2006, 15:07 ] |
Tytuł: | |
@niceface chinczyki za kilka dolcow zrobia to za ciebie - http://www.oforu.com/wowleveling.asp a widzisz w ich ofercie gdzies TF? bo ja nie. i zakonczmy ta dyskusje bo jest bezcelowa szczegolnie ze R14 moze miec kazdy kto ma odpowiednia ilosc czasu a legendary nie i tego sie trzymajmy. po za tym R14 nie dostaje sie za skill'a tylko za bycie farmerem |
Autor: | koornik [ 20 lip 2006, 15:16 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Gdybu nie decay ten system moze bylby w miare normlany.. Teraz jest poprostu chory..
Bardzo duzo piszesz o honor systemie (zawsze krytykujesz) moze bys wiec zadal sobie troche trudu zeby sie dowiedzie cjak on wlasciwie dziala? gdyby nie decay to z rangi 13 na 14 skakaloby sie rownie latwo co z 3 na 4 ( w ostatniej chwili sobie przypomnialem ze z 1 na 2 i 2 na 3 jest ciut inaczej ale wlasciwie duzo bym nei sklamal jakbym powiedzial z 1 na 2) |
Autor: | iniside [ 20 lip 2006, 15:29 ] |
Tytuł: | |
WoW to gra dla ludzi. Co w tym złego że byłoby łatwo ? Będe go krytkował bo widziałem w inych gra lepsze rozwiązanie. Chociażby w GuildWars... Inna sprawa że w żadnej grze żadne "rank" system nie pokazuje skilla gracza bo wszedzie sprowadza sie do bez myślnej farmy . Sposób na Honor system wypierdzielenie Decay, danie stałej liczby punktów na awansy, może być nawet bardzo wyśrubowana. Po 3 nie jestem jedyna osobą które krytukuje ten poroniony twór.. |
Autor: | Fabianek [ 20 lip 2006, 15:37 ] |
Tytuł: | |
owszem honor system jest poroniony bo nie pokazuje skilla a kto ma mniej RL. mysle ze wprowadzenie ujemnego honoru, jakiegos laddera moglo by byc rozwiazaniem no nic poczekamy zobaczymy co blizz wmyslil na silithusie i epl |
Autor: | iniside [ 20 lip 2006, 15:44 ] |
Tytuł: | |
Ujemnego honoru? Eee za co on mialby być przyznawany . Tylko nie mów że za lanie 40 leveli slabzych od siebie (bo robie to nagminie ) ... O wlasnie o DK kolejny glupi pomysl, nawet w miescie poszlec nie mozna bo sie wszedzie jacys durni cywile kreca, albo niech ich usuna albo zrobia immune.. |
Autor: | koornik [ 20 lip 2006, 16:06 ] |
Tytuł: | |
Iniside mylisz pojecie "lepszy" z "latwiejszy". Ranga 14 teraz juz nie wymaga skilla ale ulatwia (poprzez np dostanie sie do teamu) Pozatym o ile nie wymaga to napewno go uczy. I nie chodzi mi tu ze private nei moze byc lepszy od grand marshala ale pan Kowalski po stuknieciu rangi 14 jest zdecydowanie bardziej skiled niz pan kowalski zanim zaczal przygode z honorem. Jak cos robisz calymi dniami chocbys niechcial to sie nauczysz to robic lepiej |
Autor: | iniside [ 20 lip 2006, 16:09 ] |
Tytuł: | |
Co nie zmienia faktu że system jest durny jak małoo który... Jeśli chce sie utrzymc rank 14 to trzeba non-stop farmic farmic farmic i tak do upadlego... IMHO system Fame z GuildWars to chyba jeszcze najbardziej cywilizowany sposób na Rank.. Inna sprawa że tam Rank jest zdobyć nieporównywalnie trudniej niż w WoW, to przynajmniej można było siedzieć 1h dziennie, i sie nie martwić że mi pasek z progrressem spadnie.. A co lepszy jest dalej z Decay, który nie pozwala zrobić przerwy ... System pod No-Lajfów i tyle.. Jak bde chcial itemki pod PvP zaczne lazic do AQ, mniej stresów i moge tam chodzić raz na tydzien.. ;p(ale to juz poza tematem) |
Autor: | redlum [ 20 lip 2006, 16:45 ] |
Tytuł: | |
a po co utrzymywac rank 14 przez pare tygodni? |
Autor: | iniside [ 20 lip 2006, 16:52 ] |
Tytuł: | |
Żeby mieć . Ja wiem że rank bije sie tylko dla itemkow... Ale w w tym przypadku, po co wogole rank ? Rownie dobrze mozna dac XXX honru jest potrzebne item, a ilosc potrzebnego honoru wzrasta z czasem.. Jednak mimo wszystko Rank powinien o czymś świadczyć a nie jak ktoś napisał "widze rank 14 warriora to sie ciesze ze free honor lazi, zamist spierdzielac jak najdalej.." ; ] |
Autor: | Demandread [ 20 lip 2006, 17:58 ] |
Tytuł: | |
Usun decay i masz kolejny rep bar do nabicia. Chociaz osobiscie tez uwazam, ze to nie najlepsze rozwiazanie, to jednak w jakis sposob pozwala odniesc range do populacji. Jak ktos ma ten rXX to znaczy, ze na calym servie najbardziej sie temu poswiecil ( juz niewazne czy ma skill, czy nie ). A tak, kazdy mialby po X czasu HW - jaki sens mialoby to w ogole ? Teraz nie kazdy ma czas na zrobienie HW wiec ma to jakies odniesienie do tego jak ktos spedza czas w grze. Teraz cross BGs pewnie to zmienia - swoja droga to jeszcze wieksza pomylka niz decay, no ale coz... Peace |
Autor: | TaoTao [ 20 lip 2006, 18:03 ] |
Tytuł: | |
1)Porownywanie r14 i legendary jest imo bez sensu,i jedno i drugie zdobyc jest ciezko,sam wiem ile trudu czasu i nerwow kosztuje zdobycie r14,do Legendary potrzeba duzo szczescia ale dostajesz to praktycznie bez stresowo. 2)Grajac 4 godziny dziennie NIGDY nie bedziesz mial 14 choc bys gral i 3 lata. Mnie osobiscie troche boli fakt najezdzania na r14 jako totalni noliferzy i noskillerzy,znam wielu (w tym i ja) ludzi ktorzy maja prace/chodza na imprezy, maja 'normalny real' a jakos ta range potrafili zdobyc i skilla tez maja nie()przecietnego. cheers |
Autor: | iniside [ 20 lip 2006, 19:21 ] |
Tytuł: | |
Prosty system no decay: 1 - ustawienie stałych poziomów punktów na dosyć wysrubowanym poziomie 2 -Zmieniejsze ilosci dostawanego honoru 3 - Honor tylko za wygrywanie jakis meczy/robienie questow pvp Honor za kille ok. Niech zostanie ale w malych ilosciach. I tym o to sposobem mamy range ktora zaje.. ciezko nabic, a jednoczesnie jak komus sie znudzi moze sobie zrobic pol roku przerwy i wrocic. |
Autor: | Fabianek [ 20 lip 2006, 19:59 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Ujemnego honoru? Eee za co on mialby być przyznawany . Tylko nie mów że za lanie 40 leveli slabzych od siebie (bo robie to nagminie ) ...
za przegranie BG |
Autor: | iniside [ 20 lip 2006, 20:07 ] |
Tytuł: | |
Oo nie głupie ;]. Jakby jeszcze był za przegrana 1v1 (znaczy za śmierci to by było piękne..). W tedy ludzie by sie naprawde starali żyć i nie ginąć za wszelką cene.. |
Autor: | Fabianek [ 20 lip 2006, 22:26 ] |
Tytuł: | |
@up no niezupelnie bo nikt nie chcialby byc FC, albo 5cu gankerow obnizajacych honor ofiarze. |
Strona 4 z 6 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |