mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 203 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 233
Dołączył(a): 22.12.2005
Offline
PostNapisane: 16 lip 2006, 21:36 
Cytuj  
ale glupoty wypisujesz
moze popatrzysz na te dmg stats co sam zamiesciles i ci klapki z oczu spadna , total dps rozni sie o 400 dla calego raidu , 400dps to osiada srednio rozgarniety jeden hunter
rownie dobrze mozna napisac patrzac na te staty ze horda ma magow i lockow lepszych o 100dps od alliance


a cala ta zawrota przewage 400DPS robi 2 uber rogali i jeden warek w raidzie ally
stop whine, l2play imho

**

Posty: 297
Dołączył(a): 3.06.2005
Offline
PostNapisane: 16 lip 2006, 21:46 
Cytuj  
charty fajne ale matematyka do bani

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 16 lip 2006, 22:09 
Cytuj  
lukaszn napisał(a):
ale glupoty wypisujesz
moze popatrzysz na te dmg stats co sam zamiesciles i ci klapki z oczu spadna , total dps rozni sie o 400 dla calego raidu , 400dps to osiada srednio rozgarniety jeden hunter
rownie dobrze mozna napisac patrzac na te staty ze horda ma magow i lockow lepszych o 100dps od alliance

No wlasnie patrze na te staty i widze, ze alliance rogues/warriors wyciagaja lepszy dps od hordy pomimo tego, ze blizzard twierdzi ze mamy zbyt duzy melee dps, chociaz jak widac na screenach, tak nie jest. Dlatego nerfuja windfury. Widzisz tu jakas logike?
Moze Ty czasami pomyslisz i zaczniesz formowac zdania tak, zeby bylo wiadomo o co Ci chodzi? Na kazdym screenie z chartow z patchwerka alliance ma duzo wiekszy dps niz horda i przyznaja to same gildie alliance ktore linkuja swoje staty.
Co do magow, to Xane jest szalony i od zawsze topowal u nas dmg meters. Wyjatek potwierdzajacy regule.

Cytuj:
a cala ta zawrota przewage 400DPS robi 2 uber rogali i jeden warek w raidzie ally

rozwin pojecie 'uber' lukaszu en. Na poziomie naxx praktycznie wszystkie gildie maja ten sam gear, skillem raczej tez sie nie roznia. Roznice robia buffy, ktore sa silniejsze w przypadku alliance chociaz blizz twierdzi inaczej. Co do screenow to staralem sie wybrac 2 najbardziej porownywalne ze soba, dlatego roznica dps wydaje sie 'mala'. Jak chcesz zobaczyc wieksze roznice to kliknij to: http://pacifistguild.org/media/upload/patchwerkdps.jpg
Cytuj:
stop whine, l2play imho

Wyjdz.

Cytuj:
charty fajne ale matematyka do bani

Mozesz rozwinac?


_________________
cypis#2942
Obrazek

**

Posty: 233
Dołączył(a): 22.12.2005
Offline
PostNapisane: 16 lip 2006, 22:20 
Cytuj  
Popatrzmy na dps warkow
1. ally 678.7
2. horda 581.7
3. horda 542.4
4. horda 527.2
5. ally 465.2 !

czyli jeden warek ally ma ~100 dps od hordy a drugi w kolejnosci ally o ~70-120DPS mniej od 3 hordziakow , no imba ally przewaga i ci dwaj warkowie allaince maja przeciez taki sam gear bo nie ma w end gildiach uber postaci

czyli co tego warka z 680DPS to jakos lepiej bufowali niz tego z 465DPS ?

**

Posty: 233
Dołączył(a): 22.12.2005
Offline
PostNapisane: 16 lip 2006, 22:24 
Cytuj  
cypis napisał(a):
rozwin pojecie 'uber' lukaszu en. Na poziomie naxx praktycznie wszystkie gildie maja ten sam gear, skillem raczej tez sie nie roznia. Roznice robia buffy, ktore sa silniejsze w przypadku alliance chociaz blizz twierdzi inaczej


no tak nie ma uber postaci , jeden warek ally robi 680DPS , drugi w kolejnosci w tej samej gildi 465DPS , w porownianu do 3 postaci hordy robiacych srednio 540DPS

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 16 lip 2006, 22:28 
Cytuj  
Dalej nie rozumiesz. Horda _powinna_ miec lepszy melee melee dps bo mamy windfury, ale w 90% przypadkach tak nie jest. Dlatego nerf windfury jest tak bardzo bezsensowny. Nie wyobrazam sobie teraz jak jakas gildia hordy ma zabic np. Thaddiusa bo wszystkie ktore na razie to zrobilly ledwo ledwo zdazyly przed enrage. Bez windfury to raczej niemozliwe.
Co do tego warriora z mniejszym dpsem to tak, na pewno specjalnie kogos mniej buffowali w walce ktora jest wyscigiem z czasem - albo sie zdazy w 7 minut albo wipe :roll:


_________________
cypis#2942
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 16 lip 2006, 22:30 
Cytuj  
Te wasze wypociny maja maly sens. Jesli nie bedziecie mieli ludzi z takim samym sprzetem to nie ma sensu porownywac tego. Nie mowiac juz o specach..

Fakt jest taki ze blessing of wisdom + judgement of wisdom sa o wiele lepsze niz manatide, i nie wymagaja specowania w holy czy tam resto. Manatide daje jakies 2k many w ciagu 12s co 5 minut chyba.

Blessingi tikaja jak pojebane i nie wymagaja niczego specjalnego, do tego dzialaja na caly raid, a nie na 5 osob lacznie z szamanem w grupie, nie liczac tego ze te 5 osob musi stac blisko totemu.


_________________
Nestor#1522

**

Posty: 233
Dołączył(a): 22.12.2005
Offline
PostNapisane: 16 lip 2006, 22:40 
Cytuj  
cypis napisał(a):
Dalej nie rozumiesz. Horda _powinna_ miec lepszy melee melee dps bo mamy windfury, ale w 90% przypadkach tak nie jest. Dlatego nerf windfury jest tak bardzo bezsensowny. Nie wyobrazam sobie teraz jak jakas gildia hordy ma zabic np. Thaddiusa bo wszystkie ktore na razie to zrobilly ledwo ledwo zdazyly przed enrage. Bez windfury to raczej niemozliwe.

policz sobie sredni dps warkow/rogali w tych raidach

cypis napisał(a):
Co do tego warriora z mniejszym dpsem to tak, na pewno specjalnie kogos mniej buffowali w walce ktora jest wyscigiem z czasem - albo sie zdazy w 7 minut albo wipe :roll:


nie zrozumiales ironi , pisales ze nie ma uber postaci w gildiach end - game , wytlumacz roznice 200DPS miedzy jedny a drugim warkiem

**

Posty: 297
Dołączył(a): 3.06.2005
Offline
PostNapisane: 16 lip 2006, 22:50 
Cytuj  
cypis napisał(a):
Cytuj:
charty fajne ale matematyka do bani

Mozesz rozwinac?

moge, charty fajne tyle ze pokazuje tak naprawde nic, w zaden sposob nie uzasadniasz czemu alliance melee maja wiekszy dps, widac tylko ze ziomek x1 ma taki a taki dps, wcale nie znaczy to ze jakby byl po przeciwnej stronie mialby wiekszy/mniejszy
matematyka do bani bo twierdzisz ze ,,kazdy member raidu alliance robi srednio 100 dps wiecej niz horda" co jest gowno prawda bo roznica w total dps wynosi niewiele (a zakladajac ze 20 osob dpsuje conajmniej to powinna byc ze 2k dps), widac tylko ze top dpserzy w danej walce mieli wiekszy dps

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 16 lip 2006, 22:55 
Cytuj  
Mowilem ogolnie. Chodzilo mi o to, ze na wiekszosci walk alliance melee ma wiekszy dps, a teoretycznie tak nie powinno byc.
Co do roznic w dpsie to zapraszam tutaj: http://pacifistguild.org/media/upload/patchwerkdps.jpg
Kill w niecale 6 minut, kiedy horda ledwo zdaza przed 7 minutowym enrage.

edit:
Jak chcesz matematyke, to prosze (post alliance):

Cytuj:
Xi, I will tell you right now that it's not just Consecrated Sharpening Stones. In any reasonable buff load-out, Alliance rogues win at DPS. And even with the argument that Wodin didn't have WF in that one shot, even when he DID have Windfury on the subsequent kill, he only hit low 600s DPS. He has better weapons and gear than I do, and I'm able to hit 660+. And I would venture to say skill-wise we are both approximately the same, so it's not a matter of skill or not knowing how to maximize your DPS.

To help support Chocula's claim, I submit the Combat Daggers spreadsheet: https://forums.worldofwarcraft.com/thre ... 132106&P=1

These numbers are inclusive of 1.12 rogue talents but without the Windfury change.

Ok, with my gear loadout, which is far from the best...but I still have some nice gear. These are with reasonable buffs for rogues in a Patchwerk situation.

Alliance Rogue DPS
General Buffs: Fort, Mark, Battle Shout, TSA
Alliance-specific Buffs: Blessing of Kings, Might, Main Hand Instant Poison VI
Consumables: Elixir of Giants, Elixir of Mongoose, Grilled Squid, Winterfall Firewater

Alliance DPS = 720.71

Horde Rogue DPS
General Buffs: Same as above, but no TSA (due to GoA vs. Windfury grouping necessity)
Horde-specific Buffs: Strength of Earth, Main Hand Windfury
Consumables: Same as above

Horde DPS = 679.68

This is with the SAME GEAR and 100% perfect play in terms of CP usage, cooldown usage, etc.

So without the Windfury nerf, the theoretical DPS advantage for an Alliance Rogue is 41 DPS. As is, Horde rogues can do only ~94.3% of the DPS that Alliance Rogues can. With the Windfury change, Horde Combat Dagger Rogues will lose approximately 11 more DPS.

THIS CHANGE MAKES NO SENSE. ROGUE DPS IS ALREADY LOWER HORDE SIDE.


_________________
cypis#2942
Obrazek

**

Posty: 297
Dołączył(a): 3.06.2005
Offline
PostNapisane: 16 lip 2006, 23:26 
Cytuj  
ja tu widze tylko ze hunci czyli teoretycnie dps class maja duzo nizszy dps (prawie 2krotnie) niz warriorzy ktorzy teoretycznie sa tankami, to jest straszna lipa

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 16 lip 2006, 23:32 
Cytuj  
Teorie sobie mozesz wsadzic wiesz gdzie. Na takiej walce jak patchwerk, w ktorym mob sie nie rusza i aggro nie jest problemem rzadza klasy melee, a fury warkowie to jednen z najlepszych dps w wowie.
Nie wiem gdzie jest ta lipa :o


_________________
cypis#2942
Obrazek

**

Posty: 297
Dołączył(a): 3.06.2005
Offline
PostNapisane: 16 lip 2006, 23:40 
Cytuj  
lipa jest tu ze warrior moze spelniac 500 rol w raidzie a hunt tylko jedna i jeszcze w niej jest gorszy od warka

*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 16 lip 2006, 23:58 
Cytuj  
nat napisał(a):
lipa jest tu ze warrior moze spelniac 500 rol w raidzie a hunt tylko jedna i jeszcze w niej jest gorszy od warka


warrior - 500 rol: (off)tankowanie, dps


hunter - 1 rola: dps, pullowanie, kitowanie, tranq shot, freezing trap, nature res, etc


_________________
martwy czarodziej produkuje dziwne cyferki

***

Posty: 867
Dołączył(a): 1.04.2005
Offline
PostNapisane: 17 lip 2006, 00:37 
Cytuj  
Dziwi mnie bardzo ten screen od was z raidu cypis.....jakim cudem buffniety na maxa mag wyciaga ledwo niecale 600dps? Alliance ma ciut lepszy regen dla maga na tej walce, bez wandowania tylko bow i bok tykaja, spirit z bok jest tak maly ze mozna pominac bo smiech na sali, a BoW ( w sytuacji kiedy w grupie jest shaman z tide i impr springiem) mniej many nawet.....Full buffniety trzepalem sustained dps cos w okolicach 800 dzisiaj na ouro(3min up times) i problemow z mana nie mialem, kiedy bede na pachwerku dam lepsze screeny ale walka taka sama, stoisz i jebiesz ile wlezie ;) 600dps to ja robie stojac i walac same scorchy..... Nie mowiac juz jak ma sie szczescie i sporo fire magow w raidzie to dzieki ignite mozna wyciagnac kosmiszny dps, tylko trzeba miec duzo szczescia ;P


A co do mana regenu i dps dla melee/hunterow to w 100% masz racje, alliance ma taki dopal ze nawet z WF (nie nerfnietym) horda jest daleko w tyle.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 17 lip 2006, 01:13 
Cytuj  
Wszyscy magowie w raidzie z tego co sie orientuje to arcane/frost, wiec nie bylo zadnego 'kradniecia' ingite'ow ktore tak ladnie boostuja dps ;-). Xane ma calkiem niezly gear: 5/5 enigma, glovesy/belt/ring z cthuna i reszte itemow na podobnym poziomie. Srednio znam sie na magach i myslalem, ze 600 dps na frost buildzie jest calkiem niezlym wynikiem. Chetnie obejrze inne dmgmeters hordy though :F


_________________
cypis#2942
Obrazek

**

Posty: 297
Dołączył(a): 3.06.2005
Offline
PostNapisane: 17 lip 2006, 01:20 
Cytuj  
niebezimienny napisał(a):
warrior - 500 rol: (off)tankowanie, dps
hunter - 1 rola: dps, pullowanie, kitowanie, tranq shot, freezing trap, nature res, etc

hunter - dps (mniejszy od prawie kazdej klasy nawet tej teoretycznie nie dpsujacej), pullowanie (5 huntow nie puluje, wlaczanie kazdego kolejnego do raidu nic nie pomaga w tym, bossa nie pullujesz zazwyczaj), tranq shot (sciema dodana przez blizza zeby ktos nie raidowal w ogole bez huntow), kitowanie (nie istnieje w end game instantach), freezeing trap(to samo), nature res(jeszcze wiekszy gimp damagu dajacy 30 pare nr tylko wiecej)
warrior - sprobuj zrobic jakiekolwiek bossa bez warka, bez hunta zrobisz wiekszosc

*

Posty: 134
Dołączył(a): 13.02.2005
Offline
PostNapisane: 17 lip 2006, 01:49 
Cytuj  
A to ciekawe :)

nat napisał(a):
hunter - dps (mniejszy od prawie kazdej klasy nawet tej teoretycznie nie dpsujacej)


Maly dps ? Nie badz smieszny... u nas hunterzy w gildi potrafia rozwinac bardzo wysoki dps czesto dorownujac rogalom. Zreszta chyba po cos blizzard dal im ten feign death 30 sec cooldown nie ? ;) DPS hunterow przydaje sie bardzo m.in na na twinsach, gdzie hunterzy moga zaczac dps na Vek'nilashu znacznie wczesniej niz nadbiegajacy czasami z opoznieniem rogale/warriorzy. IMHO ta walka bez wystarczajacej ilosci hunterow jest niemozliwa, a juz napewno o wiele trudniejsza.

nat napisał(a):
pullowanie (5 huntow nie puluje, wlaczanie kazdego kolejnego do raidu nic nie pomaga w tym, bossa nie pullujesz zazwyczaj)


Nie wiem jak Twoja gildia, ale my czesto uzywamy 2-3 hunterow do pullniecia mobow do odpowiednich warriorow, ze wzgledu na ich wiekszy zasieg strzalu.

nat napisał(a):
tranq shot (sciema dodana przez blizza zeby ktos nie raidowal w ogole bez huntow)

(...)

sprobuj zrobic jakiekolwiek bossa bez warka, bez hunta zrobisz wiekszosc


Moze i sciema, ale niestety skill ten jest bardzo potrzebny na kilku bossach takich jak np.: stary poczciwy Magmadar, Flamegor, Chromaggus, Huhuran. Chyba zdajesz sobie sprawe, ze w/w bossowie nie sa opcjonalni...

nat napisał(a):
kitowanie (nie istnieje w end game instantach)


Nie istnieje ? W BWL czesto uzywamy huntera do kiteowania spellbinderow lub captainow wystepujacych na drodze miedzy vaelem a broodlordem. Sprawdzaja sie znakomicie... Podobnie wyglada sprawa kiteowania mobow na razorgore. To oczywiscie sa tylko dwa przyklady, ale jestem pewien, ze ktos znalazlby podobne zastosowanie gdzie indziej.

nat napisał(a):
nature res(jeszcze wiekszy gimp damagu dajacy 30 pare nr tylko wiecej)


Niestety kolejna smieszna pomylka z twojej strony. Nature res aura buffowana przez hunterow daje dodatkowe 60 nature resistance, co na takich bossach jak np. Huhuran czy Viscidus czesto bardzo pomaga.

nat napisał(a):
warrior - sprobuj zrobic jakiekolwiek bossa bez warka,


Co prawda to prawda, ale bardziej bylbym sklonny zastapic warriora feral druidem w dobrym sprzecie do tankowania niz usunac hunterow z raidu ;)


_________________
Olo - Undead Priest armory
Tempest @ Balnazzar-EU

**

Posty: 306
Dołączył(a): 29.06.2006
Offline
PostNapisane: 17 lip 2006, 02:05 
Cytuj  
Hunter to ranged a warrior to melee i to jest roznica (onyia phase 2 np)
Cytuj:
Co prawda to prawda, ale bardziej bylbym sklonny zastapic warriora feral druidem w dobrym sprzecie do tankowania niz usunac hunterow z raidu

I couldn't agree less.....

****

Posty: 1199
Dołączył(a): 27.06.2005
Offline
PostNapisane: 17 lip 2006, 08:31 
Cytuj  
O easy PvE alliance i pallkach:

Blessing of Might - Increases damage. Use this on party members who are focused on damaging the enemy with physical attacks.
BoM > Wf totem

Blessing of Wisdom - Increases mana regeneration. Use this on spellcasters like Priests, Mages, etc. You can also use this on yourself after battle to regenerate mana.

BoW > Mana Tide totem

Blessing of Salvation - Reduces the amount of threat generated. This is useful to cast on casters such as Priests or Mages to make their lives easier against the monsters. Monsters will often stop targeting them and this Blessing will allow the casters to do more without being a monster's primary focus.

BoS > TranqAir totem

Blessing of Kings Places a Blessing on the friendly target, increasing total stats by 10% for 5 min. Players may only have one Blessing on them per Paladin at any one time.

BoK > brak odpowiednika w hordzie

kkthxbye


_________________
Shadhun napisał(a):
zawsze można chwalic sie na forum że ma sie żone biseksualistke i mieć kretyński napis w sigu.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 203 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.